Linki sponsorowane – Kielce. Daj się poznać przyszłym klientom!
Reklamy Google Ads w Kielcach – na czym to polega?
Dopiero rozpoczynasz prowadzenie biznesu? A może działasz już od jakiegoś czasu, ale klientów wcale nie przybywa? Możliwe, że Twoja dotychczasowa reklama jest nieskuteczna, a może wcale jej nie masz. W takim razie koniecznie sprawdź możliwości, jakie dają kampanie Google Ads! Z ich pomocą dasz się poznać tysiącom użytkowników Google, których może zainteresować Twoja oferta! Wspólnie wybierzemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie i uruchomimy skuteczną kampanię Google Ads w Kielcach!
Google Ads – drzwi do całkowitej personalizacji reklam
Reklamy to już nieodłączna część naszego świata – także tego wirtualnego. Klienci widzą je, przeglądając strony internetowe, szukając czegoś w Google, oglądając filmy na YouTube, a nawet sprawdzając atrakcje w okolicy na mapie.
Za dużą częścią tych reklam stoi właśnie Google, a dokładniej system reklamowy Google Ads (dawniej Google AdWords). Z jego pomocą można uruchomić własną kampanię reklamową i sprawić, że reklamy zaczną pojawiać się w sieci.
To jednak nie wszystko – kampanie Google Ads nie polegają wyłącznie na wyświetlaniu losowo wybranych reklam w różnych miejscach. Dzięki wyborowi odpowiednich słów kluczowych można sprawić, że będą pojawiać się przede wszystkim u tych użytkowników, którzy mogą być zainteresowani daną ofertą. Co to zmienia? Otóż w ten sposób można trafić dokładnie do tych osób, które z największym prawdopodobieństwem zapoznają się z pełną ofertą Twojego sklepu lub punktu usługowego i nie tracić pieniędzy na zbędne reklamy pojawiające się tam, gdzie szanse na reakcję są nikłe.
Kampanie reklamowe Google w Kielcach – czemu warto je wybrać?
Ludzie korzystają z internetu w wielu celach – aby się ze sobą komunikować, zrelaksować przy filmie czy rozwijać swoje umiejętności. Ale jednym z najważniejszych celów jest znalezienie pożądanych informacji. Każdy chce wiedzieć, gdzie znajdzie konkretny produkt lub usługę, w jakiej jest cenie i czy ich jakość będzie satysfakcjonująca.
Co robi wtedy przeciętny człowiek? Wpisuje zapytanie do wyszukiwarki Google. A Ty możesz ułatwić mu odnalezienie takich informacji, podsuwając odpowiednią reklamę! Jeśli będzie dla niego interesująca, istnieje duża szansa, że wejdzie na stronę internetową Twojego sklepu. Równie istotne będzie to, aby reklama wyświetliła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu szansa na jej pominięcie będzie naprawdę niewielka.
Reklamy Google dadzą Ci szansę na dotarcie do naprawdę dużej liczby potencjalnych klientów – w końcu już niemal każdy korzysta z internetu przez co najmniej kilka godzin dziennie. Nawet jeśli ktoś nie będzie akurat szukał niczego konkretnego, Twoje reklamy mogą pojawić się na stronach internetowych partnerów Google, na YouTube czy w Google Maps. W ten sposób masz szansę zainteresować użytkowników i skłonić ich do zakupów albo zapisać się w ich pamięci, dzięki czemu w przyszłości będą wiedzieli, gdzie szukać konkretnych produktów lub usług.
Kampania Google Ads to również doskonała okazja, aby zapoznać dotychczasowych klientów ze zmianami w Twojej ofercie. Być może wprowadzasz gamę nowych produktów? A może rozpoczynasz dużą akcję promocyjną? To dobry powód, aby uruchomić nową kampanię reklamową Google!
W żaden inny sposób nie trafisz do tak szerokiego grona odbiorców – i to w dodatku tych, których rzeczywiście może zainteresować Twoja oferta albo tych, którzy już wcześniej dokonali u Ciebie zakupów.
Reklamy Google Ads, Kielce – czy to się opłaca?
