Za każdym projektem
Poznaj zespół, który tworzy
agencję Empressia.
Kim jesteśmy
Początki naszej działalności sięgają 2010 roku. Od tego czasu skupiamy się na dostarczaniu jakościowych usług związanych z projektowaniem stron, marketingiem internetowym oraz e-commerce.
Na rynku od
2010
Zespół specjalistów
35+
W co wierzymy?
Wierzymy, że połączenie naszych umiejętności, sprawdzonych technologii i jasnej komunikacji jest kluczem do sukcesu.
Za każdym dobrym projektem stoi zespół, który jest równie dobry. Ludzie pomagają ludziom.
Partnerstwo
Pomagamy przekształcić ideę klienta w gotowy produkt. Wiemy, że połączenie wizji i rozwiązań to najlepszy sposób, aby ją zrealizować.
Komunikacja
Dobra komunikacja pozwala nam efektywnie zarządzać projektem i zapobiegać możliwym problemom. Chcemy zrozumieć klienta i doradzić jak najlepiej.
Indywidualne podejście
Wybieramy odpowiednią technologię i organizujemy naszą pracę wokół konkretnych zadań. Nasza firma wychodzi poza znane i sprawdzone schematy.
Transparentność
Mówimy otwarcie i mamy nadzieję, że ta szczerość zadziała we dwie strony. Zawsze przekazujemy jasne informacje na temat etapu projektu.
Sprawdź, z kim będziesz pracować. Poznaj nasz zespół specjalistów.
Dział developerski
Damian
Head of SEOZarządza działem SEO i odpowiada za tworzenie oraz optymalizację wszystkich procesów SEO – od wdrażania procedur, przydzielania zadań i monitoringu projektów zespołu, przez współpracę z działami sprzedaży i deweloperskim, aż po audyty techniczne, przygotowywanie analiz ofertowych oraz konsultacje przy migracjach.
W branży marketingu internetowego działa od 2015 roku. Doświadczenie zdobywał we wszystkich obszarach SEO: od copywritingu, przez pozyskiwanie linków i optymalizację, po zarządzanie zespołem.
Zainteresowania:
Artur
SEO Team LeaderZ branżą SEO związany od 2020 roku – w Empressia przeszedł drogę od Juniora SEO po Team Leadera działu. Tworzy i koordynuje strategie, które łączą techniczne audyty, planowanie profilu linkowego i budowanie widoczności stron w wynikach wyszukiwania. Entuzjasta analiz on-site i Screaming Froga, a także rozwoju kompetencji zespołu poprzez szkolenia i mentoring.
Choć nieraz słyszał „SEO is Dead”, uważa, że prawda brzmi inaczej – SEO is Different, bo napędzają je AI i nieustanne zmiany wprowadzane przez Google.
Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim, którego wchłonął świat SEO – z książek przerzucił się na tabelki w Excelu. Ceni maile, które oszczędzają spotkania i czas.
Zainteresowania:
Ola
Copy Team LeaderSpecjalistka ds. SEO copywritingu i content marketingu – stawia na treści, które przynoszą efekty i budują spójny wizerunek marki. Studiowała marketing internetowy i zarządzanie kreatywne – design management.
Na co dzień koordynuje działania zespołu contentowego; czuwa nad jakością publikowanych materiałów, spójnością z głosem marki i zgodnością ze standardami SEO. Wdraża nowych członków zespołu i wspiera ich jako mentorka.
Pisze z myślą o użytkowniku i algorytmie – tworzy treści sprzedażowe, edukacyjne i wizerunkowe. Pracowała przy realizacji content planów dla marek z niemal każdej branży – w tym serwisów typu YMYL.
Zainteresowania:
Darek
SEO SpecialistDoświadczony specjalista SEO, eks-copywriter i link builder. Zwolennik analitycznego podejścia do pozycjonowania stron internetowych oraz data-driven SEO, traktujący indywidualnie każdy projekt.
Finalista konkursu SemKRK Awards 2023 oraz prelegent na różnorodnych branżowych wydarzeniach.
Nastawiony na ciągły rozwój oraz zwiększanie swojej wiedzy i kompetencji z zakresu pozycjonowania, SXO, Sztucznej Inteligencji.
Prywatnie miłośnik włoskiej kuchni, gitarowy grajek, lubiący w wolnych chwilach uprawiać sport i czytać dobre książki.
Zainteresowania:
Aneta
SEO SpecialistOdpowiada za wdrażanie treści w panelach CMS klientów agencji Empressia – od doboru zdjęć po jak najlepszą oprawę wizualną wdrażanych podstron oraz ich wstępną optymalizację.
