Toruń

Pozycjonowanie - Toruń

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Zmiany rynkowe w Toruniu oraz miastach z całej Polski determinują zmiany strategii nie tylko samego zarządzania firmą, ale także jej promocji. W celu pozyskiwania nowych klientów coraz więcej przedsiębiorców sięga po sprawdzone metody z zakresu marketingu internetowego. Jako renomowana agencja SEO w Polsce z przyjemnością opowiemy Ci, czym jest pozycjonowanie stron internetowych. Toruń proces zwiększania widoczności witryn w internecie traktuje jako fundament rozwoju biznesów na swoim terenie.

Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Właśnie zjawiłeś się w najlepszym miejscu i czasie. To prawdopodobnie jeden z ostatnich dogodnych momentów na budowę silnej pozycji swojej firmy w sieci. Z racji prężnej działalności Twojej konkurencji w Google, to zadanie za kilka lat może być znacznie trudniejsze do wykonania.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Na czym polega pozycjonowanie stron WWW?

Ale zacznijmy od samego początku. Być może zastanawiasz się, czym jest pozycjonowanie i dlaczego warto w nie inwestować. Głównym celem tego procesu jest zwiększenie widoczności stron internetowych w sieci. Wspomnianą widoczność określa natomiast pozycja witryny w wynikach wyszukiwania Google, która pojawi się po wpisaniu określonej frazy przez internautę. Frazy to inaczej słowa kluczowe, które wyrażają powiązanie potrzeby potencjalnego klienta z rodzajem Twojej oferty. Jeśli prowadzisz kwiaciarnię, a interesant będzie jej poszukiwał w Toruniu, to naszym zadaniem jest sprawić, by zwrócił uwagę na adres właśnie Twojej firmy. Zależność ta tyczy się także działalności, które mają ogólnopolski zasięg sprzedaży produktów lub usług. Wpisałeś frazę „pozycjonowanie stron Toruń” i pojawił Ci się adres naszej strony? Właśnie tak to działa, a my odczuwamy przyjemność, że możesz zapoznać się z naszą ofertą.

Co decyduje o wysokich pozycjach stron WWW w Google?

Często mówimy, że Google jest firmą, która również chce dbać o swoich klientów. Robi to poprzez proponowanie im możliwie najwyższej jakości produktu, jakim w tym przypadku jest strona internetowa. Naszym zadaniem jest więc optymalizacja i pozycjonowanie Twojej witryny w taki sposób, by wyszukiwarka chętnie proponowała ją swoim odbiorcom. Jakość witryny oraz zawartej na niej treści określa między innymi poziom jej zgodności z wymaganiami stawianymi przez algorytmy Google. Dotyczą one względów technicznych, praktycznych i wizualnych strony.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron - Toruń stawia na biznesowy rozwój miasta

Nie ulega wątpliwości, że Toruń należy do najprężniej rozwijających się miast w Polsce. W sferze biznesowej idealnie odzwierciedla to jego coroczna klasyfikacja w rankingu „Miasta przyjazne dla biznesu” miesięcznika Forbes. Co więcej, aż 45 toruńskich przedsiębiorstw zostało nagrodzonych „Diamentem Forbesa” w kategorii najdynamiczniej rozwijających się firm w kraju. Na rozwój większości z nich niewątpliwie wpłynęło pozycjonowanie sklepów internetowych. Toruń sukcesywnie zwiększa widoczność zarówno sklepów online, jak i standardowych stron internetowych w internecie, który jest potężnym medium tej dekady.

Darmowa wycena

Toruń - pozycjonowanie stron

Wysoki poziom konkurencyjności Torunia w wielu branżach jest niezaprzeczalny. Oprócz szeregu korzyści wynikających z tego tytułu nie da się ukryć, że osiąganie silnej pozycji rynkowej firmy staje się utrudnione. Idealnym rozwiązaniem zarówno dla młodych, jak i dojrzałych przedsiębiorstw jest w takim przypadku pozycjonowanie stron. Toruń i pozostałe miasta Polski napędzają rynek gospodarczy w sposób organiczny, optymalizując specyfikacje witryn internetowych. Siła tego procesu jest dla wszystkich właścicieli firm, bez której zarządzanie biznesem właściwie nie ma racji bytu.

