Piła

Pozycjonowanie stron internetowych - Piła

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Hej! Jesteśmy agencją SEO z Poznania, która wraz ze swoimi klientami osiąga zamierzone cele i marzenia już od ponad 10 lat. Co powiesz na wspólne rozpoczęcie przygody związanej z rozwojem Twojej firmy w sieci? Możemy Ci zagwarantować, że przyniesie on wymierne rezultaty zarówno w kontekście pozyskiwania nowych klientów, jak i budowy silnej marki w branży.

Pozycjonowanie stron internetowych przypomina wchodzenie na szczyt górski. Proces ten wymaga dużo cierpliwości, zaangażowania i konsekwencji w działaniach. Podejmowanie wysiłku jest jednak warte widoków, które z każdym krokiem są piękniejsze i bardziej ekscytujące. W przypadku pozycjonowania wspomnianą perspektywą jest wzrost poziomu sprzedaży firmy i jej silna pozycja wśród konkurencji.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów

Dlaczego warto pozycjonować witrynę biznesową w Pile?

Piła należy do średniej wielkości miast położonych w województwie wielkopolskim. Mimo to w powiecie pilskim znajduje się aż 30 tysięcy podmiotów gospodarczych. Co więcej, w mieście Piła działa już prawie 60 spółek z kapitałem zagranicznym. Fakty wskazują na dynamiczny rozwój miasta pod względem biznesowym, który będzie postępował z prędkością geometryczną. Warto więc wiedzieć, jak skutecznie odnaleźć się ze swoim biznesem wśród konkurencji. Z pozycjonowania stron internetowych skorzystają zarówno nowo powstałe działalności, jak i przedsiębiorstwa, które już od jakiegoś czasu funkcjonują na rynku.

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Złożoność procesu pozycjonowania wymaga jego wcześniejszego zaplanowania. Opracowanie skutecznej strategii rozpoczyna się od przeprowadzenia szczegółowego audytu SEO strony internetowej. Audyt to inaczej analiza witryny, która wskazuje na jej obszary wymagające poprawy i optymalizacji pod względem merytorycznym, technicznym oraz wizualnym. Celem każdego pozycjonera jest bowiem sprostanie wymaganiom algorytmów wyszukiwarki i windowanie jej w wynikach wyszukiwania Google.

Największym sukcesem w zakresie pozycjonowania stron internetowych jest zalezienie się pozycjonowanej witryny w TOP10 wyszukiwaniach na wybraną frazę kluczową. Obecność domeny na pierwszej stronie Google zwiększa prawdopodobieństwo konwersji i ruchu na stronie witryny lub sklepu online nawet kilkunastokrotnie.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepu internetowego

Co powinien uwzględniać profesjonalny audyt SEO?

Niektórzy przedsiębiorcy rozważają pozycjonowanie sklepów lub stron biznesowych na własną rękę. Warto pamiętać, że próba wyścignięcia tak wymagającej konkurencji w tej dziedzinie potrzebuje wielu kompetencji technicznych i analitycznych. Doskonale ukazuje to proces analizy strony, który powinien składać się z następujących czynników:

  • Analiza witryny pod względem technicznym - w tym celu niezbędna jest dogłębna wiedza pozycjonera, uwzględniająca takie aspekty jak: optymalizacja szybkości ładowania strony, przekierowania, możliwe ułatwienie jej indeksowanie przez wyszukiwarkę Google.
  • Audyt aktualnej widoczności strony internetowej w wyszukiwarce - aspekt ten obejmuje analizę charakterystyki branży, w której funkcjonuje firma, a także poziom aktywności konkurencji w zakresie pozycjonowania w sieci.
  • Optymalizacja content marketingu witryny - wysokiej jakości treści zawierające odpowiednie słowa kluczowe mają niebagatelny wpływ na pozycjonowanie stron internetowych. Z doświadczenia wiemy, że jest to pole charakteryzujące się niewykorzystanym potencjałem w przypadku zdecydowanej większości stron biznesowych.
  • Analiza profilu linków zewnętrznych - linkowanie (nie tylko zewnętrzne, ale również wewnętrzne) jest nieodłącznym elementem pozycjonowania i stanowi jeden z jego filarów. Na link building poświęca się niekiedy nawet 50% środków inwestycyjnych w pozycjonowanie.