W branży marketingu internetowego działa od 2015 roku. Pracowała m.in. przy tworzeniu treści w social mediach, prowadzeniu kampanii Google Ads i Meta Ads, a także jako specjalista SEO on-site i off-site dla klientów z różnych branż.
Ukończyła studia licencjackie na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ze specjalizacją „Publicystyka ekonomiczna i PR” oraz studia magisterskie na Wydziale Zarządzania w zakresie „Komunikacji w biznesie”.
Zainteresowania:
Magda
SEO SpecialistZajmuje się planowaniem i realizacją działań SEO dla klientów agencji Empressia – od analizy serwisów, przez opracowanie kierunku rozwoju widoczności, po wdrażanie rekomendacji technicznych i tekstowych. Specjalizuje się w budowaniu strategii contentowych, dopasowanych do marek z różnych branż: modowej, gastronomicznej, medycznej, technicznej czy eventowej. Każdy projekt traktuje indywidualnie, z naciskiem na spójność z filozofią marki i jej celami biznesowymi.
Z marketingiem internetowym związana od 2016 roku. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu działań SEO zarówno dla sklepów e-commerce, jak i serwisów usługowych.
Zainteresowania:
Michał
SEO SpecialistW Empressia mocno zaangażowany we współpracę z zespołem DEV. Obsługuje SEO kompleksowo: od audytu technicznego, przez linkbuilding, strategię contentową i analitykę, po wdrożenia. Rozumie podejście biznesowe, dzięki czemu potrafi zastosować najskuteczniejsze rozwiązania dla projektów w konkretnych warunkach. Doświadczenie międzynarodowe sprawia, że skutecznie odnajduje się również w projektach zagranicznych.
Z marketingiem digitalowym związany od 2018 r. Wszechstronne doświadczenie (afiliacja, marketing influencerski, budowanie świadomości marki, analiza biznesowa) sprawiło, że może najdokładniej zgłębić zagadnienia związane z SEO we wszystkich jego odmianach i aspektach.
Certyfikowany specjalista SEO (Coders Lab).
Zainteresowania:
Sandra
SEO Off-site SpecialistOdpowiada za budowanie widoczności klientów agencji Empressia w sieci. Planuje i realizuje działania link buildingowe, outreachowe oraz tworzy wartościowe relacje z parterami biznesowymi. Skutecznie łączy analityczne podejście z kreatywnością, dbając o wysoką jakość i naturalność linków. Wspiera firmy w rozwoju organicznego ruchu i wzmacnianiu autorytetu domen.
W branży marketingu internetowego od 2019 roku. Pracowała m.in. przy kampaniach dla firm: odzieżowych, medycznych i gastronomicznych.
Zainteresowania:
Julia
SEO SpecialistSpecjalistka SEO odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie klienta przez cały proces pozycjonowania – od audytów technicznych, przez optymalizację treści, aż po budowanie widoczności w wynikach wyszukiwania. Dzięki doświadczeniu w pracy jako SEO Copywriterka posiada szeroką wiedzę w zakresie planowania i tworzenia contentu zgodnego z wymogami SEO, co stanowi istotne wsparcie w realizowanych projektach.
W branży marketingu działa od internetowego od 2022 roku. Aktualnie pracuje z firmami z różnych sektorów – od branży beauty, medycznej i technicznej, przez prawniczą, aż po budowlaną. Jej priorytetem jest długofalowa współpraca i budowanie trwałych relacji z klientami.
Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kierunku marketing internetowy na Collegium Da Vinci.
Zainteresowania:
Natalia
SEO SpecialistNa co dzień zajmuje się pozycjonowaniem serwisów internetowych. Odpowiada za tworzenie strategii contentowych oraz wdrażanie kwestii technicznych SEO. Dzięki temu może prowadzić kompleksowe optymalizacje i osiągać mierzalne wyniki dla swoich klientów. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów dla stron internetowych z różnych branż – medycznej, prawniczej, budowlanej i wielu innych.
Poprzednie stanowisko Content Editora zapewniło jej szeroką wiedzę oraz praktycznie obycie z wieloma systemami zarządzania treścią (CMS), co znacznie ułatwia efektywną realizację zadań w każdym projekcie.
Zainteresowania:
Beata
CopywriterDla klientów agencji Empressia pisze teksty na strony internetowe: sprzedaje, uczy i inspiruje słowem. Na co dzień przekonuje zarówno użytkowników, jak i roboty wyszukiwarek, że klienci Empressia są potrzebni, godni zaufania i warci docenienia.
W branży marketingu internetowego od 2017 roku. Przez ponad 4 lata była etatowym specjalistą digital marketingu, później rzuciła wszystko na jedną kartę – teksty. Zajmuje się również redakcją i korektą książek.
Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim, studia podyplomowe Social Media & Content Marketing oraz 4-miesięczny kurs redakcji merytorycznej Polskiego Towarzystwa Wydawców Książek.
Zainteresowania:
Patrycja
CopywriterOdpowiada za tworzenie treści wspierających widoczność stron internetowych klientów agencji Empressia – przygotowuje artykuły blogowe, opisy kategorii oraz artykuły sponsorowane. Jej zadaniem jest tworzenie tekstów dopasowanych do potrzeb konkretnego klienta i jego grupy docelowej, przy jednoczesnym uwzględnieniu zasad SEO.
Z agencją Empressia związana od 2023 roku, jako copywriterka działa od 2022.
Zainteresowania:
Adam
CopywriterCopywriter od 2022 roku, a w agencji Empressia od 2023 roku – odpowiada za przygotowywanie treści blogowych, opisów kategorii i artykułów sponsorowanych zgodnie z aktualnymi standardami SEO. Dba, aby każdy tekst był merytoryczny, przyjemny w odbiorze, przemawiał do określonej grupy potencjalnych klientów, a przy tym wspierał widoczność marki w sieci. Nieustannie rozwija warsztat, śledzi zmiany w algorytmach wyszukiwarek i eksperymentuje z nowymi technologiami oraz narzędziami.
Zainteresowania:
Natalia
PPC SpecialistTeam leaderka działu PPC w agencji Empressia. Koordynuje pracę zespołu PPC, prowadzi kampanie reklamowe w Google Ads i Meta Ads, a także wspiera rozwój kompetencji pracowników poprzez szkolenia wewnętrzne. Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym i social media marketingu, skutecznie łącząc wiedzę z zakresu analityki i strategii. Zależy jej na edukowaniu klientów oraz wspieraniu ich w pełnym zrozumieniu działań marketingowych, co pozwala budować trwałe relacje oparte na partnerstwie i zaufaniu.
Absolwentka filologii angielsko-chińskiej oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ukończyła także studia podyplomowe z nowego marketingu. Pasjonuje się rozwojem sztucznej inteligencji.
Zainteresowania:
Bartek
PPC SpecialistOd 2020 r. lat zajmuje się w głównej mierze tworzeniem reklam w systemie reklamowym Google Ads. Analizuje i optymalizuje kampanie dla B2C i B2B. Na co dzień korzysta sprawnie z wielu narzędzi, takich jak Google Analytics, Google Merchant Center czy Google Tag Manager. Oprócz tworzenia reklam kieruje projektami dla klientów po stronie agencji.
Ma doświadczenie w wielu przekrojowych branżach takich jak np.: przemysł, finanse, IT, turystyka, sprzedaż B2B czy branża funeralna.
W swojej pracy stawia na efektywność, transparentną komunikację z klientem oraz ciągłe testowanie i doskonalenie strategii reklamowych.
Zainteresowania:
Zuza
Project ManagerProject Managerka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami webowymi. Specjalizuje się w prowadzeniu złożonych projektów webowych, tworzonych na podstawie indywidualnych potrzeb klientów. Łączy doświadczenie w UX/UI z umiejętnością koordynacji zespołów, budżetów i harmonogramów. W agencji Empressia odpowiada za cały cykl projektu: od ofertowania po wdrożenie. Ma zaplecze testerskie i projektowe. Absolwentka architektury, uczestniczka Akademii Menadżera Innowacji. Zawsze szuka nowych, lepszych rozwiązań.
Zainteresowania:
Adrian
Front-end DeveloperOdpowiada za rozwój projektów przede wszystkim opartych o CMS WordPress i Prestashop. Od 2018 r. związany z firmą, gdzie pełni funkcję nie tylko rolę Front-end developera, ale w większych projektach również team leadera – wspiera zespół w realizacji projektów, dzieląc się wiedzą i dbając o efektywną współpracę oraz dobrą atmosferę.
Posiada doświadczenie w pracy z klientami z różnych branż, m.in. e-commerce, finansowej, medycznej, prawniczej oraz sektora motoryzacyjnego.
Jego podejście opiera się na dobrej komunikacji oraz praktycznym rozwiązywaniu problemów. Ceni sobie partnerskie relacje i długofalową współpracę z klientami.
Zdobył certyfikat PrestaShop i nieustannie poszerza swoją wiedzę w zakresie programowania.
