GOOGLE ADS KIELCE

Linki sponsorowane – Kielce. Daj się poznać przyszłym klientom!

WYCEŃ GOOGLE ADS W KIELCACH
co to jest kampania google ads

Reklamy Google Ads w Kielcach – na czym to polega?

Dopiero rozpoczynasz prowadzenie biznesu? A może działasz już od jakiegoś czasu, ale klientów wcale nie przybywa? Możliwe, że Twoja dotychczasowa reklama jest nieskuteczna, a może wcale jej nie masz. W takim razie koniecznie sprawdź możliwości, jakie dają kampanie Google Ads! Z ich pomocą dasz się poznać tysiącom użytkowników Google, których może zainteresować Twoja oferta! Wspólnie wybierzemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie i uruchomimy skuteczną kampanię Google Ads w Kielcach!

Google Ads – drzwi do całkowitej personalizacji reklam

Reklamy to już nieodłączna część naszego świata – także tego wirtualnego. Klienci widzą je, przeglądając strony internetowe, szukając czegoś w Google, oglądając filmy na YouTube, a nawet sprawdzając atrakcje w okolicy na mapie.

Za dużą częścią tych reklam stoi właśnie Google, a dokładniej system reklamowy Google Ads (dawniej Google AdWords). Z jego pomocą można uruchomić własną kampanię reklamową i sprawić, że reklamy zaczną pojawiać się w sieci.

To jednak nie wszystko – kampanie Google Ads nie polegają wyłącznie na wyświetlaniu losowo wybranych reklam w różnych miejscach. Dzięki wyborowi odpowiednich słów kluczowych można sprawić, że będą pojawiać się przede wszystkim u tych użytkowników, którzy mogą być zainteresowani daną ofertą. Co to zmienia? Otóż w ten sposób można trafić dokładnie do tych osób, które z największym prawdopodobieństwem zapoznają się z pełną ofertą Twojego sklepu lub punktu usługowego i nie tracić pieniędzy na zbędne reklamy pojawiające się tam, gdzie szanse na reakcję są nikłe.

Kampanie reklamowe Google w Kielcach – czemu warto je wybrać?

Ludzie korzystają z internetu w wielu celach – aby się ze sobą komunikować, zrelaksować przy filmie czy rozwijać swoje umiejętności. Ale jednym z najważniejszych celów jest znalezienie pożądanych informacji. Każdy chce wiedzieć, gdzie znajdzie konkretny produkt lub usługę, w jakiej jest cenie i czy ich jakość będzie satysfakcjonująca.

rodzaje kampani google ads

Co robi wtedy przeciętny człowiek? Wpisuje zapytanie do wyszukiwarki Google. A Ty możesz ułatwić mu odnalezienie takich informacji, podsuwając odpowiednią reklamę! Jeśli będzie dla niego interesująca, istnieje duża szansa, że wejdzie na stronę internetową Twojego sklepu. Równie istotne będzie to, aby reklama wyświetliła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu szansa na jej pominięcie będzie naprawdę niewielka.

Reklamy Google dadzą Ci szansę na dotarcie do naprawdę dużej liczby potencjalnych klientów – w końcu już niemal każdy korzysta z internetu przez co najmniej kilka godzin dziennie. Nawet jeśli ktoś nie będzie akurat szukał niczego konkretnego, Twoje reklamy mogą pojawić się na stronach internetowych partnerów Google, na YouTube czy w Google Maps. W ten sposób masz szansę zainteresować użytkowników i skłonić ich do zakupów albo zapisać się w ich pamięci, dzięki czemu w przyszłości będą wiedzieli, gdzie szukać konkretnych produktów lub usług.

Kampania Google Ads to również doskonała okazja, aby zapoznać dotychczasowych klientów ze zmianami w Twojej ofercie. Być może wprowadzasz gamę nowych produktów? A może rozpoczynasz dużą akcję promocyjną? To dobry powód, aby uruchomić nową kampanię reklamową Google!

W żaden inny sposób nie trafisz do tak szerokiego grona odbiorców – i to w dodatku tych, których rzeczywiście może zainteresować Twoja oferta albo tych, którzy już wcześniej dokonali u Ciebie zakupów.

Reklamy Google Ads, Kielce – czy to się opłaca?

Ile kosztuje kampania google ads

Pewnie teraz zastanawiasz się, czy klasyczna reklama na banerach, billboardach, w radio albo telewizji nie byłaby tańsza. Być może w niektórych przypadkach owszem. Warto jednak pomyśleć w tym przypadku nieco bardziej przyszłościowo. Jeśli wydasz niedużo pieniędzy na reklamę outdoorową, prawdopodobnie przyniesie Ci ona niewielki zysk. A przecież nie o to chodzi w reklamach.

Kampania Google Ads może na początku wiązać się z większym kosztem (zwłaszcza gdy zależy Ci na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google), ale to wkład, który zwróci się z nawiązką. W końcu w ten sposób trafisz do setek, tysięcy, a nawet setek tysięcy potencjalnych klientów – zainteresowanych produktem czy usługami podobnymi do Twoich! Część z nich na pewno skorzysta z Twojej oferty, co przyniesie Ci kilkukrotnie większą sumę pieniędzy niż ta, którą wydasz na uruchomienie kampanii. A jeśli wybierzesz model rozliczeń za kliknięcie, zapłacisz tylko za tych, którzy wyrazili chęć sprawdzenia Twojej oferty.

Kampania AdWords w Kielcach? Tak, ale tylko dobrze przeprowadzona!

Samo uruchomienie kampanii Google Ads to jednak nie wszystko. Aby osiągnąć zamierzony cel (czyli zdobyć jak najwięcej klientów), trzeba jeszcze zadbać o odpowiednią jakość kampanii. Należy zawrzeć w niej odpowiednie słowa kluczowe, ustalić najlepszą stawkę za wyświetlenia lub kliknięcia, a także przygotować dobrej jakości reklamę. Może to być dość wymagające zadanie dla osób, które dotychczas nie zajmowały się takimi kwestiami. Dlatego warto w takim wypadku skorzystać z pomocy osób, które organizują kampanie Google Ads na co dzień. To żaden wstyd nie znać niuansów wszystkich systemów – bez wątpienia jesteś specjalistą/specjalistką w swojej branży! A gdy chcesz, aby Twoje reklamy odniosły duży sukces, zwrócisz się do doświadczonej agencji takiej jak Empressia!

Kampanie AdWords Kielce – jak wygląda współpraca z nami?

Decyzja podjęta? Chcesz, aby Twoja firma zyskała wielu dodatkowych klientów? Zatem zobacz, jak będą wyglądać nasze działania!

Najpierw określimy cel
01

W każdej kampanii reklamowej – prowadzonej w internecie czy też nie – podstawowym krokiem jest określenie jej celu. Może to być zwiększenie sprzedaży, zbudowanie świadomości marki czy poinformowanie dotychczasowych klientów o nowych promocjach. Bez określonego celu można próbować tworzyć reklamy, lecz na pierwszy rzut oka będzie widać, że nie są one zbyt przekonujące. Dlatego na początku naszej współpracy dokładnie określimy, dokąd zmierzamy. Pozwoli to opracować dalszy plan działania – ustalić, do jakich użytkowników chcesz trafić i jak powinna wyglądać Twoja reklama.

Teraz trzeba wybrać rodzaj kampanii
02

Reklama Google może pojawiać się w wyszukiwarce Google, na stronach internetowych czy na YouTube albo Google Maps (wszystkie rodzaje kampanii omówimy za chwilę, dlatego bez obaw, jeśli jeszcze nie wiesz dokładnie, jak mogą wyglądać takie reklamy). To, na który rodzaj kampanii się zdecydujesz, będzie zależeć od zwyczajów użytkowników, którzy mają szansę stać się Twoimi potencjalnymi klientami, a także od celu biznesowego i Twoich preferencji. Na podstawie naszego doświadczenia chętnie doradzimy Ci, na jaką kampanię najlepiej postawić w Twoim przypadku!

Czas na dobór słów kluczowych
03

W kampaniach Google Ads słowa kluczowe odgrywają olbrzymią rolę. To między innymi dzięki nim Twoje reklamy mają szansę trafić dokładnie do tych osób, które interesują produkty lub usługi takie jak Twoje. Aby znaleźć najodpowiedniejsze słowa kluczowe, korzysta się m.in. z narzędzia stworzonego przez Google – planera słów kluczowych. Odnalezienie odpowiednich fraz nie zawsze jednak jest takie proste – należy brać pod uwagę różne czynniki, takie jak intencja użytkownika czy popularność frazy – dlatego możemy zająć się tym za Ciebie! Rynek nie ma przed nami tajemnic – znajdziemy dla Ciebie idealny zestaw słów kluczowych.

Przygotowanie odpowiedniej reklamy
04

Gdy już wybierzemy słowa kluczowe, pora na przygotowanie przykuwającej uwagę reklamy. W zależności od tego, jaki rodzaj kampanii wybierzesz, możesz zdecydować się na reklamy tekstowe, graficzne lub w formie wideo. W każdym przypadku trzeba jednak zadbać, aby reklama była dobrej jakości – zawierała wyznaczone słowa kluczowe, zachęcała do kliknięcia i przejrzenia Twojej strony internetowej, a w przypadku reklamy graficznej również dobrze się prezentowała. Bez obaw – dopilnujemy, aby Twoje reklamy były jak najskuteczniejsze!

Określmy lokalizację
05

Jedną z największych zalet kampanii Google Ads jest możliwość wyboru lokalizacji, w jakiej będą wyświetlać się reklamy. Co to dokładnie oznacza? Możesz wybrać, kto dokładnie zobaczy Twoją reklamę. Stawiasz na reklamę lokalną i chcesz, aby dotarła tylko do mieszkańców Kielc? Masz taką możliwość! A może chcesz jeszcze bardziej sprecyzować krąg odbiorców i dotrzeć wyłącznie do osób przebywających aktualnie w konkretnej dzielnicy? Nie ma problemu! A jeśli prowadzisz sklep internetowy i interesuje Cię dotarcie do klientów z całej Polski, masz ku temu wyjątkową możliwość. Wystarczy, że ustalimy, jakich klientów aktualnie potrzebujesz, a dostosujemy kampanię do Twoich oczekiwań.

Pora na określenie budżetu
06

W przypadku kampanii Google Ads to, ile wydasz na reklamy, zależy wyłącznie od Ciebie – nie ma żadnej narzuconej stawki. W dodatku możesz wybrać sposób płatności Google za kampanię – zapłacisz za każde kliknięcie reklamy lub za jej wyświetlenia czy akcję użytkownika. W ten sposób masz pełną kontrolę nad płatnościami, a jeśli coś nie będzie Ci odpowiadać, w każdej chwili możemy wstrzymać kampanię.

Czuwamy nad Twoją kampanią
07

Uruchomienie kampanii to dopiero pierwszy krok na drodze do sukcesu. Gdy już pierwsze reklamy pojawią się na wyświetlaczach użytkowników, trzeba jeszcze kontrolować, czy dobrze się sprawują. Być może nie wyświetlają się na pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania i niezbędne będzie dokonanie korekt albo zmiana wyglądu reklamy bądź jej treści. Nie musisz się jednak o to w ogóle martwić! Będziemy stale monitorować skuteczność Twojej kampanii, a jeśli pojawią się w niej jakiekolwiek problemy – błyskawicznie zareagujemy! W ten sposób możesz mieć pewność, że budżet przeznaczany na kampanię nie zostanie wyrzucony w błoto.

Jak może wyglądać reklama AdWords – Kielce?

Google Ads daje Ci naprawdę duże możliwości! Dzięki różnym rodzajom kampanii możesz idealnie dopasować się do gustów Twoich potencjalnych klientów i przygotować najskuteczniejsze reklamy. Poniżej przedstawiamy dostępne rodzaje kampanii Google Ads, jakie możesz z nami uruchomić.

Kampanie linków sponsorowanych

Każdy korzystający z wyszukiwarki Google dobrze zna pojawiające się nad wynikami wyszukiwania linki sponsorowane. To dobry sposób, aby zachęcić klientów zainteresowanych konkretnym produktem lub usługą do odwiedzin swojej strony internetowej. Takie reklamy nazywa się reklamami w sieci wyszukiwania Google. Umieszcza się w nich informacje o dostępnej ofercie, a obecnie również o aktualnych promocjach lub opiniach dotychczasowych klientów. W przypadku tego rodzaju reklam koniecznie należy zastosować chwytliwe zwroty zachęcające do działania (tzw. Call To Action) oraz skrótowy opis dostępnej oferty.

Kampanie w sieci reklamowej Google

Google współpracuje z wieloma firmami prowadzącymi znane strony internetowe. Dzięki temu możesz umieścić swoje reklamy dokładnie na tych portalach, które najchętniej odwiedza grupa Twoich docelowych klientów. W tym przypadku masz dużo większe możliwości w porównaniu z linkami sponsorowanymi – możesz przygotować reklamę graficzną. Będzie ona wyświetlać się u góry witryny lub na którymś z jej boków. Jedynym mankamentem takiej kampanii jest fakt, że tego rodzaju reklamy są blokowane przez wtyczki do przeglądarek, z których korzysta wielu użytkowników. Jednak coraz więcej zarządców stron decyduje się, aby nie mogły być one przeglądane bez uprzedniego wyłączenia takiego blokera reklam. Co więcej, wyłączenie reklam na urządzeniach mobilnych jest dużo trudniejszym zadaniem, a to przecież z nich użytkownicy korzystają zazwyczaj przez dłuższy czas. W dodatku system reklamowy Google Ads umożliwia Ci płatność np. bezpośrednio za konwersję – zatem popularność wtyczek nie dotyka Twojego budżetu – zapłacisz jedynie za akcję zaangażowanego użytkownika.

Kampanie na YouTube

Krótki film prezentujący Twoją markę albo aktualne promocje to strzał w dziesiątkę! Jeśli będzie interesujący dla potencjalnych klientów, możesz liczyć, że Twoja firma naprawdę zapadnie im w pamięć. To dobre rozwiązanie zarówno jeśli chcesz dotrzeć do użytkowników z Kielc, jak i z całej Polski. Pamiętaj jednak, że nagranie wideo uruchamiane w reklamie powinno być dobrej jakości – tylko takie będzie premiowane przez Google, jak i docenione przez użytkowników.

Kampanie w Google Maps

Na pewno kojarzysz reklamy pojawiające się w Google Maps – gdy wyświetlisz fragment jakiegoś miasta, wyłonią się na nim kafelki z logo firmy wraz z krótkim opisem jej działalności albo obowiązujących promocji. To świetna metoda, aby dotrzeć do osób akurat przebywających w danym mieście, które chciałyby np. udać się na dobrą kawę. W ten sposób można również zainteresować mieszkańców miasta – proponując im wizytę w biurze podróży albo w sklepie z elektroniką. Jeśli chcesz, aby każda osoba przebywająca w Kielcach, wiedziała, gdzie się udać, gdy potrzebuje oferty takiej jak Twoja, reklama w Google Maps to świetne rozwiązanie!

Reklamy Google Shopping

Gdy szukasz czegoś w wyszukiwarce Google, nad wynikami wyszukiwania często pojawiają się kafelki przedstawiające konkretne produkty z różnych sklepów. W ten sposób możesz zobaczyć, jak wyglądają dostępne opcje oraz w jakiej są cenie. To właśnie reklamy Google Shopping (nazywane również reklamami produktowymi), które w wielu przypadkach pomagają użytkownikom podejmować dobre decyzje zakupowe. A teraz z tej możliwości możesz skorzystać też Ty! Produkty z Twojego sklepu internetowego będą wyświetlać się u tych osób, które poszukują czegoś podobnego – niezależnie od tego, czy znajdują się w Kielcach, czy też w Krakowie albo Rzeszowie. Dzięki temu oszczędzą sporo czasu na przeglądaniu produktów, a dostaną dokładnie to, czego chcą. Nie zmarnuj takiej okazji i zdecyduj się na tę niezwykle skuteczną kampanię!

