Kampanie Google Ads (AdWords) – Gdynia. Zainwestuj w reklamy w wyszukiwarce Google i zarabiaj z agencją Empressia.
Google Ads w Gdyni – co dla Ciebie zrobimy?
Zaplanujemy, przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy skuteczne kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords) w Gdyni. Dzięki reklamom w wyszukiwarce i aplikacjach Google skierujesz potencjalnych klientów na swoją stronę internetową, do sklepu, salonu czy punktu – online lub stacjonarnego. Wykorzystując potencjał sieci reklamowej (partnerskiej) internetowego giganta, zbudujesz pożądany wizerunek marki, zwiększysz jej świadomość i rozpoznawalność rynkową.
Zacznij sprzedawać i zarabiać lub zwiększ swoje zyski już teraz – z agencją Empressia. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google, a w branży marketingu internetowego działamy od ponad 10 lat – powierz swoje kampanie doświadczonym specjalistom!
Reklamy Google Ads (dawniej AdWords) – Gdynia. Sprowadź potencjalnych klientów do swojej firmy!
Z jednej strony niemal każdy z nas codziennie szuka informacji, produktów i usług w wyszukiwarce Google (ten gigant technologiczny bez dwóch zdań zdominował rynek). Większość internautów ogląda filmy na należącym do korporacji YouTubie – drugim najpopularniejszym po Facebooku serwisie społecznościowym. Czyta też blogi oraz strony tematyczne, branżowe i lifestylowe, których wydawcy udostępniają firmie Google powierzchnię pod reklamy. Ta rzesza użytkowników sieci to w mniejszym lub większym stopniu Twoi potencjalni klienci – i wystarczy skutecznie do nich dotrzeć!
Z drugiej strony… również większość firm jest już obecna w internecie. Jak więc sprawić, aby potencjalny klient trafił akurat do Twojej, a nie do konkurencji? Jednym z najlepszych sposobów są kampanie Google Ads (AdWords). Dzięki takiej reklamie możesz zająć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google, wypromujesz swoje produkty w Google Shopping i nasycisz internet swoją marką. A w tym wszystkim z przyjemnością wyręczymy Cię my – agencja Empressia.
Skuteczne kampanie reklamowe Google – Gdynia. Powierz swoje reklamy partnerom Google!
Jeśli dopiero startujesz ze swoją stroną internetową (czy sklepem online) albo jej nie pozycjonujesz, to potencjalnym klientom trudno na nią trafić. Prawdopodobnie nie zajmuje ona wystarczająco wysokich pozycji w wyszukiwarce – na związane z Twoją ofertą zapytania. A sam(-a) dobrze wiesz, że w zasadzie liczą się tylko pierwsze wyniki. Na działania SEO – czyli pozycjonowanie strony – zawsze warto się zdecydować, jednak za pomocą reklam w wyszukiwarce natychmiast zapewnisz swojej stronie dobrą widoczność. Dzięki reklamom Twoja strona może się wyświetlać nawet na pierwszej czy drugiej pozycji na zapytania związane z Twoją działalnością.
W Empressia precyzyjnie dobierzemy wszystkie parametry reklamy Google. Kampanię skierujemy do Twojej grupy docelowej, targetując ją na podstawie m.in. płci, wieku, lokalizacji (np. wyłącznie Gdynia, określony rejon Gdyni, całe Trójmiasto/Pomorskie), zainteresowań i zachowań odbiorców. Przy takim podejściu komunikaty promocyjne wyświetlają się odbiorcom najbardziej skłonnym skorzystać z oferty, czyli Twoim potencjalnym klientom. Obniżasz zatem koszt reklamy, a jednocześnie zwiększasz jej skuteczność!
Mało tego, zoptymalizujemy kampanię pod kątem określonej konwersji (działania), którą może być m.in. zakup produktu w sklepie czy wysłanie formularza kontaktowego lub rejestracyjnego, ale także pobranie e-booka, zapis na webinar czy prenumerata newslettera. Te ostatnie formy promocji dają odbiorcy atrakcyjną, „bezpłatną” wartość dodaną (np. wiedzę, rozrywkę), a wiążą się z pozyskaniem kontaktu – adresu e-mail, numeru telefonu, danych osobowych i zgody na ich wykorzystanie w celach marketingowych (dzięki czemu zbudujesz bazę potencjalnych klientów).
Dzięki optymalizacji kampanii na konwersje – czyli konkretne działania, np. zakup w sklepie online lub wysłanie formularza – pomożemy Ci rozpocząć skuteczną sprzedaż w internecie. Zwiększymy liczbę transakcji bądź pozyskamy dane kontaktowe nowych, potencjalnych klientów, których przeprowadzisz przez całą ścieżkę zakupową, zmieniając w klientów stałych. A jeśli Twoja strona lub sklep wymagają udoskonalenia, aby lepiej sprzedawać, doradzimy i zaproponujemy wsparcie!
Znamy reklamę w internecie od podszewki. Wiemy, co obecnie się sprawdza i jakie są trendy, na co zwracają uwagę odbiorcy, a co ich irytuje i odrzuca. Doskonale rozumiemy wagę unikatowej cechy, wartości oferty (USP, UVP) i potrafimy je komunikować – budując pożądany wizerunek firmy i jej silną rynkową pozycję. Także sami wychodzimy z inicjatywą i proponujemy różne strategie promocji. Prowadzimy też skuteczne kampanie zasięgowe, które nasycają internet marką (nazwą, logo, komunikacją, ofertą), wzmacniając świadomość jej istnienia i rozpoznawalność.
Jesteśmy „dinozaurami” digital marketingu 🙂 – w branży powstałej około 20 lat temu działamy już od ponad dekady. Nasze doświadczenie to Twoja pewność, że wiemy, co robimy. Że działamy profesjonalnie i skutecznie, co potwierdzają nasi Klienci – zerknij na opinie! Poza tym idziemy z duchem czasu i nie ustajemy w rozwoju – m.in. rozszerzamy działalność na rynki zagraniczne czy nowe usługi jak SXO: optymalizację doświadczeń użytkownika. Współpracując z nami, możesz z tego wszystkiego skorzystać.
Nie ma lepszego potwierdzenia, że „umiemy w” reklamę Google Ads, niż certyfikat partnera firmy Google – może poza twardymi danymi: wynikami czy opiniami naszych Klientów. Żeby uzyskać certyfikat partnerski Google, agencja musi spełnić wiele wytycznych – m.in. osiągnąć wynik optymalizacji (prognozy skuteczności) konta na poziomie 70% czy zarządzać odpowiednio wysokim budżetem (minimum 10 000 USD) w krótkim czasie (90 dni). Pracownicy agencji muszą też uzyskać stosowne certyfikaty Google Ads.
Dobierzemy cele, rodzaje, formaty i umiejscowienia reklam Google Ads tak, by najlepiej spełniały Twoje cele biznesowe, firmowe. Prowadzimy kampanie produktowe i tekstowe (linki sponsorowane) w wyszukiwarce Google, kampanie displayowe (banerowe) w sieci reklamowej (display network) oraz kampanie wideo na YouTubie – i wiele innych. Realizujemy również działania lokalne dla firm stacjonarnych i wdrażamy kampanie remarketingowe – skierowane do osób, które np. już zetknęły się z reklamą i odwiedziły daną stroną internetową lub znajdują się w bazie klientów/kontaktów firmy.
Specjalizujemy się nie tylko w reklamie Google Ads. Promujemy też firmy w mediach społecznościowych (Facebook/Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest). Tworzymy i przebudowujemy lub unowocześniamy strony internetowe (mamy sztab świetnych programistów!). Przeprowadzamy audyty stron i sklepów internetowych – techniczne i w zakresie UX (doświadczenia użytkownika). Zajmujemy się SEO, czyli działaniami zmierzającymi do poprawy naturalnej widoczności strony w sieci (optymalizacja techniczna, content i link building). Jeśli tylko zechcesz, zaopiekujemy się całą sferą internetową Twojego biznesu.
Mamy wspólne cele – gramy do jednej bramki. Z nami osiągniesz sukces biznesowy, a my razem z Tobą własny. Dlatego to Twój interes jest dla nas najważniejszy, a partnerstwo stanowi podstawę naszej pracy. Jeżeli chcesz skorzystać z naszych usług, prawdopodobnie nie jesteś specjalistą Google Ads. I nie musisz nim być. Wszystko rzetelnie Ci wyjaśnimy i przydzielimy indywidualnego opiekuna, który zawsze chętnie odpowie na pytania czy rozwieje wątpliwości. Zacznijmy od niezobowiązującej rozmowy – wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz.
Reklama AdWords – Gdynia. Co to za forma reklamy?
Kampanie Google Ads sprowadzają potencjalnych klientów na stronę lub do sklepu internetowego bądź do sklepu/punktu stacjonarnego (reklamy lokalne). W przypadku firm działających online mogą również nakłaniać odbiorców do danego działania, np. zakupu, wysłania formularza, pobrania e-booka, zaprenumerowania newslettera, zapisu na webinar itd. Google pozwala docierać do tych potencjalnych klientów na różne sposoby.
Reklamy tekstowe – linki sponsorowane („Gdynia” + fraza kluczowa)
Pierwszy sposób to kampania linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google – podstawowa reklama Google Ads. Użytkownik wyszukiwarki wpisuje zapytanie, czyli daną frazę kluczową, np. „buty do biegania”. Na górze wyników (lub pomiędzy nimi) wyświetla się reklama strony internetowej, imitująca organiczny wynik. Innymi słowy, możesz zająć „pierwsze” pozycje w Google – bez pozycjonowania. Nagłówek reklamy jest linkiem, a poniżej znajduje się adres URL strony, krótka treść i rozszerzenia np. linki do innych podstron czy widełki cenowe. Całość jest tylko opatrzona napisem „Sponsorowane”.
Jeśli do frazy dodamy „Gdynia”, „Trójmiasto” lub „Gdynia Witomino” (np. „fryzjer Gdynia Witomino”), zawęzimy grupę odbiorców do mieszkańców okolicy (lub osób czasowo tu przebywających). Można ją także ograniczyć poprzez zmianę ustawień demograficznych.
Ten typ kampanii Google pozwala sprowadzić na stronę osoby zainteresowane konkretnymi usługami, produktami bądź tematyką. Prowadząc np. salon fryzjerski w Gdyni, ściągasz potencjalnych nowych klientów na swoją stronę, na której mogą umówić termin, poznać ceny czy obejrzeć realizacje.
Reklamy produktowe – nastawione na sprzedaż w sklepie
Taka reklama Google Ads pozwala zaprezentować produkty w wyszukiwarce (na górze lub z boku) i na karcie Google Shopping – razem ze zdjęciami, cenami, linkami do strony i informacjami o dostawie. Jest zarezerwowana dla sklepów online, a żeby uruchomić kampanię, trzeba tylko skonfigurować konto w Merchant Center i utworzyć plik produktowy. Nie płacisz za wyświetlanie reklam, ale wyłącznie z kliknięcie, czyli przejście użytkownika na stronę produktu. Możesz w ten sposób zareklamować nawet całą ofertę swojego sklepu. Ten typ kampanii skraca drogę odbiorcy do zakupu – nie musi on przeglądać całej kategorii w sklepie, ale z poziomu wyszukiwarki znajduje interesujące go produkty.
Ponieważ użytkownik już bezpośrednio w wyszukiwarce widzi zdjęcie i cenę, zwiększa się szansa na to, że faktycznie po przejściu na stronę kupi produkt (chociaż niekoniecznie od razu).
Remarketing, czyli „śledzenie” potencjalnego klienta
Czasem klienci kupują w sieci impulsywnie, już teraz, od razu po kontakcie z reklamą – zwykle dotyczy to sytuacji, gdy są zdecydowani na konkretną usługę lub produkt, a szukają tylko najlepszej oferty. Często jednak decyzja zakupowa rozciąga się w czasie. Efektem tego są wielokrotne wizyty na stronie nieprowadzące do zakupu i porzucone koszyki w sklepach online. I choć typowe „śledzenie” użytkownika powoli przechodzi do lamusa, to wciąż możesz dotrzeć do osoby, która nie dokończyła zakupu lub nie zostawiła do siebie kontaktu – poprzez remarketing. Jeśli masz bazę klientów (i dane jak e-maile), także możesz ją wykorzystać i skierować spersonalizowane reklamy właśnie do tych odbiorców.
Kampanie remarketingowe to dobry sposób na to, aby nakłonić potencjalnego klienta do powrotu na stronę/do sklepu – do dokończenia zamówienia, wysłania formularza, zapisu na webinar czy prenumeraty newslettera, czyli pozostawienia do siebie kontaktu.
Budowanie świadomości marki w sieci reklamowej Google
Oprócz mocy sieci wyszukiwania z Google Ads wykorzystasz też potencjał reklamowy stron, serwisów i portali należących do partnerów Google – a są ich tysiące. Mowa o reklamie displayowej – banerowej, łączącej grafikę z krótką treścią. Takie kreacje promujące Twoją markę lub ofertę Google umieszcza na branżowych czy tematycznych stronach, powiązanych z Twoją działalnością lub takich, które chętnie odwiedza Twoja grupa docelowa. Możesz je kierować kontekstowo – czyli wyświetlać reklamę np. butów do biegania na portalu dla biegaczy – bądź do sprecyzowanej grupy docelowej (np. biegających mężczyzn po trzydziestce).
Ten rodzaj kampanii Google Ads zapewnia przede wszystkim zasięgi i pozwala nasycić internet marką (nazwą, identyfikacją wizualną, komunikacją). W przeciwieństwie do pozostałych te reklamy są najczęściej rozliczane w modelu CPM, czyli za tysiąc wyświetleń.
Lokalna kampania Google Ads – promocja firmy stacjonarnej
Reklamy tekstowe (linki sponsorowane) z nazwą miasta dołączoną do frazy kluczowej nie wyczerpują możliwości promocji biznesów stacjonarnych w systemie Google Ads. Przy spełnieniu określonych warunków możemy uruchomić kampanię lokalną w mapach Google i w innych miejscach w sieci – powiązaną z wizytówką Google i kierującą bezpośrednio do fizycznego lokalu (salonu fryzjerskiego, restauracji itd.). Reklamy wyświetlają się tym użytkownikom, którzy szukają danego punktu usługowego lub sklepu w określonej lokalizacji np. w danej dzielnicy – czyli mieszkańcom, ale też turystom, biznesmenom, handlowcom itp.
Reklama wideo w serwisie YouTube (i nie tylko)
Reklamy Google AdWords to dziś także możliwość wyświetlania wideo na YouTubie oraz na stronach, blogach, portalach zrzeszonych w sieci partnerskiej. W samym serwisie YouTube masz do wyboru kilka formatów reklam – m.in. krótsze i niepomijalne (w tym bumpery: kilkusekundowe reklamy „doładowujące” właściwą kampanię) oraz dłuższe wideo, wyświetlane przed, w trakcie lub po filmie, który ogląda użytkownik. Reklamy w formie filmu mogą realizować różne cele od budowania wizerunku po sprzedaż – a robią to niezwykle skutecznie.
Wideo jest przyjemniejsze i łatwiejsze w odbiorze. Nawet podświadomie komunikuje więcej niż tekst i obraz. W zasadzie nie da się go nie „skonsumować”, choćby w tle, nawet gdy staramy się nie zwracać na nie uwagi. Jednak by najlepiej wykorzystać ten format, trzeba przyłożyć się do pierwszych kilku sekund filmu: już na początku przyciągnąć uwagę i zadbać o rdzeń komunikacji.
Zautomatyzowane działania marketingowe – kampanie inteligentne i Performance Max
Mało tego, Google oferuje różne możliwości prowadzenia kampanii, w tym tradycyjne: ręczne (czyli sam dobierasz formaty i umiejscowienia oraz wgrywasz gotowe materiały), automatyczne lub inteligentne. Warto je poznać, bo oszczędzają czas i podbijają skuteczność działań. Jeśli zdecydujesz się na format Performance Max, zyskasz dostęp do wszystkich zasobów reklamowych z poziomu tej samej kampanii. Wystarczy wskazać cel, budżet i wgrać materiały – resztą pokierują algorytmy. Podobnie ma się to w przypadku kampanii inteligentnej, z tym że tu niemal wszystko oddajesz w „ręce” AI i algorytmów, łącznie ze stworzeniem kreacji (treści i grafik).
Natomiast nawet takich kampanii nie można zostawić bez nadzoru, a poza tym wciąż tylko specjalista jest w stanie dobrze zinterpretować wyniki i stwierdzić, czy są dobre/słabe oraz jak je poprawić.
Kampanie AdWords – Gdynia. Dlaczego warto?
- Kierujesz do swojej firmy wyłącznie potencjalnych klientów. Skuteczna reklama to taka, która trafia na podatny grunt – nawet mistrzowska kreacja na niewiele się zda, jeśli jej odbiorca nie potrzebuje Twojego produktu lub usługi (i wątpliwe jest, by potrzebował ich w przyszłości). Promocja w Google umożliwia precyzyjne dotarcie do potencjalnych klientów, dzięki czemu podnosi się jej skuteczność, a obniża koszt. Każda złotówka solidnie pracuje. Jeśli chcesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców, także możesz to zrobić.
- Płacisz za działanie odbiorcy, mierzysz konwersję i zwrot z inwestycji. Nie wydajesz pieniędzy na samą emisję reklamy, a na skierowanie potencjalnego klienta na swoją stronę internetową. W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy (np. w radiu) widzisz dokładnie, ile osób zobaczyło reklamę, ile z nich przeszło na stronę i np. kupiło produkt lub wysłało formularz. Łatwo mierzysz zysk wygenerowany dzięki reklamom, a z tymi danymi obliczasz zwrot z inwestycji – wiesz, czy takie działania Ci się opłacają.
- Błyskawicznie rozpoczynasz kampanię reklamową i elastycznie zarządzasz budżetem. Nie wydajesz kroci na przygotowanie materiałów reklamowych, nie czekasz na wolne terminy emisji reklam. Możesz wystartować z promocją choćby dziś i w ciągu kilkunastu dni zacząć czerpać zyski. Jeśli masz wolne środki, „doładowujesz” kampanie i skalujesz wyniki. A gdy w firmie pojawiają się nieprzewidziane wydatki, możesz w każdej chwili zmniejszyć budżet reklamowy lub nawet wstrzymać działania. Nie inwestujesz dużo naraz, ale wygodnie rozkładasz nakłady np. z miesiąca na miesiąc.
- Docierasz do potencjalnego klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej. Dzięki reklamom banerowym czy zwiększającym ruch na stronie budujesz rozpoznawalność i pożądany wizerunek marki; komunikujesz ją osobom, które dopiero uświadamiają sobie (lub zrobią to dzięki reklamie) jakiś problem, który Twój produkt/usługa może rozwiązać. Następnie, optymalizując kampanię pod konwersję, wielu z tych klientów potencjalnych zamieniasz w rzeczywistych – zwiększasz sprzedaż i zyski firmy.
Wiesz już, jak działają kampanie Google Ads (AdWords) w Gdyni i dlaczego warto w nie zainwestować. Znalazłeś(-aś) też swojego partnera od reklam 🙂. Pozostaje działać – na początek proponujemy niezobowiązującą rozmowę. Zapraszamy!
Jeśli linki sponsorowane w Gdyni, to tylko z agencją Empressia!
Zapraszamy do współpracy w zakresie reklam Ads (AdWords) w Gdyni. Kampanie reklamowe w tym mieście przeprowadzą nasi eksperci PPC. Doświadczenie, skrupulatność i transparentność to nasze cechy. Dowiedz się, co jeszcze możemy zaoferować w ramach współpracy!
WYCEŃ GOOGLE ADS W GDYNI