Zainteresowania:
Jakub
Front-end DeveloperSpecjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych i wydajnych interfejsów użytkownika w technologiach React, Next.js i TypeScript. Jako Front-end Developer odpowiada za projektowanie, implementację oraz optymalizację warstwy wizualnej stron i aplikacji internetowych, dbając o ich intuicyjność, szybkość działania i zgodność ze standardami UX/UI.
Zdobywa doświadczenie w branży IT od 2020 r., które obejmuje realizację projektów komercyjnych opartych zarówno o frameworki JavaScriptowe, jak i system WordPress. W razie potrzeby wykonuje również proste zadania backendowe, wspierając zespół w utrzymaniu spójności całego projektu.
Absolwent Informatyki na Politechnice Poznańskiej, nieustannie rozwija swoje kompetencje w obszarze nowoczesnych technologii webowych i architektury aplikacji.
Zainteresowania:
Michał
Back-end DeveloperOdpowiada za rozwój i utrzymanie warstwy backendowej w projektach – od tworzenia logiki serwisów i integracji z zewnętrznymi systemami po optymalizację wydajności i bezpieczeństwa aplikacji. Specjalizuje się w PHP, a na co dzień pracuje m.in. z WordPressem i PrestaShop.
W branży od 2013 roku. Tworzył portale i aplikacje z wykorzystaniem frameworków oraz dedykowanych CMS-ów, a także wtyczki i moduły rozszerzające funkcjonalność popularnych systemów. Ceni czysty kod, skalowalność i stabilność rozwiązań.
Absolwent Informatyki Stosowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Zainteresowania:
Tomek
Front-end DeveloperW branży IT od wielu lat, a od 2019 roku aktywnie uczestniczy w tworzeniu świata cyfrowego jako programista webowy. Doświadczenie w pracy zarówno z logiką serwerową, jak i interfejsem użytkownika, pozwoliło mu zrozumieć, jak kluczowe jest ich współdziałanie. To właśnie fascynacja tą synergią sprawiła, że postawił na rozwój w kierunku frontendu – obszaru, gdzie kod spotyka się z użytkownikiem.
Jest entuzjastą czystego, semantycznego kodu i nowoczesnych rozwiązań, które realnie wpływają na odbiór aplikacji. Nieustannie eksperymentuje z nowymi bibliotekami i narzędziami, poszukując optymalnych sposobów na realizację coraz bardziej ambitnych projektów.
Zainteresowania:
Julka
UX/UI DesignerSpecjalizuje się w UX i UI designie. W agencji Empressia odpowiada za projektowanie stron internetowych, sklepów internetowych oraz aplikacji webowych, ale też za tworzenie logo oraz materiałów brandingowych.
Każdy projekt realizuje z indywidualnym podejściem do klienta, dbając o to, aby otrzymywał unikalne i dopasowane do potrzeb rozwiązania, odpowiadające na cele biznesowe. Jej designy łączą funkcjonalność z estetyką i budują spójne doświadczenie użytkownika. W swoim portfolio ma realizacje dla klientów z różnych branż.
W branży przy komercyjnych projektach digitalowych działa od 2021 roku, jednak z projektowaniem ma do czynienia od 2013, kiedy rozpoczęła studia na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej. Ukończyła studia magisterskie oraz posiada certyfikat Digital UX zdobyty w szkole Coders Lab.
Zainteresowania:
Jadzia
Content EditorTworzy treści od A do Z – pisze, redaguje, współpracuje przy grafikach i materiałach wideo, publikuje. Łączy wiedzę strategiczną z doświadczeniem operacyjnym, tworząc spójne, ciekawe i wartościowe treści. Z marketingiem internetowym związana od 2013 roku zarówno od strony twórczej, jak i zarządzania zespołem. Chętnie poszerza wiedzę i wykorzystuje różne techniki pisarskie do tworzenia treści. Lubi kreatywne podejście i pracę z muzyką w tle.
Z wykształcenia dziennikarka, która dodatkowo prowadzi zajęcia na uczelniach, tworzy publikacje i występuje na branżowych wydarzeniach.
Zainteresowania:
Jagoda
Executive AssistantOdpowiada za operacyjne wsparcie zarządu – koordynuje kluczowe procesy, zarządza przepływem informacji i dba o sprawną organizację działań na poziomie wykonawczym.
