Bielsko-Biała

Pozycjonowanie stron internetowych - Bielsko-Biała

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć! Fajnie, że do nas wpadłeś. Z chęcią opowiemy Ci o sposobach i możliwościach rozwoju Twojego biznesu, jakie jesteśmy skłonni Ci zaoferować. Jeśli się tu znalazłeś, możemy przypuszczać, że jesteś zainteresowany tym tematem. Ale zacznijmy od początku…

Jesteśmy agencją SEO, która od ponad 10 lat zajmuje się profesjonalnym pozycjonowaniem witryn w sieci. W tym kontekście mamy do zaproponowania skuteczną strategię pozycjonowania stron internetowych, która pomogła setkom naszych dotychczasowych klientów z całej Polski. Jeśli chcesz dołączyć do grupy zadowolonych przedsiębiorców i zyskać „drugie życie” dla swojej firmy, odezwij się do nas już dziś, a z przyjemnością wykonamy dla Ciebie bezpłatną wycenę pozycjonowania Twojej strony.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie stron - Bielsko-Biała

Bielsko-Biała to niespełna 200-tysięczne miasto na południu Polski, nad rzeką Białą. Jej dynamiczny rozwój pod względem urbanistycznym, architektonicznym i gospodarczym sprawia, że staje się ona coraz bardziej dogodnym miejscem do życia dla mieszkańców. Co więcej, Bielsko-Biała przyciąga coraz więcej inwestorów zarówno z kraju, jak i zagranicy, co ma nieodzowny wpływ dynamikę jego dalszego wzrostu biznesowego. Wzrost konkurencyjności biznesów lokalnych oraz ogólnopolskich warunkuje natomiast konieczność kompleksowego zarządzania promocją działalności i efektywnej komunikacji z podmiotami rynkowymi. Proces ten bezwarunkowo wspomaga pozycjonowanie stron internetowych w sieci.

Pozycjonowanie stron internetowych - na czym polega?

Pozycjonowanie stron www jest formą zwiększania widoczności witryn w sieci, której głównym celem jest efektywne pozyskiwanie nowych klientów. Warto pamiętać, że ostateczne cele pozycjonowania mogą być zróżnicowane i dotyczyć także wzrostu rozpoznawalności marki w sieci, budowy jej wizerunku lub nawiązania efektywnej komunikacji z odbiorcami. Kluczem do sukcesu w tym kontekście jest dopasowywanie specyfikacji poszczególnych witryn do wymagań stawianych przez algorytmy Google. Równie ważne jest ponadto stosowanie tak zwanych fraz kluczowych, których zadaniem jest powiązanie potrzeby internauty z charakterystyką oferty firmy.

Można powiedzieć, że pozycjonowanie ułatwia dotarcie klientom do źródła zaspokojenia potrzeb, co wspomaga także przedsiębiorców poprzez bezpośrednie podniesienie poziomu sprzedaży ich działalności.

Filary pozycjonowania stron internetowych

Pozycjonowanie jest relatywnie złożonym procesem regulowanym przez liczne algorytmy Google, których ilość i dokładne funkcje wciąż pozostają obiektem badań specjalistów branży. Celem standardów ustanowionych przez przeglądarkę jest zapewnienie wysokiego komfortu użytkowania poszczególnych stron oraz ich optymalne dopasowanie do potrzeb internautów. Algorytmy wyszukiwarki Google mogą ponadto ulegać zmianom, choć nie są one dzisiaj tak drastyczne jak jeszcze kilka lat temu. Dotyczą sfery technicznej, praktycznej, merytorycznej i wizualnej strony.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Audyt SEO - punkt wyjściowy pozycjonowania stron internetowych

Analiza specyfikacji witryny wskazuje na jej obszary wymagające poprawy oraz optymalizacji. Profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO umożliwia zaplanowanie skutecznej strategii pozycjonowania w ujęciu czasowym. Jego realizacja wymaga od pozycjonera umiejętności analitycznych oraz doświadczenia. Dotyczyć może obszarów takich jak:

  • techniczne obszary strony internetowej,
  • aktualna widoczność witryny w sieci,
  • poziom aktywności konkurencji,
  • content marketing witryny i wielkość koniecznych do zamówienia treści,
  • architektura strony oraz poprawność linkowania wewnętrznego,
  • szybkość ładowania strony.

Audyt SEO, często traktujemy jako osobną usługę, która umożliwia przedsiębiorcom przygotowanie się do procesu pozycjonowania swojej witryny w kontekście strategicznym i finansowym. Dogodnym działaniem w tym zakresie jest sporządzenie listy zadań do wykonania w kontekście czasowym z uwzględnieniem możliwości budżetowych klienta.

Pozycjonowanie stron - dane techniczne strony

Optymalizacja specyfikacji technicznych witryn jest pierwszym etapem realizacji strategii pozycjonowania stron internetowych. Mimo że nie stanowi decydującego czynnika w kwestii pozyskiwania wysokich pozycji w Google, to niewątpliwie wzmacnia ten proces. Do najczęściej spotykanych działań w tym zakresie należy:

  • wygenerowanie sitemapy oraz jej przesłanie do Google Search Console,
  • optymalizacja pliku robots.txt,
  • opracowanie danych strukturalnych strony,
  • przekierowanie błędów 404, (jeśli występują),
  • eliminacja ewentualnej duplikacji treści, także w adresach URL, które powinny być krótkie, przejrzyste i zawierać słowa kluczowe,
  • zadbanie o mobilność i responsywność witryny,
  • weryfikacja poprawności certyfikatu SSL,
  • analiza szybkości ładowania strony,
  • wyindeksowanie niepotrzebnych danych witryny.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych jest nieco bardziej skomplikowanym procesem względem zwiększania widoczności standardowych stron ofertowych. Fakt ten związany jest przede wszystkim ze znacznie większą ilością podstron obecnych w sklepie online. Co więcej, pozycjonowanie sklepów online wymaga znacznie szerszego i bardziej zindywidualizowanego podejścia.

Niebagatelny wpływ na pozycjonowanie sklepu internetowego ma efektywna budowa jego contentu. Pełni on poniekąd funkcję stacjonarnego sprzedawcy, który atrakcyjny sposób przedstawi wszystkie potrzebne informacje na temat oferowanych przez niego produktów. Jego zadaniem jest uświadamianie potrzeby oraz wskazanie na sposoby ich zaspokojenia. Budowa contentu sklepu online najczęściej odnosi się do:

  • stworzenia tekstu na stronę główną, który przedstawia podstawowe informacje o sklepie,
  • przeglądu opisów kategorii i produktów z uwzględnieniem ich optymalnej długości i słów kluczowych,
  • stworzenia bloga, który może zostać wzbogacony zdjęciami, grafikami oraz materiałami wideo,
  • aktualności, FAQ, które zwiększą komfort przyswajania informacji i ułatwią ich odnalezienie,
  • opinie klientów stanowiące poniekąd podstawowe źródło zaufania konsumentów względem sklepu online.

Pozycjonowanie stron - Bielsko Biała

  • Zwiększanie widoczności witryny w sieci - w 2020 roku aż 73% internautów zrobiło zakupy w sklepie e-commerce. Co więcej, aż 97% użytkowników internetu robi zakupy w wyszukiwarce Google. Znalezienie się w TOP10 rankingu w jego wynikach wyszukiwania generuje niekiedy nawet 90% konwersji sklepu.
  • Budowa wizerunku marki - badania przeprowadzone przez Accenture wskazują, że o decyzji zakupowej w 65% decyduje autentyczność marki, czyli w takim samym stopniu, co ceny oferowanych przez nią produktów. Za pośrednictwem content marketingu w dogodny sposób można wyrażać misje firmy, która powinna pokrywać się z wartościami jej grupy docelowej.
  • Inwestycja w przyszłość firmy - nie ulega wątpliwości, że działania w kontekście promocji i reklamy firmy w internecie pozwolą na zyskanie przewagi nad konkurencją w przyszłości. Internet staje się bowiem coraz mocniej dominującym medium pomiędzy podmiotami gospodarczymi a konsumentami.
  • Dopracowanie nowoczesnej wizytówki - pozycjonowanie stron internetowych idzie w parze z ich optymalizacją w obszarze wizualnym, merytorycznym i praktycznym. Fakt ten bezpośrednio wpływa na reprezentatywność firmy, wskazując na jej profesjonalizm i stabilną pozycję na rynku.
  • Oszczędność w zakresie reklamy w internecie - można powiedzieć, że w perspektywie długofalowej pozycjonowanie stron jest jednym z tańszych technik z zakresu marketingu internetowego. Długotrwałe i efektywne wyniki dodatkowo wzmacniają to stwierdzenie.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Bielsko-Białej?

Cennik pozycjonowania podobnie jak sam jego proces jest zależny od wielu czynników i niezwykle trudno go jednoznacznie oszacować. Wszystkie pozycjonowane strony oraz sklepy online różnią się między sobą poszczególnymi specyfikacjami, które określają ilość i rodzaj koniecznych do przeprowadzenia optymalizacji. Do wstępnej wyceny pozycjonowania strony internetowej zazwyczaj niezbędne jest przeprowadzenie profesjonalnego audytu SEO. Do jego zadań należy:

  • analiza konkurencji witryny w sieci,
  • analiza branży,
  • audyt przeprowadzonych dotychczas działań na rzecz domeny,
  • weryfikacja koniecznych do usunięcia błędów witryny,
  • analiza i dobór słów kluczowych z uwzględnieniem określenia ich poziomu popularności,
  • audyt specyfikacji technicznych witryny.

Na cenę pozycjonowania w sposób nieodzowny wpływa także wiek domeny, ilość zamówionych treści SEO, liczba pozyskanych linków oraz linkowanie wewnętrzne. Warto zauważyć, że sam link building może pochłaniać niekiedy nawet 50% zainwestowanych środków w reklamę w sieci.

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat cennika pozycjonowania, nie wahaj się i odezwij się do nas.

Pozycjonowanie sklepu

Pozycjonowanie lokalne w Bielsku-Białej

Większość przypadków biznesowych wymaga spersonalizowanej strategii działań. Dotyczy to także działalności ze sprzedażą stacjonarną lub hybrydową. Właścicielom punktów usługowych, sklepów stacjonarnych, lokali gastronomicznych, hoteli, oraz innych biznesów stacjonarnych zalecamy skorzystanie z pozycjonowania lokalnego. Polega ona na kierowaniu oferty firmy w sieci tylko osobom znajdującym się w szacowanym zasięgu jej działalności, co warunkuje fizyczne skorzystanie z jej oferty. Pozycjonowanie lokalne zwiększa skuteczność podejmowanych działań na rzecz witryny w sieci, a także pozwala na oszczędności finansowe w tym zakresie.

Darmowa wycena

Pozycjonowanie stron internetowych - Bielsko-Biała

Skorzystanie z oferty profesjonalnej agencji SEO jet zasadne z wielu względów. Po pierwsze realizacja poszczególnych działań optymalizacyjnych wymaga zróżnicowanych kompetencji i doświadczenia, które charakteryzują poszczególne jednostki zespołu SEO. Po drugie, profesjonalna agencja dysponuje profesjonalnymi narzędziami płatnymi, których obecność jest niezbędna w kontekście doboru optymalnych słów kluczowych, optymalizacji technicznej strony, stworzenia unikalnych treści, czy link buildingu.

Pozycjonowanie - Bielsko-Biała

Odezwij się do nas, jeśli chcesz zobaczyć na swoim przykładnie, co może dać Ci pozycjonowanie stron. Bielsko-Biała i niektóre biznesy z jej obszaru już znają odpowiedź na to pytanie. Empressia może zaoferować Ci:

  • wsparcie opiekuna dedykowanego projektu,
  • kilkunastoletnie doświadczenie we współpracy z kontrahentami z różnych branż,
  • dostęp do profesjonalnych narzędzi,
  • nieustanny wgląd w wyniki podejmowanych działań,
  • aktywną optymalizację strategii pozycjonowania.
Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 8 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności
Case study - Empressia

Sprawdź, jak zwiększyliśmy sprzedaż o 640% w sklepie internetowym
naszego klienta.

Zobacz Wideo