Skuteczna reklama biznesu online i offline w internecie. Zapraszamy do współpracy!
Zainwestuj w skuteczną reklamę w internecie – zyskaj nowych klientów, zarabiaj i rozwijaj swoją firmę z agencją Empressia, certyfikowanym partnerem Google. Od stworzenia i uruchomienia reklam, przez mierzenie wyników, po ciągłą optymalizację – powierz swoje kampanie doświadczonym specjalistom!
WYCEŃ GOOGLE ADS W ŁODZIKampanie reklamowe Google – Łódź. Co to jest Google Ads/AdWords?
Google Ads (dawniej Google AdWords) to system reklamowy, który umożliwia wyświetlanie różnego rodzaju reklam w wynikach wyszukiwania i sieci reklamowej Google. Do niej należą aplikacje Google (m.in. Mapy i Gmail), serwis YouTube oraz tysiące stron i apek udostępniających swoją powierzchnię na reklamy.
System reklamowy Google pozwala precyzyjnie targetować reklamy, optymalizować pod kątem wyznaczonego celu, konwersji (np. sprzedaży, wysłania formularza) i mierzyć. Płacisz głównie za działanie potencjalnego klienta np. kliknięcie reklamy (model CPC/PPC: cost/pay per click). Gdy większość ludzi szuka produktów czy usług online, Google Ads jest nieodzownym narzędziem w arsenale marketingowym każdej firmy. Umożliwia nie tylko zwiększenie widoczności marki (świadomość, kreowanie wizerunku), ale też przyciąga ruch na stronę internetową, generuje leady i sprzedaż, a to przekłada się na rzeczywiste korzyści biznesowe.
Kampanie Google Ads z Łodzi z przyjemnością przeprowadzi dla Ciebie nasza agencja Empressia. Powierz swoje reklamy specjalistom – zajmij się tym, co dla Ciebie najważniejsze, a my zadbamy o skuteczną promocję Twojej firmy w sieci.
Reklama AdWords – Łódź. Skuteczne kampanie Google Ads z agencją partnerską Google!
Skuteczność kampanii Google Ads jest wypadkową wielu czynników, w tym tych związanych z branżą, konkurencją, grupą docelową czy budżetem. Nie wystarczy stworzenie i uruchomienie (nawet już odpowiednio skonfigurowanej) kampanii oraz czekanie na wyniki. Reklamą AdWords/Ads trzeba zarządzać – nieustannie ją mierzyć, kontrolować i optymalizować w zakresie choćby stawek, słów kluczowych czy odbiorców.
Jeśli nie chcesz przepalić budżetu, a Ty lub Twoi pracownicy nie macie wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads, zachęcamy do skorzystania z pomocy naszej agencji Empressia. Uzyskaliśmy status certyfikowanego partnera Google, który poświadcza, że mamy umiejętności i doświadczenie w zarządzaniu kampaniami w jego systemie reklamowym.
Wspólnie ustalimy cele reklamowe i strategię promocji, zaplanujemy budżet, przygotujemy i włączymy reklamy. Będziemy je monitorować, testować, optymalizować, dostosowywać nowe formaty, mierzyć i raportować wyniki przez cały okres naszej współpracy. A wycenę obsługi możesz sprawdzić już teraz, korzystając z naszego kalkulatora
Jak wygląda kampania Google Ads w Łodzi?
Musimy poznać Twoje cele biznesowe i oczekiwania, ofertę Twojej firmy i działania w branży, przeanalizować konkurencję. Cele mogą być różne: to np. zwiększenie ruchu na stronie internetowej, wzrost liczby transakcji w sklepie lub wysłanych formularzy, wniosków (usługi), ale też po prostu zasięg, czyli dotarcie do jak największej liczby odbiorców z grupy docelowej. Wiedząc już, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy, dobieramy konkretne cele, konwersje w ramach kampanii (np. telefon do firmy lub zakup produktu), formaty i miejsca wyświetlania reklam, stawki itd.
Dwoma najważniejszymi elementami przygotowań do przeprowadzenia kampanii są wybór jej typu i ustalenie budżetu. Konkretne zasoby reklamowe Google dobieramy do celów działań, specyfiki firmy/oferty i budżetu. Przykładowo, jeśli chcesz podnieść sprzedaż w sklepie online, możemy zaproponować reklamy produktowe, linki sponsorowane na sprecyzowane (długie) frazy i remarketing. A jeżeli chcesz wzmocnić zainteresowanie produktem na rynku, budować spójny wizerunek i działać zasięgowo, postawimy na reklamy displayowe (graficzne) i wideo. Ty ustalisz budżet miesięczny i zadecydujesz o maksymalnych stawkach za kliknięcie/konwersję, ale chętnie Ci doradzimy zgodnie z bieżącymi trendami i naszym doświadczeniem.
Kolejnym krokiem milowym do uruchomienia skutecznej kampanii Google Ads jest przemyślane dopasowanie słów kluczowych (zapytań w wyszukiwarce, które spowodują wyświetlenie się reklamy), „parametrów” grupy docelowej (w tym płci, wieku i lokalizacji) czy kontekstu kierowania komunikatów (zainteresowań i zachowań odbiorcy – potencjalnego klienta). W przypadku reklam Google w Łodzi – kierowanych lokalnie – trzeba pomyśleć też o frazach związanych z lokalizacją, w tym z konkretną np. dzielnicą czy z okolicznymi miejscowościami aglomeracji. A z drugiej strony wykluczyć te zapytania, które są zbyt ogólne lub niedopasowane, aby przełożyć się na konwersję.
Jak widzisz, na stworzeniu i uruchomieniu reklamy Google Ads praca nad kampanią się ani nie zaczyna, ani nie kończy. Jest to jednak istotna czynność, bo to od jakości: dopasowania (do formatu i odbiorców), atrakcyjności, profesjonalizmu i spójności tekstów, grafik i wideo zależy skuteczność promocji. Oczywiście nie tylko (równorzędną rolę odgrywają ustawienia, planowanie, optymalizacja), ale to trzeba zrobić dobrze. Zwłaszcza na początku, choć i w ciągu całej kampanii, warto też przeprowadzać testy A/B i porównywać wyniki dwóch różnych reklam nastawionych na ten sam cel, aby obrać najlepszy kierunek. Chętnie w tym wszystkim pomożemy.
Dalej rozhulamy Twoją kampanię reklamową, a w ciągu całego czasu jej trwania będziemy ją na bieżąco monitorować, mierzyć i optymalizować działania. Twój opiekun, czyli specjalista Google Ads, będzie (w ustalonym okresie i formie) raportował wyniki reklam i konsultował z Tobą potrzebne w procesie optymalizacji kampanii zmiany. Dzięki ciągłemu dopracowywaniu m.in. treści reklam i doboru/wykluczenia fraz kluczowych czy modyfikacji strategii stawek za konwersję możemy poprawić skuteczność reklam. Zależy nam na tym, aby zwiększać liczbę akcji podjętych przez użytkownika, a jednocześnie obniżać ich koszt. W ten sposób wzrasta zwrot z inwestycji, a razem z nim Twoje zyski. I to nasz cel.
Dlaczego warto inwestować w kampanie Google AdWords/Ads?
- Wyświetlasz reklamy na wybrane słowa kluczowe powiązane z Twoją ofertą. Docierasz do użytkowników już przynajmniej wstępnie zainteresowanych ofertą lub mających potrzebę, którą może ona zaspokoić.
- Zyskujesz dostęp do gigantycznej sieci reklamowej: aplikacji i serwisów małych i wielkich wydawców. Generujesz duże zasięgi, przekładające się na wzrost świadomości istnienia i rozpoznawalności marki, firmy.
- Dokładnie mierzysz prowadzone kampanie. Możesz dowiedzieć się, np. jaki przychód wygenerowały reklamy zoptymalizowane pod kątem sprzedaży. Łatwo obliczysz zwrot z inwestycji. To pomoże Ci podejmować ważne decyzje.
- Zyskujesz elastyczność w zarządzaniu budżetem reklamowym. Możesz na bieżąco optymalizować kampanię pod kątem sezonów sprzedażowych. Zawsze bez problemu zwiększysz lub zmniejszysz wydatki na reklamę.
- Zaczynasz zarabiać już na początku prowadzenia firmy. Rozszerzasz grupę klientów i budujesz z nimi relacje. Zwiększasz sprzedaż, więc także przychody i zyski. Rozwijasz swój projekt i zmieniasz swoje (i innych) życie na lepsze!
Kiedy i jak zainwestować w kampanie Google Ads?
