Agencja SEO Empressia oferuje skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w Szczecinie. Co to znaczy? Jeżeli prowadzisz firmę w stolicy województwa zachodniopomorskiego, to właśnie nasza agencja pomoże Ci w osiągnięciu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy kluczowe – zarówno te związane z branżą, w której działasz, jak i lokalizacją, gdzie świadczysz swoje usługi. Możemy pozycjonować Twoją stronę na Szczecin oraz dowolne miasto w Polsce. Mamy w tym zakresie doświadczenie!
Darmowa wycenaPozycjonowanie – Szczecin
Pozycjonowanie stron internetowych jest obecnie jedną z najczęstszych strategii promowania firmy w sieci. Polega na optymalizacji witryny pod wymagania wyszukiwarki. Im lepiej dostosowana strona internetowa do silnika Google, tym wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania jest w stanie osiągnąć. Oczywiście z naszą pomocą! Dzięki temu Twoi potencjalni klienci łatwiej i szybciej trafią na Twoją ofertę.
Pozycjonowanie stron internetowych jest jedyną formą promocji, w której to użytkownicy sami odnajdują Twoją firmę – nie wysyłasz im nachalnych wiadomości, nie śledzą ich reklamy, nie dzwonisz, żeby sprzedać swój produkt czy usługę. Wystarczy, że użytkownicy mają dostęp do wyszukiwarki oraz wpiszą do niej konkretne słowo kluczowe, a Twoja strona wyświetli im się na pierwszej stronie.
Pozycjonowanie stron internetowych – Szczecin inwestuje w marketing internetowy
Szczecin – największe miasto województwa zachodniopomorskiego. W tym mieście portowym mieszka około 400 tysięcy ludzi. Większość z nich każdego dnia korzysta z internetu, żeby znaleźć potrzebne dla siebie produkty lub usługi.
Według narzędzia Ahrefs fraza „kurier Szczecin” jest wpisywana do wyszukiwarki ponad 50 000 razy miesięcznie. Wyrażenia „praca Szczecin” użytkownicy szukają co miesiąc ponad 20 000 razy. Hasło „Weterynarz Szczecin” jest szukane około 5000 razy na miesiąc. W każdym słowie kluczowym tkwi potencjał, który warto wykorzystać – nie tylko na lokalne frazy kluczowe (czyli te, które zawierają nazwę „Szczecin” w sobie), ale również na ogólne czy longtailowe wyrażenia.
Dane mówią same za siebie. Szczecinianie stawiają na marketing internetowy – czas na Ciebie!
Jak zwiększyć widoczność strony www?
Po pierwsze: zgłoś się do nas! To właśnie w agencji SEO Empressia rozpocznie się wyjątkowa przygoda z promowaniem Twojej strony www. Na początku nasi eksperci przeprowadzają audyt SEO oraz analizę słów kluczowych, na podstawie których tworzą strategię pozycjonowania.
Darmowa wycenaW naszym przypadku proces pozycjonowania i współpraca może wyglądać następująco:
- Analiza danych
- Strategia SEO
- Optymalizacja techniczna strony
- Stworzenie i publikacja treści
- Budowa profilu linków zewnętrznych
- Monitoring pozycji
- Raportowanie działań
Do każdego przypadku podchodzimy jednak inaczej. W pewien sposób będziemy pozycjonować sklepy internetowe z rozbudowanym asortymentem, a w inny mniejsze strony internetowe. Trzymamy się skutecznych metod pozycjonowania, ale nie zamykamy swoich prac w sztywnych schematach. Bazujemy na własnych umiejętnościach i doświadczeniu, ale również na testach i wiedzy ekspertów z branży.
Dlaczego warto pozycjonować z nami?
- Działamy na kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI) – jeżeli chcesz, żeby efekty działań były mierzalne, jesteś w dobrym miejscu. Jako jedna z nielicznych agencji SEO w Polsce działamy na kluczowych wskaźnikach efektywności. Dzięki nim możemy nie tylko oszacować, ale również zmierzyć wybrane wyniki SEO.