Mity dotyczące pozycjonowania stron internetowych

  1. Pozycjonowanie przeprowadza się jednorazowo - nic bardziej mylnego. Pozycjonowanie jest procesem ciągłym. Jest tak głównie ze względu na aktywność konkurencji, która może spychać domenę wypozycjonowanej wcześniej strony na niższe pozycje wyszukiwań Google.
  2. Efekty pozycjonowania pojawiają się natychmiastowo - nie tylko samo wprowadzenie zmian optymalizacyjnych witryny wymaga czasu, ale także proces indeksowania jej przez roboty Google.
  3. Można dokładnie określić czas pojawienia się pierwszych rezultatów - niestety jest to czynnik bardzo trudny do oszacowania. Liczba algorytmów indeksujących zmiany na stronie jest niezwykle duża i wciąż pozostaje obiektem badań specjalistów branży SEO. Czas pierwszych wyników zależny jest między innymi od charakterystyki branży, w której funkcjonuje firma. Można jednak powiedzieć, że pojawiają się one zazwyczaj po kilku lub kilkunastu tygodniach kompleksowo prowadzonej kampanii pozycjonowania.
  4. Działania SEO są synonimem pozycjonowania - działania SEO są zaledwie komponentem pozycjonowania w ujęciu całościowym. Stanowią jednak niewątpliwy fundament tego procesu.
  5. Wysokie pozycje w Google można kupić - bez względu na ilość włożonych inwestycji w płatne reklamy, Google będzie proponował swoim odbiorcom tylko wysokiej jakości strony internetowe. To wskazuje na istotę organicznego pozycjonowania stron.
  6. Celem pozycjonowania jest tylko osiąganie wysokich pozycji w Google - warto pamiętać, że dobrze opracowana strona internetowa reprezentuje firmę w sieci, wskazując na jej profesjonalizm i wiarygodność. Za pomocą optymalizacji witryn buduje się wizerunek marki w internecie, który ma kluczowe znaczenie w kontekście ogólnej promocji firmy.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron - Piła?

Cennik pozycjonowania składa się z równej ilości czynników i komponentów, co sam jego proces. Ceny windowania poszczególnych stron internetowych są bowiem uzależnione od ilości koniecznych do przeprowadzenia działań optymalizacyjnych na danej witrynie.

Każda witryna biznesowa firmy różni się pod względem technicznym, strukturalnym i praktycznym. Co więcej, windowanie stron internetowych funkcjonujących w branżach o dużym poziomie konkurencji może wymaga więcej czasu i pieniędzy. Do pozostałych czynników wpływających na cenę pozycjonowania należy między innymi:

  • historia i wiek domeny,
  • ostateczny zakres działań,
  • działania dotychczas przeprowadzone na rzecz strony,
  • ewentualna konieczność usunięcia błędów witryny,
  • ilość i popularność fraz kluczowych,
  • rodzaj i czas trwania umowy z agencją SEO.

Wycena stron internetowych została opisana również na naszym blogu. W tym miejscu zachęcamy także do bezpośredniego kontaktu w celu uzyskania bezpłatnej wyceny pozycjonowania określonej witryny w sieci.

Pozycjonowanie sklepu

Pozycjonowanie stron internetowych - Piła

Obawiasz się współpracy z agencją SEO na odległość? Niepotrzebnie. Nowoczesne narzędzia branży marketingu internetowego zapewnią Ci z nami efektywną komunikację oraz umożliwią nieograniczony dostęp do raportów z wynikami prac nad pozycjonowaniem Twojej strony. Wykorzystaj fakt, że specyfika branży, jaką jest pozycjonowanie, umożliwia wybór najlepszych specjalistów w Polsce! My z pewnością do takich należymy. Wskazuje na to między innymi fakt, że właśnie znajdujesz się na naszej stronie i to całkiem nieprzypadkowo. Zadecydowało o tym przeprowadzone przez nas pozycjonowanie, które wykazało swoją skuteczność mimo tak wysokiej popularności frazy, jaką jest „pozycjonowanie”.

Piła - pozycjonowanie

Na początku każdej współpracy z klientem ustalamy, co chcemy osiągnąć i w jakim czasie. Pozwala na to przeprowadzenie audytu SEO, który może wskazać na obszary witryny warte poprawy z uwzględnieniem rozłożenia działań optymalizacyjnych w czasie. To sprawia, że pozycjonowanie jest dostępne także dla początkujących przedsiębiorców, których charakteryzuje ograniczony budżet inwestycyjny. Mamy nadzieje, że przekonaliśmy Cię do słuszności inwestycji, jaką jest pozycjonowanie. Piła i jej zaplecze biznesowe czerpie korzyści jego potencjału już od wielu lat.

Oceń nasze usługi
4.5/5 na podstawie 63 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności