Kraków

Pozycjonowanie stron internetowych – Kraków

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Szukasz agencji SEO specjalizującej się w pozycjonowaniu stron internetowych w Krakowie? Prowadzisz firmę w stolicy Małopolski? A może dopiero chcesz podbić krakowski rynek swoimi usługami? Jesteś w dobrym miejscu! Razem z nami zwiększysz widoczność swojej strony internetowej na wybrane słowa kluczowe związane z Krakowem. Pozycjonowanie stron internetowych to nasza specjalność – przekonaj się już dziś! Pokażemy Ci, że warto inwestować w marketing internetowy.

Darmowa wycena

Co wyróżnia nasze serwisy?

Funkcjonalność

Prosta obsługa

Unikalny design

Łatwa rozbudowa

Szybkość działania

Jak wygląda SEO w Krakowie z agencją Empressia?

  • Gwarantujemy elastyczną współpracę – w ramach świadczonych usług SEO dopasowujemy się do Ciebie: jeżeli wolisz kontaktować się mailowo, opiekun SEO uszanuje Twoje życzenie. Ze względu na odległość Krakowa od Poznania wolisz utrzymywać kontakt zdalny? Załatwione! A może masz konkretny budżet, który możesz przeznaczyć na pozycjonowanie? Dobierzemy ofertę pod Twoje możliwości!
  • Bezpośredni kontakt ze specjalistą SEO – tym, co wyróżnia nasze usługi pozycjonowania stron internetowych w Krakowie, jest sposób prowadzenia komunikacji na linii klient-specjalista. W naszej agencji SEO kontaktujesz się wyłącznie ze specjalistą od pozycjonowania, który optymalizuje Twoją stronę internetową i zarządza całym projektem, dzięki czemu wie najlepiej, jakie aktualnie prace prowadzimy nad Twoją witryną. Pomijasz przy tym dział obsługi i skracasz drogę w komunikacji, co sprawia, że czujesz prawdziwą opiekę nad swoim projektem.
  • Skutecznie opracowujemy strategię SEO – dzięki temu, że zrealizowaliśmy już setki projektów, mamy doświadczenie zarówno w przeprowadzaniu audytów SEO, jak i realizowaniu wszystkich założeń. Sam plan działania jest dla nas bardzo ważny, dlatego pierwszy miesiąc współpracy przeznaczamy właśnie na opracowywaniu strategii SEO.
  • Zapewniamy indywidualne ceny za SEO – cennik pozycjonowania zawsze dostosowujemy do Twojego budżetu i wymagań. Jasno przedstawiamy, jakie usługi wchodzą w ofertę, którą wybierasz, opierając się nie tylko na roboczogodzinach naszych Specjalistów SEO, ale również cen za pozyskane linki czy dostarczenie dodatkowych treści SEO. U nas o wszystkim dowiadujesz się i decydujesz na bieżąco. Zero ukrytych kosztów czy zmian cen za skuteczne pozycjonowanie strony www.
  • Działamy na kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI) – jeżeli powierzysz nam pozycjonowanie strony na Kraków, już na początku współpracy wyznaczamy KPI (ang. Key Performance Indicators). Na podstawie różnych wskaźników (np. liczby odwiedzin czy słów kluczowych w TOP10) możemy nie tylko oszacować pewne wyniki, ale również je monitorować.
  • Połączenie DEV i SEO – Kraków to kolejny rynek, na który weszliśmy z naszą ofertą na pozycjonowanie stron internetowych wspierane pracą programistów. Dzięki działowi DEV możemy zaproponować bardziej zaawansowaną optymalizację techniczną strony internetowej.

Proces pozycjonowania strony z agencją Empressia

Jak wygląda pozycjonowanie stron na Kraków z naszą agencją SEO? W każdym przypadku inaczej, ponieważ wiemy, że wszystkie witryny wymagają odrębnych działań, a nasi klienci indywidualnego traktowania. Sam proces pozycjonowania ma jednak pewne wspólne punkty:

  1. Tworzymy strategię SEO
  2. Działamy na wskaźnikach efektywności (KPI)
  3. Optymalizujemy stronę www
  4. Uzupełniamy stronę treściami
  5. Budujemy profil linków zewnętrznych
  6. Optymalizujemy wizytówkę Google Moja Firma
  7. Analizujemy dane
  8. Monitorujemy efekty
  9. Raportujemy nasze działania

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie?

Kraków, podobnie jak Poznań, w którym mamy siedzibę firmy, słynie z umiejętności oszczędzania. Dlatego pomimo odległości, jaka dzieli te dwa miasta, zdecydowanie więcej nas łączy! Uważamy, że skuteczne pozycjonowanie stron jest obecnie jedną z najbardziej opłacalnych form promocji w internecie.