- Dostarczamy przejrzyste raporty z prac – transparentność w pracy jest dla nas bardzo ważna. Piszemy teksty SEO, które wysyłamy do akceptacji klienta – bez zielonego światła nie wdrożymy treści na stronę. Dokładnie raportujemy, ile roboczogodzin przeznaczyliśmy na prace nad Twoją stroną.
- Zapewniamy trwałe linki – przy pozycjonowaniu stron w Szczecinie nie korzystamy z tzw. zaplecz SEO do budowania profilu linkowego – dzięki temu pozyskane przez nas linki nie zostaną usunięte wraz z wygaśnięciem umowy. Linkujemy ręcznie oraz z pomocą przeznaczonych do tego platform linkbuildingowych. Pozyskujemy odnośniki do witryny z innych stron internetowych, artykułów sponsorowanych i eksperckich, katalogów firmowych czy forów internetowych.
- Jesteśmy elastyczni – chcesz kontaktować się online, a może wolisz co jakiś czas spotkać się offline? Masz określony budżet na SEO, którego nie możesz przekroczyć? A może zależy Ci na dodatkowych artykułach blogowych? Zgoda! Współpraca z naszą agencją właśnie tak wygląda – Ty mówisz, czego potrzebujesz, a my dostosowujemy swoją ofertę i prace pod Ciebie. Jednocześnie doradzamy najlepsze rozwiązania i często wspólnie z Tobą wypracowujemy wspólną strategię.
- Kontaktujemy się z Tobą bezpośrednio – tym, co wyróżnia nas na tle innych agencji SEO, jest bezpośredni kontakt Specjalisty SEO z klientem. U nas nie ma pośredników w postaci działu obsługi klienta. Skracamy drogę uzyskania odpowiedzi i umożliwiamy bezpośredni kontakt na linii klient-specjalista.
- Wspiera nas dział DEV – w naszej agencji pracują zarówno specjaliści od pozycjonowania stron internetowych, jak i ich projektowania. Dzięki wsparciu działu DEV możemy wykonać bardziej zaawansowane i techniczne optymalizacje serwisów. Dodatkowo, gdy proponujemy rozbudowę strony, możemy ją wykonać u siebie – bez konieczności szukania firm z zewnątrz.
- Dzielimy się wiedzą – chętnie uczestniczymy w branżowych konferencjach, zarówno na miejscu publiczności, jak i prelegentów, gdzie możemy przekazać innym swoją wiedzę. Regularnie publikujemy eksperckie artykuły na zewnętrznych serwisach i udzielamy się w branżowych dyskusjach czy podcastach o marketingu. Chętnie dzielimy się tą wiedzą również z naszymi klientami, na przykład podczas indywidualnych szkoleń czy spotkań.
Pozycjonowanie stron – Szczecin
Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z najbardziej opłacalnych inwestycji w promocję swojego biznesu. O określonych usługach i produktach Polacy coraz częściej dowiadują się właśnie z internetu. Potencjalni klienci wpisują w wyszukiwarkę słowa i frazy kluczowe, dzięki którym mogą odnaleźć interesującą ich ofertę.
Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron www?
- Coraz więcej osób decyduje się na zakupy online, co odzwierciedla stale rozwijająca się branża e-commerce. Tendencja ta dotyczy wszystkich przedziałów wiekowych.
- Wyszukiwarka Google jest podstawowym źródłem informacji o produktach i usługach.
- Przy strategii działań rozłożonych w czasie rezultaty pozycjonowania wymagają niskiego nakładu finansowego. To daje szansę na pozyskanie nowych klientów świeżo powstałym biznesom z ograniczonym budżetem reklamowym.
- Forma reklamy, jaką jest pozycjonowanie, nie jest nachalna. Zoptymalizowana strona internetowa zajmuje wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google oraz naturalnie wzbudza zaufanie potencjalnych klientów. Marka firmy zyskuje profesjonalny wizerunek.
- Usługa pozycjonowania sprawia, że możesz skierować swoją ofertę bezpośrednio do grupy docelowej i Twoich potencjalnych klientów. Fakt ten podnosi efektywność podejmowanych działań i wpływa na wielkość sprzedaży.