Pewnie teraz zastanawiasz się, czy klasyczna reklama na banerach, billboardach, w radio albo telewizji nie byłaby tańsza. Być może w niektórych przypadkach owszem. Warto jednak pomyśleć w tym przypadku nieco bardziej przyszłościowo. Jeśli wydasz niedużo pieniędzy na reklamę outdoorową, prawdopodobnie przyniesie Ci ona niewielki zysk. A przecież nie o to chodzi w reklamach.
Kampania Google Ads może na początku wiązać się z większym kosztem (zwłaszcza gdy zależy Ci na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google), ale to wkład, który zwróci się z nawiązką. W końcu w ten sposób trafisz do setek, tysięcy, a nawet setek tysięcy potencjalnych klientów – zainteresowanych produktem czy usługami podobnymi do Twoich! Część z nich na pewno skorzysta z Twojej oferty, co przyniesie Ci kilkukrotnie większą sumę pieniędzy niż ta, którą wydasz na uruchomienie kampanii. A jeśli wybierzesz model rozliczeń za kliknięcie, zapłacisz tylko za tych, którzy wyrazili chęć sprawdzenia Twojej oferty.
Kampania AdWords w Kielcach? Tak, ale tylko dobrze przeprowadzona!
Samo uruchomienie kampanii Google Ads to jednak nie wszystko. Aby osiągnąć zamierzony cel (czyli zdobyć jak najwięcej klientów), trzeba jeszcze zadbać o odpowiednią jakość kampanii. Należy zawrzeć w niej odpowiednie słowa kluczowe, ustalić najlepszą stawkę za wyświetlenia lub kliknięcia, a także przygotować dobrej jakości reklamę. Może to być dość wymagające zadanie dla osób, które dotychczas nie zajmowały się takimi kwestiami. Dlatego warto w takim wypadku skorzystać z pomocy osób, które organizują kampanie Google Ads na co dzień. To żaden wstyd nie znać niuansów wszystkich systemów – bez wątpienia jesteś specjalistą/specjalistką w swojej branży! A gdy chcesz, aby Twoje reklamy odniosły duży sukces, zwrócisz się do doświadczonej agencji takiej jak Empressia!
Kampanie AdWords Kielce – jak wygląda współpraca z nami?
Decyzja podjęta? Chcesz, aby Twoja firma zyskała wielu dodatkowych klientów? Zatem zobacz, jak będą wyglądać nasze działania!
W każdej kampanii reklamowej – prowadzonej w internecie czy też nie – podstawowym krokiem jest określenie jej celu. Może to być zwiększenie sprzedaży, zbudowanie świadomości marki czy poinformowanie dotychczasowych klientów o nowych promocjach. Bez określonego celu można próbować tworzyć reklamy, lecz na pierwszy rzut oka będzie widać, że nie są one zbyt przekonujące. Dlatego na początku naszej współpracy dokładnie określimy, dokąd zmierzamy. Pozwoli to opracować dalszy plan działania – ustalić, do jakich użytkowników chcesz trafić i jak powinna wyglądać Twoja reklama.
Reklama Google może pojawiać się w wyszukiwarce Google, na stronach internetowych czy na YouTube albo Google Maps (wszystkie rodzaje kampanii omówimy za chwilę, dlatego bez obaw, jeśli jeszcze nie wiesz dokładnie, jak mogą wyglądać takie reklamy). To, na który rodzaj kampanii się zdecydujesz, będzie zależeć od zwyczajów użytkowników, którzy mają szansę stać się Twoimi potencjalnymi klientami, a także od celu biznesowego i Twoich preferencji. Na podstawie naszego doświadczenia chętnie doradzimy Ci, na jaką kampanię najlepiej postawić w Twoim przypadku!
W kampaniach Google Ads słowa kluczowe odgrywają olbrzymią rolę. To między innymi dzięki nim Twoje reklamy mają szansę trafić dokładnie do tych osób, które interesują produkty lub usługi takie jak Twoje. Aby znaleźć najodpowiedniejsze słowa kluczowe, korzysta się m.in. z narzędzia stworzonego przez Google – planera słów kluczowych. Odnalezienie odpowiednich fraz nie zawsze jednak jest takie proste – należy brać pod uwagę różne czynniki, takie jak intencja użytkownika czy popularność frazy – dlatego możemy zająć się tym za Ciebie! Rynek nie ma przed nami tajemnic – znajdziemy dla Ciebie idealny zestaw słów kluczowych.
