Wrocław

Pozycjonowanie stron internetowych - Wrocław

Poznaj naszą ofertę

Chcąc zarabiać pieniądze, zazwyczaj nie wystarczy zwykłe założenie działalności (nawet z dobrze opracowanym planem biznesowym!). Dzisiejsze warunki rynkowe stawiają coraz większe wymagania w zakresie rywalizacji z konkurencją w branży. Co więcej, samo założenie strony www również jeszcze nie gwarantuje popularności firmy i skuteczności jej reklamy. Jeśli chcesz zaistnieć na rynku, musisz zadbać także o szereg mniej lub bardziej skomplikowanych działań strategicznych. Dotyczą one procesu, jakim jest pozycjonowanie stron internetowych.

Już po pierwszych miesiącach współpracy z profesjonalną agencją z branży SEO odkryjesz moc działań marketingowych w internecie oraz zrozumiesz ich istotę. Kontakt ze specjalistami od pozycjonowania stron internetowych we Wrocławiu pozwoli Ci dotrzeć do swoich potencjalnych klientów oraz zwiększyć widoczność strony na konkretne słowa kluczowe - również na zapytania, do których użytkownicy dopisują nazwę „Wrocław”. Zacznij pracować nad pozycją swojej firmy z Wrocławia i nie pozwól wyprzedzić się przez konkurencję!

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Co daje pozycjonowanie stron - Wrocław wierzy w moc wyszukiwarki Google, a Ty?

Jeśli jeszcze nie zająłeś się zwiększaniem widoczności swojej firmy w sieci, to czas najwyższy to zmienić. Z pewnością tego nie pożałujesz, ponieważ dzięki pozycjonowaniu strony możesz uzyskać:

  • Wyższą pozycję w wyszukiwaniach Google - w obecnych czasach pierwszym źródłem informacji i najczęściej wykorzystywanym medium reklamowym jest sieć internetowa. Najpopularniejszą wyszukiwarką jest z kolei Google. To właśnie tam Twoja strona może (a nawet powinna!) znaleźć się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe. Dzięki temu użytkownicy mogą łatwiej dotrzeć do strony internetowej, poznać ofertę i, jeżeli będzie dla niego interesująca, skorzystać z niej. Wyższa pozycja w wyszukiwarce Google to również większa przewaga nad konkurencją.
  • Wizerunek eksperta w swojej branży - to zjawisko niesie ze sobą wiele korzyści. Po pierwsze: klienci w poszukiwaniu wartościowych treści mogą trafić właśnie do Ciebie. Po drugie: wzrośnie ich zaufanie względem Twoich produktów i usług. Po trzecie: partnerzy biznesowi chętniej współpracują ze znanymi oraz rozpoznawalnymi markami.
  • Adaptację do zmieniających się warunków rynkowych - niewątpliwie coraz więcej działań o charakterze handlowym oraz reklamowym odbywa się właśnie w przestrzeni wirtualnej. Co więcej, wszystko wskazuje na to, że ta tendencja będzie się pogłębiać. Jest to więc najważniejszy moment, żeby zacząć budować swoją markę w internecie i wypracować stałą pozycję wśród konkurencji.

Pozycjonowanie stron internetowych – Wrocław

Pozycjonowanie strony internetowej lub sklepu online to indywidualne oraz wieloetapowe przedsięwzięcie, które wymaga cierpliwości i systematyczności działań. Jego celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej na konkretne słowa kluczowe w wyszukiwarce Google. W praktyce oznacza to, że strony, które wyświetlają się w wyszukiwarce po wpisaniu przez użytkownika zapytania, są odpowiednio optymalizowane przez Specjalistów SEO i uznawane przez roboty Google za warte konkretnej pozycji. Nie jest to jednak przypadek, tylko konsekwentna i długotrwała praca według strategii SEO. Każdy rozdział prac jest realizowany po kolei, w odpowiednim czasie, co skutkuje sukcesywnym progresem w wynikach. Nasi specjaliści dokładnie, wiedzą jakie elementy mają wpływ na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych oraz ich optymalizację.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Jakie działanie podejmujemy w ramach pozycjonowania/SEO we Wrocławiu?

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w organicznych wynikach wyszukiwania to nasza codzienność. Nie mamy jednego przepisu na sukces, ale konsekwentna praca, dokładność oraz kreatywność pomaga nam w prowadzeniu efektywnych działań z zakresu marketingu internetowego dla naszych klientów.

Każda strona internetowa to osobny twór, do którego musimy podejść indywidualnie. Wypracowane i uniwersalne schematy nie zawsze działają. Potrzebne jest zarówno techniczne zaplecze, jak i czynnik ludzki.

  • Dobieramy odpowiednie słowa kluczowe – aby precyzyjnie trafić do potencjalnych klientów, konieczne jest używanie fraz odpowiednich dla ich zainteresowań oraz zapytań, które wpisują w wyszukiwarkę Google. W celu znalezienia najlepszych słów kluczowych przeanalizujemy strony internetowe konkurentów i najczęściej wpisywane frazy przez internautów poszukujących produktów z Twojej branży. Umożliwią nam to profesjonalne narzędzia, badanie tendencji oraz kontekstu konkretnych grup słów kluczowych, a także własne doświadczenie i umiejętności.
  • Wykonujemy audyt SEO – na początku współpracy realizujemy dokładny audyt SEO: techniczny i wizerunkowy Twojej strony internetowej. Analizujemy zawarte na niej treści, strukturę ułożenia elementów oraz optymalizację kodu pod względem wymogów Google. Na tej podstawie podpowiadamy, jakich poprawek wymaga strona, a następnie tworzymy strategię SEO oraz proponujemy skuteczne rozwiązania w kontekście pozycjonowania stron www.
  • Budujemy content – po analizie konkurencji i opracowaniu strategii marketingowej przygotujemy wartościowe, merytoryczne i poprawne pod względem językowym treści, które dodatkowo są naturalnie nasycone słowami kluczowymi. Dzięki temu Twoja strona stanie się wartościowa dla Google, jednocześnie zyskując zaufanie potencjalnych klientów.
  • Optymalizujemy stronę – sprawdzamy wszelkie aspekty techniczne, takie jak meta dane, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, szybkość ładowania witryny oraz mobilność strony www. Czynniki te mają również wpływ na pozycję strony firmy w wyszukiwarce Google. Jako agencja SEO z kilkunastoletnim doświadczeniem - dla nas pozycjonowanie www we Wrocławiu i optymalizacja całego serwisu będzie kolejną z realizacji, którą chętnie wykonamy.
  • Monitorujemy i raportujemy wyniki działań SEO – codziennie sprawdzamy pozycje Twojej strony www na dane frazy kluczowe. Po wcześniejszym uzgodnieniu będziemy wysyłać raport z efektami naszej pracy. Raporty i analiza danych pozwala ponadto na optymalizację działań. Cały czas powtarzamy, że pozycjonowanie sklepów internetowych lub stron www jest ciągłym procesem, którego nie można tymczasowo rozpoczynać czy kończyć. Nawet gdy wszystkie prace optymalizacyjne zostały wykonane, zawsze utrzymujemy wyniki dostarczaniem jakościowego contentu oraz wartościowych odnośników kierowanych do strony. Gdy podczas monitoringu SEO widzimy potencjał na kolejne słowa kluczowe, przygotowujemy strategię na skuteczne pozycjonowanie stron we Wrocławiu i wdrażamy odpowiednie działania.
Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie lokalne - Wrocław i okolice

Lokalne pozycjonowanie strony internetowej umożliwia kierowanie contentu i oferty firmy najczęściej do potencjalnych klientów, którzy w danym momencie fizycznie będą mogli z niej skorzystać. Taka strategia ma wartość i znaczenie przede wszystkim w kwestii punktów usługowych i sklepów stacjonarnych. Do zakupu ich usług lub produktów będzie mogło dojść bowiem tylko za pośrednictwem klientów zamieszkujących dany obszar, lub osób na nim tymczasowo przebywających. W takim przypadku najlepiej zainwestować w lokalne pozycjonowanie sklepów internetowych i serwisów www, które pozwoli zwiększyć widoczność strony na frazy z lokalizacją (może to być nazwa miasta - „Wrocław”, województwo - „dolnośląskie”, ale także okolice ściśle określonej lokalizacji, dzielnice czy powszechne nazewnictwo wybranych obszarów, np. „Wrocław rynek”, „Wrocław Nowy Dwór”, „Wrocław Południe” czy nawet „Dolny Śląsk”. Pozycjonowanie lokalne w określonych sytuacjach pozwala na szybsze osiągnięcie zamierzonych wyników i „nie przepala” zainwestowanych środków finansowych.

Warto dodać, że lokalne pozycjonowanie stron www nie musi jednak ograniczać się wyłącznie do firm posiadających fizyczną siedzibę w konkretnym mieście. Pozycjonowanie na Wrocław możemy wykonać również dla przedsiębiorstw, które świadczą usługi online lub chcą pozyskać klienta właśnie z tej miejscowości.

Darmowa wycena

Wizytówki Google Moja Firma we Wrocławiu - element pozycjonowania strony www

Osiągnięcie wysokiej strony w wynikach warunkuje szeroki zakres działań w internecie. Jednym z nich jest założenie firmowej wizytówki w wyszukiwarce Google i Mapach Google. Zawiera ona wszystkie podstawowe informacje o firmie, takie jak:

  • adres siedziby,
  • godziny pracy,
  • numer telefonu,
  • rodzaj działalności,
  • adres strony internetowej.

Co więcej, za pośrednictwem Google Moja Firma możliwe jest także polepszenie widoczności strony we Wrocławiu poprzez dodawanie zdjęć, zarządzanie opiniami, odpowiadanie na zapytania klientów oraz udzielanie pełnych, rzetelnych i atrakcyjnych informacji o firmie. Jeśli chcesz poznać więcej wartościowych informacji w zakresie zakładania i prowadzenia wizytówki Google, zapraszamy do kontaktu!

Co wpływa na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania?

  • Trafność - wyraża ją poziom powiązania frazy wpisywanej w wyszukiwarkę przez potencjalnego klienta z charakterystyką działalności Twojej firmy. To pokazuje, jak ważne jest kompleksowe i dokładne uzupełnianie informacji o przedsiębiorstwie w internecie oraz trafny dobór słów kluczowych.
  • Rozpoznawalność - na wysokie pozycje firmy w wyszukiwarce wpływa także jej rozpoznawalność w świecie realnym. Google mierzy ją na podstawie informacji zbieranych w internecie, np. z linków, katalogów lub artykułów blogowych. Nie bez znaczenia w tym przypadku są także pozyskane opinie i oceny dla oferowanych przez firmę produktów czy usług.
  • Odległość - dotyczy ona dystansu pomiędzy aktualnym miejscem pobytu internauty względem wyszukiwanej przez niego siedziby firmy. Im jest ona mniejsza, tym większe prawdopodobieństwo zainteresowania się ofertą przez potencjalnego klienta.

Pozycjonowanie sklepów internetowych we Wrocławiu

Rola pozycjonowania SEO na polskim rynku e-commerce jest stale niedocenianą metodą organicznego zwiększania widoczności w wyszukiwarce Google i, co się z tym wiąże, wyższego poziomu sprzedaży firmy. Brak SEO dla sklepów internetowych z Wrocławia może generować duże straty, ponieważ większość internautów swoich wyborów zakupowych dokonuje właśnie za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Służy ona jako podstawowe źródło informacji o produktach w kontekście wszystkich etapów procesu zakupowego. Jeśli zależy Ci na wzroście sprzedaży Twojego sklepu internetowego, odezwij się do nas, a my opowiemy Ci, co możemy dla Ciebie zrobić w tym temacie.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Funkcje i cechy SEO w branży e-commerce

  • Wzrost konwersji - niezwykle ważne jest, aby działania SEO odpowiadały poszczególnym etapom ścieżki zakupowej klientów. Niezaprzeczalną korzyścią wykorzystywania ruchu organicznego w tym zakresie są długo utrzymujące się rezultaty widoczne jeszcze na długo po zakończeniu kampanii. Wzrost konwersji sklepu internetowego jest podstawowym czynnikiem warunkującym zwiększenie poziomu sprzedaży w firmie.
  • Wzrost zainteresowania klientów ofertą - dobra pozycja adresu strony lub sklepu zwraca uwagę odbiorców, którzy wcześniej nawet niekoniecznie byli zainteresowani daną grupą produktów. Decydują o tym ciekawe opisy produktów i artykuły blogowe nasycone słowami kluczowymi. Dobrze zrealizowany copywriting SEO nie tylko wpisuje się w zapytania użytkowników, ale ich realne potrzeby i zainteresowania. Taka strategia współtworzy również trendy zakupowe.
  • Dogodna mierzalność efektów - chcąc nieustannie się rozwijać, trzeba analizować dotychczasowe wyniki, wyciągać wnioski oraz przygotowywać strategię na przyszłość. Efektywne pozycjonowanie strony www opiera się właśnie na tym - wdrażaniu przygotowanej strategii, ale również jej monitorowania i analizowania. Warto w tym kontekście korzystać z pomocy profesjonalnych agencji SEO, które dysponują odpowiednimi narzędziami.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron SEO we Wrocławiu?

Cennik pozycjonowania i zwiększania widoczności strony w wynikach Google uzależniony jest od wielu czynników. Aby jednak przybliżyć pogląd i wyobrażenie tego, co determinuje cenę działań SEO, postanowiliśmy wyszczególnić kilka następujących aspektów:

  • domena internetowa i jej historia,
  • cechy techniczne strony internetowej,
  • dobór optymalnych słów dla określonej branży,
  • ilość unikatowych treści, czyli wysokiej jakości content marketing,
  • liczba linków wewnętrznych i zewnętrznych.

Zdarza się, że nad widocznością niektórych witryn internetowych z Wrocławia możemy pracować już od 1000 zł miesięcznie. W innym przypadku może to być wielokrotność tej kwoty! Cena zależy od aktualnego stanu serwisu, oczekiwanych efektów, budżetu klienta oraz możliwości. Nasza agencja SEO oferuje bezpłatną wycenę działań SEO. Cennik pozycjonowania na stronie internetowej jest przez nas opracowywany indywidualnie.

Współpraca SEO we Wrocławiu

Prowadzisz firmę we Wrocławiu i szukasz agencji SEO, która zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony internetowej? W agencji Empressia świadczymy usługi internetowe, dlatego bez względu na to, w której części Polski mieszkasz lub pracujesz, możesz skorzystać z naszej oferty. Będziemy kontaktować się z Tobą lub Twoim przedstawicielem w preferowany przez Ciebie sposób - poprzez telefon, adres e-mail lub wideokonferencję. Tak właśnie udostępniamy także raporty z przebiegu poszczególnych prac wykonywanych na zlecenie naszych klientów. Ta forma kontaktu umożliwia nam również szybkie rozwiązywanie ewentualnych problemów oraz sprawne pozycjonowanie. Wrocław to miasto, w którym mamy już wielu zadowolonych klientów z różnych branż. W ich gronie możesz znaleźć się i Ty!

Narzędzia do pozycjonowania

W kontekście pozycjonowania witryn w wyszukiwarce Google dysponujemy niezbędną wiedzą i specjalistycznymi narzędziami - po to, aby uzyskać najwyższy poziom skuteczności działań. Korzystamy ze znanych narzędzi (zarówno komercyjnych, jak i darmowych), takich jak Google Search Console, Ahrefs, Senuto, Surfer SEO, Screaming Frog i wiele innych. W tym miejscu jednak stanowczo podkreślamy, że nie spoczywamy na laurach i nieustannie dążymy do rozwoju oraz poszerzania kompetencji w swoim fachu. Branża pozycjonowania jest niezwykle wymagająca, a wiedza na jej temat nie ma końca. Fakt ten jest zależny od stale zmieniających się algorytmów wyszukiwarki Google i trendów. Specjaliści marketingu internetowego powinni wobec tego wykazywać się szybką reakcją na zmiany, elastycznością oraz inicjatywą.

Agencja SEO dla firm z Wrocławia

Naszym celem jest zapewnienie wszystkim naszym kontrahentom poczucia bezpieczeństwa i zaufania względem podejmowanych działań dotyczących pozycjonowania ich strony internetowej. Chcemy, aby nasi klienci dostrzegali w nas ekspertów, którzy zawsze wykorzystują całą swoją wiedzę i doświadczenie w celu optymalnego wykorzystywania inwestowanych środków w reklamę. Oprócz profesjonalnych usług realizowanych z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi naszym klientom oferujemy także dogodną, otwartą i przyjemną komunikację biznesową. Co więcej, odpowiemy na wszystkie nurtujące pytania zarówno w zakresie pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarce Google, jak i pozostałych czynności wspomagających ten proces.

Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 75 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności
Case study - Empressia

Sprawdź, jak zwiększyliśmy sprzedaż o 640% w sklepie internetowym
naszego klienta.

Zobacz Wideo