Pozycjonowanie lokalne

Postaw na biznesowy komfort online i pozwól nam opracować dla Ciebie rzetelną strategię lokalnego SEO.
POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Pozycjonowanie lokalne

Spytasz: „ale o co chodzi?”. To proste. Twoja strona internetowa nieźle namiesza w regionie! Dzięki lokalnym działaniom dotrzesz bezpośrednio do osób, które potrzebują rozwiązań szybko, tanio i bez marginesu na błędy. Czym jest pozycjonowanie lokalne w mapach Google i jak to działa?

Czym się zajmujemy?

Social media

Google AdWords

Pozycjonowanie

Marketing szeptany

Influence marketing

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne w sieci to szereg działań, które są podejmowane w konkretnym celu – strzałem w wirtualną dziesiątkę są w tym przypadku wysokie pozycje strony www w wynikach wyszukiwania Google dla określonych fraz kluczowych odnoszących się bezpośrednio do danej lokalizacji. Pozycjonowanie lokalne w mapach Google to przede wszystkim nacisk regionalny sukces Twojej witryny i, tym samym, szansa na mocną promocję Twojego biznesu. To doskonała alternatywa dla przedsiębiorców, którzy chcą szturmem przejąć rynek na danym obszarze i rozpocząć niemałą rewolucję, konsekwentnie budując konkurencyjność w branży. „Agencja interaktywna Poznań”, „chirurg Opole”, „kwiaciarnia Lublin” czy „fotograf Łódź” to tylko kilka przykładów sprecyzowanych keywords, dzięki którym firmy są w stanie dotrzeć do osób poszukujących poszczególnych usług w określonej lokalizacji.

Jak działa pozycjonowanie lokalne?

Akcja optymalizacja – lokalne Google dąży do zarówno wypozycjonowania Twojego biznesu w konkretnej lokalizacji, jak i racjonalizacji kosztów działań SEO, ponieważ konkurencyjność lokalnych fraz jest o wiele niższa, a co za tym idzie – są o wiele bardziej intratne w ramach procesu pozycjonowania.


Jesteś w podróży służbowej w Krakowie. Po całym dniu spotkań masz ochotę na chwilę relaksu w kinie. Nie znasz miasta, wpisujesz zatem w wyszukiwarkę „kino Kraków”, co skutkuje co najmniej kilkoma propozycjami od Google, które zlokalizowało kilka miejsc z bieżącym repertuarem. Jeśli z kolei przemieszczasz się samochodem i nagle dochodzi do nieprzewidzianej awarii, na tyle poważnej, że potrzebujesz pomocy drogowej, a Ty nie wiesz, w jakiej okolicy się znajdujesz, wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarkę „pomoc drogowa” – dzięki temu w wynikach Google pojawią się regionalne opcje.


Pozycjonowanie regionalne jest świetną możliwością dla firm i usługodawców, których oferta ma szansę dotrzeć w trybie „tu i teraz” do zainteresowanych odbiorców.

Czy wiesz, że?

Polacy są najczęściej szukającym narodem Europy, średnia w Polsce to 156,8 zapytań miesięcznie na osobę.

Przeciętny użytkownik Google wpisuje średnio 4,3 frazy na jedno zapytanie.

86% użytkowników ufa bardziej wynikom SEO niż ofertom płatnym za klik.

Codziennie aż 15% zapytań do Google jest wpisywanych po raz pierwszy.

Dlaczego warto pozycjonować się lokalnie?

Zalet pozycjonowania lokalnego jest mnóstwo. Dzięki skoncentrowaniu swoich działań na pozycjonowaniu regionalnym, przedsiębiorcy mogą zdobyć więcej klientów z danego obszaru, zwiększyć świadomość marki lokalnie, zdobyć znaczną przewagę konkurencyjną oraz rozwinąć strategię SEO do pozycjonowania poza regionem. Pozycjonując biznes lokalnie, firmy trafiają do osób, które rzeczywiście mogą skorzystać z ich oferty.

Świadczą o tym m.in. wyniki raportu Search Engine Land:

  • 78% zapytań lokalnych prowadzi do zakupów offline,
  • 50% użytkowników korzystających z wyszukiwania lokalnego sprawdza adres firmy,
  • 45% wszystkich zapytań w Google to wyszukiwanie lokalne.
Darmowa wycena

Google Moja Firma - fundament pozycjonowania lokalnego

Pozycjonowanie lokalne w Google, aby miało jakiekolwiek szanse na powodzenie, wymaga założenia profilu Google Moja Firma. Usługa jest formą wirtualnej wizytówki – dzięki niej firmy mogą dodać dane teleadresowe w Mapach Google wraz z opisem swojej działalności, adresem www czy godzinami pracy. Co więcej, użytkownicy mają możliwość oceny firmy lub zadawania pytań, na które mogą odpowiadać inni użytkownicy lub sami przedsiębiorcy.



Pozycjonowanie lokalne - przykład hoteli

Lokalne pozycjonowanie dla hoteli to znakomita okazja, aby jeszcze bardziej zwiększyć rentowność obiektów turystycznych. Optymalizacja lokalnych fraz kluczowych w branży turystycznej pozwoli nie tylko zwielokrotnić liczbę rezerwacji w hotelach, ale także wpłynie na świadomość marki poszczególnych obiektów i zmniejszy budżet marketingowy na działania promocyjne.



Podsumowanie

Pozycjonowanie lokalne jest dobrym startem ku działaniom w skali makro. W ten sposób zdobędziesz przewagę konkurencyjną, zyskasz szerokie grono klientów i zbudujesz mocny wizerunek swojej marki w sieci.
Skontaktuj się z nami – zróbmy razem lokalne zamieszanie online!



Wybierz swoje miasto:

Oceń nasze usługi
4.8/5 na podstawie 4 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 24h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności