Konin

Pozycjonowanie stron internetowych - Konin

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć - miło widzieć Cię na naszej stronie. Jeśli się tutaj znalazłeś, prawdopodobnie zdajesz sobie sprawę, że samo posiadanie firmowej strony internetowej nie wystarczy, by zdobywać cele biznesowe. Osiągnięcie zamierzonych planów zawodowych umożliwić może między innymi szczegółowo opracowana strategia pozycjonowania Twojej biznesowej witryny. Zostań z nami nieco dłużej, a opowiemy Ci dlaczego.

Empressia - jedna z najlepszych agencji SEO w Polsce

Na rynku branży pozycjonowania funkcjonujemy już od ponad 10 lat. Do tej pory pomogliśmy setkom biznesów z całej Polski w uzyskaniu stabilnej pozycji rynkowej i wzrostu poziomu sprzedaży ich działalności. Zwiększamy rozpoznawalność marek w internecie, dobierając strategię optymalną dla charakterystyki branży i oferty firmy. Pozwól, że wykonamy dla Ciebie audyt SEO, na podstawie którego zdecydujesz się, czy podjąć z nami współpracę.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Celem procesu pozycjonowania jest zwiększenie widoczności witryny w sieci. Podstawową miarą tej widoczności są natomiast wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google w odpowiedzi na określone zapytania internautów. Użytkownicy internetu swoje potrzeby wyrażają za pomocą tak zwanych słów kluczowych, których obecność w treściach, adresach URL i meta tagach pozycjonowanej witryny odzwierciedla poziom dopasowania oferty firmy do potrzeb wpisywanych w wyszukiwarkę.

Kolejność w rankingu wyszukiwań nie jest zależna tylko od poziomu powiązania potrzeby potencjalnego klienta z ofertą firmy, ale także od poziomu jakości strony internetowej. Atrakcyjność stron internetowym pod względem technicznym, praktycznym i funkcjonalnym określają wymagania stawiane przez algorytmy Google. Stanowią one swojego rodzaju standardy mające zapewnić możliwie największy komfort użytkowania stron internetowych przez internautów.

5 filarów skutecznego pozycjonowania stron internetowych

  1. Content marketing - odgrywa ogromną rolę w komunikacji z odbiorcami. To on buduje wizerunek marki w internecie, wpływa na poziom zaufania potencjalnych klientów do oferowanych przez nią produktów i usług, a nawet współtworzy trendy zakupowe. Co więcej, treści zawierające słowa kluczowe wpływają na optymalizacje SEO i uznanie robotów wyszukiwarek. „Content is a King” - to popularne stwierdzenie branży marketingowej jest dla nas w pełni zasadne.
  2. Link building - dzieli się na linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne. Off-site link building odpowiada za pozyskiwanie linków prowadzących do pozycjonowanej domeny. Istotne jest, by znajdowały się one w powiązanych tematycznie witrynach, charakteryzujących się wysoką wartością merytoryczną. Linkowanie wewnętrzne natomiast nawiguje użytkownika w obszarze strony, dbając, by użytkownik skoncentrował się on na jej kluczowych aspektach.
  3. Optymalizacja techniczna strony - ulepszanie danych technicznych strony stanowi pierwszy etap pracy nad jej pozycjonowaniem. W zakres tego działania wchodzi między dbałość o dane strukturalne strony, optymalizacja atrybutów alt, pliku robots.txt, szybkości ładowania strony i wiele innych aspektów.
  4. Działania SEO - wiele działań SEO zawiera się w samej optymalizacji technicznej strony. W dużym skrócie to one wpływają na dopasowanie witryny do wymogów stawianych przez roboty Google i bezpośrednie uzyskiwanie wyższych pozycji w wyszukiwarce. Składają się na nie komponenty pozostałych filarów pozycjonowania, takie jak link building, dobór odpowiednich słów kluczowych, szybkość ładowania strony, czy jej responsywność.
  5. Monitoring i analityka - analityka wraz z pozycjonowaniem wprost przepadają za sobą. Bez interpretacji wyników nie byłaby możliwa optymalizacja dotychczas podjętych działań. Monitoring dotyczy zmieniających się algorytmów Google, aktywności konkurencji w sieci oraz sezonowości w branży.

Pozycjonowanie stron internetowych - dlaczego warto?

  • Zwiększysz widoczność swojej witryny w sieci - przyjmuje się, że na podjęcie decyzji zakupowych konsumentów w 70% wpływają informacje pozyskane z wyszukiwarki Google. Co więcej, w 2020 roku nastąpił gwałtowny wzrost liczby osób decydujących się na zakupy online. Tendencja ta dotyczy wszystkich przedziałów wiekowych.
  • Wspomożesz rozwój nowo powstałej działalności - nowo powstałym firmom trudniej się utrzymać na rynku z dwóch podstawowych względów. Po pierwsze zdobycie pierwszych klientów w obliczu silnej konkurencji może sprawiać trudności. Po drugie, rozpoczynający przedsiębiorcy nie rzadko dysponują relatywnie ograniczonym budżetem. Pozycjonowanie stron internetowych może stanowić antidotum na obydwie te kwestie, ponieważ w jego przypadku kluczowa jest konsekwencja i zaangażowanie w działaniach, aniżeli wielkość zainwestowanych pieniędzy.
  • Zaoszczędzisz na reklamie i promocji firmy - na pierwszy rzut oka może się wydawać, że pozycjonowanie jest relatywnie drogą inwestycją. Warto wziąć jednak pod uwagę, że proces ten charakteryzują długotrwałe efekty. Co więcej, działania z zakresu pozycjonowania i koszty z nimi związane można rozłożyć w czasie.
  • Stworzysz nowoczesną wizytówkę swojego biznesu - stworzenie swojej strony internetowej wraz z jej optymalizacją stanowi jedno z podstawowych działań strategicznych zarządzania przedsiębiorstwem. Firma pozbawiona wizytówki w internecie diametralnie traci na swojej wiarygodności. Co więcej, witryna internetowa oferuje dużo możliwości z zakresu kreatywnego przedstawienia oferty firmy.
  • Wypracujesz rozpoznawalną markę w branży - za pomocą możliwości, jakie oferuje strona internetowa i jej architektura techniczna możesz zarządzać obrazem swojej firmy w świadomości jej potencjalnych konsumentów. W tym kontekście warto skupić się na insightach poszczególnych grup docelowych i zadecydować, z jakimi cechami powinien być kojarzony produkt Twojej firmy, a także, w jaki sposób prowadzić komunikację z odbiorcami.
Pozycjonowanie sklepów

Lokalne pozycjonowanie stron - Konin

Pozycjonowanie lokalne jest również często obieraną strategią SEO. Skuteczność pozycjonowania lokalnego sprawdza się w przypadku sklepów, firm lub punktów usługowych, które realizują przede wszystkim sprzedaż stacjonarną. Wówczas oferta firmy kierowana jest tylko do osób mogących fizycznie z niej skorzystać, czyli do takich, które w danym momencie znajdują się w zasięgu jej oddziaływania. Pozycjonowanie lokalne zwiększa skuteczność podejmowanych działań i pozwala na większe oszczędności finansowe w kontekście inwestycji w reklamę w sieci.

Typowym działaniem dla pozycjonowania lokalnego jest także założenie profilu firmy Google Moja Firma. Ukazuje ona wszystkie najważniejsze informacje o firmie, takie jak: godziny otwarcia, adres, numer kontaktowy czy domena witryny. W znaczący sposób ułatwiają potencjalnym klientom skorzystanie z oferty firmy.

Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej?

Warto pamiętać, że pozycjonowanie jest procesem ciągłym. Jest tak z dwóch podstawowych powodów:

  • algorytmy Google ulegają zmianom,
  • aktywność konkurencji w sieci może ściągać domenę Twojej strony internetowej w dół pozycji rankingu Google.

Wobec tego w tym kontekście należałoby szacować czas pojawienia się pierwszych wyników optymalizacji określonej witryny, aniżeli termin końca kampanii. Najtrwalsze i najskuteczniejsze wyniki można bowiem wypracować dzięki długotrwałemu zaangażowaniu i konsekwencji. Warto nieustannie analizować widoczność pozycjonowanej witryny w sieci oraz poziom aktywności jej konkurentów. Oczywiście wszystko zależy od preferencji klienta.

Przyjmuje się, że pierwsze efekty pozycjonowania strony z branży o średniej konkurencyjności pojawiają się średnio po pierwszych kilku lub kilkunastu tygodniach kompleksowo realizowanej optymalizacji SEO.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Koninie?

Lokalizacja siedziby firmy nie ma żadnego wpływu na cenę pozycjonowania jej witryny w sieci. Szczegółowy cennik pozycjonowania stron www jest natomiast zależny od zróżnicowanych cech i specyfikacji poszczególnych witryn. To bowiem powoduje, że każda z nich wymaga odmiennych działań optymalizacyjnych. Punktem wyjściowym dla wyceny optymalizacji strony jest wobec tego przeprowadzenie dogłębnego audytu SEO. Wskazuje on na obszary stron internetowych wymagających poprawy i dopasowania do wymogów stawianych przez algorytmy Google. Na cenę pozycjonowania wpływa także:

  • wiek i historia domeny internetowej,
  • ilość i popularność wyszukiwanych fraz,
  • ilość zamówionych treści zawierających odpowiednie słowa kluczowe,
  • poziom konkurencyjności branży, w której funkcjonuje firmy,
  • ilość błędów strony koniecznych do usunięcia,
  • szybkość przeprowadzanych działań,
  • rodzaj i czas trwania umowy z agencją SEO.

Niebagatelną zaletą pozycjonowania organicznego jest możliwość rozłożenia poszczególnych działań w czasie. Przed rozpoczęciem optymalizacji witryn planujemy strategię SEO uwzględniającą możliwości finansowe naszych klientów.

Jeśli chcesz otrzymać bezpłatną wycenę pozycjonowania swojej strony biznesowej, odezwij się do nas bezpośrednio lub wypełnij brief, do którego odnośnik jest widoczny w górnym prawym rogu strony głównej naszej agencji.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepów internetowych?

Pozycjonowanie sklepów internetowych z reguły jest droższe od optymalizacji standardowych stron ofertowych. Powodem tego jest większa liczba podstron sklepu online. W strategii SEO dla sklepów internetowych najważniejsza jest natomiast kwestia kategorii oraz podkategorii produktów i usług.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Jak pozycjonujemy sklepy internetowe?

  1. Przeprowadzamy przegląd kategorii i podkategorii produktów, badamy poziom ich widoczności oraz dobieramy najlepsze słowa kluczowe.
  2. Planujemy optymalną liczbę znaków dla poszczególnych obszarów w obrębie witryny. Zabieg ten opiera się o analizę konkurencji.
  3. Planujemy kolejne etapy rozbudowy contentu sklepu, który ma nieodzowne znaczenie dla jego rozwoju i wzrostu konwersji.
  4. Jeśli stworzenie bloga nie wykracza poza plany budżetowe naszego klienta, przygotowujemy harmonogram angażujących treści w postaci artykułów blogowych, poradników dalszych opisów kategorii i podkategorii.
  5. Optymalizujemy linkowanie wewnętrzne pomiędzy poszczególnymi podstronami sklepu online. Ułatwia ono bowiem poruszanie się zarówno internautom, jak i robotom Google w obszarze witryny.
Pozycjonowanie sklepu

Pozycjonowanie stron - Konin

Właściwy rozwój sfery biznesowej Konina nastąpił relatywnie niedawno w porównaniu do pozostałych miast Polski. Świadomość przedsiębiorców względem pozycjonowania również sukcesywnie wzrasta. W Koninie brakuje natomiast agencji z branży SEO, które buduje zespół o odpowiednich kompetencjach i doświadczeniu. Na szczęście nie stanowi to żadnego problemu, bowiem prace nad widocznością Twojej biznesowej witryny w sieci masz możliwość zlecić najlepszym specjalistom SEO w Polsce.

Darmowa wycena

Pozycjonowanie stron www - co powinna oferować dobra agencja SEO?

  • Doświadczenie z kontrahentami z różnych branż biznesowych,
  • Szeroki dostęp do profesjonalnych i płatnych narzędzi marketingu internetowego,
  • Wsparcie opiekuna dedykowanego, który odpowie na wszelkie pytania i wątpliwości, a także wytłumaczy zależności z zakresu pozycjonowania,
  • Wsparcie działu DEV,
  • Portfolio ukazujące pomyślnie zrealizowane projekty dotychczasowych klientów,
  • Nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań i szybkę reakcję na zmieniające się trendy Google,
  • Pełny dostęp do raportów ukazujących wyniki,
  • Otwartą i elastyczną komunikację.
Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 64 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności
Case study - Empressia

Sprawdź, jak zwiększyliśmy sprzedaż o 640% w sklepie internetowym
naszego klienta.

Zobacz Wideo