Lublin

Pozycjonowanie stron internetowych - Lublin

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć, bardzo się cieszymy, że jesteś! Prawdopodobnie poszukujesz skutecznych sposobów na promocję swojego biznesu oraz budowę wizerunku firmy. Tak się składa, że w tym kontekście mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Zostań, a opowiemy Ci, czym jest pozycjonowanie stron internetowych. Lublin już wie, jak wpłynąć na przyszłość firm i rozwój miasta.

Ostatnio coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na pozycjonowanie swojej strony internetowej. Stanowi ona bowiem rodzaj ich nowoczesnej wizytówki. Poprawa pozycji witryny w organicznych wyszukiwaniach Google warunkuje ponadto szybsze trafienie do odbiorcy. Dzisiaj marketing internetowy jest na tyle ważny, że jego zaniedbanie mogłoby spowodować właściwie kompletną niewidoczność firmy w oczach potencjalnych klientów. Serdecznie zachęcamy Cię do szczegółowego poznania naszej oferty i codziennych praktyk warunkujących skuteczne pozycjonowanie stron internetowych oraz sklepów. Lublin już postawił zdecydowany krok w tym kontekście.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych - Lublin stawia na rozwój

Lublin jest jednym z najbardziej rozwiniętych miast we wschodniej części Polski. Rozbudowana infrastruktura komunikacyjna i urbanistyczna miasta warunkuje pomyślność założenia działalności na jego terenie. Co więcej, strategia rozwoju biznesowego miasta zawarta w „Strategia rozwoju turystyki miasta Lublin do roku 2025” przewiduje, że do końca pierwszego ćwierćwiecza Lublin stanie się przewodnim ośrodkiem biznesowych spotkań w Środkowowschodniej części Europy.

Konkurencja w większości branż tego miasta powoduje konieczność wzmożonej promocji firm raz współubieganie się o potencjalnych klientów. Jak więc realizować skuteczny marketing firm w takim mieście jak Lublin? Pozycjonowanie sklepów i stron www wydaje się jedną z najtrafniejszych odpowiedzi.

Pozycjonowanie - Lublin poznaje tajniki zwiększania widoczności witryny w sieci

Każdy, kto zechce rozwijać swoją stronę internetową prędzej czy później zetknie się z procesem pozycjonowania stron i optymalizacji SEO. Odnosi się on do modyfikacji stron internetowych pod względem technicznym, merytorycznym i wizualnym. Ich celem jest skuteczna odpowiedź na wymogi dyktowane przez algorytmy wyszukiwarki. Google swoim użytkownikom chce proponować bowiem najwyższej jakości produkt. Decydując o atrakcyjności poszczególnych stron internetowych, pod uwagę bierze takie czynniki jak:

  • Content marketing - merytoryczna oraz wizualna zawartość strony internetowej. Wysokiej jakości treści wzbogacone właściwym doborem słów kluczowych są nie tylko oceniane przez odbiorców fizycznych, ale także algorytmy wyszukiwarki Google. Dobrze zaprojektowana strona zawierająca wartościowe informacje wzmacnia zaufanie potencjalnych klientów do marki, buduje pozycje eksperta firmy w branży, a także przekonuje do jakości usług przez nią oferowanych.
  • Cechy techniczne witryny - właściwą optymalizację w tym zakresie może zapewnić tylko doświadczony i profesjonalny pozycjoner. Aspekt ten wymaga bowiem znajomości specjalistycznych narzędzi oraz rozwiniętych umiejętności analitycznych. Do działań optymalizacyjnych strony pod względem technicznym należy między innymi: dbałość o szybkość jej ładowania, responsywność, mobilność oraz przekierowania. Podstawą strategii w tym aspekcie jest profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO.
  • Działania SEO - odnoszą się do optymalizacji strony internetowej pod względem wymogów stawianych przez algorytmy Google. Alternatywnie można określić je ogółem czynności, których celem jest poprawa pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania Google na określone słowa kluczowe. Nie ulega wątpliwości, że stanowią fundament procesu pozycjonowania sklepów i strony w sieci. Nieodłącznym elementem strategii SEO (Search Engine Optimization) jest także link building.

Przykładowe zestawienie komponentów pozycjonowania:

  • Audyt strony
  • Link building
  • Analiza konkurencji i charakterystyki branży
  • Optymalizacja strony pod względem technicznym
  • Mapa strony i pliku robots.txt
  • Responsywność i wersja mobilna strony
  • Certyfikat SSL
  • Szybkość ładowania strony
  • SEO copywriting
  • Dobór właściwych fraz kluczowych
Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie stron internetowych - na czym polega audyt SEO?

    Każdą współpracę z naszymi kontrahentami w zakresie pozycjonowania rozpoczynamy od kompleksowego przeprowadzenia audytu SEO. Polega on na zebraniu danych dotyczących danej strony internetowej i wskazaniu jej obszarów wymagających poprawy lub optymalizacji. Profesjonalna analiza stron www obejmuje:

  • strukturę i funkcjonalność witryny,
  • kwestie techniczne domeny,
  • prezencję wizualną strony.

Audyt SEO traktujemy także niekiedy jako osobną usługę, stanowiącą idealną opcję dla przedsiębiorców, którzy jeszcze nie chcą decydować się na wdrożenie procesu pozycjonowania, lecz przygotować do niego. Zdecydowanie się na analizę strony przez zewnętrzną firmę outsourcingową daje obiektywny pogląd na biznesową witrynę przedsiębiorstwa i przedstawia jej zarówno mocne, jak i słabe strony.

Warto pamiętać, że poprawnie i rzetelnie przeprowadzony audyt jest punktem wyjściowym dla wszystkich dalszych działań związanych ze skutecznym pozycjonowaniem. Empressia przygotowując raport w jego zakresie wykorzystuje takie narzędzia, jak Screaming Frog, Ahrefs, Google Mobile Friendly czy Google Analytics, a także osobiste doświadczenie w tej branży.

Co wpływa na pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google?

  • Wiek pozycjonowanej strony
  • Dotychczas podjęte działania na rzecz domeny
  • Profil działalności wraz z konkurencyjnością branży
  • Czas i zakres działań SEO wdrożonych na stronie
  • Budowa strony i jej intuicyjność
  • Rodzaj działalności (pozycjonowanie lokalne, krajowe czy międzynarodowe)
  • Elastyczne dostosowanie się do zmieniających się trendów Google
  • Responsywność strony

Na czym polega link building i dlaczego jest tak ważny?

Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne strony internetowej jest jednym z podstawowych filarów pozycjonowania. Na jego efektywny przebieg poświęca się niekiedy nawet 50% budżetu inwestycyjnego reklamy w internecie. Link building zewnętrzny polega na pozyskiwaniu wartościowych linków odsyłających do danej witryny. Google promuje bowiem strony, które są naturalnie rozpowszechniane w sieci. W jego oczach świadczy to o wysokiej wartości witryny dla użytkowników.

Funkcje linkowania zewnętrznego:

  • Link Twojej domeny na swój sposób przekazuje jej wartość witryny zewnętrznej, na której się znajduje.
  • Zewnętrzne odnośniki do Twojej strony internetowej w sposób naturalny zwiększają liczbę jej odwiedzin. Aspekt ten nie tylko ma wartość samą w sobie, ale także poprawia statystyki i uznanie wyszukiwarki Google.
  • Anchory stanowiące element linków wpływają pozytywnie na pozycjonowanie strony WWW na daną frazę.

Do podstawowych źródeł wartościowych linków należą między innymi katalogi firm, blogi, profile w social mediach, ogłoszenia internetowe i wiele innych.

Linkowanie wewnętrzne zwiększa natomiast intuicyjność strony. Niektórzy specjaliści SEO są zdania, że proces ten jest ważniejszy, niż jego zewnętrzny odpowiednik. Podstawowym założeniem on-site link building jest sprawienie, by użytkownik na danej stronie internetowej czuł się komfortowo. Za wyznacznik poziomu tego komfortu uznaje się natomiast między innymi czas, jaki spędził na stronie oraz czynności, jakie na niej wykonał.

Funkcje linkowania wewnętrznego:

  • Nawigacja użytkowników oraz roboty indeksujące stronę.
  • Optymalizacja przepływu mocy SEO i kierowanie jej na poszczególne obszary strony.
  • Umożliwienie odbiorcom dotarcie do całego contentu witryny.
  • Zwiększenie sprawności i intuicyjności użytkowania strony.
  • Podwyższenie pozycji w SERP.
  • Zwiększenie możliwości indeksacyjnych domeny.
  • Uporządkowanie tematyczne contentu.

Monitoring i analityka - nieodłączne elementy pozycjonowania www

Umiejętność zebrania danych dotyczących strony internetowej lub podsumowania pierwszych efektów pozycjonowania to jedynie połowa sukcesu. Równie ważna jest ich właściwa interpretacja. W tym aspekcie przydatny okazuje „szósty zmysł pozycjonera”, oraz jego wieloletnie doświadczenie w branży. Warto pamiętać, że monitorowanie jest konieczne nie tylko ze względu na optymalizację dotychczas podjętych działań, ale także:

  • Działalność konkurencji - analityka i monitorowania dotyczy nie tylko pozycjonowanej strony, ale także witryn konkurencyjnych. Obecnie większość firm w branży pracuje nad widocznością swojej witryny biznesowej w sieci. Zmiany w tym obszarze mogą więc powodować zmiany w strategii pozycjonowania strony.
  • Zmienność algorytmów Google - skuteczność pozycjonowania warunkuje szybka adaptacja do zmieniających się trendów w kontekście wymogów wyszukiwarki. Mimo że nie są one tak drastyczne jak kiedyś, warto w sposób aktywny poszukiwać optymalnych rozwiązań dla określonych warunków w tym kontekście.
  • Zmiany wprowadzone na stronie - zmieniająca się liczba podstron oraz wprowadzenie nowych elementów w obszarze strony determinuje konieczność podjęcia kolejnych kroków optymalizacyjnych.

Nie ulega wątpliwości, że monitorowanie działań jest nieodłącznym elementem procesu pozycjonowania. Pozwala ono na: optymalne wyszukiwanie fraz kluczowych, aktualizację wytycznych, właściwe podjęcie decyzji względem content marketingu i wiele innych.

Ile trwa pozycjonowanie stron internetowych?

Przed rozpoczęciem współpracy z naszymi klientami często podkreślamy, że proces pozycjonowania ma charakter ciągły. Oznacza to, że jego trwałe rezultaty wymagają rzetelnej i konsekwentnej pracy przez kilka miesięcy lub lat. Na czas pozycjonowania stron w sposób nieodzowny wpływa poziom konkurencyjności branży. Optymalizację działań i szybkość pojawienia się wyników umożliwia także ich ciągły monitoring i analiza.

Pozycjonowanie stron www - Lublin

Przyjmuje się, że efekty pozycjonowania stron internetowych firm o relatywnie niszowym rodzaju działalności są już widoczne po pierwszych kilku tygodniach lub miesiącach pracy profesjonalnego pozycjonera. Niemniej jednak do czynników wpływających na czas pozycjonowania należy:

  • Historia strony internetowej i dotychczasowe działania podjęte na rzecz domeny,
  • Poziom jakości strony pod względem technicznych, wizualnym i praktycznym,
  • Profil linków,
  • Wiek domeny,
  • Konkurencyjność fraz kluczowych odpowiednich dla danej branży lub charakterystyki produktu,
  • Poziom kompatybilności cech strony internetowej z wymaganiami stawianymi przez algorytmy Google.

Korzyści pozycjonowania stron internetowych

  • Zwiększenie widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google
  • Wzrost konwersji obecnej na stronie
  • Zwiększenie poziomu sprzedaży firmy
  • Relatywnie niski koszty reklamy
  • Długotrwałe efekty utrzymujące się nawet przez kilka miesięcy po zakończeniu kampanii
  • Poprawa wizerunku firmy
  • Wizerunek eksperta w branży zbudowany z wykorzystaniem wysokiej jakości content marketingu,
  • Możliwość kierowania oferty do wybranej grupy docelowej
  • Możliwość monitorowania efektów pozycjonowania i optymalizacji działań

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Lublinie?

Cennik pozycjonowania podobnie jak sam przebieg tego procesu uzależniony jest od wielu czynników. Zwiększanie widoczności poszczególnych stron internetowych może bowiem wymagać zróżnicowanych czynności optymalizacyjnych ze względu na odmienną strukturę, zawartość i funkcjonalność każdej z nich. Nie ulega natomiast wątpliwości, że na cenę pozycjonowania wpływają takie aspekty jak:

  • dotychczasowe działania podjęte na rzecz domeny strony internetowej,
  • liczba i popularność wyszukiwanych fraz,
  • czas trwania i rodzaj podpisanej umowy z agencją SEO,
  • ilość zamówionych treści zawierających odpowiednie słowa kluczowe.

Bezpłatna wycena pozycjonowania Twojej biznesowej witryny możliwa jest do otrzymania dopiero po przeprowadzeniu profesjonalnego audytu SEO. Jego celem jest wskazanie obszarów strony wymagającej poprawy lub optymalizacji dla otrzymania określonych wyników. Odezwij się do nas bezpośrednio lub wypełnij brief na stronie.

Lublin - pozycjonowanie stron z agencją z Poznania

Rozważasz skorzystanie z ofertą naszej agencji SEO, ale obawiasz się współpracy na odległość? Absolutnie niepotrzebnie! Od 10 lat obsługujemy klientów nie tylko z Poznania, ale także z pozostałych miast Polski. Wykonujemy czynności w obszarze marketingu internetowego, w związku z czym ich realizacja online nie obniża poziomu ich jakości.

Z naszymi kontrahentami kontaktujemy się za pośrednictwem preferowanych narzędzi komunikacyjnych. Nasz zespół charakteryzuje nie tylko zdobyte wykształcenie i doświadczenie z zakresu zwiększania widoczności firm w internecie. Zgłębianie tajników pozycjonowania to nasza pasja, którą chętnie dzielimy się z innymi przedsiębiorcami na rynku. Sprawdź, co może zrobić dla Ciebie pozycjonowanie. Lublin marketing internetowy traktuje jako fundament promocji firm usługowych już od wielu lat.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie stron internetowych - Lublin

Według raportu „Ranking firm i agencji reklamowych, marketingowych zajmujących się pozycjonowaniem i SEO w Polsce 2021” opracowanego przez Ranking-seo.pl agencja Empressia zajęła 8 miejsce pod względem jakości i skuteczności oferowanych usług SEO. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie, którym obdarowali nas dotychczasowi klienci.

Jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych w wykonaniu agencji Empressia?

