Google Ads Bydgoszcz

Twoja szansa na lepszą widoczność w sieci!

Reklamy Google Ads (dawniej AdWords) to świetny sposób na wypromowanie Twojego sklepu internetowego albo stacjonarnego. Dzięki nim błyskawicznie dotrzesz do odpowiednich klientów i zachęcisz ich do dokonania zakupów. A pomóc może Ci w tym doświadczona agencja Empressia! Przekonaj się, ile możesz zyskać, uruchamiając skuteczną kampanię Google Ads!

WYCEŃ GOOGLE ADS W BYDGOSZCZY

Reklama Google Ads (AdWords) Bydgoszcz

Wyobraź sobie, że klientka chce skrócić włosy, ale dawno nie była u fryzjera. Jak zatem znajdzie Twój salon? Czy pójdzie na Gdańską albo Dworcową i będzie po kolei oglądać mijane witryny, licząc, że gdzieś znajdzie godnego zaufania fryzjera? Czy zamiast tego wpisze w Google „dobry fryzjer bydgoszcz” i przejrzy, jakie oferty ma do wyboru?

rodzaje kampani google ads

Życie staje się coraz szybsze, dlatego większość z nas woli proste rozwiązania, jakie ma pod ręką. A to oznacza, że musisz zadbać, aby to właśnie Twoja reklama znalazła się jak wysoko w wynikach wyszukiwania oraz na ekranach tych użytkowników, do których najbardziej pasuje. Owszem, możesz oprzeć się wyłącznie na reklamie outdoorowej, radiowej lub telewizyjnej. Jakie jednak masz wtedy szanse, aby trafić do miłośników wędkarstwa, którzy akurat mogą potrzebować spławików karpiowych, które chcesz sprzedać? A do firmy potrzebującej profesjonalnego malowania proszkowego? Może gdyby Twoja reklama zawisła na Operze Nova, odniosłaby duży sukces – pomyśl jednak, ile by Cię to kosztowało.

Właśnie dlatego jedną z najważniejszych cech kampanii Google Ads jest ich precyzyjne dopasowanie do grupy docelowej – w ten sposób Twój sklep może zyskać znacznie więcej nowych klientów znacznie niższym kosztem. Nie musisz wykupować miejsca na wielu telebimach w centrum miasta za ogromne pieniądze, aby przykuć uwagę zaledwie kilkunastu potencjalnych klientów. Z reklamami Google Ads możesz zyskać ich setki! Wystarczy zadbać o odpowiednie dopasowanie reklamy do użytkowników i ustalić budżet. Tylko tyle i aż tyle.

Źle prowadzona kampania Google Ads może przynieść więcej strat niż zysków, dlatego jesteśmy my! Przygotujemy dla Ciebie skuteczną i opłacalną kampanię reklamową!

Reklamy Google Ads w Bydgoszczy – jak one wyglądają?

Wyobraź sobie, że klient szuka czegoś w Google – prawdopodobnie na samej górze wyników wyszukiwania zobaczy linki z podpisem „sponsorowane” prowadzące do jakichś sklepów albo kilka okienek z przykładowymi produktami. To właśnie najpopularniejsza z reklam Google Ads – reklama w sieci wyszukiwania.

Google nie ogranicza się jednak wyłącznie do wyszukiwarki – to firma, która współpracuje z tak wieloma partnerami, że ich liczba oscyluje wokół miliona. Co to oznacza? Decydując się na reklamę w sieci reklamowej Google, masz szansę zobaczyć ją na wielu spośród miliona stron! Partnerzy Google to w większości znaczący gracze, którzy prowadzą popularne sklepy i strony internetowe odwiedzane codziennie przez tysiące osób, dlatego masz szansę dotrzeć do naprawdę ogromnej liczby potencjalnych klientów.

W przypadku reklamy w sieci reklamowej Google możesz przygotować graficzną reklamę, która wyświetli się u góry, na dole albo na którymś z boków strony. Jeśli będzie odpowiednio przykuwać uwagę, sprawi, że wiele klientów odwiedzi Twoją stronę!

Sieć reklamowa to nie tylko strony partnerów. Pewnie wiesz, że Google jest właścicielem YouTube'a, a także zarządza Gmailem czy Google Maps. Klient ma szansę zobaczyć reklamę przed filmami na YouTube, a czasami nawet w ich trakcie. A wchodząc na swoje konto na Gmailu, w zakładce „Oferty” może zobaczyć co najmniej kilka reklam. Nawet na Mapach Google coraz częściej widoczne są wyróżniające się okienka z reklamami. To wszystko za sprawą reklam Google Ads – a teraz możesz skorzystać z nich również Ty!

Czym jest Google Ads?

System reklamowy Google nazywany Google Ads (dawniej Google AdWords) to platforma internetowa do tworzenia i modyfikowania kampanii reklamowych. Nie trzeba nawet pobierać żadnej aplikacji, żeby z niej korzystać – wystarczy zalogować się na ads.google.com.

Dzięki Google Ads możemy wybrać rodzaj kampanii reklamowej (czy będzie to kampania wyłącznie w sieci wyszukiwania, czy też w całej sieci reklamowej Google), kiedy będzie wyświetlać się nasza reklama oraz jakim użytkownikom, a także jaki budżet chcemy przeznaczyć na całą kampanię.

Jak dostosować kampanię do swoich potrzeb?

Nie jest to banalne zadanie. Owszem, można eksperymentować z reklamami samodzielnie, lecz bez wątpienia doprowadzi to do pewnych strat. Jak w każdej branży – jeśli np. nie umiesz wymienić klocków hamulcowych w swoim aucie (bo nikt z nas nie jest ekspertem od wszystkiego), to nie zajmujesz się tym samodzielnie, ale zabierasz auto do warsztatu.

Podobnie jest w przypadku tworzenia i koordynowania kampanii reklamowych Google Ads. Skuteczne i opłacalne kampanie w Google Ads wymagają bardzo dobrej znajomości specyfiki tego systemu i dostosowywania do niego struktury reklamy, jak i budżetu. Trudno, aby ktoś od razu się w nich odnalazł. Oczywiście można nauczyć się tworzenia świetnych kampanii, ale bez wątpienia będzie to inwestycja czasu i pieniędzy. Czy warto czekać? Ilu Twoich konkurentów zdecyduje się w tym czasie na skorzystanie z usług specjalistów od Google Ads i zabierze Ci setki klientów? Wybór należy do Ciebie, ale w agencji Empressia zawsze na Ciebie czekamy!

Jak prowadzić kampanie Google Ads w Bydgoszczy?

Decyzja podjęta – rozpoczynamy kampanię w Google Ads! Jak zatem będzie wyglądać nasza współpraca? Aby była skuteczna, trzymamy się następujących kroków.

Najpierw określmy cel

Zaczynamy od konkretów – w jakim celu uruchamiasz kampanię w Google Ads? Chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej? Sprzedać więcej produktów? Zachęcić lokalnych mieszkańców do wizyty w Twoim punkcie usługowym? A może z innej strony – chcesz zapoznać klientów z nowościami w swojej ofercie?

To niezwykle ważne, aby precyzyjnie określić swój cel. Bez niego Twoje reklamy dotrą nie tam, gdzie trzeba i nikogo nie przekonają, że warto zaufać właśnie Twojej marce. Na tym etapie warto wyobrazić sobie, jak ma wyglądać Twoja firma za miesiąc, pół roku czy rok – jakich produktów sprzedaje najwięcej, kto jest jej klientem, jak jest postrzegana. To pomoże ustalić najlepszą ścieżkę dla kampanii Google.

Pora na wybór rodzaju kampanii

Jak już wspomnieliśmy, Google wyróżnia kilka rodzajów kampanii – reklamy mogą pojawiać się w wynikach wyszukiwania, na stronach internetowych partnerów Google, na YouTube, Gmailu czy w Google Maps. Na początku tworzenia kampanii trzeba zatem zdecydować się na jeden z jej typów. Czy interesują Cię wyłącznie reklamy tekstowe, czy graficzne też wchodzą w grę? Podobają Ci się reklamy w formie filmów z dźwiękiem, czy też wolisz wyłącznie statyczne oferty?

Od tego, jaki rodzaj reklamy wybierzesz, będzie zależeć rodzaj kampanii, jaki wspólnie uruchomimy. Np. na YouTube kiepsko sprawdziłaby się wyłącznie tekstowa reklama. Dlatego na tym etapie koniecznie trzeba ustalić, czy Twoja firma będzie reklamować się wyłącznie w sieci wyszukiwania, czy też w sieci partnerskiej Google, a może wyłącznie na Google Maps czy YouTube.

Dobieramy odpowiednie słowa kluczowe

Być może znasz już pojęcie słowa kluczowego. To fraza, jaką często wpisują użytkownicy, wyszukując interesujące ich produkty lub usługi. Jeśli ktoś szuka nowej kurtki wykonanej ze skóry, to z dużym prawdopodobieństwem wpisze w wyszukiwarkę „kurtka skórzana damska” lub „kurtka ze skóry męska”. Reklamy w Google opierają się właśnie na takich słowach kluczowych. Pojawią się w wynikach wyszukiwania danego użytkownika, jeśli słowo kluczowe, na którym się opierają, najlepiej odpowiada frazie wprowadzonej przez danego klienta. Dlatego tak ważne jest, aby dobrać odpowiednie słowa kluczowe do konkretnej reklamy – powinny to być frazy często stosowane przez użytkowników, a także precyzyjnie odpowiadające reklamowanemu produktowi lub usłudze. Tylko w ten sposób mają szansę pojawić się tam, gdzie są najbardziej pożądane.

Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe? W tym celu stosuje się m.in. Planer słów kluczowych od Google – narzędzie dostępne w Google Ads. Pozwala ono na znalezienie najodpowiedniejszych słów kluczowych, które pozwolą na uzyskanie największego sukcesu kampanii. Narzędzie proponuje słowa kluczowe dokładnie w takiej formie, w jakiej najczęściej używają ich użytkownicy, przez co reklama może być naprawdę skuteczna. W przypadku reklam lokalnych (czyli takich, które docierają wyłącznie do odbiorców z konkretnej lokalizacji) trzeba dodatkowo zadbać o dopasowanie lokalnych słów kluczowych lub zawężenie grupy docelowej. W ten sposób reklamy drukarni w Bydgoszczy skierujesz wyłącznie do osób z tego miasta, a nie np. mieszkańców Torunia.

Czas na zaprojektowanie reklamy

Gdy wiesz już, gdzie chcesz się reklamować, a słowa kluczowe zostały wybrane, pora na przygotowanie właściwej reklamy. To zadanie, w którym naprawdę trzeba się wykazać – w końcu klienci muszą dostać taką reklamę, jaka przekona ich do wejścia na Twoją stronę. Dlatego skuteczna reklama powinna przede wszystkim przykuwać uwagę – już po kilku pierwszych przeczytanych słowach klient powinien stwierdzić, że tak, to jest właśnie to, czego potrzebuje i... kliknąć reklamę! W przypadku reklam graficznych koniecznie trzeba zadbać o jej wizualną formę – może jakieś nietypowe połączenie kolorów albo przykuwająca wzrok grafika?

Równie ważne co zwrócenie uwagi będzie odpowiednie przedstawienie oferowanych produktów bądź usług. Reklama powinna zapoznawać użytkowników z Twoją ofertą w taki sposób, aby chcieli dowiedzieć się o niej więcej. Warto więc używać w takich reklamach zwrotów zachęcających do działania (tzw. Call To Action), np. do odwiedzenia sklepu internetowego albo do nawiązania kontaktu na czacie.

Określmy, gdzie ma dotrzeć reklama

Czy wiesz, że w Google Ads możesz bardzo dokładnie określić lokalizację, w jakiej wyświetli się Twoja reklama, a nawet wykluczyć niektóre obszary? Jeśli prowadzisz salon kosmetyczny na Bielawach i chcesz trafić do klientek ze swoich okolic, możesz tak ustawić reklamę, że nie wyświetli się na Glinkach czy Szwederowie. Możesz również rozszerzyć swoją działalność na całe województwo – wtedy masz szansę na wizytę klientów z Solca Kujawskiego czy Inowrocławia. Oczywiście nawet jeśli prowadzisz biznes w Bydgoszczy, nie musisz ograniczać się wyłącznie do swojego miasta – nie ma problemu, aby dotrzeć z ofertą swojego sklepu internetowego do klientów z całej Polski. Wszystko zależy od Twoich oczekiwań, a także od charakteru Twojej firmy. Wspólnie możemy ustalić, jakie rozwiązanie będzie w Twoim przypadku najskuteczniejsze.

Ile chcesz zapłacić za reklamę?

W Google Ads można rozliczać się na różne sposoby – płacić za każde wyświetlenie reklamy, za każde jej kliknięcie przez użytkownika lub za obejrzenie przez niego co najmniej 30 sekund nagrania. Każde z tych rozwiązań ma swoje wady i zalety, a wybór odpowiedniego sposobu rozliczenia będzie zależał od charakteru danej reklamy oraz specyfiki Twojego biznesu. Na początku wybór odpowiedniego sposobu rozliczania się z Google może być trudnym zadaniem, dlatego chętnie doradzimy, na jaką opcję najlepiej się zdecydować. W ten sposób nie wydasz niepotrzebnie zbyt dużej sumy pieniędzy.

Uruchomienie kampanii to dopiero początek

Gdy już rozpoczniemy kampanię i Twoje reklamy zaczną pojawiać się np. w wynikach wyszukiwania Google, nie możemy spocząć na laurach! Skuteczne prowadzenie kampanii obejmuje również jej monitorowanie i optymalizację. Na bieżąco trzeba więc kontrolować efektywność kampanii – czy dzięki nowym reklamom zwiększył się ruch na stronie internetowej, czy do sklepu wpłynęło więcej zamówień, czy do punktu przyszli nowi klienci.

Jeśli efektów nie widać lub są niewielkie, koniecznie trzeba podjąć stosowne kroki i natychmiast zmienić parametry kampanii. Może wybrane słowa kluczowe okazały się niezbyt trafne? A może trzeba zmienić budżet albo samą treść reklamy? Każda kampania jest jedyna w swoim rodzaju i trudno powiedzieć, jaki problem może się z nią pojawić. Specjalista będzie jednak wiedział na bazie dotychczasowego doświadczenia, jakie działania najlepiej podjąć w danym przypadku. Z naszą pomocą możesz mieć pewność, że konieczne zmiany zostaną szybko wprowadzone, a reklama odniesie dokładnie taki sukces, jakiego od niej oczekujesz!

Reklamy Google Ads (AdWords) Bydgoszcz – czy to się opłaca?

Każda kampania reklamowa – internetowa czy też nie – wiąże się z poniesieniem dodatkowych kosztów. Nic więc dziwnego, że zastanawiasz się, czy takie działanie będzie opłacalne – w końcu te wydatne tysiące można by wykorzystać np. na zakup sprzętu do firmy. Wiedz jednak, że ze skuteczną kampanią w Google Ads możesz zyskać nawet kilka razy więcej niż to, co wydasz na uruchomienie kampanii!

A więc reklamy w Google Ads są opłacalne, jeśli zależy Ci na…

Zwiększeniu sprzedaży
01

Przede wszystkim, jeśli dotrzesz dokładnie do tych klientów, którzy szukają takich produktów jak Twoje, masz szansę na znaczne zwiększenie sprzedaży. Twoje reklamy pojawią się dokładnie u tych użytkowników, którzy szukają podobnych produktów lub usług do Twoich. Gdy przekonująco przedstawisz swoją ofertę, masz szansę, że dokonają zakupów właśnie w Twoim sklepie!

Dotarciu do konkretnej grupy klientów
02

Możesz dotrzeć do dowolnie wybranej grupy klientów. Jeśli zależy Ci na zwiększeniu ruchu w Twoim punkcie stacjonarnym, ustawisz lokalizację na Bydgoszcz. A jeśli prowadzisz sklep internetowy i miejsce zamieszkania klientów nie ma większego znaczenia, Twoje reklamy pojawią się na ekranach w całej Polsce. Nie musisz w ten sposób myśleć o reklamach np. outdoorowych w konkretnych miejscach i organizować takich kampanii w poszczególnych miastach – to znacznie mniej formalności do załatwienia, a dzięki temu duża oszczędność czasu.

Budowaniu świadomości marki
03

A co jeśli Twoje reklamy dotrą do użytkowników, którzy akurat w danym momencie nie potrzebują Twoich produktów? Czy oznacza to, że kampania nie spełniła pokładanych w niej oczekiwań? Wcale nie! Kampanie Google Ads to świetny sposób na budowanie świadomości marki. Dzięki przykuwającej uwagę reklamie potencjalni klienci dowiedzą się o istnieniu Twojej firmy, a gdy będą potrzebować czegoś z Twojej oferty, z łatwością przypomną sobie obejrzaną reklamę!

Każdy nasz specjalista Google Ads ciągle monitoruje i optymalizuje prowadzone kampanie.
04

Rzetelna obsługa Google Ads (AdWords) to znacznie więcej niż przygotowanie materiałów, ustawienie kampanii i oczekiwanie na świetne wyniki. Bo żeby je uzyskać, trzeba ciągle monitorować, analizować i optymalizować reklamy. Tym zajmują się nasi specjaliści – którzy nie znają pojęcia „wystarczająco dobrze”. Wierzymy, że wszystko da się zrobić lepiej. I do tego też dążymy, nieustannie walcząc o zwiększanie liczby konwersji i obniżanie ich kosztów. Naszym celem są maksymalnie skuteczne i opłacalne kampanie Google Ads – zyski z reklam, które przełożą się na sukces i rozwój Twojej firmy.

Bieżącej kontroli efektywności kampanii
05

Zależy Ci na stałej kontroli prowadzonych działań reklamowych? Chcesz na bieżąco wiedzieć, jakie efekty przynosi dana reklama? Taką możliwość masz właśnie z kampaniami Google! System Google Ads pozwala na szczegółowe monitorowanie oraz analizowanie wyników reklamy – ile razy każda z nich została kliknięta, jaka była liczba konwersji. W ten sposób możesz na własne oczy przekonać się, ilu nowych klientów pojawiło się na Twojej stronie dzięki reklamom, a także ewentualnie wprowadzić niezbędne poprawki, aby kampania była jeszcze skuteczniejsza.

Jakie wybrać kampanie AdWords w Bydgoszczy?

Spodobała Ci się perspektywa rozwoju Twojej firmy dzięki reklamom Google? W takim razie pora wybrać odpowiedni rodzaj kampanii!

Inwestycja w reklamy Google Ads jest opłacalna wtedy, gdy masz ustalony jasny cel, mądrze rozplanowany budżet, określoną konkurencję, z którą nie tylko chcesz, ale możesz walczyć, odpowiednio zoptymalizowaną kampanię i dokładną grupę odbiorców, do których masz kierować materiały promocyjne.

Co chcesz reklamować?

Wybór formy reklamy zależy od tego, czego ma dotyczyć. Prowadzisz sklep i chcesz trafić do klientów z całej Polski? W takim razie dobrym rozwiązaniem będą kampanie produktowe. Takie reklamy eksponują produkt poprzez wyświetlanie jego zdjęcia. Użytkownicy od razu mogą zobaczyć przykładowy produkt i przekonać się, czy jest tym, którego szukają. Ten rodzaj reklamy pojawia się na szczycie wyników wyszukiwania oraz w zakładce Zakupy Google (Google Shopping).

A co w przypadku usług? Możesz zdecydować się na linki sponsorowane. Bydgoszcz to główny obszar działania Twojej firmy? Zatem dobrym rozwiązaniem będą frazy lokalne – np. „usługi kominiarskie bydgoszcz”. Popularne są również reklamy w Google Maps – każdy niemal codziennie sprawdza coś na mapie. W ten sposób Twoja oferta ma szansę łatwo przykuć uwagę.

Do kogo docierasz?

Co najczęściej mogą robić w internecie Twoi potencjalni klienci? Jeśli prowadzisz sklep ze sprzętem komputerowym – bez wątpienia wielu graczy codziennie ogląda coś na YouTube. Niedawno otworzyłeś kawiarnię i serwujesz najlepszą kawę w mieście? Daj się o tym przekonać mieszkańcom i turystom na Mapie Google! W końcu to właśnie tam często szukamy nowych lokali, a Ty możesz pomóc klientom w dokonaniu najlepszego wyboru.

W każdym przypadku dobrze sprawdzą się klasyczne linki sponsorowane, które pojawią się podczas wyszukiwania konkretnych słów kluczowych. Reklamy sponsorowane w sieci wyszukiwania Google to jedna z najlepszych opcji zwłaszcza do reklamowania usług, gdzie trudno o dobór odpowiedniego zdjęcia. Poza tym niemal każdy, kto szuka np. punktu zajmującego się praniem dywanów, zacznie od wpisania danej frazy w wyszukiwarkę Google.

Jakim dysponujesz funduszem?

Jak już wiesz, uruchomienie kampanii wiąże się z płatnością za wyświetlenia lub kliknięcia reklam. Miesięczny koszt kampanii będzie zależał od tego, jak często będzie pojawiać się reklama oraz jaka będzie jej konkurencja. Pamiętaj jednak, że to wydatek, który szybko się zwróci, jeśli kampania zostanie odpowiednio przeprowadzona!

Aby kampania osiągnęła zamierzony sukces, trzeba dodatkowo odpowiednio ją zaprojektować. Gdy zdecydujesz się na reklamę graficzną, warto zlecić wykonanie projektu przez grafika albo skorzystać z kampanii Performance Max, która umiejętnie połączy zdjęcia z tekstem. Taki efekt docenią nie tylko użytkownicy, lecz również algorytmy Google.

czy inwestycja w reklamy google ads sie oplaca.png

Kampanie AdWords/Google Ads Bydgoszcz – Twój sposób na sukces!

Ile kosztuje kampania google ads

Dopiero startujesz ze swoim biznesem i nie wiesz, jak szybko pozyskać klientów? A może prowadzisz swój sklep już od pewnego czasu, ale ruch na razie nie powala? Pewnie nie korzystasz jeszcze z kampanii Google Ads!

Skuteczna reklama w Google pozwoli Ci dotrzeć do tysięcy użytkowników, którzy mogą być zainteresowani Twoją ofertą. To szybki sposób, aby znacząco zwiększyć swoje zyski, a także zapoznać potencjalnych klientów z Twoją marką. Potrzebujesz pomocy w uruchomieniu takiej kampanii? Czekamy na Ciebie w agencji Empressia! Opowiedz nam o swoich oczekiwaniach względem reklam, a przygotujemy dla Ciebie projekt skutecznej kampanii Google Ads, która zapewni Ci wielu nowych klientów! Mimo że jesteśmy agencją z Poznania, chętnie podejmujemy współpracę z firmami z Bydgoszczy, z którymi kontaktujemy się zdalnie. Zapraszamy do kontaktu!

linki sponsorowane

Jeśli linki sponsorowane w Bydgoszczy, to tylko z agencją Empressia!

Zapraszamy do współpracy w zakresie reklam Ads (AdWords) w Bydgoszczy. Kampanie reklamowe w tym mieście przeprowadzą nasi eksperci PPC. Doświadczenie, skrupulatność i transparentność to nasze cechy. Dowiedz się, co jeszcze możemy zaoferować w ramach współpracy!

WYCEŃ GOOGLE ADS W BYDGOSZCZY
Oceń nasze usługi
0/5 na podstawie 0 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.