Porady 14 kwiecień 2025 Kanały komunikacji marketingowej – jakie narzędzia wybrać dla swojej firmy? Dobra firma powinna dbać nie tylko o jakość, dostępność i różnorodność oferowanych produktów lub usług, lecz także również ...
Porady 03 luty 2025 User Generated Content – co to jest UGC? Dobre teksty publikowane przez firmę to podstawa – to właśnie dzięki nim można zachęcić użytkowników do dokonania zakupu albo zbudować ...
Porady 20 styczeń 2025 Guerilla marketing – czym jest marketing partyzancki? Czego marketer może się nauczyć od… partyzanta? Pomysłowości i umiejętności zaskakiwania – zasadzania się, podchodów ...
Porady 17 styczeń 2025 Czym jest marketing relacji? Utrzymanie obecnego klienta jest znacznie tańsze niż pozyskanie nowego – nawet pięć razy1. Przynosi także inne wymierne korzyści. Zadowoleni ...
Porady 06 grudzień 2024 Marketing medyczny – o czym należy pamiętać? Reklamowanie się w sieci może dla większości przedsiębiorców wydawać się czymś oczywistym. „Zapraszamy do kontaktu”, „oferujemy ...
Porady 14 październik 2024 Wideomarketing – dlaczego warto zainwestować? Treści audiowizualne już od dawna są jednym z fundamentów marketingu. Konsumenci są obecnie bombardowani tysiącami informacji każdego ...
Porady 07 październik 2024 Jak dodać wielojęzyczność na stronie? / Wielojęzyczność na WWW – najważniejsze informacje Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wielojęzyczną stronę internetową. Taki zabieg pozwala m.in. dotrzeć do szerszej grupy ...
Porady 07 październik 2024 Marketing strategiczny – na czym polega? Marketing strategiczny jest ważnym elementem marketingu, często wpływającym na sukces podjętych działań. Skupia się bowiem na m.in. analizie ...
Porady 31 lipiec 2024 Kampania wizerunkowa w internecie – jak ją przeprowadzić skutecznie? Kampanie reklamowe wcale nie muszą mieć na celu zwiększenia sprzedaży – z powodzeniem można je wykorzystać także do wzmocnienia ...
Porady 26 lipiec 2024 Wyższe zasięgi w środowisku Meta – jak je osiągnąć? Z Facebooka korzysta aż 86,9% społeczeństwa polskiego, natomiast z Instagrama – 62,7%1. Wspomniane media społecznościowe są więc ...