  1. Konto Klienta - rozpoczęcie współpracy i działań na rzecz strony internetowej usługobiorcy jest równoważne z powstaniem tak zwanego Konta Klienta. Jest to platforma, za której pośrednictwem klient otrzymuje stały dostęp do raportów i analiz wyników pozycjonowania. Jej obecność daje pełną kontrolę i wgląd w działania podejmowane przez agencje SEO. Co więcej, stanowi poniekąd podstawę wysokiej jakości oferowanej usługi.
  2. Narzędzia analityczne - każda pozycjonowana strona internetowa zostaje automatycznie zintegrowana z profesjonalnymi narzędziami analitycznymi, do których należy między innymi Google Analytics i Google Search Console. Za ich pośrednictwem możliwe jest monitorowanie ruchu organicznego na stronie i optymalizowanie dotychczas podjętych działań.
  3. Optymalizacja SEO (Search Engine Optimization) - realizacja skutecznego pozycjonowania pozbawiona działań SEO właściwie nie ma prawa na powodzenie. W tym kontekście naszej uwadze nie umknie żadna podstrona witryny. Działania optymalizacyjne SEO nastawione są zarówno na użytkownika, jak i roboty indeksujące.
  4. Kompleksowe pozycjonowanie strony - oprócz optymalizacji SEO, która stanowi zaledwie wierzchołek góry lodowej, jaką jest pozycjonowanie, wykonujemy także takie czynności jak: audyt SEO, linkowanie, analiza konkurencji, usuwanie błędów poprzednich agencji SEO, tworzenie przyjaznych adresów URL, indeksowanie strony z wykorzystaniem różnych narzędzi analitycznych i wiele innych.
  5. Copywriting SEO - do jego dwóch najważniejszych filarów należy przede wszystkim dobór właściwych słów kluczowych i tworzenie wysokiej jakości treści pod względem praktycznym i merytorycznym. Rolą copywritingu SEO jest trafne opisanie oferty firmy i odzwierciedlenie jej powiązania z potrzebami potencjalnych klientów za pośrednictwem optymalnie dobranych słów kluczowych.

Na czym polega Copywriting SEO?

Nasze ulubione motto z zakresu marketingu internetowego brzmi „content is a king”. Stwierdzenie to odnosi się do faktu, że to właśnie za pośrednictwem treści w różnej formie możliwe jest atrakcyjne przedstawienie oferty firmy, a także jej wizerunku samego w sobie. Skuteczny content marketing, którego podstawowym elementem składowym jest właśnie copywriting SEO, charakteryzuje się przede wszystkim wysoką wartością informacyjną tekstów.

Renomowana agencja SEO - Lublin

Realizowane przez naszych doświadczonych copywriterów artykuły blogowe, poradniki, recenzje, opisy kategorii czy treści sponsorowane podobają się natomiast nie tylko internautom, ale również robotom indeksującym daną stronę internetową. Dzieje się tak za sprawą zawartych w nich słów kluczowych, które dobierane są z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi analitycznych. Należy do nich przede wszystkim Surfer SEO oraz Ahrefs. Dobór poszczególnych fraz powinien uwzględniać natomiast takie czynniki, jak:

  • popularność fraz kluczowych, a co za tym idzie - także ich konkurencyjność,
  • słowa kluczowe rodzaju „long tail”,
  • wysoka adekwatność fraz do rodzaju danej oferty,
  • niepowtarzalność fraz kluczowych na poszczególnych podstronach.
Pozycjonowanie sklepu

Pozycjonowanie stron - Lublin

Podstawą działań agencji Empressia nie tylko w kontekście pozycjonowania, ale także pozostałych usług znajdujących się w naszej ofercie jest otwarta i elastyczna komunikacja z klientem. Wszyscy nasi kontrahenci mogą w każdym dogodnym dla siebie momencie porozmawiać ze swoim opiekunem dedykowanym, który w sposób szczegółowy przedstawia strategię i wizję działania względem określonego przypadku biznesowego.

Darmowa wycena

Czym charakteryzuje się renomowana agencja SEO?

Przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu współpracy z profesjonalną agencją SEO, warto wziąć pod uwagę następujące czynniki:

  • Doświadczenie w branży SEO liczone w latach,
  • Portfolio ukazujące przykłady zrealizowanych zadań,
  • Poziom dostępu do specjalistycznych narzędzi,
  • Zespół ekspertów o różnych specjalizacjach z uwzględnieniem subdziałów Link Buildingu i SEO Copywiritngu,
  • Obecność profesjonalnego działu DEV w strukturze firmy,
  • Skoncentrowane minitorowanie wyników i raportowanie postępów prac,
  • Indywidualne i zaangażowane podejście do każdego projektu i obsługi klienta,
  • Elastyczność komunikacyjna.
Oceń nasze usługi
4.5/5 na podstawie 80 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności
Case study - Empressia

Sprawdź, jak zwiększyliśmy sprzedaż o 640% w sklepie internetowym
naszego klienta.

Zobacz Wideo