Zainwestuj w reklamę Google Ads i zarabiaj! Przeprowadzimy dla Ciebie skuteczne kampanie linków sponsorowanych.
Powierz swoje kampanie reklamowe Google Ads w Poznaniu… poznańskiej agencji Empressia – z certyfikatem Partnera Google. Przygotujemy i przeprowadzimy skuteczne działania, które podniosą widoczność Twojej firmy w internecie, pozyskają Ci nowych klientów i pozwolą zwiększyć sprzedaż produktów lub usług.
WYCEŃ GOOGLE ADS W POZNANIUGoogle Ads, linki sponsorowane w Poznaniu – skuteczna reklama Twojego biznesu w sieci
Kampanie reklamowe Google Ads (wcześniej Google AdWords) z profesjonalną agencją to łatwy i szybki przepis na skuteczne zwiększenie widoczności firmy w internecie. Niezależnie od tego, czy prowadzisz biznes stacjonarnie w Poznaniu, czy działasz wyłącznie online, masz sklep internetowy, czy może oferujesz usługi – reklamy Google zapewnią Twojej firmie nowych potencjalnych klientów i wesprą sprzedaż, zwiększając przychody i zyski z działalności.
Jak to działa? Użytkownik z grupy docelowej wpisuje w wyszukiwarce Google powiązane z Twoją ofertą hasło – na górze strony i między wynikami pojawiają się linki sponsorowane prowadzące do Twojej strony internetowej. Ktoś szuka produktu takiego jak Twój – i już bezpośrednio w wyszukiwarce widzi jego krótką prezentację ze zdjęciem i ceną. Mieszkaniec Poznania potrzebuje usług, które świadczysz – i znajduje Twoją firmę w mapach Google. Docierasz do potencjalnych klientów z atrakcyjnym przekazem graficznym lub wideo na tematycznych stronach, które odwiedzają. Kierujesz reklamy do swoich stałych klientów i wzmacniasz ich lojalność. To wszystko i wiele więcej to właśnie reklama Google Ads.
Kampanie AdWords – Poznań. Dlaczego warto inwestować w Google Ads?
W porównaniu z reklamą telewizyjną i radiową kampanie Google Ads możesz kierować równie szeroko, ale też – czego nie da się w tradycyjnych mediach! – wąsko, wyłącznie do person, np. mężczyzn po pięćdziesiątce zainteresowanych majsterkowaniem czy przyszłych mam z Poznania uprawiających jogę. Możesz posegmentować wszystkich potencjalnych odbiorców i za pomocą Google Ads prowadzić ich przez cały etap lejka sprzedażowego od zainteresowania, popytu po sprzedaż i utrzymywanie relacji.
Dzięki kampanii Google Ads zwiększa się ruch na Twojej stronie internetowej. A to pierwszy krok milowy do pozyskania klientów i rozpoczęcia (zwiększenia) sprzedaży produktów/usług. Jeśli nie decydujesz się na pozycjonowanie strony lub czekasz na efekty prac albo chcesz wesprzeć inne segmenty oferty, Google Ads pozwoli Ci zająć atrakcyjne pozycje w wynikach wyszukiwania. Większość odbiorców nie scrolluje zanadto strony wyszukiwania – sprawdza ledwie kilka pierwszych wyników i zwykle już znajduje tam to, czego szuka.
Kampanie Google Ads mogą faktycznie wspierać sprzedaż, generując przychód i zyski Twojej firmie. Dotyczy to nie tylko sklepów internetowych, ale też usług (online i stacjonarnych). Wówczas reklamy optymalizujemy na konwersję, np. transakcje, sprzedaż (w sklepie) czy wysłanie formularza bądź telefon do firmy (w przypadku usług). Dzięki Google Ads możesz szybciej zacząć zarabiać, jeśli właśnie otworzyłeś(-aś) biznes. Łatwiej Ci jest też zwiększyć obecną sprzedaż, a więc zadbać o wyższe zyski i rozwój swojej firmy.
Na powiązane z ofertą Twojej firmy słowa kluczowe wyświetlają się reklamy. A gdy ktoś szuka artykułów podobnych do Twoich, widzi… Twoje produkty. Twój potencjalny klient odwiedza jakąś stronę, korzysta z aplikacji i zapoznaje się z Twoją ofertą, marką i logo poprzez banery. Zanim wyświetli film na YouTubie, zobaczy Twój materiał. Nasycasz internet swoją marką, firmą: spójne działania w tym zakresie pomagają Ci zbudować określony wizerunek, rozpoznawalność. Gdy znamy i lubimy jakiś produkt, firmę i mamy z nimi dobre doświadczenia, zwykle nie szukamy już innych rozwiązań.
W każdej chwili zwiększysz lub obetniesz wydatki na reklamę Google Ads: i nie musisz tego planować z wyprzedzeniem. Możesz inwestować oraz rozliczać się miesięcznie. Nie zamrażasz wtedy od razu wielkich kwot i łatwiej Ci zarządzać przepływem gotówki w firmie. A jednocześnie każdą kampanię czy też reklamę precyzyjnie zmierzysz – również pod takimi kątami jak koszty i współczynnik konwersji. Przykładowo w zoptymalizowanej na zakupy kampanii sprawdzisz, jaki przychód faktycznie wygenerowały zainwestowane środki. Analizy i wyniki są sprzymierzeńcami dobrych, świadomych decyzji.
Kampanie Google Ads – Poznań. Jak wygląda współpraca?
Obsługę kampanii Google Ads możesz wycenić w naszym kalkulatorze. Jeśli interesuje Cię współpraca na innym polu lub wiele usług – skontaktuj się z nami lub wypełnij brief na stronie. Nie musisz się na tym wszystkim znać: wszystko wyjaśnimy i doradzimy najkorzystniejsze działania (nawet jeśli nie będzie to Google Ads 🙂).
Jak to wygląda w praktyce?
Zdefiniowanie celów kampanii Google Ads
Musimy wiedzieć, gdzie jesteśmy i dokąd chcemy dojść, czyli poznać Twoją firmę, jej ofertę i założone cele biznesowe. Chcesz pozyskać leady czy zwiększyć sprzedaż w sklepie? A może zadbać o rozpoznawalność marki w grupie docelowej? Do tych oczekiwań dobierzemy formaty i cele kampanii (rodzaje konwersji). Przykładowo uruchomimy reklamy produktowe i tekstowe optymalizowane na zakup albo atrakcyjne banery na powiązanych kontekstowo z firmą lub odbiorcami stronach internetowych. Pomożemy Ci również założyć i skonfigurować konto Google Ads oraz podpiąć narzędzia analityczne (np. Google Tag Manager, Analytics).
Wybór typów kampanii reklamowych i planowanie budżetu
Obsługujemy wszystkie typy kampanii Google Ads. Nie musisz natomiast od razu na nie wszystkie się decydować. Doradzimy, jakie formaty wybrać, aby uzyskać z założonego budżetu maksimum korzyści. Chętnie zarekomendujemy lub zaopiniujemy budżet po analizie oczekiwań, oferty i działań konkurencji. Ważnym elementem strategii Google Ads są także maksymalne stawki za kliknięcie/konwersję – znając realia, pomożemy najlepiej rozplanować środki. A jeśli masz za niski budżet, by grać z konkurencją, powiemy Ci o tym i doradzimy wybór działań reklamowych.
Dobór słów kluczowych i sprecyzowanie grupy docelowej
Jeśli już wiesz, co, gdzie, w jakiej formie i w jakim celu chcesz reklamować, pozostaje precyzyjnie określić grupę docelową (jej cechy demograficzne, lokalizację, zainteresowania i zachowania) oraz dopasować słowa kluczowe, na które reklamy będą się wyświetlać. Linki sponsorowane w Poznaniu zwykle wymagają dodania do fraz konkretnych lokalizacji (także nazw dzielnic) i wykluczenia słów, które nie przyciągną potencjalnych klientów mimo zbieżności z ofertą. Zarówno słowa kluczowe, jak i grupa docelowa są także przedmiotem późniejszej optymalizacji kampanii (czyli ciągłych prac nad jej skutecznością i efektywnością kosztową).
Tworzenie i uruchamianie kampanii reklamowej
Kampanie Google Ads wymagają stworzenia kilku materiałów zależnie od wybranego formatu. Dla reklam tekstowych to treści, dla produktowych: specjalny plik z danymi o produktach, a dla displayowych – banery. Decydując się na kampanie inteligentne, możesz natomiast znacznie ułatwić sobie sprawę, bo system sam stworzy reklamy na podstawie podanych informacji. Chętnie wesprzemy Cię w zakresie materiałów i treści reklam. Przeprowadzamy też testy A/B – dzięki nim możemy porównać wyniki różnych kreacji i treści, aby dobrze określić kierunek działań i preferencje grupy docelowej. Uruchamiamy reklamy i… to wciąż nie koniec!
Mierzenie i optymalizacja reklam Google Ads
Profesjonalne podejście do pracy z Google Ads obejmuje ciągłe monitorowanie, mierzenie i porównywanie wyników oraz optymalizację reklam. Prace nad optymalizacją kampanii obejmują m.in. wykluczenia słów kluczowych, precyzowanie grupy docelowej i modyfikację strategii maksymalnych stawek (i wiele innych). Tylko dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie ciągle poprawiać skuteczność reklam, czyli podnosić współczynnik konwersji (np. zwiększać liczbę wysłanych formularzy, liczbę transakcji) przy jednoczesnym obniżaniu kosztu pozyskania klienta. Innymi słowy – zatroszczymy się o to, żebyś czerpał jak największe zyski ze swoich reklam
Dlaczego warto wybrać do obsługi kampanii Google Ads w Poznaniu akurat nas?
Status Partnera Google Ads
Google potwierdza naszą wiedzę, umiejętności i doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w jego systemie. Aby uzyskać taki status, agencja musi spełnić szereg kryteriów np. uzyskać wystarczająco wysoką ocenę skuteczności konta (minimum 70%) oraz zarządzać odpowiednio pokaźnym budżetem (10 tys. USD w ciągu 90 dni). Pracownicy firmy muszą także poświadczyć wiedzę i umiejętności stosownymi certyfikatami.
Doświadczenie
Działamy w branży marketingu internetowego od ponad 10 lat – a cała branża liczy nieco ponad 20. To bogate doświadczenie, które owocuje. Nasi eksperci znają się nie tylko na technikaliach i tajnikach Google Ads; także na marketingu i reklamie w ogóle. Łączymy doświadczenie z bieżącymi trendami i kreatywnością, skutecznie promując biznes w internecie. Pracujemy z firmami zarówno uniwersalnymi i FMCG, jak i wąsko wyspecjalizowanymi, niszowymi. Działamy również na zagranicznych rynkach.
Poznańska agencja
Dziś nic nie stoi na przeszkodzie, aby linki sponsorowane w Poznaniu ustawiła dla Ciebie np. krakowska agencja. Ale w praktyce wybór poznaniaków może Ci ułatwić życie: znamy miasto i okolice, język, potrzeby klientów (mieszkańców), nasz rynek biznesowy. To przekłada się na skuteczność działań i minimalizację Twojego wkładu (np. czasu spędzonego na weryfikację słów kluczowych, treści reklam) oraz ryzyka popełnienia błędu w strategii czy samej komunikacji. Możesz też łatwo i szybko spotkać się z nami osobiście!
Nie tylko Google Ads
Kampanie reklamowe Google Ads to ważny, ale wciąż tylko wycinek naszej oferty. Poza tym zajmujemy się tworzeniem i pozycjonowaniem stron internetowych, reklamą w mediach społecznościowych oraz marketingiem w marketplace’ach. I chętnie zostaniemy Twoim partnerem od działań digitalowych! Wybór jednej agencji do obsługi wielu kanałów oznacza spójną strategię nastawioną na efekt oraz oszczędza Ci czas i energię na to, co dla Ciebie najważniejsze.
Partnerskie relacje
Działamy przejrzyście, bez drobnych druczków, kruczków i ukrytych kosztów. Przydzielimy Ci indywidualnego opiekuna, specjalistę Google Ads, z którym w ciągu całej naszej współpracy będziesz w kontakcie. Opiekun będzie omawiać z Tobą wyniki kampanii, sugerować działania i zmiany w procesie optymalizacji. Z naszej strony możesz liczyć na otwartość i elastyczność. Wierzymy, że dobro wraca, dlatego w codziennej pracy stawiamy na szacunek i życzliwość.
Jeśli linki sponsorowane w Poznaniu, to tylko z agencją Empressia!
Sprawdź nasze wyceny za prowadzenie Google Ads, skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o Twoich celach, oczekiwań czy możliwościach. Wspólnie zaplanujemy działania, które zwiększą widoczność Twojej firmy w sieci, przyniosą Ci nowych klientów i zyski!
WYCEŃ GOOGLE ADS W POZNANIU