Kampanie Performance Max

Nie chcesz ograniczać się do jednego typu kampanii? Nie ma problemu – pora na kampanię Performance Max! Zapewni Ci ona widoczność w wielu różnych miejscach. Z Performance Max Twoje reklamy pojawią się i na YouTube, i w Google Maps, i na stronach internetowych – dosłownie wszędzie, gdzie chcesz! W dodatku ten rodzaj kampanii zapewnia dostęp do rozbudowanych statystyk, dzięki czemu kontrolowanie efektywności kampanii będzie jeszcze dokładniejsze.

Kampanie inteligentne

A może wolisz, aby większą częścią kampanii zajęły się algorytmy Google? To możliwe z kampanią inteligentną! Wybierając ją, podajesz jedynie kilka podstawowych informacji na temat Twoich produktów lub usług i określasz budżet, jaki chcesz przeznaczyć na reklamę. Wtedy Google automatycznie wybierze najlepsze miejsca do wyświetlania reklam, ustali ich koszt, a także... stworzy treść reklamy! Na podstawie dotychczasowych reklam algorytmy mogą utworzyć ciekawą dla potencjalnych klientów treść.

Reklamy Discovery

Być może nie wiesz, że propozycje artykułów, jakie pojawiają się na stronie startowej przeglądarki Google na urządzeniach mobilnych, to usługa o nazwie Google Discover. Do ich wyboru Google wykorzystuje dotychczasową aktywność użytkownika – algorytmy analizują, jakie tematy mogą przypaść do gustu konkretnej osobie i podsuwa jej propozycje artykułów dokładnie dopasowanych do jej preferencji. Okazuje się, że nie są to jednak wyłącznie artykuły – w Google Discover znaleźć można również dobrze dopasowane do konkretnej grupy użytkowników reklamy. Wszystko za sprawą kampanii Discovery, którą również uruchomisz za pomocą Google Ads. Takie reklamy są jeszcze skuteczniejsze, gdyż bardzo dobrze dopasowują się do oczekiwań potencjalnych klientów i są niezwykle dyskretne.

Remarketing

Jeśli chcesz przypomnieć użytkownikom, którzy już odwiedzili Twoją stronę internetową o swojej ofercie, możesz zdecydować się na kampanię remarketingową. Dzięki niej nie dasz zapomnieć potencjalnemu klientowi o produkcie, jaki zobaczył na stronie Twojej firmy. W dodatku możesz uzupełnić ją o specjalną, dedykowaną ofertę, przez co szanse na dokonanie przez niego zakupu właśnie w Twoim sklepie znacznie wzrosną.

Kampanie Google Ads – Kielce albo cała Polska!

Kampanie w sieci wyszukiwania

Siedziba Twojej firmy mieści się w Kielcach, ale chcesz dotrzeć ze swoją ofertą do klientów w całej Polsce? Najprostszy sposób, aby tego dokonać to uruchomienie kampanii Google Ads! Dzięki niej nie musisz już myśleć o organizacji oddzielnych kampanii w wielu miastach Polski – w jednym miejscu możesz uruchomić takie reklamy, które zobaczą i białostoczanie, i wrocławianie! W dodatku masz naprawdę wiele możliwości, aby przedstawić swoją firmę z jak najlepszej strony – poprzez reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania Google, reklamy graficzne na stronach internetowych, a nawet reklamy wideo na YouTube!

Kampanie wideo

A jeśli prowadzisz punkt usługowy i zależy Ci na klientach z najbliższych okolic? Również w tym przypadku kampanie Google Ads przychodzą z pomocą! Możesz postawić na linki sponsorowane – Kielce dowiedzą się wtedy, gdzie najlepiej się udać, jeśli niezbędna jest naprawa laptopa albo wykonanie prania chemicznego. Lokalne reklamy mogą również wyświetlać się w sieci reklamowej Google, jak i na YouTube oraz Google Maps. Zwłaszcza ta ostatnia opcja może sprawić, że Twoja firma zapisze się w pamięci użytkowników, którzy w przyszłości skojarzą Twoją ofertę z konkretnym miejscem na mapie Kielc.

Kampanie promujące aplikacje

Jakie możliwości wyboru lokalizacji dają Ci kampanie Google Ads? Naprawdę duże! W przypadku Kielc możesz uruchomić reklamy, jakie zobaczą wszyscy kielczanie lub tylko ci przebywający w konkretnych dzielnicach. Jeśli zależy Ci na pozyskaniu klientów z okolic, możesz ustawić lokalizację na całe województwo świętokrzyskie. Masz też opcję wykluczenia – jeśli Twoją grupą docelową są mieszkańcy mniejszych miejscowości, z łatwością możemy targetować reklamę np. na dane województwo z wyjątkiem dużych miast. Wspólnie możemy przeanalizować, gdzie Twoje reklamy sprawdzą się najlepiej i uruchomić skuteczną kampanię!

od czego zalezy pozycja reklamy w google ads

Kampania Google AdWords a pozycjonowanie

Być może zastanawiasz się, jakie działania sprawią, że Twoja firma będzie lepiej widoczna w sieci. Przedstawiliśmy już, na czym opierają się kampanie Google Ads, ale przecież istnieje jeszcze pozycjonowanie! Co w takim razie wybrać? Naszym zdaniem – najlepiej połączyć jedno z drugim!

Uruchomienie kampanii Google Ads pozwoli Ci na uzyskanie błyskawicznego efektu – Twoje reklamy od razu zaczną wyświetlać się w sieci. Z tego powodu to dobre rozwiązanie zwłaszcza dla nowych firm, które nie miały jeszcze okazji zbudować świadomości swojej marki. Musisz jednak wiedzieć, że wybierając reklamy, jakie pojawią się u użytkowników, algorytmy Google sprawdzają, jaką stawkę są gotowi zapłacić właściciele firm, lecz również jakiej jakości jest reklama oraz strona internetowa, do której prowadzi. Jeśli Twoja strona będzie dobrze wypozycjonowana, masz o wiele większe szanse na znalezienie swojej reklamy na wyższej pozycji lub dokonanie tego niższym koszten.

To jednak niejedyna zaleta pozycjonowania! Zapewne wiesz, że nie wszyscy użytkownicy klikają w reklamy podsuwane im przez Google – część z nich celowo je pomija. Co wtedy robią? Wybierają linki do stron pojawiające się w wynikach organicznych, czyli tych, które nie są opatrzone określeniem „sponsorowane”. Te witryny, które są w nich najwyżej, powszechnie uważane są za wiarygodne i zyskują renomę. A żeby Twoja strona pojawiła się wysoko w takich organicznych wynikach wyszukiwaniach, również konieczne będzie jej profesjonalne wypozycjonowanie!

Zyskaj nowych klientów z agencją Empressia!

Wiesz już, że uruchomienie kampanii Google Ads będzie najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy? Chcesz zdobyć setki, a nawet tysiące nowych klientów, którzy chętnie będą wracać, aby skorzystać z Twojej oferty? W takim razie serdecznie zapraszamy do nawiązania z nami kontaktu!

Mimo że nasza siedziba mieści się w Poznaniu, bez problemu możemy kontaktować się zdalnie! Wspólnie ustalimy, jaki rodzaj kampanii będzie najlepszy w danej sytuacji i zadbamy, aby reklamy przez cały czas trwania kampanii sprawowały się bez zarzutu! Możemy również wypozycjonować Twoją stronę internetową, aby liczba nowych klientów jeszcze bardziej wzrosła! W naszej ofercie znajdziesz także pozycjonowanie lokalne, które pozwoli Ci na świetną reklamę Twoich usług na terenie Kielc i okolic. Razem możemy zadbać o odpowiednią widoczność Twojej firmy w internecie!

WYCEŃ GOOGLE ADS W KIELCACH
linki sponsorowane

Jeśli linki sponsorowane w Kielcach, to tylko z agencją Empressia!

Zapraszamy do współpracy w zakresie reklam Ads (AdWords) w Kielcach. Kampanie reklamowe w tym mieście przeprowadzą nasi eksperci PPC. Doświadczenie, skrupulatność i transparentność to nasze cechy. Dowiedz się, co jeszcze możemy zaoferować w ramach współpracy!

WYCEŃ GOOGLE ADS W KIELCACH
Oceń nasze usługi
5/5 na podstawie 1 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności