Gdynia

Pozycjonowanie stron internetowych - Gdynia

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć - fajnie, że do nas wpadłeś! Na początku chcielibyśmy Ci pogratulować. Fakt, że zainteresowałeś się tematem pozycjonowania stanowi krok milowy zarówno w kontekście intratnej inwestycji w swój biznes, jak i bieżącego pomnożenia jego przychodów. Zwiększanie widoczności firmy w sieci staje się bowiem powoli fundamentem jej skutecznej promocji.

Swoim kontrahentom często powtarzamy, że z pracą nad widocznością swojej firmy w sieci nie warto zwlekać zbyt długo. Ze względu na intensywne działania Twojej konkurencji z każdym minionym rokiem, a nawet miesiącem wypracowanie tych samych wyników może kosztować więcej czasu i pieniędzy. Nie pozwól wyprzedzić się zbyt mocno. Zostań z nami nieco dłużej i przekonaj się, co w zakresie pozycjonowania chcemy Ci zaproponować!

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych - Gdynia

Prężny rozwój Gdyni zarówno pod względem gospodarczym, jak i biznesowym jest właściwie nie do zatrzymania. Wpływa na to nie tylko jej rozwinięta infrastruktura i dostęp do dużej kadry pracowniczej, ale także strategia pozycjonowania zarówno małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorstw gdyńskich w sieci.

Dzięki skutecznemu kierowaniu oferty do sprecyzowanej grupy docelowej możliwy jest dynamiczny rozwój firm w Gdyni poprzez bezpośredni wzrost sprzedaży oraz zwiększenie świadomości o marce potencjalnych klientów. Pozycjonowanie stron internetowych i sklepów daje szansę młodym biznesom oraz pozwala wypracować silną pozycję firm, które od jakiegoś czasu już funkcjonują na rynku. Biorąc pod uwagę siłę medium, jakim jest internet oraz wyszukiwarka Google, jest jedną z najskuteczniejszych inwestycji w przyszłość firmy.

Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie stron

Zadaniem każdego pozycjonera jest praca nad witryną klienta w taki sposób, by zajmowała coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google na wybraną frazę. Specjaliści podejmują się tego wyzwania, odpowiadając na wymagania stawiane przez algorytmy wyszukiwarki. Jej standardy odnoszą się do obszarów technicznych, wizualnych i praktycznych strony, które mają zapewnić komfort użytkowania jej przez internautę. Ogromne znaczenie ma także trafne dopasowanie fraz kluczowych do charakterystyki oferty firmy.

Nie ulega wątpliwości, że znalezienie się wśród TOP10 wyszukiwań Google zyskuje główny ruch wyszukiwarki. To, czy określona witryna znajdzie się w czołowym zestawieniu Google, jest zależne przede wszystkim od stopnia aktywności konkurencji w sieci oraz charakterystyki danej branży. Dla przykładu jedną z najtrudniejszych i najbardziej wymagających fraz jest „pozycjonowanie”. Fakt, że po prawdopodobnym użyciu tej frazy trafiłeś właśnie do nas, wskazuje na skuteczność podejmowanych przez nas działań.

Pozycjonowanie - Gdynia coraz lepiej poznaje czynniki rankingowe Google

Sukces Google wynika między innymi z tego, że od zawsze dbał on o swoich klientów. Robi to do dziś poprzez reagowanie na ich potrzeby wyrażone za pomocą słów kluczowych oraz proponowanie im najwyższej jakości odpowiedzi. Dokładna ilość i specyfikacja czynników wpływających na atrakcyjność witryn biznesowych w oczach Google jest wyjątkowo duża i wciąż pozostaje obiektem badań specjalistów w branży. Co więcej, wymagania stawiane przez algorytmy Google mogą ulegać zmianom. Dobrą wiadomością jest jednak fakt, że nie są one tak drastyczne, jak kilka lat temu.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Poniżej wyszczególniamy kilka podstawowych czynników wpływających na widoczność witryn w sieci. Odnoszą się one zarówno do działań SEO, jak i ogólnej optymalizacji witryny.

  1. Dobór właściwych fraz kluczowych - słowa kluczowe wyrażają stopień pokrewieństwa pomiędzy potrzebą internauty a specyfiką oferty danej firmy. Im są one bardziej sprecyzowane (co jest typowe dla fraz typu long-tail), tym większe prawdopodobieństwo, że potencjalny klient trafi właśnie na adres Twojej domeny. Copywriterzy SEO tworząc treści na stronę pozycjonowanej firmy, w naturalny sposób wpisują frazy w teksty główne, nagłówki h1-h3 oraz metadane. Nie utrudniają one treści w odbiorze, ani nie obniżają ich wartości informacyjnych.
  2. Wysokiej jakości content marketing - „Content is a King” - za jednym z najpopularniejszych haseł marketingowych stoi niejedno uzasadnienie. Wysokiej jakości treści obecne na pozycjonowanej witrynie zwiększają zaufanie odbiorców względem oferowanych produktów lub usług, inspirują do ich zakupu oraz budują firmie wizerunek eksperta branży. Artykuły blogowe oraz treści na stronie nasycone frazami są niezwykle istotnym czynnikiem rankingowym Google. Poziom ich merytoryki i poprawności weryfikowany jest między innymi przez algorytm BERT.
  3. Obecność nagłówków h1-h3 - formatowanie treści za pośrednictwem umieszczania w nich nagłówków w znaczący sposób ułatwia użytkownikom ich odbiór. Jest to niezwykle istotny aspekt, ponieważ zanim internauta uzna daną za treść za wartą przeczytania, skanuje ją, wyszukując kluczowe informacje. Co więcej, ich obecność przyczynia się do wzrostu wartości strony również w oczach Google.
  4. Optymalizacja zdjęć - o tym, czy użytkownik dobrze czuje się, przebywając w przestrzeni danej domeny, decyduje nie tylko wysoka jakość merytoryczna treści i intuicyjna struktura strony, ale także jej atrakcyjność wizualna. Co więcej, zdjęcia i grafiki obecne na stronie internetowej powinny zostać opisane atrybutem ALT, który ma wysoką wartość pod względem optymalizacji SEO.
  5. Linkowanie wewnętrzne - link building na stronie jest niezwykle istotnym czynnikiem optymalizacyjnym zarówno względem użytkowników fizycznych, jak i robotów indeksujących witrynę. Można powiedzieć, że stanowi jeden z najważniejszych filarów pozycjonowania. Jego podstawowym zadaniem jest nawigacja użytkownika po swojej przestrzeni i wskazanie mu jej najistotniejszych jej obszarów. W linkowaniu wewnętrznym istotne jest także tworzenie przyjaznych adresów URL. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, serdecznie zapraszamy do zapoznania się z niniejszym artykułem branżowym.
  6. Szybkość ładowania strony - przyjmuje się, że jeśli czas oczekiwania na otworzenie się strony przekracza 4 sekundy, to jej konwersja spada automatycznie średnio o 40%. Aby uniknąć zbyt dużego czynnika odrzuceń, witryna powinna działać sprawnie zarówno w wersji desktop, jak i mobilnej.
  7. Wersja mobilna i responsywna strony - już w 2019 roku wyraźnie widoczne były duże ilości wyszukiwań na urządzeniach mobilnych. O tym, jak ważna jest kwestia mobilności strony, świadczy między innymi wprowadzenie przez Google zasady Mobile First. Mówi ona o tym, że strony zoptymalizowane pod wersje mobilne są lepiej indeksowane.
Pozycjonowanie sklepu

Pozycjonowanie - Gdynia

Powyżej zaprezentowane czynniki rankingowe Google są jedynie kroplą w morzu wiedzy i umiejętności, jakimi musi na co dzień wykazywać się profesjonalny pozycjoner. Bywa, że kompleksowe i skuteczne opracowanie strategii SEO możliwe jest jedynie z udziałem kilku osób o zróżnicowanych kompetencjach i kwalifikacjach. To wskazuje na fakt, dlaczego skorzystanie z pomocy profesjonalnej agencji SEO w tym aspekcie jest skutecznym rozwiązaniem i może przynieść wymierne rezultaty.

Darmowa wycena

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Gdyni?

Cennik pozycjonowania zależny jest od wielu czynników, dlatego tak trudno go jednoznacznie oszacować. Każda poszczególna strona cechuje się bowiem określonymi specyfikacjami, które mogą wymagać odmiennych działań optymalizacyjnych. Punktem wyjściowym oszacowania kosztów reklamy witryny w internecie jest natomiast przeprowadzenie dogłębnego audytu SEO. Wskazuje on obszary strony wymagające poprawy. Na jego podstawie pozycjonerzy opracowują skuteczną strategię pozycjonowania z uwzględnieniem budżetu inwestycyjnego klienta. Do innych czynników wpływających na cenę optymalizacji witryny należy:

  1. Jej wiek i historia domeny,
  2. Dotychczasowe działania przeprowadzone na rzecz domeny,
  3. Ilość i popularność fraz kluczowych,
  4. Ilość błędów strony koniecznych do usunięcia,
  5. Rodzaj i czas zawarcia umowy z agencją SEO.

Pozycjonowanie lokalne - Gdynia

Liczba punktów usługowych oraz małych i średnich przedsiębiorstw w Gdyni prowadzących sprzedaż stacjonarną jest niewątpliwie duża. Fakt ten sugeruje wniosek, że założenie tego typu działalności na jej terenie i pozyskanie nowych klientów może być wyjątkowo utrudnione. Na pomoc w tym kontekście spieszy natomiast pozycjonowanie lokalne, które młodym przedsiębiorcom może pomóc na kilka następujących sposobów:

  • Pokazuje ofertę tylko tym osobom, które w realny sposób mają możliwość skorzystania z niej w danym momencie. Należą do nich osoby mieszkające lub tymczasowo przebywające w szacowanym zasięgu firmy. Strategia ta pozwala na większe oszczędności finansowe w kontekście reklamy firmy w sieci oraz wzrost skuteczności pozycjonowania.
  • Z reklamą trafia do osób, które potencjalnie są zainteresowane ofertą firmy lub w sposób aktywny poszukują określonego rodzaju produktów, lub usług.

Jednym z typowych działań z obszaru pozycjonowania lokalnego jest stworzenie profilu Google Moja Firma. Powinien on zawierać wszystkie kompletnie uzupełnione informacje o firmie, których zadaniem jest:

  • ułatwienie klientom dotarcia do miejsca jej siedziby,
  • umożliwienie skontaktowania się z przedsiębiorcami i zadanie pytania,
  • ułatwienie klientom dotarcia do oficjalnej strony firmy,
  • przedstawienie opinii dotychczasowych klientów.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów online względem zwykłych stron ofertowych z reguły wymaga nieco bardziej złożonych działań. Ma to przede wszystkim związek z ich większą ilością podstron. Konieczność wykonania większej ilości pracy sprawia, że na efekty skutecznego pozycjonowania sklepów internetowych zazwyczaj trzeba poczekać nieco dłużej. Oczywiście w jego zakresie wciąż niebagatelne znaczenie ma tworzenie wartościowego content marketingu sklepu, zawierającego odpowiednie słowa kluczowe. Niemal połowa osób kupujących w sklepach online rozpoczyna swoje zakupy właśnie od wyszukiwarki online. To pokazuje, jak ważna jest inwestycja w działania organiczne związane zarówno z pozycjonowaniem sklepów, jak i stron internetowych. Co więcej, ich efekty utrzymują się znacznie dłużej.

Pozycjonowanie stron - dlaczego warto nawiązać współpracę z naszą agencją SEO?

Specyfika branży pozycjonowania umożliwia wybór najlepszych specjalistów w branży bez względu na lokalizację ich siedziby. Do takiego wniosku doszło już tysiące przedsiębiorców z całej Polski. Ze względu na wyniki, jakie osiągnęliśmy do tej pory, w zakresie rozwoju swojego biznesu postanowili zaufać właśnie nam.

Na rynku funkcjonujemy już od ponad 10 lat. Nasz zespół tworzą specjaliści o odpowiednich kompetencjach i doświadczeniu, którzy nie tylko w sposób profesjonalny zajmą się pozycjonowaniem Twojej strony, ale wytłumaczą wszelkie niezrozumiałe zależności w zakresie tego procesu.

Ze strony naszej agencji SEO możesz liczyć na:

  • wsparcie opiekuna dedykowanego,
  • dostęp do płatnych i profesjonalnych narzędzi marketingu internetowego,
  • cykliczne raporty ukazujące postępy i wyniki prac z zakresu pozycjonowania Twojej biznesowej strony internetowej,
  • nieustanna optymalizacja strategii pozycjonowania,
  • podejmowanie decyzji i działań opartych na kilkunastoletnim doświadczeniu,
  • doświadczenie we współpracy z kontrahentami z różnych branży.
Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 94 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.