W roli Executive Assistant od 2019 roku. Posiada doświadczenie w pracy z zarządami firm z różnych branż, gdzie odpowiadała m.in. za organizację pracy zarządu, współtworzenie inicjatyw strategicznych oraz wspieranie procesów decyzyjnych i mediacyjnych. Zakres jej odpowiedzialności obejmuje również koordynację procesów administracyjno-finansowych, w tym fakturowanie oraz obszar wynagrodzeń i współpracy z działem kadr i płac. Jej podejście opiera się na partnerstwie, empatii i skutecznym działaniu.
Ukończyła studia magisterskie na kierunku Dialog i doradztwo społeczne ze specjalizacją w zakresie mediacji i aktywizacji potencjału ludzkiego oraz studia podyplomowe z psychologii zarządzania.
Zainteresowania:
Tomek
CEOCEO agencji Empressia. Aktywnie uczestniczy w strategicznym rozwoju firmy, jednocześnie pracując operacyjnie i doradzając klientom w wyborze optymalnych rozwiązań z zakresu marketingu internetowego. Od 2010 roku zdobywa doświadczenie w branży, które pozwala mu na skuteczne wspieranie firm w osiąganiu ich celów biznesowych online. Jego podejście opiera się na głębokiej analizie potrzeb klienta i proponowaniu innowacyjnych strategii.
Ukończył Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Wyższej Szkole Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu, co stanowi solidną podstawę dla jego roli w zarządzaniu i doradztwie.
Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec. Pasjonat futbolu, ze szczególnym zamiłowaniem do polskiej Ekstraklasy. W wolnym czasie aktywnie spędza czas, biegając i jeżdżąc na rowerze. Jego zainteresowania obejmują również muzykę i podróże, które poszerzają jego horyzonty i inspirują do kreatywnych rozwiązań również w pracy.
Zainteresowania:
Tomek
CEOCEO agencji Empressia z doświadczeniem w sektorze IT, które zdobywał od 2010 r. na stanowiskach programisty, project managera oraz analityka biznesowego.
Ukończył informatykę stosowaną na Wydziale Fizyki UAM i jest półfinalistą Google Online Marketing Challenge. W codziennej pracy skupia się na budowaniu partnerskich relacji z klientami, efektywnym wykorzystaniu metodologii zwinnych i dostarczaniu rozwiązań nastawionych na konkretne rezultaty biznesowe. Promuje kulturę opartą na szczerości, wiedzy, pasji i pracowitości, wierząc, że zadowolenie klienta i ciągłe doskonalenie to klucz do sukcesu w branży.
Prywatnie szczęśliwy mąż i tata.
Zainteresowania:
Jacy jesteśmy?
- Nieustannie się rozwijamy
- Dzielimy się wiedzą
- Stawiamy na ludzi
- Nie pracujemy po godzinach
- Dbamy o szczegóły
- Lubimy pograć w Fifę
Chcesz dołączyć do zespołu?
Szukamy nie tylko najlepszych specjalistów, ale także profesjonalistów, którzy pochodzą do pracy z pasją i zaangażowaniem.
Brzmi dobrze? Sprawdź nasze oferty pracy.
Za każdym wykonanym zadaniem, mailem, telefonem stoi człowiek. A najczęściej siedzi (w biurze lub w domu). Z kawą lub herbatą w ulubionym kubku, z muzyką z głośników lub słuchawek, w skupieniu i ciszy bądź w trakcie konsultacji z kimś obok czy po drugiej stronie monitora. Jesteśmy różni, ale w gruncie rzeczy tacy sami.
Od czego się zaczęło…
Zaczynaliśmy na polskim rynku w 2 osoby. Dzięki dwóm kolegom, którzy chcieli zrobić coś inaczej, w 2010 roku powstała firma Empressia. Dziś jest profesjonalną agencją, którą tworzy kilkadziesiąt osób. Zajmujemy się najważniejszymi filarami we współczesnym marketingu internetowym: projektowaniem www, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kampaniami reklamowymi w sieci. Na sukces naszej firmy codziennie pracuje zespół ludzi, których szanujemy oraz lubimy.
Work-life balance
Moglibyśmy przypisać sobie stworzenie pojęcia work-life balance, ponieważ kilkunastoletnia praktyka na rynku idealnie pokazuje, jak gospodarujemy swoim czasem w pracy i po pracy. W „roboczych” godzinach mamy przestrzeń na pracę w skupieniu, kreatywne burze mózgów, spotkania oraz szkolenia. Po pracy realizujemy nasze prywatne pasje. Od czasu do czasu spotykamy się w ramach luźnych integracji. To wszystko pozwala nam utrzymywać w dobrej kondycji najważniejsze narzędzia do codziennej pracy: nasze głowy!