- Pozycjonowanie i content marketing jest dzisiaj podstawowym sposobem na nawiązywanie relacji z odbiorcami. Lojalność klientów wypracowuje się na podstawie regularnej i angażującej komunikacji, dopasowanej do charakterystyki grupy docelowej. Gdy teksty są zoptymalizowane pod SEO, to użytkownik łatwiej na nie trafi.
Analiza słów kluczowych pod SEO
Dobór słów kluczowych wykorzystywanych podczas tworzenia contentu witryny ściśle uzależniony jest od charakterystyki działalności danej firmy. To właśnie za pośrednictwem fraz kluczowych potencjalni klienci mają szansę na odnalezienie interesującej ich oferty. W odpowiedzi na wpisane w okno wyszukiwania określone słowa lub zapytania, Google proponuje strony spełniające jego wymogi pod względem:
- Komfortu użytkowania witryny
- Zawartości strony atrakcyjnej pod względem merytorycznym i informacyjnym
- Optymalnego nasycenia słowami kluczowymi tekstów, meta danych i altów
- Szybkości ładowania witryny
- Profilu linkowego
- Wersji mobilnej strony
- Mapy strony
i wielu innych.
Jednak to właśnie frazy kluczowe są wykorzystywane wszędzie – zarówno w meta danych, jak i title czy nagłówkach, a nawet podczas linkowania zewnętrznego. Słowa kluczowe dobieramy przy pomocy specjalistycznych narzędzi, biorąc pod uwagę:
- zakres świadczonych przez Ciebie usług,
- konkurencję,
- branżę,
- sezonowość,
- trendy,
- intencje użytkowników (ang. search intent).
Spełnianie wymogów stawianych przez algorytmy Google zwiększa widoczności firmy w internecie i uzyskanie jej wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Docelowa liczba wszystkich czynników rankingowych nie jest jednak znana. Co więcej, trendy marketingu internetowego ulegają zmianom. Specjaliści z branży pozycjonowania cały czas szukają, eksperymentują i testują różne rozwiązania, które prowadzą do najlepszych wyników. Proces pozycjonowania wymaga znajomości specjalistycznych narzędzi, trendów oraz specyfiki konkretnej branży.
Skuteczne pozycjonowanie stron www w Szczecinie
O skuteczności pozycjonowania decyduje dobrze zaplanowana strategia działań. Jej opracowanie umożliwia:
- profesjonalnie i rzetelnie przeprowadzony audyt SEO,
- określenie celów,
- analiza dotychczasowych działań firmy,
- dobór słów kluczowych,
- strategia content marketingowa,
- analiza aktywności konkurencji,
- zaplanowanie działań linkbuilderskich.
Nie ma uniwersalnego przepisu, który gwarantowałby sukces związany z SEO. Każda z pozycjonowanych przez nas stron jest różna i wymaga innej strategii czy optymalizacji. Niezwykle ważna jest w tym kontekście analiza witryny, która wskazuje na jej obszary wymagające poprawy. Audyt SEO powinien być przeprowadzony przez doświadczonego pozycjonera, który doskonale wie, jak interpretować dane.
Co charakteryzuje proces pozycjonowania?
Pozycjonowanie charakteryzuje przede wszystkim zmienność. Aktualizacje algorytmów, nowe rozwiązania, działania konkurencji, sezonowość i trendy mają ogromny wpływ na to, w jaki sposób przebiega proces pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarce Google.
Dlatego właśnie skuteczne pozycjonowanie polega na indywidualnym podejściu do każdego klienta i jego firmy. Zwiększanie widoczności witryn w sieci jest procesem długofalowym, który wymaga stałości i konsekwencji w działaniu, ale z drugiej strony gotowości na zmiany i dostosowanie się do nich. Na ostateczny czas osiągania wyników przede wszystkim wpływa poziom aktywności konkurencji w branży i popularność wyszukiwanych fraz kluczowych. Pozycjonowanie strony internetowej daje jednak trwałe rezultaty, które pozostają widoczne nawet wiele miesięcy po zakończeniu kampanii.
Pozycjonowanie lokalne strony – Szczecin
Gdy Twoja działalność ma charakter stacjonarny, zazwyczaj najlepszym rozwiązaniem będzie usługa pozycjonowania lokalnego. Polega ona na optymalizacji strony internetowej pod słowa kluczowe zawierające nazwę miejscowości lub konkretnego obszaru. Dzięki temu kieruje się ofertę do osób, które mieszkają w danym mieście lub akurat do niego przyjeżdżają – na przykład w ramach turystyki czy spotkania biznesowego.
Pozycjonowanie lokalne jest formą reklamy, która trafia jedynie do osób mających aktualną możliwość skorzystania z danego rodzaju usług. Tego typu strategia sprawdza się najczęściej w przypadku punktów i obiektów usługowych lub sklepów stacjonarnych, lokali gastronomicznych, obiektów noclegowych i wielu innych.
W zakresie pozycjonowania lokalnego oferujemy zarówno dogłębną analizę rynku, strony, konkurencji oraz branży, jak i dobór najlepszej strategii do konkretnego obszaru. Jeżeli prowadzisz firmę w Szczecinie, możesz pozycjonować ją na frazy kluczowe związane ze sprzedawanym produktem lub usługą, dodając do nich nazwę miejscowości, np.:
- Fryzjer damski Szczecin
- Restauracja włoska Szczecin
- Siłownia całodobowa Szczecin
- Instrumenty muzyczne Szczecin
- Żywność wegańska Szczecin
Dzięki temu pojawisz się w lokalnych wynikach wyszukiwania – nawet wtedy, gdy użytkownik nie wpisze nazwy miejscowości do Google. Wyszukiwarka może sama określić jego lokalizację na podstawie GPS i danych udostępnianych przez smartfona czy inne urządzenie mobilne.
Lokalne pozycjonowanie stron – zalety:
- Konkretny obszar działania,
- Szybciej osiągane cele,
- Możliwość kierowania oferty do wybranej grupy docelowej,
- Niższe koszty pozycjonowania,
- Optymalizacja profilu Google Moja Firma,
- Prześcignięcie lokalnej konkurencji.
Cena pozycjonowania stron
Cennik pozycjonowania jest uzależniony od dużej liczby czynników, między innymi od:
- rodzaju i wielkości strony (czy jest to duży sklep internetowy, czy być może strona niewielkiego lokalnego przedsiębiorstwa),
- obszar działalności (czy działasz lokalnie w Szczecinie, czy chcesz pozycjonować stronę na całą Polskę),
- liczby roboczogodzin, które zaplanujemy na działania on-site i off-site,
- trudności i konkurencyjności fraz kluczowych,
- działań konkurentów pod SEO,
- liczby tekstów, które będziemy mieli przygotować na stronę internetową, bloga i artykuły sponsorowane.
Naszym zadaniem i celem naszej współpracy z klientem jest wypracowanie najlepszego rozwiązania, który przyniesie największe zyski i rezultaty przy możliwie najmniejszym nakładzie inwestycyjnym. Sukces w tej sprawie może przynieść natomiast jedynie wieloletnie doświadczenie pozycjonerów. Co więcej, skuteczna realizacja strategii pozycjonowania wymaga niekiedy pracy wielu specjalistów, z których składa się agencja SEO. W naszym przypadku są to zarówno SEO specjaliści, jak i linkbuilderzy oraz SEO copywriterzy.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Szczecinie?
Nasze ceny zawsze są ustalane indywidualnie. Opieramy się na cenniku usług SEO, który może wstępnie określić zakres działań i prace, które możemy zrealizować w pewnym budżecie. W ofercie mamy zarówno pakiety abonamentowe za 1500 zł, jak i takie za kilka lub kilkanaście tysięcy złotych. Dokładną cenę pozycjonowania strony w Szczecinie poznasz po szczegółowej analizie Twojej witryny.
Darmowa wycenaNajlepsza agencja SEO w Szczecinie – jak ją wybrać?
Wiesz już, że chcesz zainwestować w SEO. Teraz czas na znalezienie agencji, która zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych w Szczecinie. Jesteś właśnie na jej witrynie! Agencja SEO Empressia zajmie się prowadzeniem Twojej kampanii w 100% zdalnie. Co powinno charakteryzować dobrą firmę pozycjonerską?
- Doświadczenie i profesjonalne wiedza pozycjonerów poparta realnymi wynikami dotychczas prowadzonych projektów.
- Kompleksowość oferty, która powinna zawierać profesjonalny audyt SEO, doradztwo oraz opiekę posprzedażową.
- Usługi uzupełniające ofertę pozycjonowania i wzmacniające jej efekt.
- Dogodny kontakt i gotowość odpowiedzi na wszystkie pytania klientów.
- Konkurencyjna cena rynkowa względem innych agencji SEO.
- Nieustanna optymalizacja podjętych działań i dopasowywanie ich do zmieniających się warunków branży.
- Wytrwałość i nieustępliwość w osiąganiu zamierzonych celów.
Oferta na pozycjonowanie – Szczecin
Mieszkasz w Szczecinie i chcesz skorzystać z naszej oferty, ale zastanawiasz się, jak firma z Poznania może pomóc firmie z województwa zachodniopomorskiego? Dla nas to pestka! Kontaktujemy się przez telefon, wideorozmowy, a jeżeli jest taka potrzeba, to spotykamy się twarzą w twarz. Mamy doświadczenie, sprzęt i rozwiązania maksymalnie ułatwiające zdalną pracę.
Kontakt z naszymi specjalistami jest możliwy na każdym etapie prac. Nasi eksperci z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie nurtujące pytania, dzieląc się profesjonalną wiedzą i opartym na doświadczeniu doradztwem. Dopasowujemy się do preferowanej formy kontaktu przez naszego klienta.
Jako renomowana agencja SEO szczególny nacisk kładziemy na wysoką sprawność i przebieg procesu świadczenia usługi, jaką jest pozycjonowanie. Czas to pieniądz, a my jesteśmy po to, by generować go naszym klientom, a nie mu go odbierać. W związku z tym cyklicznie sporządzamy raporty ukazujące efekty prac, dzięki czemu nasi klienci mogą kontrolować przebieg przeprowadzanego przez nas pozycjonowania.
Rozwój biznesu w Szczecinie dzięki SEO
Szczecin należy do 5 największych miast w Polsce. Walka z konkurencją na jego terenie może być znacznie trudniejsza niż w pozostałych miastach województwa zachodniopomorskiego. W takim przypadku niezbędna jest wielokanałowość działań marketingowych. Pośród nich znajduje się właśnie pozycjonowanie stron www. Szczecin jako miasto przyszłości i biznesu traktuje zwiększanie widoczności witryn w sieci jako fundament wszelkich działań promocyjnych firm.
Pozycjonowanie stron – Szczecin
Zadzwoń do nas już dziś u umów się na konsultację dotyczącą możliwości, jakie może Ci zaoferować nasza agencja SEO. Zainwestuj w pozycjonowanie strony i przekonaj się, że to opłacalna inwestycja w widoczność Twojej firmy w sieci. Nasz zespół tworzą eksperci, którzy w branży marketingu internetowego działają od wielu lat. Warto pamiętać, że profesjonalne i skuteczne doradztwo w tym zakresie pozycjonowania i marketingu internetowego nie jest oczywistością, a jego realna wartość materialna stale wzrasta.
Korzystając z naszych usług, dowiesz się ponadto:
- Jak zbudować rolę i wizerunek eksperta w danej branży?
- Jak ekonomicznie inwestować w reklamę internetową?
- Jak zyskiwać wiarygodność strony „w oczach” wyszukiwarki Google?
- Jak dostarczać użytkownikom i potencjalnym klientom wartościowe i angażujące treści?
- Czego unikać w zakresie pozycjonowania i obierania strategii marketingowej, by nie nadziać się na minę?
- Jakie działania marketingowe wspierają pozycjonowanie?
- Czy warto zainteresować się pozycjonowaniem lokalnym?
Nie czekaj i już dziś zgłoś się do agencji SEO Empressia!