Google Ads (dawniej AdWords) to płatna forma reklamy dostępna w zasadzie dla każdego przedsiębiorcy. W praktyce jednak dobrze mieć już swoją stronę internetową, żeby to na nią kierować odbiorcę (a nie do serwisu zewnętrznego). W przypadku chęci promocji stacjonarnego i lokalnego biznesu warto także stworzyć wizytówkę Google Moja Firma (w tym także podać adres siedziby firmy, pod którym faktycznie prowadzisz działalność, choćby biuro). Co jeszcze?
Mierzalne cele
Musisz wiedzieć, do czego dążysz. Celem każdej kampanii reklamowej jest promocja marki, firmy i (bezpośrednie lub pośrednie) wsparcie sprzedaży. Trzeba go więc sprecyzować: ustalić np. konkretny zasięg, docelowy wzrost liczby transakcji lub wysłanych formularzy czy telefonów do firmy, zwiększenie ruchu na stronie lub czasu spędzonego na niej do danej wartości itd. Cel reklamy powinien być odbiciem Twoich celów biznesowych. Jeśli planujesz zwiększyć przychody, jest nim głównie sprzedaż, a jeżeli zbudować lub poprawić wizerunek firmy – duże zasięgi, ruch na stronie itd.
Znana grupa docelowa
Nawet świetna reklama nie przyniesie dobrego efektu, gdy nie trafi na podatny grunt. Mimo że niejedna przyszła mama lubi adrenalinę, to jednak żadna z nich raczej nie skoczy w najbliższym czasie na bungee. Nie ma więc sensu ich do tego namawiać. Ale możesz już subtelnie promować swój bungee biznes jako wyzwalające doświadczenie dla zestresowanych rodziców – umieścić ciekawe, nienachalne banery na związanych kontekstowo z rodzicielstwem forach. To tylko szybki przykład, ale chodzi o poznanie różnych „typów” potencjalnych klientów (czyli person), ich potrzeb i motywacji, aby odpowiednio dopasować do nich cele, formaty i treści reklam.
Budżet na kampanie
Nie istnieje minimalny ani maksymalny budżet na kampanie reklamowe Google Ads. Żeby jednak miało to sens i reklamy mogły wygrywać aukcje, czyli wyświetlać się w dobrej lokalizacji i odpowiednio często – warto przeznaczyć na nie co najmniej 1000 złotych miesięcznie. Do tego dochodzi koszt obsługi kampanii – a ten z łatwością wyliczysz na naszej stronie.
Odpowiednia konkurencja
Skuteczność reklam Google Ads w dużym stopniu zależy także od czynników zupełnie niezależnych od nas: od działań konkurencji. Każda zakwalifikowana do wyświetlania reklama ciągle bierze udział w aukcji. Reklamy kilku firm „walczą” o to, żeby w ogóle się wyświetlić, a dalej by zająć atrakcyjne pozycje – np. pierwszy, drugi link w wynikach wyszukiwania. Google ustala tzw. ranking reklamy, który co prawda składa się z kilku elementów, ale kluczową rolę odgrywa cena, jaką możesz za to zapłacić. Jeśli Twoimi konkurentami są duże, sieciowe firmy, potrzebujesz odpowiedniej strategii i budżetu. Być może lepiej rozważyć pozycjonowanie strony lub reklamy w social media: chętnie doradzimy!
Przyjazna witryna
Możesz mieć świetny produkt w dobrej cenie lub rewelacyjną usługę. Możesz zrobić jej genialną reklamę, tak że klienci będą wręcz szturmować Twoją stronę. Ale trudno będzie Ci je sprzedać, jeśli witryna za długo się ładuje, wyskakują błędy, nie można na niej zapłacić szybkim przelewem, a formularz zakupu dezorientuje. Proces zakupowy musi być przejrzysty, intuicyjny i maksymalnie krótki, a strona – zapewniać wygodę i poczucie bezpieczeństwa. Firma musi prezentować się profesjonalnie, rzetelnie. Jeśli Twoja strona lub sklep internetowy wymaga odświeżenia czy poprawy, w to najlepiej zainwestować na początku. I tu także służymy pomocą – zapraszamy!
Jeśli linki sponsorowane w Łodzi, to tylko z agencją Empressia!
Zapraszamy do współpracy w zakresie reklam Ads (AdWords) w Łodzi. Kampanie reklamowe w tym mieście przeprowadzą nasi eksperci PPC. Doświadczenie, skrupulatność i transparentność to nasze cechy. Dowiedz się, co jeszcze możemy zaoferować w ramach współpracy!
WYCEŃ GOOGLE ADS W ŁODZI