Gdy już wybierzemy słowa kluczowe, pora na przygotowanie przykuwającej uwagę reklamy. W zależności od tego, jaki rodzaj kampanii wybierzesz, możesz zdecydować się na reklamy tekstowe, graficzne lub w formie wideo. W każdym przypadku trzeba jednak zadbać, aby reklama była dobrej jakości – zawierała wyznaczone słowa kluczowe, zachęcała do kliknięcia i przejrzenia Twojej strony internetowej, a w przypadku reklamy graficznej również dobrze się prezentowała. Bez obaw – dopilnujemy, aby Twoje reklamy były jak najskuteczniejsze!
Jedną z największych zalet kampanii Google Ads jest możliwość wyboru lokalizacji, w jakiej będą wyświetlać się reklamy. Co to dokładnie oznacza? Możesz wybrać, kto dokładnie zobaczy Twoją reklamę. Stawiasz na reklamę lokalną i chcesz, aby dotarła tylko do mieszkańców Kielc? Masz taką możliwość! A może chcesz jeszcze bardziej sprecyzować krąg odbiorców i dotrzeć wyłącznie do osób przebywających aktualnie w konkretnej dzielnicy? Nie ma problemu! A jeśli prowadzisz sklep internetowy i interesuje Cię dotarcie do klientów z całej Polski, masz ku temu wyjątkową możliwość. Wystarczy, że ustalimy, jakich klientów aktualnie potrzebujesz, a dostosujemy kampanię do Twoich oczekiwań.
W przypadku kampanii Google Ads to, ile wydasz na reklamy, zależy wyłącznie od Ciebie – nie ma żadnej narzuconej stawki. W dodatku możesz wybrać sposób płatności Google za kampanię – zapłacisz za każde kliknięcie reklamy lub za jej wyświetlenia czy akcję użytkownika. W ten sposób masz pełną kontrolę nad płatnościami, a jeśli coś nie będzie Ci odpowiadać, w każdej chwili możemy wstrzymać kampanię.
Uruchomienie kampanii to dopiero pierwszy krok na drodze do sukcesu. Gdy już pierwsze reklamy pojawią się na wyświetlaczach użytkowników, trzeba jeszcze kontrolować, czy dobrze się sprawują. Być może nie wyświetlają się na pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania i niezbędne będzie dokonanie korekt albo zmiana wyglądu reklamy bądź jej treści. Nie musisz się jednak o to w ogóle martwić! Będziemy stale monitorować skuteczność Twojej kampanii, a jeśli pojawią się w niej jakiekolwiek problemy – błyskawicznie zareagujemy! W ten sposób możesz mieć pewność, że budżet przeznaczany na kampanię nie zostanie wyrzucony w błoto.
Kampanie Google Ads – Kielce albo cała Polska!
Siedziba Twojej firmy mieści się w Kielcach, ale chcesz dotrzeć ze swoją ofertą do klientów w całej Polsce? Najprostszy sposób, aby tego dokonać to uruchomienie kampanii Google Ads! Dzięki niej nie musisz już myśleć o organizacji oddzielnych kampanii w wielu miastach Polski – w jednym miejscu możesz uruchomić takie reklamy, które zobaczą i białostoczanie, i wrocławianie! W dodatku masz naprawdę wiele możliwości, aby przedstawić swoją firmę z jak najlepszej strony – poprzez reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania Google, reklamy graficzne na stronach internetowych, a nawet reklamy wideo na YouTube!
A jeśli prowadzisz punkt usługowy i zależy Ci na klientach z najbliższych okolic? Również w tym przypadku kampanie Google Ads przychodzą z pomocą! Możesz postawić na linki sponsorowane – Kielce dowiedzą się wtedy, gdzie najlepiej się udać, jeśli niezbędna jest naprawa laptopa albo wykonanie prania chemicznego. Lokalne reklamy mogą również wyświetlać się w sieci reklamowej Google, jak i na YouTube oraz Google Maps. Zwłaszcza ta ostatnia opcja może sprawić, że Twoja firma zapisze się w pamięci użytkowników, którzy w przyszłości skojarzą Twoją ofertę z konkretnym miejscem na mapie Kielc.
