GOOGLE ADS POZNAŃ

Zainwestuj w reklamę Google Ads i zarabiaj! Przeprowadzimy dla Ciebie skuteczne kampanie linków sponsorowanych.

Powierz swoje kampanie reklamowe Google Ads w Poznaniu… poznańskiej agencji Empressia – z certyfikatem Partnera Google. Przygotujemy i przeprowadzimy skuteczne działania, które podniosą widoczność Twojej firmy w internecie, pozyskają Ci nowych klientów i pozwolą zwiększyć sprzedaż produktów lub usług.

WYCEŃ GOOGLE ADS W POZNANIU

Google Ads, linki sponsorowane w Poznaniu – skuteczna reklama Twojego biznesu w sieci

Kampanie reklamowe Google Ads (wcześniej Google AdWords) z profesjonalną agencją to łatwy i szybki przepis na skuteczne zwiększenie widoczności firmy w internecie. Niezależnie od tego, czy prowadzisz biznes stacjonarnie w Poznaniu, czy działasz wyłącznie online, masz sklep internetowy, czy może oferujesz usługi – reklamy Google zapewnią Twojej firmie nowych potencjalnych klientów i wesprą sprzedaż, zwiększając przychody i zyski z działalności.

Jak to działa? Użytkownik z grupy docelowej wpisuje w wyszukiwarce Google powiązane z Twoją ofertą hasło – na górze strony i między wynikami pojawiają się linki sponsorowane prowadzące do Twojej strony internetowej. Ktoś szuka produktu takiego jak Twój – i już bezpośrednio w wyszukiwarce widzi jego krótką prezentację ze zdjęciem i ceną. Mieszkaniec Poznania potrzebuje usług, które świadczysz – i znajduje Twoją firmę w mapach Google. Docierasz do potencjalnych klientów z atrakcyjnym przekazem graficznym lub wideo na tematycznych stronach, które odwiedzają. Kierujesz reklamy do swoich stałych klientów i wzmacniasz ich lojalność. To wszystko i wiele więcej to właśnie reklama Google Ads.

Kampanie reklamowe Google – Poznań. Jakie masz możliwości promocji swojej firmy?

System reklamowy Google Ads (dawniej Google AdWords) to w praktyce różnorodne zasoby i możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Dopasowujemy je do celu oraz budżetu reklamowego, biorąc pod uwagę specyfikę oferty i działania konkurencji.

Reklamy tekstowe – kampanie linków sponsorowanych

Użytkownik wpisuje w wyszukiwarce zapytanie powiązane z Twoją ofertą, a Google podsuwa mu Twoją stronę internetową. Na uprzednio dobrze dobrane słowa i frazy kluczowe link do Twojej strony wyświetla się na górze wyszukiwarki lub poniżej. Reklama imituje zatem naturalny widok strony w wynikach wyszukiwania Google. Składa się z nagłówka-linku, adresów URL strony i krótkiego opisu oferty, czasem dołączają jeszcze rozszerzenia np. linki do podstron, oceny, zdjęcia. Całość jest jedynie opatrzona napisem „sponsorowane” lub „reklama”. Google pobiera opłaty za reklamy tekstowe w modelu PPC: płacisz tylko za kliknięcie.

Dzięki linkom sponsorowanym zdobywasz „pierwsze” pozycje w Google i kierujesz na swoją stronę internetową użytkowników wstępnie zainteresowanych Twoją ofertą lub mających potrzebę, którą może ona zaspokoić. To skuteczne rozwiązanie dla poprawy widoczności w sieci, gdy nie pracujesz nad SEO (lub prace nie obejmują danej części oferty) albo czekasz na efekty działań.

Kampania produktowa w wyszukiwarce Google

Użytkownik szuka konkretnego artykułu i Google pokazuje mu Twój produkt, prezentując jego zdjęcie, cenę i link do sklepu. Po kliknięciu reklamy potencjalny klient przechodzi już bezpośrednio na stronę danego produktu. Płacisz tylko za to przejście do witryny, nie za samo zaprezentowanie swojej oferty w wyszukiwarce. Reklamy wyświetlają się na górze wyników wyszukiwania, w zakładce Google Zakupy i w innych miejscach w sieci. A żeby skorzystać z tego formatu, musisz tylko mieć konto w Google Merchant Center i przygotować plik produktowy.

W porównaniu z linkami sponsorowanymi kampanie produktowe jeszcze upraszczają i przyspieszają drogę potencjalnego klienta do skorzystania z Twojej oferty. Dodanie w reklamie zdjęcia i ceny produktu ogranicza przejścia na stronę osób, które raczej nie są nim zainteresowane. Ruch w sklepie jest mniejszy, lecz za to bardziej wartościowy i faktycznie przekłada się na sprzedaż.

Kampanie displayowe, banery w sieci reklamowej Google

Reklamy Google Ads wykraczają daleko poza samą wyszukiwarkę Google. Ten gigant technologiczny stworzył również jedną z największych na świecie sieci reklamowych. Należą do niej tysiące stron internetowych wielkich i znanych czy lokalnych wydawców, tematyczne portale, blogi czy różne aplikacje, udostępniające swoją powierzchnię pod reklamy. W sieci partnerów Google prowadzimy przede wszystkim kampanie displayowe, w których dominującym formatem są banery, czyli reklamy graficzne. Atrakcyjny obrazek, chwytliwe hasło, kilka słów o ofercie, przycisk wzywający do działania – i całość ląduje na tematycznych czy branżowych portalach i w aplikacjach, które odwiedza Twoja grupa docelowa.

Kampania displayowa to skuteczne narzędzie do rozszerzania zasięgu komunikacji. Spójne reklamy graficzne, odpowiednio często wyświetlane, wzmacniają świadomość istnienia marki oraz pozwalają budować jej pożądany wizerunek. Są jak billboardy w mieście. Tyle że można je kliknąć i od razu skorzystać z proponowanej oferty (do tego mierzysz liczbę odbiorców i współczynnik klikalności, a nie tylko szacujesz zasięg).

Reklamy wideo w serwisie YouTube i na portalach internetowych

Kampanię Google możesz przeprowadzić także w formie wideo: krótkich i celnych filmów reklamowych, emitowanych w serwisie YouTube i na portalach w sieci partnerskiej. Wideo jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy – angażuje dwa zmysły (wzrok i słuch), nie wymaga wysiłku intelektualnego i przyciąga uwagę. Trudno go nie obejrzeć i nie przyswoić sobie komunikatu, choćby „niechcący”, bo konsumpcja tego typu treści jest niemal automatyczna, łatwa i zwykle przyjemna. W samym serwisie YouTube masz wiele formatów reklamy do wyboru – od dłuższych i klasycznych spotów (15-30 sekund) po kilkusekundowe i niepomijalne bumpery.

Reklamy lokalne – kampanie AdWords Poznań

Sporo możliwości promocji stacjonarnego biznesu dają linki sponsorowane. Możemy w ich ramach kierować na Twoją stronę internetową mieszkańców Poznania czy przyjezdnych, dodając do słów kluczowych lokalizację. Przykładowo dla salonu fryzjerskiego w Poznaniu użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę hasło „fryzjer poznań”. A kolejną wartą uwagi opcją są kampanie lokalne w Mapach Google i w różnych miejscach w sieci. Wówczas reklamy kierowane są na podstawie dokładnej lokalizacji i okolicy promowanego punktu stacjonarnego. Szukając konkretnej usługi czy sklepu, użytkownik może wtedy łatwo natrafić na Twoją firmę.

Kampanie reklamowe z wykorzystaniem remarketingu

Jeśli prowadzisz działania marketingowe takie jak newsletter, program lojalnościowy i masz bazę klientów, możesz kierować reklamy precyzyjnie do nich. Tym sposobem wzmocnisz ich lojalność i zbudujesz z nimi głębsze relacje. Gdy dany człowiek miał już kontakt z Twoją firmą i doświadczył jej pozytywnie, będzie też bardziej skłonny skorzystać z jej oferty niż zupełnie nowy odbiorca. Dzięki temu może zwiększyć się współczynnik konwersji (czyli działań – np. zakupu) z reklam, a zmniejszyć ich koszt. Ekonomicznie, prawda? W ten sposób możesz wzmacniać świadomość marki, ale też działać typowo sprzedażowo np. poprzez promocje. Google umożliwia również wyświetlanie reklam odbiorcom, którzy mieli już wcześniej styczność z Twoją stroną internetową. Masz szansę zachęcić ich, by wrócili na nią i np. dokończyli zamówienie.

Zautomatyzowane kampanie Google Ads (Poznań)

System reklamowy Google dąży do maksymalizacji zysków z reklam, obniżenia progu wejścia dla reklamodawcy i uproszczenia całego tego procesu. Stąd pojawiły się takie narzędzia jak kampanie inteligentne i Performance Max. Pierwsze polegają na tym, że system sam tworzy i konfiguruje reklamy. A drugie zapewniają dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Oba narzędzia to przykład automatyzacji działań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i zaawansowanych algorytmów uczenia maszynowego. Wciąż trzeba je nadzorować, ale znacznie ułatwiają optymalizację kampanii i oszczędzają mnóstwo czasu.

Kampanie AdWords – Poznań. Dlaczego warto inwestować w Google Ads?

Kierujesz reklamy do potencjalnych klientów
01

W porównaniu z reklamą telewizyjną i radiową kampanie Google Ads możesz kierować równie szeroko, ale też – czego nie da się w tradycyjnych mediach! – wąsko, wyłącznie do person, np. mężczyzn po pięćdziesiątce zainteresowanych majsterkowaniem czy przyszłych mam z Poznania uprawiających jogę. Możesz posegmentować wszystkich potencjalnych odbiorców i za pomocą Google Ads prowadzić ich przez cały etap lejka sprzedażowego od zainteresowania, popytu po sprzedaż i utrzymywanie relacji.

Szybko zwiększasz widoczność strony internetowej
02

Dzięki kampanii Google Ads zwiększa się ruch na Twojej stronie internetowej. A to pierwszy krok milowy do pozyskania klientów i rozpoczęcia (zwiększenia) sprzedaży produktów/usług. Jeśli nie decydujesz się na pozycjonowanie strony lub czekasz na efekty prac albo chcesz wesprzeć inne segmenty oferty, Google Ads pozwoli Ci zająć atrakcyjne pozycje w wynikach wyszukiwania. Większość odbiorców nie scrolluje zanadto strony wyszukiwania – sprawdza ledwie kilka pierwszych wyników i zwykle już znajduje tam to, czego szuka.

Zaczynasz zarabiać lub zwiększasz sprzedaż
03

Kampanie Google Ads mogą faktycznie wspierać sprzedaż, generując przychód i zyski Twojej firmie. Dotyczy to nie tylko sklepów internetowych, ale też usług (online i stacjonarnych). Wówczas reklamy optymalizujemy na konwersję, np. transakcje, sprzedaż (w sklepie) czy wysłanie formularza bądź telefon do firmy (w przypadku usług). Dzięki Google Ads możesz szybciej zacząć zarabiać, jeśli właśnie otworzyłeś(-aś) biznes. Łatwiej Ci jest też zwiększyć obecną sprzedaż, a więc zadbać o wyższe zyski i rozwój swojej firmy.

Zwiększasz świadomość istnienia i rozpoznawalność firmy
04

Na powiązane z ofertą Twojej firmy słowa kluczowe wyświetlają się reklamy. A gdy ktoś szuka artykułów podobnych do Twoich, widzi… Twoje produkty. Twój potencjalny klient odwiedza jakąś stronę, korzysta z aplikacji i zapoznaje się z Twoją ofertą, marką i logo poprzez banery. Zanim wyświetli film na YouTubie, zobaczy Twój materiał. Nasycasz internet swoją marką, firmą: spójne działania w tym zakresie pomagają Ci zbudować określony wizerunek, rozpoznawalność. Gdy znamy i lubimy jakiś produkt, firmę i mamy z nimi dobre doświadczenia, zwykle nie szukamy już innych rozwiązań.

Elastycznie zarządzasz budżetem
05

W każdej chwili zwiększysz lub obetniesz wydatki na reklamę Google Ads: i nie musisz tego planować z wyprzedzeniem. Możesz inwestować oraz rozliczać się miesięcznie. Nie zamrażasz wtedy od razu wielkich kwot i łatwiej Ci zarządzać przepływem gotówki w firmie. A jednocześnie każdą kampanię czy też reklamę precyzyjnie zmierzysz – również pod takimi kątami jak koszty i współczynnik konwersji. Przykładowo w zoptymalizowanej na zakupy kampanii sprawdzisz, jaki przychód faktycznie wygenerowały zainwestowane środki. Analizy i wyniki są sprzymierzeńcami dobrych, świadomych decyzji.

Kampanie Google Ads – Poznań. Jak wygląda współpraca?

Obsługę kampanii Google Ads możesz wycenić w naszym kalkulatorze. Jeśli interesuje Cię współpraca na innym polu lub wiele usług – skontaktuj się z nami lub wypełnij brief na stronie. Nie musisz się na tym wszystkim znać: wszystko wyjaśnimy i doradzimy najkorzystniejsze działania (nawet jeśli nie będzie to Google Ads 🙂).

Jak to wygląda w praktyce?

czy inwestycja w reklamy google ads sie oplaca.png

Zdefiniowanie celów kampanii Google Ads

Musimy wiedzieć, gdzie jesteśmy i dokąd chcemy dojść, czyli poznać Twoją firmę, jej ofertę i założone cele biznesowe. Chcesz pozyskać leady czy zwiększyć sprzedaż w sklepie? A może zadbać o rozpoznawalność marki w grupie docelowej? Do tych oczekiwań dobierzemy formaty i cele kampanii (rodzaje konwersji). Przykładowo uruchomimy reklamy produktowe i tekstowe optymalizowane na zakup albo atrakcyjne banery na powiązanych kontekstowo z firmą lub odbiorcami stronach internetowych. Pomożemy Ci również założyć i skonfigurować konto Google Ads oraz podpiąć narzędzia analityczne (np. Google Tag Manager, Analytics).

Wybór typów kampanii reklamowych i planowanie budżetu

Obsługujemy wszystkie typy kampanii Google Ads. Nie musisz natomiast od razu na nie wszystkie się decydować. Doradzimy, jakie formaty wybrać, aby uzyskać z założonego budżetu maksimum korzyści. Chętnie zarekomendujemy lub zaopiniujemy budżet po analizie oczekiwań, oferty i działań konkurencji. Ważnym elementem strategii Google Ads są także maksymalne stawki za kliknięcie/konwersję – znając realia, pomożemy najlepiej rozplanować środki. A jeśli masz za niski budżet, by grać z konkurencją, powiemy Ci o tym i doradzimy wybór działań reklamowych.

Dobór słów kluczowych i sprecyzowanie grupy docelowej

Jeśli już wiesz, co, gdzie, w jakiej formie i w jakim celu chcesz reklamować, pozostaje precyzyjnie określić grupę docelową (jej cechy demograficzne, lokalizację, zainteresowania i zachowania) oraz dopasować słowa kluczowe, na które reklamy będą się wyświetlać. Linki sponsorowane w Poznaniu zwykle wymagają dodania do fraz konkretnych lokalizacji (także nazw dzielnic) i wykluczenia słów, które nie przyciągną potencjalnych klientów mimo zbieżności z ofertą. Zarówno słowa kluczowe, jak i grupa docelowa są także przedmiotem późniejszej optymalizacji kampanii (czyli ciągłych prac nad jej skutecznością i efektywnością kosztową).

Tworzenie i uruchamianie kampanii reklamowej

Kampanie Google Ads wymagają stworzenia kilku materiałów zależnie od wybranego formatu. Dla reklam tekstowych to treści, dla produktowych: specjalny plik z danymi o produktach, a dla displayowych – banery. Decydując się na kampanie inteligentne, możesz natomiast znacznie ułatwić sobie sprawę, bo system sam stworzy reklamy na podstawie podanych informacji. Chętnie wesprzemy Cię w zakresie materiałów i treści reklam. Przeprowadzamy też testy A/B – dzięki nim możemy porównać wyniki różnych kreacji i treści, aby dobrze określić kierunek działań i preferencje grupy docelowej. Uruchamiamy reklamy i… to wciąż nie koniec!

Mierzenie i optymalizacja reklam Google Ads

Profesjonalne podejście do pracy z Google Ads obejmuje ciągłe monitorowanie, mierzenie i porównywanie wyników oraz optymalizację reklam. Prace nad optymalizacją kampanii obejmują m.in. wykluczenia słów kluczowych, precyzowanie grupy docelowej i modyfikację strategii maksymalnych stawek (i wiele innych). Tylko dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie ciągle poprawiać skuteczność reklam, czyli podnosić współczynnik konwersji (np. zwiększać liczbę wysłanych formularzy, liczbę transakcji) przy jednoczesnym obniżaniu kosztu pozyskania klienta. Innymi słowy – zatroszczymy się o to, żebyś czerpał jak największe zyski ze swoich reklam

Dlaczego warto wybrać do obsługi kampanii Google Ads w Poznaniu akurat nas?

Kampanie w sieci wyszukiwania

Status Partnera Google Ads

Google potwierdza naszą wiedzę, umiejętności i doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w jego systemie. Aby uzyskać taki status, agencja musi spełnić szereg kryteriów np. uzyskać wystarczająco wysoką ocenę skuteczności konta (minimum 70%) oraz zarządzać odpowiednio pokaźnym budżetem (10 tys. USD w ciągu 90 dni). Pracownicy firmy muszą także poświadczyć wiedzę i umiejętności stosownymi certyfikatami.

Kampanie wideo

Doświadczenie

Działamy w branży marketingu internetowego od ponad 10 lat – a cała branża liczy nieco ponad 20. To bogate doświadczenie, które owocuje. Nasi eksperci znają się nie tylko na technikaliach i tajnikach Google Ads; także na marketingu i reklamie w ogóle. Łączymy doświadczenie z bieżącymi trendami i kreatywnością, skutecznie promując biznes w internecie. Pracujemy z firmami zarówno uniwersalnymi i FMCG, jak i wąsko wyspecjalizowanymi, niszowymi. Działamy również na zagranicznych rynkach.

Kampanie promujące aplikacje

Poznańska agencja

Dziś nic nie stoi na przeszkodzie, aby linki sponsorowane w Poznaniu ustawiła dla Ciebie np. krakowska agencja. Ale w praktyce wybór poznaniaków może Ci ułatwić życie: znamy miasto i okolice, język, potrzeby klientów (mieszkańców), nasz rynek biznesowy. To przekłada się na skuteczność działań i minimalizację Twojego wkładu (np. czasu spędzonego na weryfikację słów kluczowych, treści reklam) oraz ryzyka popełnienia błędu w strategii czy samej komunikacji. Możesz też łatwo i szybko spotkać się z nami osobiście!

Kampanie lokalne

Nie tylko Google Ads

Kampanie reklamowe Google Ads to ważny, ale wciąż tylko wycinek naszej oferty. Poza tym zajmujemy się tworzeniem i pozycjonowaniem stron internetowych, reklamą w mediach społecznościowych oraz marketingiem w marketplace’ach. I chętnie zostaniemy Twoim partnerem od działań digitalowych! Wybór jednej agencji do obsługi wielu kanałów oznacza spójną strategię nastawioną na efekt oraz oszczędza Ci czas i energię na to, co dla Ciebie najważniejsze.

Kampanie inteligentne

Partnerskie relacje

Działamy przejrzyście, bez drobnych druczków, kruczków i ukrytych kosztów. Przydzielimy Ci indywidualnego opiekuna, specjalistę Google Ads, z którym w ciągu całej naszej współpracy będziesz w kontakcie. Opiekun będzie omawiać z Tobą wyniki kampanii, sugerować działania i zmiany w procesie optymalizacji. Z naszej strony możesz liczyć na otwartość i elastyczność. Wierzymy, że dobro wraca, dlatego w codziennej pracy stawiamy na szacunek i życzliwość.

Reklama AdWords – Poznań. Kiedy i jak warto zainwestować w Google Ads?

Cele

Warto wiedzieć, co chcesz osiągnąć, od jakich ludzi i jak to zmierzyć. Musisz dobrać typ kampanii do celu biznesowego, odpowiednio stargetować reklamy i wpisać je w kontekst (słowa kluczowe, zainteresowania i zachowania użytkowników). Nawet znakomite kreacje nie przyniosą dobrych rezultatów, jeżeli nie dotrą do odbiorców potencjalnie zainteresowanych ofertą i skłonnych do działania.

Budżet

Budżet ma duże znaczenie, a tym istotniejsze, im większa i bogatsza jest konkurencja. Jeśli rywalizujesz z wielkimi korporacjami, trzeba znaleźć dobrą niszę lub… po prostu odpuścić tę formę reklamy i skupić się na innych. Innymi słowy: musisz mieć taką konkurencję, z którą jesteś w stanie (i masz ochotę) powalczyć. Nasi specjaliści się jej przyjrzą i dobrze Ci doradzą.

Strona

Bywa i tak, że kampania „hula” i klienci szturmują Twoją stronę – ale działania brak. Zdarza się, że po stronie witryny jest jakiś problem np. z nawigacją, funkcjami czy płatnością. Czasem strona nie wzbudza zaufania i wiarygodności: wymaga odświeżenia lub dopracowania. Warto to zrobić przed rozpoczęciem kampanii, by już na wstępie zwiększyć jej skuteczność.

Wsparcie

System Google Ads jest otwarty w zasadzie dla każdego i jego obsługę da się szybko opanować. Nie zmienia to jednak faktu, że bez wiedzy i doświadczenia trudno osiągnąć efekty i nie przepalić budżetu. Jeśli oczekujesz od tych działań realnego wsparcia dla swojej firmy, skorzystaj z pomocy fachowców, najlepiej partnerów Google.

Analiza

Reklamy Google Ads nie zawsze są optymalnym wyborem: zwłaszcza gdy nie można pozwolić sobie na łączenie różnych działań lub wyszukiwarką zawładnęła konkurencja nie do pokonania. Być może lepiej będzie skupić się na promocji w social mediach czy budowaniu organicznej widoczności strony? Albo wesprzeć nie podstawowe, a niszowe produkty z dobrą marżą? Chętnie sprawdzimy Twój przypadek i doradzimy najlepsze działania!

linki sponsorowane

Jeśli linki sponsorowane w Poznaniu, to tylko z agencją Empressia!

Sprawdź nasze wyceny za prowadzenie Google Ads, skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o Twoich celach, oczekiwań czy możliwościach. Wspólnie zaplanujemy działania, które zwiększą widoczność Twojej firmy w sieci, przyniosą Ci nowych klientów i zyski!

WYCEŃ GOOGLE ADS W POZNANIU
Oceń nasze usługi
5/5 na podstawie 1 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.