W porównaniu do reklam w innych mediach cyfrowych (na przykład w telewizji czy w radiu), w których spoty promocyjne kosztują kilkaset tysięcy złotych, w pozycjonowanie inwestujesz od kilku do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Wyniki działań można zmierzyć, efekty utrzymują się długie miesiące, a wysokie pozycje niosą za sobą szansę na branżowy prestiż, większe przychody, zdobycie przewagi nad konkurencją i rozwój biznesu!

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Lokalne pozycjonowanie – Kraków

Praca nad widocznością swojego biznesu w sieci daje wiele możliwości bez względu na lokalizację siedziby firmy. Warto zwrócić uwagę na konkurencję zarówno globalną, jak i lokalną! Prowadzenie działalności na terenie Krakowa może w znaczącym stopniu wspomóc pozycjonowanie lokalne, które w przypadku takich miast jak Kraków wielokrotnie jest zwężane do konkretnych części miasta, dzielnic, a nawet ulic.

Darmowa wycena

Na czym polega pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie lokalne (ang. local SEO) polega na zwiększaniu widoczności małych i średnich przedsiębiorstw z wykorzystaniem słów kluczowych uwzględniających lokalizację. Użytkownikami, dla których te działania są wykonywane, to osoby znajdujące się w bieżącym momencie na konkretnym obszarze, terenie lub dzielnicy Krakowa. Informacje na temat działalności lokalnej trafiają przede wszystkim do tych klientów, którzy mają fizyczną możliwość skorzystania z oferty firmy.

Gdy Twoi klienci wpisują w wyszukiwarkę konkretne hasło kluczowe, np. „restauracja”, „siłownia”, „hotel”, „sklep ekologiczny”, zazwyczaj albo dodają do nich nazwę „Kraków”, „Nowa Huta”, „Stare Miasto” lub polegają na tym, że Google sam podpowie im najbliżej położone punkty usługowe (na podstawie włączonego GPS-u w telefonie lub komputerze).

Google Moja Firma w pozycjonowaniu lokalnym

Miliony osób codziennie wpisują frazy kluczowe w wyszukiwarkę Google w celu poszukiwania sklepu, kawiarni, salonu fryzjerskiego lub innych punktów usługowych. Zapewne Ty też tak robisz. I w tym tkwi właśnie siła pozycjonowania lokalnego w Krakowie. Szukasz najbliższych punktów usługowych w okolicy, bez względu na to, czy chcesz akurat skorzystać z konkretnej usługi bądź coś kupić.

Pomocnym narzędziem w zwiększeniu widoczności Twojej strony internetowej lub sklepu w wynikach organicznych na Kraków jest usługa Google Moja Firma, potocznie nazywana mapami lub wizytówkami Google. Co powinno się w niej znaleźć?

  • Lokalizacja obiektu
  • Godziny otwarcia
  • Dane kontaktowe
  • Informacje o ofercie
  • Przedział cenowy
  • Opinie

Profil w Google Moja Firma może w skuteczny sposób wesprzeć lokalne pozycjonowanie strony internetowej w Krakowie.

Zalety pozycjonowania lokalnego z agencją SEO Empressia

Tysiące ludzi codziennie wpisuje frazy kluczowe w wyszukiwarkę Google w celu poszukiwania sklepu, kawiarni, salonu fryzjerskiego lub innych punktów usługowych. Prawdopodobnie robisz tak również i Ty. Fakt ten doskonale obrazuje podstawowy sposób pozyskiwania informacji dotyczących miejsc usługowych, które znajdują się w pobliżu. Potencjalni klienci pod uwagę biorą wówczas takie dane jak:

  • Docierasz do grupy docelowej w konkretnej lokalizacji – dzięki temu, że działania pozycjonerskie skupiają się wokół fraz z nazwą miejscowości, dzielnicy lub innego obszaru geograficznego, możesz trafić bezpośrednio do konkretnej grupy docelowej.
  • Zwiększasz świadomość marki lokalnie – dzięki temu możesz prześcignąć konkurencję z danego miasta i zapadać w pamięć nie tylko mieszkańcom Krakowa, ale również turystom, którzy się tam pojawiają.
  • Oszczędzasz pieniądze – przyjęło się, że pozycjonowanie lokalne jest tańsze, ponieważ frazy kluczowe z nazwą miejscowości są rzadziej wyszukiwane niż ogólne słowa czy wyrażenia. Często jest to prawdą, ale nie można przyjmować za pewnik, że local SEO zawsze będzie tańszą inwestycją.
  • Zwiększasz szansę na transakcję – według raportu Search Engine Land prawie 80% zapytań lokalnych prowadzi do zakupów offline.
Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepu internetowego

Czy warto pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie sklepów internetowych oraz stron www niesie ze sobą szereg zalet, do których można zaliczyć:

  • Widoczność w wyszukiwarce Google – aż 98% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google w celu pozyskiwania wartościowych informacji na temat określonych usług i produktów. To potencjał, który warto wykorzystać, żeby trafić do swoich potencjalnych klientów.
  • Dobry start dla początkującej firmy – zdobycie klientów w gąszczu dużych przedsiębiorstw może być nieco utrudnione dla nowej i niewielkiej firmy. Pozycjonowanie ułatwia ten start, ponieważ pozwala nawet niewielkim firmom konkurować z gigantami – w końcu liczy się to, kto będzie wyżej w wynikach wyszukiwania.
  • Inwestycja w rozwój firmy – w perspektywie długofalowej inwestycja w pozycjonowanie witryny jest niewielka, a jednocześnie opłacalna.
  • Dotarcie z ofertą do grupy docelowej – gdy decydujesz się na pozycjonowanie strony internetowej, optymalizujesz witrynę na konkretne słowa kluczowe związane z Twoją ofertą. Dzięki temu wyświetlasz się w wyszukiwarce Google tym użytkownikom, którzy wpisali właśnie taką frazę kluczową. To oni przychodzą do Ciebie!
  • Budowanie świadomości marki – im częściej Twoja strona wyświetla się w wyszukiwarce na słowa kluczowe powiązane z Twoją działalnością i branżą, tym większa szansa na to, że użytkownicy zapamiętają nazwę marki lub firmy i być może przypomną sobie o niej, gdy już będą zdecydowani na zakup. Widoczność strony internetowej na wyrażenia związane z branżą to dobry kierunek w promowaniu strony www i całej firmy!
  • Zdobycie pozycji eksperta w swojej branży – w kontekście pozycjonowania i pracy nad pozycją firmy w branży ważna jest zarówno wysoka jakość oferowanych usług, jak i wartość merytoryczna udostępnianych informacji. Rola eksperta umożliwia nie tylko „ściąganie” nowych odbiorców poprzez angażujące treści, ale również budowanie w nich poczucia zaufania względem firmy.
  • Pozyskanie nowych klientów – dzięki optymalizacji SEO możesz docierać do swoich klientów poprzez różne kanały, również wyszukiwarkę Google. To świetne miejsce do znalezienia nowych klientów, którzy być może jeszcze nigdy nie spotkali się z ofertą Twojej firmy!

Oferta na pozycjonowanie – Kraków i okolice

Do Krakowa przybywają rocznie miliony ludzi z całego świata. To stanowi o potencjale stolicy Małopolski zarówno w obszarze kulturowym, jak i biznesowym. Ekonomiczno-społeczny rozwój miasta wpływa również na coraz więcej nowych podmiotów konkurencyjnych. W skutecznej walce z konkurencją pomaga dzisiaj przede wszystkim dobrze opracowana reklama w sieci, czyli pozycjonowanie stron www. Podstawowym celem pozycjonowania stron jest zwiększenie widoczności strony www na określone słowa kluczowe.

Nasza agencja SEO oferuje usługi związane z optymalizacją witryny. Działamy zarówno technicznie, jak i… artystycznie! Dostosowujemy stronę do wymagań silnika wyszukiwarki, ale jednocześnie stawiamy również na kreatywne działania, takie jak projektowanie i budowanie nowych podstron, tworzenie unikatowych treści marketingowych czy pozyskiwanie linków w niestandardowy sposób – np. współpracę z influencerami.

Na naszą ofertę pozycjonowania składa się między innymi:

  • Analiza strony internetowej
  • Analiza słów kluczowych
  • Analiza konkurencji
  • Dobór słów kluczowych
  • Strategia pozycjonowania na wybrane słowa kluczowe (ogólne, na długi ogon, pod pozycjonowanie lokalne)
  • Opracowanie treści na stronę (content marketing + SEO copywriting)
  • Wizytówka Google Moja Firma (założenie profilu + optymalizacja)
  • Publikacja artykułów sponsorowanych
  • Pozyskiwanie linków zewnętrznych

Wszystko po to, by skutecznie zwiększyć widoczność strony internetowej – zarówno na frazy ogólnopolskie, jak i te związane bezpośrednio z miastem czy obszarem, w którym świadczysz swoje usługi.

W zależności od tego, czy pozycjonujemy sklepy internetowe, czy witryny www, możemy zaproponować dodatkowe usługi, takie jak:

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Cena pozycjonowania stron internetowych w Krakowie może wynosić zarówno 1500 zł, jak i 15 000 zł. Nie można od razu podać konkretnej ceny tej usługi – zwłaszcza że nie jest to jednorazowa akcja, tylko długotrwałe działanie w rozliczeniu abonamentowym. Koszt pozycjonowania stron zazwyczaj ustala się indywidualnie.

Na cenę SEO w Krakowie wpływa wiele czynników – od branży, w której działasz, przez konkurencyjność fraz kluczowych, na które chcesz pozycjonować swoją stronę, po zakres naszych działań i dodatkowe koszty, na które nie mamy wpływu – na przykład na cenę artykułów sponsorowanych.

Czynniki wpływające na cennik pozycjonowania w Krakowie:

  • Audyt SEO i jego zakres
  • Stan strony internetowej i historia domeny
  • Aktualna pozycja i popularność słów kluczowych w wyszukiwarce
  • Wielkość i aktywność konkurencji
  • Branża
  • Strategia SEO
  • Liczba roboczogodzin potrzebnych do pozycjonowania
  • Teksty na stronę
  • Prace off-site
  • Cena artykułów sponsorowanych
  • Narzędzia wykorzystywane podczas pozycjonowania strony

Cennik na pozycjonowanie stron – Kraków

Poproś o bezpłatną wycenę usługi pozycjonowania stron! Poinformuj nas:

  • Czy masz już stronę internetową (jeżeli nie, to możemy ją dla Ciebie stworzyć!)
  • W jakiej branży działasz?
  • Na jakie frazy kluczowe chcesz pozycjonować swoją stronę?
  • Jakim budżetem dysponujesz?

Te podstawowe informacje pozwolą nam na wstępną wycenę działań, a późniejszy kontakt na doprecyzowanie cennika stworzonego indywidualnie dla Ciebie!

Darmowa wycena

Kiedy pojawiają się pierwsze efekty pozycjonowania stron w Krakowie?

W niektórych przypadkach efekty pozycjonowania pojawiają się już w ciągu kilku tygodni, na inne trzeba poczekać nawet kilka miesięcy. Wszystko zależy od trudności fraz kluczowych, branży, w której działasz. a nawet Twojej konkurencji, która również może dbać o SEO swojej witryny internetowej.

Wyszukiwarka Google analizuje treści w indeksie, kierując się wieloma wskaźnikami oraz algorytmami – a nikt tak naprawdę nie wie, ile tych czynników jest. Ponadto te algorytmy są nieustannie udoskonalane i aktualizowane. Efekty mogą być uzależnione również od tych zmian w algorytmach. Dlatego pozycjonowanie firm polega nie tylko na optymalizacji, ale również monitorowaniu zmian i reakcji na nie.

Nasza agencja SEO działa według wytycznych Google co do optymalizacji witryn internetowych, podpierając się również własnymi sprawdzonymi praktykami, testami bądź obserwacjami pozostałych ekspertów ze środowiska SEO. Metody pozycjonowania i działania SEO są różne, jednak my pozycjonujemy strony tak, by te efekty pojawiły się możliwie jak najszybciej.

Najlepsze efekty przynoszą konsekwentne i trwałe działania SEO. Zawsze znajdzie się nowy obszar do zoptymalizowania lub fraza z potencjałem na zdobycie ruchu organicznego!

Do kogo zgłosić się po pozycjonowanie stron w Krakowie?

Nasza agencja SEO znajduje się w Poznaniu, jednak bez względu na lokalizację realizujemy usługi na najwyższym poziomie. Od lat pozycjonujemy strony w całej Polsce! Wykonujemy zlecenia z zakresu pozycjonowania i projektowania stron internetowych dokładnie od 2010 roku. Przez te lata mamy duży wpływ na marketing internetowy w Polsce, ponieważ realizujemy zlecenia zarówno dla mniejszych, jak i większych przedsiębiorstw z kraju.

Jeżeli szukasz agencji marketingu internetowego, która świadczy usługi z zakresu pozycjonowania w Krakowie – zgłoś się do nas. Zespół Empressia podejmie się współpracy!

Pozycjonowanie stron internetowych – Kraków i okolice

Chętnie skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia oferty na pozycjonowanie w Krakowie. Wspólnie zapracujemy na to, żeby pozycja strony jak najszybciej się poprawiła, a wraz z nią Twoja działalność!

Oceń nasze usługi
4.6/5 na podstawie 154 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.