Jakie możliwości wyboru lokalizacji dają Ci kampanie Google Ads? Naprawdę duże! W przypadku Kielc możesz uruchomić reklamy, jakie zobaczą wszyscy kielczanie lub tylko ci przebywający w konkretnych dzielnicach. Jeśli zależy Ci na pozyskaniu klientów z okolic, możesz ustawić lokalizację na całe województwo świętokrzyskie. Masz też opcję wykluczenia – jeśli Twoją grupą docelową są mieszkańcy mniejszych miejscowości, z łatwością możemy targetować reklamę np. na dane województwo z wyjątkiem dużych miast. Wspólnie możemy przeanalizować, gdzie Twoje reklamy sprawdzą się najlepiej i uruchomić skuteczną kampanię!
Kampania Google AdWords a pozycjonowanie
Być może zastanawiasz się, jakie działania sprawią, że Twoja firma będzie lepiej widoczna w sieci. Przedstawiliśmy już, na czym opierają się kampanie Google Ads, ale przecież istnieje jeszcze pozycjonowanie! Co w takim razie wybrać? Naszym zdaniem – najlepiej połączyć jedno z drugim!
Uruchomienie kampanii Google Ads pozwoli Ci na uzyskanie błyskawicznego efektu – Twoje reklamy od razu zaczną wyświetlać się w sieci. Z tego powodu to dobre rozwiązanie zwłaszcza dla nowych firm, które nie miały jeszcze okazji zbudować świadomości swojej marki. Musisz jednak wiedzieć, że wybierając reklamy, jakie pojawią się u użytkowników, algorytmy Google sprawdzają, jaką stawkę są gotowi zapłacić właściciele firm, lecz również jakiej jakości jest reklama oraz strona internetowa, do której prowadzi. Jeśli Twoja strona będzie dobrze wypozycjonowana, masz o wiele większe szanse na znalezienie swojej reklamy na wyższej pozycji lub dokonanie tego niższym koszten.
To jednak niejedyna zaleta pozycjonowania! Zapewne wiesz, że nie wszyscy użytkownicy klikają w reklamy podsuwane im przez Google – część z nich celowo je pomija. Co wtedy robią? Wybierają linki do stron pojawiające się w wynikach organicznych, czyli tych, które nie są opatrzone określeniem „sponsorowane”. Te witryny, które są w nich najwyżej, powszechnie uważane są za wiarygodne i zyskują renomę. A żeby Twoja strona pojawiła się wysoko w takich organicznych wynikach wyszukiwaniach, również konieczne będzie jej profesjonalne wypozycjonowanie!
Zyskaj nowych klientów z agencją Empressia!
Wiesz już, że uruchomienie kampanii Google Ads będzie najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy? Chcesz zdobyć setki, a nawet tysiące nowych klientów, którzy chętnie będą wracać, aby skorzystać z Twojej oferty? W takim razie serdecznie zapraszamy do nawiązania z nami kontaktu!
Mimo że nasza siedziba mieści się w Poznaniu, bez problemu możemy kontaktować się zdalnie! Wspólnie ustalimy, jaki rodzaj kampanii będzie najlepszy w danej sytuacji i zadbamy, aby reklamy przez cały czas trwania kampanii sprawowały się bez zarzutu! Możemy również wypozycjonować Twoją stronę internetową, aby liczba nowych klientów jeszcze bardziej wzrosła! W naszej ofercie znajdziesz także pozycjonowanie lokalne, które pozwoli Ci na świetną reklamę Twoich usług na terenie Kielc i okolic. Razem możemy zadbać o odpowiednią widoczność Twojej firmy w internecie!
WYCEŃ GOOGLE ADS W KIELCACHJeśli linki sponsorowane w Kielcach, to tylko z agencją Empressia!
Zapraszamy do współpracy w zakresie reklam Ads (AdWords) w Kielcach. Kampanie reklamowe w tym mieście przeprowadzą nasi eksperci PPC. Doświadczenie, skrupulatność i transparentność to nasze cechy. Dowiedz się, co jeszcze możemy zaoferować w ramach współpracy!
WYCEŃ GOOGLE ADS W KIELCACH