Leszno

Pozycjonowanie stron internetowych - Leszno

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć! Na wstępie musimy Ci powiedzieć, że nie znalazłeś się tutaj przez przypadek. Podobnie jak Tobie zależy nam na zwiększeniu widoczności witryny w sieci i sukcesywnym zdobywaniu nowych klientów. Użyliśmy zatem strategii skutecznego pozycjonowania. Po wpisaniu frazy „pozycjonowanie” Google zaproponował Ci właśnie naszą stronę internetową. Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego tak się stało i na czym polega wspomniana technika marketingu internetowego, zostań z nami nieco dłużej.

Średniej wielkości miasta polskie, takie jak Leszno zyskują coraz więcej szans na rozwój. Jedną z nich jest nowoczesne zarządzanie firmami i ich promocją. Coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z szans, jakie niesie ze sobą pozycjonowanie sklepów i stron internetowych. Jego strategia daje możliwość stabilnego rozwoju nowym działalnościom i wzmacnia pozycję firm już obecnych na rynku. Pozycjonowanie doskonale sprawdza się także w spieraniu biznesów lokalnych.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to nic innego jak optymalizacja stron internetowych pod względem technicznym, merytorycznym i praktycznym w taki sposób, by mogły zajmować jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Celem każdego pozycjonera jest wobec tego dopasowywanie specyfikacji witryn do wymogów algorytmów wyszukiwarki. Ich dokładna ilość natomiast nie jest znana i wciąż pozostaje obiektem badań specjalistów w branży. Nasza agencja SEO dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu wie, jak osiągać satysfakcjonujące wyniki. Dzięki nam setki firm z całej Polski zyskało nowych klientów i wzmocniło swoją pozycję w branży. Zastanawiasz się nad skuteczną promocją firmy w mieście, takim jak Leszno? Pozycjonowanie stron internetowych jest jedną z najwłaściwszych odpowiedzi w tym kontekście.

Pozycjonowanie stron - audyt SEO

Audyt SEO to absolutny punkt wyjściowy wszystkich działań związanych z pozycjonowaniem. Jego profesjonalne przeprowadzenie wymaga wysokich umiejętności technicznych i analitycznych pozycjonera. Audyt SEO często traktujemy jako oddzielną usługę. Wykonujemy ją dla przedsiębiorców, którym zależy na przygotowaniu się do procesu pozycjonowania swojej strony biznesowej i zaplanowaniu budżetu w tym kontekście. Analiza witryny powinna wskazywać na obszary stron internetowych wymagających poprawy lub optymalizacji. Warto pamiętać, że praca nad stroną jest nie tylko sposobem na uzyskanie uznania robotów indeksujących Google. Zadbana strona firmy w atrakcyjny sposób daje siebie poznać, wskazując na jej profesjonalizm. Przeprowadzając audyt SEO, pozycjoner zwraca na uwagę na:

  • Kwestie techniczne strony pod względem optymalizacji SEO,
  • Audyt aktualnej widoczności strony internetowej oraz określenie poziomu aktywności konkurencji w branży,
  • Analiza zawartości strony, w tym jakości udostępnionych treści,
  • Audyt profilu linków zewnętrznych,
  • Analiza strony, w tym kwestii linkowania wewnętrznego.

Audyt SEO jest świetną podstawą dla opracowania skutecznej strategii pozycjonowania. Z wykorzystaniem wyników analizy można sporządzić checklistę SEO, która uporządkuje wskazane działania i wskaże szacowaną cenę zabiegu.

Pozycjonowanie sklepów

Jak stworzyć wysokiej jakości content marketing stron w Lesznie?

Dlaczego content pod względem merytorycznym i wizualnym jest tak ważny? Otóż zwiększa on konwersje strony nie tylko dzięki działaniom SEO, ale także aktywnej komunikacji z odbiorcą fizycznym. Artykuły blogowe, sponsorowane, webinary, podcasty, raporty, e-booki, poradniki, infografiki - to tylko część form contentu, jakie mogą przynieść realne zyski dla firmy. Ich celem jest atrakcyjne przedstawienie oferty firmy, zyskanie zaufania potencjalnych klientów oraz inspirowanie do zakupu określonych produktów i usług. Content marketing jest podstawą dla tworzenia wizerunku eksperta marki w danej branży. Co więcej, treści zawierające odpowiednie słowa kluczowe wpływają pozytywnie na indeksowanie strony przez roboty Google, dzięki czemu zyskują one wyższe pozycje w wynikach jego wyszukiwania.

Cechy dobrego content marketingu

  • Optymalnie dobrane słowa kluczowe - niezbędne w tym celu są płatne narzędzia, takie jak Ahrefs oraz Surfer SEO. Frazy powinny być równomiernie rozmieszczone w obszarze witryny. W tym kontekście zaleca się także stosowanie fraz typu long tail.
  • Wysoka jakość merytoryczna - informacje zawarte w udostępnianych treściach przez firmy powinny być prawdziwe i zachęcające odbiorcę do zapoznania się z pozostałą częścią materiału. To one wzbudzają zaufanie potencjalnych klientów. Co więcej, informacje stanowią wartość i dobro niematerialne same w sobie, po które klienci z przyjemnością będą wracać.
  • Odpowiednie formatowanie treści - kwestia to odnosi się przede wszystkim do stosowania nagłówków h1-h3 oraz FAQ czy wytłuszczania najważniejszych informacji. Zabiegi te mają na celu zaprezentowanie tego, o czym jest dany tekst jeszcze przed przystąpieniem do jego właściwego czytania. Przeciętny internauta na swój sposób bowiem „skanuje” treści, zanim uzna je za warte poświęcenia czasu i uwagi.
  • Topical authority - miara treści obecnych na stronie pod względem ich zgodności z charakterystyką branży i rodzajem produktu oferowanego przez firmę. W tym kontekście wskazane są także informacje okołobranżowe i inspiracyjne, oddziaływające na podświadomość odbiorcy. W ten sposób buduje się swoistego rodzaju trendy sprzedażowe. Co więcej, rodzaj i tematyka treści powinna być angażująca i zaciekawiająca odbiorcę.

Dlaczego link building jest tak ważny?

Podstawową kategorią podziału linkowania stron internetowych są działania on-site i off-site. Linkowanie zewnętrzne polega na zdobywaniu linków prowadzących do pozycjonowanej domeny. Warto zaznaczyć, że dzisiaj znacznie istotniejsza jest wartościowa lokalizacja wspomnianych linków, aniżeli ich ilość. Linki zewnętrzne można pozyskiwać z różnego rodzaju katalogów firm i biznesów, blogów czy forów internetowych.

Wielu specjalistów jest zdania, że linkowanie wewnętrzne jest nawet istotniejsze od zewnętrznego profilu linków. Ułatwia użytkownikom poruszanie się po obszarze witryny, zwraca uwagę na jej najistotniejsze informacje oraz ułatwia ich odbiór.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Co jeszcze warto wiedzieć o linkowaniu stron internetowych?

  1. Na linkowanie stron internetowych przeznacza się niekiedy nawet 50% budżetu inwestycyjnego przeznaczonego na reklamę firmy w sieci.
  2. Linkowanie wymaga relatywnie dużej ostrożności względem zmieniających się algorytmów Google.
  3. Linki dzieli się na naturalne, nienaturalne i sponsorowane.
  4. Do jednych z najbardziej pożądanych linków zewnętrznych należą linki dofollow.

Pozycjonowanie stron internetowych - aspekty techniczne SEO

Optymalizacje stron internetowych rozpoczyna się od jej aspektów technicznych. Stanowią one dogodną bazę dla dalszego jej pozycjonowania. W ich skład wchodzi między innymi:

  1. Optymalizacja pliku robots.txt. oraz wyindeksowanie niepotrzebnych obszarów strony,
  2. Stworzenie sitemapy i podłączenie jej do Google Search Console,
  3. Usunięcie błędów 404 występujących na witrynie,
  4. Wdrożenie danych strukturalnych,
  5. Stworzenie opisów grafik w formie atrybutów alt,
  6. Stworzenie przyjaznych adresów URL, które również powinny zawierać określone słowa kluczowe,
  7. Optymalizacja szybkości ładowania strony,
  8. Sprawdzenie poprawności certyfikatu SSL,
  9. Sprawdzenie renderowania strony.

W tym kontekście podkreślamy, że powyżej przedstawiona lista działań dotyczących optymalizacji technicznej strony nie jest pełna. Stanowi zaledwie jej część. To wskazuje na obszerność wiedzy, jaką powinien charakteryzować się profesjonalny pozycjoner. Kompleksową strategię pozycjonowania stron w naszym przypadku realizuje zespół specjalistów o zróżnicowanym doświadczeniu i kompetencjach. Składają się na niego copywriterzy SEO, front-end and back-end, link builderzy, specjaliści SEO oraz dedykowani opiekunowie projektów.

Pozycjonowanie sklepu

Lokalne pozycjonowanie stron - Leszno

Pozycjonowanie lokalne sprawdza się w przypadku firm, które realizują sprzedaż swoich produktów i usług w znaczącej mierze w sposób stacjonarny. Z ich oferty mogą wówczas skorzystać przede wszystkim te osoby, które fizycznie zamieszkują Leszno lub tymczasowo znajdują się w zasięgu oddziaływania ich działalności.

Kierowanie reklamy oferty firmy tylko do wyraźnie sprecyzowanej grupy docelowej zwiększa skuteczność pozycjonowania lokalnego oraz pozwala na zaoszczędzenie więcej środków pieniężnych.

Typowym działaniem dla pozycjonowania lokalnego jest założenie profilu Google Moja Firma. Powinien on zawierać wszystkie prawdziwe i pełne informacje odnośnie firmy, które ułatwią skorzystanie z jej oferty. Lokalne pozycjonowanie stron zaleca się punktom usługowym oraz niektórym małym i średnim przedsiębiorstwom.

Darmowa wycena

Pozycjonowanie stron - zalety

  • Zwiększenie widoczności strony internetowej w Google - zdecydowana większość polskich internautów korzysta z wyszukiwarki w celu pozyskiwania informacji o poszczególnych produktach i usługach. Co więcej, to właśnie one w około 70% wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Z roku na rok coraz większe znaczenie ma komunikacja internetowa z potencjalnymi klientami i praca nad widocznością swojej witryny w sieci.
  • Szansa na rozwój młodych biznesów - pozycjonowanie wspomaga działalności, które dopiero pojawiły się na rynku, a pozyskiwanie nowych klientów utrudnia im silnie rozbudowana konkurencja. Co więcej, sukces w kontekście zwiększania widoczności firm w sieci nie gwarantuje wielkość budżetu inwestycyjnego w reklamę, a konsekwencja i zaangażowanie w działania.
  • Relatywnie małe środki inwestycyjne w reklamę w sieci - pieniądze zainwestowane w optymalizacje stron internetowych można rozłożyć w czasie. Są one formą inwestycji nie tylko w reklamę i zdobywanie coraz lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Warto zauważyć, że pozycjonowanie jest także formą budowania marki i optymalizacji jej nowoczesnej wizytówki, którą jest strona internetowa. Rezultaty działań nad witryną biznesową utrzymują się ponadto znacznie dłużej niż standardowe reklamy płatne.
  • Zajęcie pewnej pozycji wśród konkurencji - sukceywna praca nad pozycjonowaniem i poprawę swojej biznesowej witryny w sieci jest formą inwestycji w przyszłość firmy. Internet z roku na rok zwiększa swoją wartość w kontekście medium reklamowego. Te same wyniki w kontekście pozycjonowania mogą być znacznie trudniejsze i bardziej kosztowne do uzyskania za kilka lat. Wpłynie bowiem na to wzmożona aktywność konkurencji w sieci.
  • Budowa eksperta branży - za pomocą wysokiej jakości content marketingu buduje się nie tylko pozycje wśród wyników wyszukiwarki Google. Można powiedzieć, że ta sfera witryny biznesowej zastępuje sprzedawcę sklepu stacjonarnego i odpowiada za komunikację z potencjalnym klientem. Treści obecne na stronie wskazują na specyfikę oferty firmy oraz na wartość dodaną jej produktów i usług.

Pozycjonowanie stron internetowych - Leszno

Właśnie rozpoczynasz swoją działalność na terenie Leszna i zastanawiasz się, jak skutecznie wesprzeć jej rozwój? Praca nad pozycjonowaniem swojej strony biznesowej w sieci już na początku rozpoczęcia działalności pomoże Ci pozyskać pierwszych klientów i sprawi, że szybciej zajmiesz pewną pozycję na rynku w przyszłości. Nasza agencja SEO oferuje:

  • kilkanaście lat doświadczenia w branży pozycjonowania,
  • wsparcie działu dev,
  • opiekuna dedykowanego projektu,
  • dostęp do profesjonalnych narzędzi z obszaru marketingu internetowego,
  • znajomość różnych branż.

Pozycjonowanie - Leszno

Firmy z Leszna i okolic mogą liczyć na wsparcie naszej agencji pod względem zaplanowania skutecznej strategii pozycjonowania względem określonej charakterystyki działalności oraz branży, w której funkcjonuje. Zapracujemy na Twoją rozpoznawalność w sieci, dobierając taktykę odpowiednią dla Twojego biznesu. Skuteczność kampanii pozycjonowania zapewni nam w tym aspekcie połączenie działań SEO z przemyślaną strategią contentową i wizerunkową. Korzystamy z najnowocześniejszych narzędzi, taki jak Google Search Console, Google Tag Manager, Surfer SEO i wiele innych.

Oceń nasze usługi
4.5/5 na podstawie 61 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności
Case study - Empressia

Sprawdź, jak zwiększyliśmy sprzedaż o 640% w sklepie internetowym
naszego klienta.

Zobacz Wideo