Social media

Twój marketing internetowy powinien dotykać również mediów społecznościowych.
Poznaj naszą ofertę

Social media

Portale typu social media (media społecznościowe), w szczególności Facebook, mają dziś niezwykłą moc kształtowania ludzkiej świadomości. Wszystkie newsy, aktualności czy ciekawostki w pierwszej kolejności publikowane są na portalach społecznościowych, ponieważ w ten sposób docierają do największej liczby użytkowników. Memy, oryginalne newsy czy zdjęcia potrafią rozprzestrzenić się na portalach social media z prędkością światła w myśl zasady „wyłącznie viral ma moc”.

Właśnie dlatego Twój plan marketingowy online powinien obejmować również media społecznościowe. Fanpage Facebook, fanpage Instagram, fanpage Linkedin to miejsca, w których Twoja firma powinna się znaleźć i rozpocząć komunikację z klientem.

Zajmujemy się prowadzeniem firmowych profili (fanpage'y) na portalach społecznościowych: Facebook, Instagram oraz Linkedin. Prowadzimy profesjonalne kampanie reklamowe z wykorzystaniem influencer marketingu, dzięki któremu Twoja marka zyska nowych odbiorców. W Twoim imieniu komunikujemy się z klientem oraz utrzymujemy najlepsze relacje. Zadbaj o swój wizerunek w mediach społecznościowych i zleć na prowadzenie fanpage.

Facebook Agencja Interaktywna Empressia

Komunikacja w social media

… is a must. Nie istnieją wyjątki. Na co dzień zdecydowanie unikamy trywializacji, jednak po raz kolejny przypominamy, że Twój wizerunek w social media opiera się przede wszystkim na tym, w jaki sposób komunikujesz się ze społecznością, która Cię obserwuje. Istnieje kilka podstawowych zasad, dzięki którym prowadzenie social media nie będzie spędzać snu z powiek, a stanie się doskonałą platformą do nawiązania interakcji z użytkownikami.

Niezwykle ważne jest wyznaczenie celu, czyli próba odpowiedzi na pytanie, czemu ma służyć komunikacja w mediach społecznościowych. Istotna jest także jej forma – możesz komunikować się wyłącznie obrazem, możesz również konstruować długie elaboraty lub krótkie komunikaty. To Ty decydujesz, czy charakter przekazu ma być czysto biznesowy, czy wręcz przeciwnie – wzbudzający zaangażowanie wśród internautów.

Jeśli decydujesz się na komunikację w social media nie tylko z poziomu jednego kanału, warto pamiętać o spójnym przekazie. Publikacje na platformach społecznościowych nie powinny odbiegać od reszty działań marketingowych. Tutaj warto zwrócić uwagę na wyeksponowanie USP marki, czyli Unique Selling Proposition. To nic innego jak unikalna wartość oferty, która wyróżnia Twoje produkty lub usługi na tle konkurencji. Powinieneś tworzyć content zgodny z Twoim brandingiem i konsekwentnie podkreślać swój wizerunek online.

Aby efektywnie komunikować się z klientami, należy przygotować odpowiednią strategię, zdecydować się na intrygującą narrację, włączać się do dyskusji, angażować się w to, o czym rozmawiają na Twoim kanale konsumenci. Dzięki temu sprawisz wrażenie rzetelnego sprzedawcy, ale również marki, której zależy na klientach i dba o relacje także pozasprzedażowo.

Budowanie marki w social media

Prowadzenie fanpage na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn, aplikacje konkursowe na Facebooka, a właściwie cała opieka social media ma ogromny wpływ na budowanie wizerunku marki. Założenie fanpage'a w mediach społecznościowych nie wystarczy. To tylko drobny krok ku zaistnieniu w wirtualnej przestrzeni, reszta dopiero przed Tobą. Szerzej o tym aspekcie pisaliśmy w artykule, w którym wyjaśniamy m.in. znaczenie social media dla biznesu online.
Projektowanie strategii marki w social media dobrze jest poprzedzić odpowiedzią na kilka kluczowych pytań:

  • jakie treści chcemy publikować,
  • kto będzie mieć dostęp do informacji zawartych w profilu,
  • jak ustalić proporcje publikowanych postów, tj. biznesowe, interakcyjne, konkursowe etc.
  • kto będzie publikować treści.

Oprócz mediów społecznościowych warto skupić się na prowadzeniu bloga i korzystaniu z innych rozwiązań internetowych, co pozwoli osiągnąć wyczekiwany efekt tzw. synergii działań oraz na bieżąco utrzymywać kontakt z internautami.

Darmowa wycena

Kampanie reklamowe w social media

Prowadzenie kampanii social media to nic innego jak wszystkie działania promocyjne marki na co najmniej jednym kanale społecznościowym, których celem jest budowanie świadomości, społeczności i zwiększenie konwersji. Inaczej mówiąc, to aktywność np. w przestrzeni Facebooka, Instagrama czy na portalu LinkedIn, która realizuje cele biznesowe marki i maksymalnie wykorzystuje potencjał platform społecznościowych. Konkretny target i mierzalność w skali makro to cechy, które wyróżniają kampanię reklamową online.

Kampania social media to świetna alternatywa dla tradycyjnych form promowania produktów lub usług. Interaktywna działalność marki, którą cechuje oryginalna koncepcja ma szansę dotrzeć do wielu użytkowników, zaintrygować i zwiększyć szansę na podniesienie wskaźnika konwersji w witrynie.

Social media – kampania jest absolutnie konieczna, aby zwiększyć zasięgi, zbudować mocny i wiarygodny wizerunek marki oraz poszerzać grono lojalnych odbiorców, którzy z przyjemnością będą angażować się w jej działania.

Pozycjonowanie a social media

Social media – pozycjonowanie bez wsparcia mediów społecznościowych oczywiście istniałoby, ale straciłoby również na wartości. Nie od dziś wiadomo, że media społecznościowe grają dużą rolę w procesie pozycjonowania, dlatego warto wziąć pod uwagę potencjał np. Facebooka podczas planowania strategii SEO.

Istotną informacją jest również fakt, iż social media przyczyniają się do dywersyfikacji źródła linków kierujących do danej strony. Planując treść posta, warto zwrócić uwagę, że towarzyszące mu linki nie są wyłącznie zwykłym dodatkiem contentu, ale ważną częścią, która rozwija treść, nawiązuje do tematu posta.

Ponadto warto uzupełniać sekcję informacyjną na konkretnych platformach społecznościowych o linki kierujące do naszej strony głównej. To zaufane źródło, mimo atrybutu „nofollow”, może mieć znaczący wpływ na pozycję w wyszukiwarce Google.

Facebook

Fanpage na Facebooku ma dziś niemal każdy. Czasami im bardziej abstrakcyjny, wręcz absurdalny charakter profilu, tym większe zasięgi, jednak w przypadku strony Twojej marki w mediach społecznościowych, dobrym rozwiązaniem jest mniej kompulsywne zarządzanie kontem. Co to oznacza? Strategię!

Strona firmowa na Facebooku

Prowadzenie strony na Facebooku to jedna z najskuteczniejszych form promocji w Internecie. Brzmi jak oklepany frazes? Być może, ale z faktami się nie dyskutuje. Konkurencja na Facebooku jest ogromna, owszem, niemniej kilka działań wizerunkowych pomoże wyróżnić Twój profil / fanpage.


Pamiętaj, że oryginalna wizytówka Twojej firmy to szansa na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Powiedz nam, czego oczekujesz, a my zajmiemy się resztą – profesjonalnie zaplanujemy działania Twojej marki na Facebooku, opracujemy kompleksową strategię komunikacji i zaprojektujemy kampanię reklamową. Co jeszcze? W naszych rękach spocznie wizualna koncepcja profilu, projekty konkursów, koncepcje na nieszablonowe działania promocyjne oraz przygotowanie polityki zarządzania kontem w przypadku tzw. kryzysów w social media. Wdrażamy tylko wtedy, gdy dasz nam zielone światło.

Czy wiesz, że?

Polacy są najczęściej szukającym narodem Europy, średnia w Polsce to 156,8 zapytań miesięcznie na osobę.

Przeciętny użytkownik Google wpisuje średnio 4,3 frazy na jedno zapytanie.

86% użytkowników ufa bardziej wynikom SEO niż ofertom płatnym za klik.

Codziennie aż 15% zapytań do Google jest wpisywanych po raz pierwszy.

12 milionów Polaków codziennie korzysta z Facebooka. Potrzebujesz więcej argumentów, które powinny Cię przekonać do założenia fanpage Twojej marki? Facebook – tworzenie fanpage to proces szybki i prosty.


Pomożemy Ci zaistnieć w mediach społecznościowych, dzięki którym będziesz mógł:

  • kontaktować się z klientami,
  • publikować aktualności,
  • zachęcać do interakcji,
  • reklamować usługi,
  • tworzyć wydarzenia i oferty specjalne,
  • promować treści.
Darmowa wycena
pozycjonowanie a adwords różnice

Tworzenie aplikacji - Facebook

Aplikacje – Facebook daje ogromne możliwości w tym zakresie. Aby zwiększyć grono klientów i poszerzyć społeczność na profilu Twojej firmy, warto zdecydować się na aplikację konkursową w przestrzeni Facebooka. Aplikacje tworzymy już od dawna – dbamy o każdy szczegół projektu, począwszy od koncepcji aż po realizację i monitoring całego procesu konkursowego. Wykorzystujemy innowacyjne rozwiązania, które pozwalają nam stworzyć unikalne aplikacje dla potrzeb Twojej marki.

Aplikacje na Facebooku maksymalnie wykorzystują jego funkcjonalność, są niezawodne i działają szybko oraz, co najistotniejsze, są świetnym narzędziem do zwiększania grona Twoich odbiorców. Działajmy!

Instagram i LinkedIn - social media w wersji premium

Zwykle jeden kanał w mediach społecznościowych nie wystarczy. Albo wystarczy, ale oczekiwania wobec niego przewyższają rzeczywiste wyniki. Dlatego oprócz Facebooka warto założyć równolegle profile na Instagramie oraz konto na LinkedIn. Obie platformy pozwalają na aktywną promocję Twojej marki w sieci, jednak różnią się charakterem.

Instagram to doskonałe narzędzie marketingowe, które umożliwia publikację zdjęć (i to one są głównym atrybutem platformy) i treści wspieranej przez starannie wyselekcjonowane hasztagi, natomiast LinkedIn to serwis społecznościowy o charakterze stricte biznesowym, który pozwala nawiązywać relacje z ludźmi z branży lub potencjalnymi partnerami w biznesie.

Chciałbyś zaistnieć na każdej z tych platform i szturmem przejąć social media? Daj nam znać – zaplanujemy dla Ciebie najlepszą strategię do działań w mediach społecznościowych.

Podsumowanie

Social media to obszar, w którym działają nie tylko największe światowe marki. To również perfekcyjny spot do działań marketingowych online dla mniejszych przedsiębiorstw. Skontaktuj się z nami i pozwól nam zadbać o Twoją markę w mediach społecznościowych – niech zauważą Cię inni.

Oceń nasze usługi
4/5 na podstawie 5 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 24h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności