GOOGLE ADS KATOWICE

Postaw na skuteczne reklamy internetowe i zyskaj wielu nowych klientów!

Twój sklep właśnie rozpoczyna działalność w Katowicach? A może jesteś już na rynku od pewnego czasu, ale wprowadzasz zmiany w ofercie? W każdym przypadku reklamy Google Ads pozwolą Ci zyskać wielu nowych klientów! Uruchom skuteczne kampanie z agencją Empressia i patrz, jak rośnie zainteresowanie Twoją firmą!

WYCEŃ GOOGLE ADS W KATOWICACH

Na czym polegają kampanie Google Ads w Katowicach?

Ile kosztuje kampania google ads

Jeśli zainteresowały Cię reklamy Google Ads, zapewne często spotykasz się z terminem „kampania”. Jest to zaplanowanie działań, które pozwoli osiągnąć konkretny cel. W przypadku kampanii Google Ads można mieć ich nawet kilka! Zwiększenie sprzedaży, wzrost świadomości marki, przedstawienie nowego produktu – to wszystko możesz osiągnąć z Google Ads!

Jak dokładnie wyglądają kampanie Google Ads? Wszystko zaczyna się na stronie internetowej Google Ads (dawniej Google AdWords). To centrum zarządzania całym procesem reklamowym – tam ustala się, gdzie i kiedy mają pojawić się konkretne reklamy. Tam także można kontrolować przebieg i efekty kampanii reklamowej.

Żeby konkretna reklama wyświetliła się dokładnie tam, gdzie chcemy, trzeba najpierw wygrać z konkurentami na aukcji, którym również zależy na jak najlepszej widoczności reklamy. Dla początkujących takie zadanie może okazać się zbyt trudne, a co więcej, samodzielne eksperymentowanie z Google Ads często przynosi straty – za każdą reklamę trzeba w końcu zapłacić. Z naszą pomoc kampania Google Ads będzie jednak strzałem w dziesiątkę!

Jak prowadzić skuteczne kampanie AdWords w Katowicach?

Jak już wspominaliśmy, każda kampania to zaplanowane działania służące osiągnięciu konkretnego celu. Zatem skuteczna kampania Google Ads powinna przede wszystkim opierać się na dobrym planie i ścisłym trzymaniu się jego kolejnych etapów. I tak właśnie działamy w agencji Empressia! Zobacz, jak wygląda współpraca z nami!

Definiowanie celów

Najpierw musimy się dowiedzieć, czego oczekujesz od kampanii Google Ads. Chcesz sprzedawać więcej produktów lub usług? Jeśli tak, to tylko w Katowicach, czy też w ich okolicach, a może w całej Polsce? A może zależy Ci obecnie na zapoznaniu klientów z Twoją marką i umocnieniu jej pozycji na rynku, aby w przyszłości wiedzieli, z czyjej oferty skorzystać?

Określenie celu to wręcz najważniejsza kwestia podczas prowadzenia kampanii reklamowej. W końcu wszystkie kolejne działania będą służyły wyłącznie jego osiągnięciu. Jeśli zatem cel będzie nieodpowiednio określony albo nie będzie go w ogóle, kampania zupełnie straci sens. O to jednak nie musisz się martwić – zanim przejdziemy do rozpoczęcia kampanii, upewnimy się, że jej cel dokładnie spełnia Twoje oczekiwania!

Wybór rodzaju kampanii

Gdy już ustalimy, do jakiego celu będzie zmierzać Twoja kampania, pora na wybór jej odpowiedniego rodzaju. Jak już zapewne wiesz, reklamy Google mogą pojawiać się w różnej formie i w różnych miejscach – w wynikach wyszukiwania Google, na bokach stron internetowych, na YouTube, a nawet w Gmailu czy w Google Maps. Co więcej, spotkać można zarówno reklamy tekstowe, jak i graficzne.

To, na jaki rodzaj reklamy się zdecydujesz, będzie zależeć od Twoich preferencji oraz od oczekiwań potencjalnych klientów. Na tym etapie koniecznie trzeba więc rozważyć wszystkie za i przeciw każdej z opcji, aby kampania okazała się prawdziwym sukcesem. Poniżej przedstawimy każdy z dostępnych rodzajów reklamy, a jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, doradzimy, który z nich będzie najlepszy w Twoim przypadku.

Dobór odpowiednich słów kluczowych

Słowa kluczowe to jedna z najważniejszych kwestii dla Google. Jeśli zostaną odpowiednio dobrane do reklamy, ma ona szansę pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania oraz dokładnie u tych użytkowników, do których chcesz trafić. Jednak czym one w zasadzie są? To frazy, które najczęściej przychodzą do głowy klientom, gdy szukają konkretnego produktu czy usługi. Np. jeśli jakiś katowiczanin chce profesjonalnie wyczyścić swój dywan, z dużym prawdopodobieństwem wpisze w wyszukiwarce Google „czyszczenie dywanów katowice”.

Gdy chcesz dotrzeć do takiego potencjalnego klienta, musisz przewidzieć, co może wpisać w wyszukiwarkę i wykorzystać takie słowa kluczowe podczas tworzenia kampanii. Na szczęście można łatwo się o tym dowiedzieć – wystarczy skorzystać z planera słów kluczowych. To narzędzie oferowane przez Google Ads, które pozwala na odpowiednie dopasowanie fraz kluczowych do charakteru danej firmy i jej oferty. W agencji Empressia słowa kluczowe nie mają dla nas tajemnic, dlatego bez problemu dobierzemy takie, które zostaną docenione przez algorytmy Google!

Stworzenie skutecznej reklamy

Dobór odpowiednich słów kluczowych to dopiero początek sukcesu. Równie ważne będzie odpowiednie przygotowanie samej reklamy. Jaka powinna być, aby została doceniona przez Google, jak i wzbudziła zainteresowanie potencjalnych klientów? Przede wszystkim należy zadbać o jej jakość. Powinna zawierać hasła zachęcające użytkowników do wejścia na stronę i zapoznania się ze szczegółami oferty. W przypadku reklam graficznych koniecznie musi dobrze się prezentować – zdjęcia słabej jakości czy niedopasowane kolory są niedopuszczalne, jeśli zależy Ci na sukcesie kampanii. Na każdej reklamie powinny również znaleźć się przydatne informacje o Twojej ofercie. Razem dopilnujemy każdego szczegółu reklamy i zaprojektujemy ją tak, aby natychmiast przykuwała uwagę!

Określenie lokalizacji

W Google Ads masz świetną możliwość ustalenia, na jakim obszarze będzie wyświetlała się Twoja reklama. Chcesz dotrzeć wyłącznie do mieszkańców Katowic? Proszę bardzo! A może interesują Cię także inne miejscowości z województwa śląskiego? Nie ma problemu! Z kampaniami Google Ads możesz również dotrzeć do dowolnego miejsca w Polsce, co będzie szczególnie przydatne w przypadku sklepów internetowych. W ten sposób nie musisz organizować kampanii reklamowych oddzielnie w każdym mieście w Polsce – wystarczą odpowiednie ustawienia, a w niedługim czasie zdobędziesz klientów zarówno z Katowic, jak i ze Szczecina czy Olsztyna!

Dostosowanie budżetu

Każda reklama wiąże się z pewnym wydatkiem. Jednak w przypadku reklam Google masz możliwość wyboru sposobu rozliczenia – możesz płacić za każde kliknięcie reklamy lub za jej wyświetlenia. Na bazie naszego doświadczenia doradzimy Ci, jaki budżet oraz sposób rozliczania będzie najodpowiedniejszy w Twoim przypadku. W ten sposób nie poniesiesz niepotrzebnych wydatków, a kampania odniesie duży sukces. Zajmiemy się również ustaleniem stawki za wyświetlenie lub kliknięcie reklamy, co ma spore znaczenie podczas aukcji przeprowadzanych przez algorytmy Google (więcej o aukcjach dowiesz się za chwilę).

Kontrola i optymalizacja kampanii Google Ads

Podczas prowadzenia działań reklamowych nie można zapomnieć o kontrolowaniu i optymalizacji kampanii Google Ads. Nawet jeśli stawka i słowa kluczowe zostaną świetnie dopasowane, zawsze może się zdarzyć, że któryś z czynników uległ zmianie i Twoja reklama nie wyświetla się już jako pierwsza. Wtedy koniecznie należy podjąć stosowne kroki – zmienić frazy kluczowe lub dodać nowe, jeszcze raz dopasować stawkę za wyświetlenie lub kliknięcie reklamy albo zmienić jej formę. W agencji Empressia na bieżąco kontrolujemy, jak sprawuje się reklama i jeśli zachodzi taka potrzeba, optymalizujemy kampanię. W ten sposób możesz mieć pewność, że satysfakcjonujący efekt nie był jednorazowy, a przeznaczany budżet nie idzie na marne.

Jakie rodzaje kampanii oferuje Google Ads?

Wiesz już, jak przebiega proces uruchomienia kampanii Google Ads, a więc pora na zapoznanie się z dostępnymi rodzajami reklam!

czy inwestycja w reklamy google ads sie oplaca.png

Reklama w sieci wyszukiwania

To jedna z najpopularniejszych form reklamy – klient zobaczy ją po wpisaniu niemal każdej frazy do wyszukiwarki Google. Są to linki do stron internetowych (nad organicznymi wynikami wyszukiwania), opatrzone hasłem „Sponsorowane” – to właśnie reklamy uruchamiane przez Google Ads. Są reklamami tekstowymi, dlatego samymi słowami muszą zachęcać do kliknięcia danego linku i zapoznania się z całą ofertą. Warto umieszczać w nich zwroty zachęcające do działania (tzw. Call To Action), podstawowe informacje o firmie lub ofercie, a nawet linki do konkretnych podstron czy komunikaty o obowiązujących promocjach. Im ciekawsza reklama, tym większa szansa na wizytę wielu klientów!

Kampanie w sieci reklamowej Google

Google ma tysiące partnerów, a to oznacza, że reklamy Google Ads wyświetlają się na naprawdę wielu stronach internetowych. Mogą być wyposażone w przykuwającą uwagę grafikę. Klienci zobaczą je na bokach, u góry lub u dołu wielu stron internetowych partnerów Google. To jednak nie wszystko! Sieć reklamowa Google obejmuje również YouTube'a, Gmaila i Google Maps, dzięki czemu jeszcze dokładniej określisz grupę odbiorców kampanii. Jeśli postawisz na reklamę graficzną, warto zadbać, aby skłaniała do zatrzymania na niej wzroku, a także, aby była dopasowana do identyfikacji wizualnej Twojej marki. W ten sposób jednocześnie zdobędziesz nowych klientów, jak i utrwalisz w ich pamięci swoją firmę.

Reklama produktowa

Prowadzisz sklep internetowy? W takim razie z pewnością zainteresują Cię reklamy produktowe! To reklamy, które pojawiają się wraz z prezentującym je zdjęciem oraz ceną. Klient może zobaczyć je w wyszukiwarce Google oraz na różnych stronach internetowych.

Reklamy produktowe są uruchamiane poprzez Google Shopping (Zakupy Google) i często pomagają użytkownikom znaleźć dokładnie taki produkt, jakiego szukają. W ten sposób możesz od razu zapoznać klientów ze swoją ofertą i zachęcić ich do zakupu!

Kampanie wideo i reklamy promujące aplikacje

Nie musisz ograniczać się do tekstowej lub graficznej formy reklamy! Jeśli masz pomysł na nagranie lub dysponujesz gotowym wideo, bez problemu możesz wyświetlać je na YouTube! To idealny sposób, aby dotrzeć do klientów, którzy często korzystają z tej platformy. Reklama w formie wideo może nawet na dłużej zapaść w pamięć.

A jeśli Twoim produktem jest aplikacja lub gra? Również możesz ją zareklamować z Google Ads! Dzięki skutecznej kampanii poznają ją użytkownicy Google Play, YouTube'a, a także całej sieci reklamowej Google. To doskonały sposób, aby przedstawić zalety Twojej aplikacji oraz jej możliwości.

Kampanie Performance Max

Nie chcesz ograniczać się wyłącznie do jednego kanału reklamowego, np. tylko do sieci wyszukiwania? Czy to oznacza, że trzeba przygotowywać każdy z rodzajów kampanii oddzielnie? Teraz już nie – wystarczy skorzystać z kampanii Performance Max!

Decydując się na nią, Twoja reklama może trafić w każde dostępne dla Google miejsce – do wyników wyszukiwania, na strony internetowe partnerów Google, na YouTube czy na Google Maps. Co więcej, kampania Performance Max zapewni również rozbudowane statystyki, które sprawią, że analiza skuteczności reklam będzie jeszcze prostsza!

Reklamy Discovery

Gdy klienci korzystający ze smartfonów przescrollują stronę startową w Google Chrome, zobaczą linki do różnych artykułów (wraz z ilustracjami). Ta sekcja nazywa się Google Discover. Treści tam dostępne są dopasowane do gustów konkretnych użytkowników – na podstawie ich aktywności. W tym miejscu może znaleźć się również Twoja reklama. To właśnie kampania Google Discovery – obejmuje reklamy z ilustracjami, które pojawią się wśród innych treści przygotowanych specjalnie dla konkretnej osoby. Taką kampanię można uruchomić również na YouTube – reklamy wideo Discovery (nazywane reklamami wideo In-Feed) wyświetlą się w wynikach wyszukiwania na YouTube obok innych treści.

Kampanie inteligentne

A gdyby tak w ogóle nie zajmować się tworzeniem reklamy, ustalaniem jej kosztów czy wyborem miejsca wyświetlania reklam? Teraz to możliwe, gdy wszystkim tymi kwestiami zajmie się Google!

Wybierając kampanię inteligentną, przygotowanie kampanii odbywa się w dużym stopniu automatycznie – z pomocą algorytmów Google. Wystarczy, że podasz podstawowe informacje o produkcie lub usłudze, które chcesz zareklamować oraz określisz budżet, a Google stworzy reklamę, która pojawi się u odpowiednich użytkowników.

od czego zalezy pozycja reklamy w google ads

Reklamy Google Ads – Katowice albo cała Polska!

Twoja firma ma siedzibę w Katowicach, ale swoje produkty wysyłasz do całej Polski? A może odwrotnie – oferujesz usługi stacjonarne i chcesz zyskać więcej klientów ze swojego miasta i okolic? W każdym przypadku reklama Google okaże się niezwykle pomocna!

Zacznijmy od lokalnych reklam. Najpierw musisz się zastanowić, czy zależy Ci na pozyskaniu klientów z całych Katowic, czy może z konkretnych dzielnic. Możesz również rozszerzyć zasięg swoich reklam na okoliczne miasta takie jak Sosnowiec, Chorzów czy Ruda Śląska, a nawet na całe województwo! Wybierając odpowiednie ustawienia, precyzyjnie określisz, w jakich miejscach pojawi się Twoja reklama. Pamiętaj również, że takie ustawienie zawsze można zmienić! Gdy już dotrą do Ciebie klienci z Józefowca, możesz spróbować zachęcić tych z Bogucic.

A jeśli zależy Ci, aby Twoje produkty poznała cała Polska, to również jest jak najbardziej możliwe! Jeśli kampania Google Ads zostanie odpowiednio przeprowadzona, masz szansę dotrzeć do zainteresowanych Twoją ofertą klientów z Krakowa, Warszawy czy Gdańska!

Co zyskasz, uruchamiając kampanię Google Ads (AdWords)?

Reklamy Google to najlepszy sposób, aby dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców. W dodatku obecnie są już tak zaawansowane, że rzadko będą pojawiać się u tych osób, do których gustów nie pasują.

W ten sposób nie musisz się obawiać, że Twoja firma będzie kojarzona z nachalną reklamą pojawiającą się w najmniej odpowiednim momencie. Wręcz przeciwnie – możesz stworzyć takie reklamy, które dyskretnie wkomponują się w tło (np. Google Discovery) albo będą po prostu przydatne dla użytkowników (np. reklamy produktowe, które od razu prezentują wygląd produktu albo jego najważniejsze cechy). A teraz poznajmy konkretne korzyści z uruchomienia kampanii Google Ads!

Kampanie w sieci wyszukiwania

Więcej klientów

Ten cel przyświeca oczywiście większości przedsiębiorców, którzy decydują się na kampanię reklamową. Im więcej osób dowie się o oferowanych przez Twoją firmę produktach lub usługach, tym większa szansa, że część z nich trafi na Twoją stronę internetową! A tylko z reklamami Google masz szansę dotrzeć dokładnie do tych potencjalnych klientów, których może zainteresować Twoja oferta. W ten sposób nie musisz niepotrzebnie wydawać pieniędzy na reklamy skierowane do szerszego grona odbiorców, wśród których będzie niewiele osób zainteresowanych zakupem.

Kampanie wideo

Błyskawiczny efekt

Być może obawiasz się, że nawet wydając spore pieniądze na kampanię, trzeba będzie długo czekać, aż pierwsze reklamy pojawią się na ekranach użytkowników? Nic bardziej mylnego! Uruchomienie kampanii Google Ads sprawia, że reklamy pojawią się natychmiast. Dzięki temu nawet jeśli dopiero startujesz z biznesem i niewiele osób zna Twoją firmę, możesz szybko zbudować świadomość marki. To również dobre rozwiązanie, jeśli wprowadzasz znaczące zmiany w swojej ofercie, np. masz nowe produkty i chcesz, żeby poznali je Twoi dotychczasowi klienci.

Kampanie promujące aplikacje

Łatwa optymalizacja

W Google Ads możesz dowiedzieć się, jak sprawdza się Twoja kampania – czy dociera do tylu osób, ilu oczekujesz, czy sprawia, że użytkownicy przechodzą na Twoją stronę internetową. Jeśli okaże się, że efekty nie są dla Ciebie satysfakcjonujące, można szybko i łatwo zmienić parametry kampanii, np. zmienić słowa kluczowe albo lokalizację odbiorców reklamy. W ten sposób masz pewność, że nie wyrzucasz pieniędzy w błoto!

Kampanie lokalne

Dokładne targetowanie

Sprzedajesz produkty, które mogą zainteresować dość wąskie grono klientów? W takim wypadku baner na Spodku lub Superjednostce przyniesie więcej strat niż zysków. Inaczej sytuacja wygląda w internecie – kampania Google Ads może zostać nakierowana na konkretnych użytkowników, których może zainteresować Twoja oferta, dzięki czemu nie zmarnujesz budżetu! Co więcej, nie musisz już ograniczać się wyłącznie do Katowic – jeśli tylko chcesz, Twoje reklamy trafią do potencjalnych klientów w całej Polsce!

Kampanie inteligentne

Niski koszt

Miesięczny koszt kampanii Google Ads będzie zależał od częstotliwości wyświetlania reklamy oraz od konkurencji. Pamiętaj jednak, że takie reklamy pozwolą Ci dotrzeć do klientów nawet z całego kraju. Ile kosztowałyby Cię pojedyncze kampanie reklamowe w każdym z polskich miast? Gdyby w każdym z nich miał znaleźć się baner Twojej firmy albo reklama w lokalnej telewizji lub radio? Na pewno dużo więcej niż to, co wydasz na kampanię w Google Ads. A ich efektywność wcale nie byłaby lepsza – w końcu byłyby to reklamy trafiające do ogółu, a nie dokładnie do tych osób, które mogłaby zaciekawić Twoja oferta.

Reklamy Google Ads, Katowice – wiele opcji do wyboru

Już wiesz, że reklama AdWords w Katowicach to szansa na duży sukces Twojej firmy? W takim razie zastanówmy się, który z rodzajów reklam będzie najlepszy dla Twojego biznesu!

Linki sponsorowane na Katowice
01

Prowadzisz punkt usługowy w jednej z dzielnic Katowic? W takim razie pewnie zależy Ci zwłaszcza na okolicznych klientach. W tym przypadku świetnie sprawdzą się linki sponsorowane, czyli jedna z najpopularniejszych form reklamy Google Ads. Gdy katowiczanin będzie potrzebował pomocy np. przy czyszczeniu komina, reklama u góry wyników wyszukiwania pozwoli na szybkie zapoznanie się z ofertą Twojego zakładu kominiarskiego. W takiej reklamie możesz dodatkowo umieścić np. informacje o ocenach dodanych przez dotychczasowych klientów, co jeszcze bardziej zachęci klientów do wybrania właśnie Twoich usług!

Reklama produktowa w Katowicach
02

Twój sklep oferuje szeroki wybór pięknej porcelany? Pozwól użytkownikom Google ją zobaczyć! Najlepiej będzie wyeksponować ją w formie reklamy produktowej, która wyświetli się na górze wyników wyszukania. Dzięki temu klienci dostrzegą wyjątkowość Twoich produktów jeszcze zanim wejdą na Twoją stronę internetową. W takiej reklamie możesz również umieścić cenę oferowanego produktu, co pozwoli klientowi na ocenę, czy może pozwolić sobie na daną ofertę. W przypadku reklamy produktowej warto zadbać, aby zdjęcie oferty prezentowało się jak najkorzystniej – w końcu Twój produkt pojawi się w towarzystwie konkurencji.

Reklama w Google Maps
03

Jeśli zależy Ci na klientach z Katowic, rozważ umieszczenie reklamy w Google Maps! Na pewno kojarzysz kwadraty z logo firm pojawiające się na mapie Google, które widać nawet na dość znacznym oddaleniu. Są dodatkowo opatrzone krótkim opisem oferty. Teraz także Twój punkt może mieć podobną reklamę! Jeśli ktoś przeglądający mapę Katowic będzie chciał spróbować pysznej kawy, z łatwością dostrzeże reklamę Twojej kawiarni. To również dobra opcja, aby zbudować świadomość marki u przyszłych klientów – widząc, że w ich okolicach znajduje się punkt oferujący usługi, których mogą kiedyś potrzebować, zapamiętają, że mogą udać się właśnie do Ciebie!

Czy w czasach wtyczek blokujących reklamy kampania Google Ads ma jeszcze sens?

Wiele osób korzystających z przeglądarek internetowych na komputerze ma zainstalowane wtyczki blokujące reklamy. W ten sposób nie widzą reklam pojawiających się m.in. na stronach internetowych partnerów Google. Czy zatem uruchamianie kampanii obejmującej taki rodzaj reklam ma w ogóle sens?

rodzaje kampani google ads

Okazuje się, że tak! Trzeba bowiem pamiętać, że reklamy w sieci reklamowej Google są dostępne nie tylko na komputerach, lecz również na urządzeniach mobilnych. A na smartfonach czy tabletach nie każdy stosuje aplikację blokującą reklamy. Co więcej, to właśnie z urządzeń przenośnych korzysta na co dzień więcej użytkowników. Oznacza to, że jak najbardziej reklama w sieci reklamowej Google ma sens – takie reklamy pojawią się również w aplikacjach i grach, co jeszcze bardziej zwiększy grono ich odbiorców.

A czy na urządzeniach stacjonarnych istnieje szansa na poprawę widoczności reklam? Otóż tak! Jak zapewne wiesz, coraz więcej stron internetowych blokuje dostęp do swoich treści, jeśli użytkownicy stosują wtyczkę do blokady reklam. Przez to, nawet na chwilę, muszą ją wyłączyć, a to daje wyjątkową szansę Twojej reklamie.

Nie musisz zatem się obawiać, że pieniądze przeznaczone na tego rodzaju kampanię przepadną! Szczególnie jeśli rozliczasz się np. za kliknięcie.

Samo uruchomienie kampanii Google Ads to nie wszystko

Opowiedzieliśmy już, jak wyglądają kampanie Google Ads w Katowicach i co można dzięki nim zyskać. Być może teraz myślisz, że wystarczy skorzystać z konta Google Ads, uruchomić jedną z kampanii i zobaczyć, jak do Twojego sklepu napływa nieustanny potok klientów? Niestety, sprawa nie jest taka prosta. Żeby uruchomiona kampania okazała się skuteczna (to znaczy: aby reklamy w ogóle pojawiły się u użytkowników i to dokładnie u tych, do których chcesz dotrzeć), trzeba trochę na ten temat wiedzieć.

Na początek weźmy pod uwagę kampanię opierającą się na linkach sponsorowanych. Aby Twoja reklama wyświetliła się w formie takiego linku w odpowiedzi na konkretne zapytanie użytkownika, musi najpierw wygrać na aukcji! Na to samo miejsce na szczycie listy wyszukiwań ma ochotę wielu Twoich konkurentów, ale jest ono przecież tylko jedno – inni mogą zadowolić się niższymi pozycjami albo nie pojawić się w ogóle. Jak zatem dostać się na wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania Google? W tym celu trzeba przede wszystkim odpowiednio dopasować słowa kluczowe oraz stawkę za każde kliknięcie reklamy. Równie ważna będzie sama jakość reklamy – czy zawiera niezbędne informacje i czy jest interesująca dla użytkownika. Według takich kryteriów algorytmy Google porównują reklamy i ustalają, które z nich się wyświetlą i w jakiej kolejności.

AdWords Katowice – daj sobie pomóc!

Jak więc widzisz, stawka jest wysoka, a konkurencja nie śpi. Próbując samodzielnie ustalić wszystkie parametry, możesz albo nie znaleźć się na upragnionej pozycji, albo wydać na to naprawdę mnóstwo pieniędzy (co wcale nie jest potrzebne). Chyba lepiej osiągnąć to samo znacznie niższym kosztem, prawda? Z nami to możliwe!

W agencji Empressia uruchamianiem skutecznych kampanii Google Ads zajmujemy się na co dzień. A to oznacza, że naprawdę poznaliśmy ten system od podszewki!

Od współpracy po efekty

Twój opiekun znajdzie najlepsze słowa kluczowe dla Twojej reklamy i ustali odpowiednią stawkę za kliknięcie. W dodatku zadbamy o wysoką jakość Twojej reklamy – to kolejna ważna kwestia premiowana przez Google, która ma znaczący wpływ na wygraną na aukcji.

Reklamy w wynikach wyszukiwania, na stronach internetowych partnerów Google czy na YouTube lub Google Maps – razem możemy skutecznie wypromować Twój biznes! Wystarczy, że powiesz nam o swoich oczekiwaniach, a wspólnie wybierzemy odpowiedni w Twoim przypadku rodzaj kampanii Google Ads i dopracujemy wszystkie szczegóły. Nie musisz już martwić się o samodzielne uruchamianie reklam – wszystkim zajmiemy się my! Zadbamy, aby ponoszone przez Ciebie koszty były jak najniższe, a zysk – jak największy!

linki sponsorowane

Empressia – Twój Partner od Google Ads

Dopilnujemy, aby Twoje reklamy działały przez cały czas, z taką samą efektywnością. Może się bowiem zdarzyć, że konkurencja zmieni stawkę albo reklamę, co przyczyni się do niższej pozycji Twojej reklamy w ostatecznym rankingu. W takich sytuacjach błyskawicznie reagujemy! Dopasowujemy wszystkie niezbędne szczegóły kampanii, aby Twoja reklama zawsze była na jak najwyższym miejscu! Skontaktuj się z nami i poznaj więcej szczegółów – albo sprawdź, co jeszcze możemy Ci zaoferować!

WYCEŃ GOOGLE ADS W KATOWICACH
Oceń nasze usługi
0/5 na podstawie 0 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.