Pozycjonowanie lokalne w Toruniu i okolicach

Istnieją dwie podstawowe strategie pozycjonowania: ogólnopolska i lokalna. Ogólna jest opłacalna wtedy, kiedy przedsiębiorca ma możliwość dystrybucji swoich produktów do klientów z całej Polski.

Z oferty większości firm lokalnych mogą natomiast skorzystać tylko te osoby, które mieszkają na terenie ich zasięgu lub przebywają na nim tymczasowo. Naszym zadaniem jest wówczas kierowanie Twojej oferty tylko do realnie potencjalnych klientów. Strategia pozycjonowania lokalnego zwiększa skuteczność osiągania zamierzonych wyników i umożliwia większe oszczędności finansowe.

Pozycjonowanie sklepów

Jakie działania wchodzą w zakres pozycjonowania stron?

Pozycjonowanie jest skomplikowanym procesem składającym się z działań przeprowadzanych zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz witryny. Należy do nich:

  • Audyt SEO - punkt wyjściowy strategii pozycjonowania strony internetowej. Jego założeniem jest wyznaczenie obszarów witryny wymagających poprawy lub optymalizacji. Na podstawie audytu możliwe jest także oszacowanie kosztu osiągnięcia zamierzonych rezultatów. Do analizy strony nasza agencja SEO wykorzystuje profesjonalne narzędzia takie jak: Screaming Frog, Ahrefs czy Surfer SEO.
  • Content marketing - to nic innego jak zawartość Twojej strony internetowej. Merytoryczne treści pomogą Ci zbudować wizerunek eksperta w branży i zwiększyć zaufanie klientów do marki. Co więcej, docenia go także sama wyszukiwarka Google. Zwraca ona z kolei uwagę na poziom unikalności i użyteczności udostępnianych treści oraz na zawarte w nich słowa kluczowe.
  • Link building - przyjmuje się, że około 50% budżetu z zakresu pozycjonowania poświęca się właśnie na link building. Składa się on linkowania wewnętrznego ułatwiającego poruszanie się użytkownikom po stronie oraz linkowania zewnętrznego polegającego na zdobywaniu linków kierujących do pozycjonowanej domeny. Obecne algorytmy w kontekście linkowania wskazują na to, że dzisiaj liczy się nie ilość, lecz jakość wyszukiwanych linków. Co więcej, warto by pochodziły z domen powiązanych tematycznie oraz także zoptymalizowanych pod kątem SEO.
  • Optymalizacja strony pod względem technicznym - obejmuje takie aspekty strony internetowej jak szybkość jej ładowania, responsywność, bezpieczeństwo, intuicyjna nawigacja, obecność certyfikatu SSL oraz przejrzystość wizualna. Każda z poszczególnych stron może w znaczący sposób różnić się swoimi specyfikacjami oraz wymagać odmiennych działań optymalizacyjnych. Warto by audyt witryny w tym zakresie został przeprowadzony przez doświadczonych pozycjonerów. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszym blogu firmowym, z którym serdecznie zachęcamy się zapoznać.
  • Działania SEO - jeden z najważniejszych filarów pozycjonowania. Czynności w zakresie SEO mają za zadanie odpowiedzieć na możliwie największą ilość wymagań stawianych przez algorytmy Google. Oprócz SEO copywritingu i link-buildingu składa się na nie także optymalizacja techniczna witryny, w tym dodawanie znaczników, stworzenie przyjaznego adresu URL, dbałość o responsywność strony i wiele innych.
  • Monitoring i analityka - umożliwiają zwiększenie efektywności i skuteczności pozycjonowania. Wyciąganie wniosków z dotychczasowo podjętych działań wymaga od pozycjonera natomiast umiejętności interpretacji wyników i znajomości profesjonalnych narzędzi analitycznych. Monitoring jest nieodłącznym elementem procesu pozycjonowania.

10 złotych zasad wysokiej jakości content marketingu:

  1. Twórz merytoryczne treści - artykuły blogowe oraz branżowe powinny być praktyczne, unikalne oraz angażujące odbiorcę. Bogate w informacje treści nie tylko ściągają potencjalnych klientów na stronę. Stanowią one także dla nich także wartość niematerialną samą w sobie, do której niejednokrotnie decydują się wracać. Warto pamiętać, że content marketing wchodzi w rolę wirtualnego sprzedawcy stacjonarnego. Jego zadaniem jest wobec tego odpowiedź na wszelkie wątpliwości potencjalnych klientów, wzbudzenie zaufanie oraz atrakcyjne przedstawienie informacji na temat produktów.
  2. Używaj właściwych fraz kluczowych - o tym, czy użytkownik trafi na Twoją stronę internetową, decydują także dobrze dobrane i zamieszczone słowa kluczowe. Pomagają one odnaleźć potencjalnym klientom określone produkty i usługi. Słowa te mogą być brandowe, ogólne, longtailowe oraz lokalne. Frazy wyrażają stopień powiązania Twojej oferty z potrzebą internautów.
  3. Realizuj linkowanie wewnętrzne - niektórzy specjaliści uważają go za fundament dobrze przeprowadzonej optymalizacji strony internetowej. Link building wewnętrzny ułatwia internautom poruszanie po pozycjonowanej witrynie oraz poprawia proces indeksacji strony przez roboty wyszukiwarki Google.
  4. Unikaj duplikacji treści - skopiowane treści z innych stron internetowych nie tylko nie zwiększą widoczności stron internetowych, ale narażą na ryzyko blokowania ich przez roboty Google. Tworzenie unikalnych treści jest podstawowym przykazaniem strategii content marketingu.
  5. Pamiętaj o algorytmie Panda - dobry SEO copywriting powinien stanowić kompromis pomiędzy kierowaniem treści do ludzi a pisaniem pod wyszukiwarkę Google. Najlepiej odzwierciedla go naturalnie zawieranie fraz kluczowych w treści.
  6. Pisz z uwzględnieniem stanów świadomości potencjalnego klienta - Eugen Schwartz wyszczególnia w tym kontekście 5 następujących stanów: zupełnie nieświadomy, świadomy problemu, świadomy rozwiązania, świadomy produktu, najbardziej świadomy. Każdy z tych etapów charakteryzuje się różnym poziomem szczegółowości zawartych informacji o produktach.
  7. Dodawaj znaczniki title i meta description - ich zadaniem jest optymalizacja pojawiania się pozycjonowanej witryny w wynikach wyszukiwania.
  8. Formatuj tekst - przeciętny internauta, zanim przystąpi do zapoznawania się z jakąkolwiek treścią w internecie, na swój sposób skanuje ją wzrokiem. W ten sposób sprawdza, w danej treści znajdzie interesujące go informacje. Odpowiedź na to pytanie pomoże mu uzyskać obecność nagłówków, pogrubień istotnych fragmentów i zastosowanie kursywy.
  9. Zwracaj się do konkretnej grupy docelowej - każdy profil potencjalnego klienta ma nieformalnie przypisany sobie styl wypowiedzi, który trafi do niego najszybciej. Innych zwrotów i wyrażeń będzie wymagał tekst pisany dla młodej mamy, innych z kolei dla specjalistów branży motoryzacyjnej.
  10. Stosuj infografiki oraz obrazy z właściwymi podpisami - wysokiej jakości efekt wizualny strony internetowej sprawia, że chętnie pozostanie na niej na nieco dłużej.

Korzyści wynikające z pozycjonowania witryn firm z Torunia

  • Wzrost pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google, co skutkuje wzrostem liczby jej odwiedzin i większą szansę na sprzedaż.
  • Trwałe efekty utrzymujące się nawet wiele miesięcy po zakończeniu kampanii.
  • Wzmocnienie wizerunku i prestiżu firmy.
  • Wypracowanie silnej pozycji wśród podmiotów konkurencyjnych.
  • Optymalne dopasowanie się do warunków rynkowych. Prosperowanie pozbawionej promocji w internecie jest dzisiaj szczególnie utrudnione.
  • Relatywnie niski budżet inwestycyjny na reklamę.
  • Pewność efektów podejmowanych działań.
  • Możliwość kierowania oferty tylko do grupy docelowej, co zwiększa ekonomikę działań na rzecz promocji firmy.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Podobnie jak na sam proces pozycjonowania, tak na jego cenę wpływa obszerna ilość czynników. Zwiększanie widoczności poszczególnych stron internetowych w sieci może się więc między sobą znacząco różnić. Do oszacowania ceny w tym zakresie niezbędne jest przeprowadzenie wnikliwej audytu SEO. Nie ulega natomiast wątpliwości, że działania podejmowane w zakresie pozycjonowania stron internetowych wymagają od pozycjonera obszernej i fachowej wiedzy oraz znajomości profesjonalnych narzędzi. Cennik pozycjonowania obejmuje takie czynności jak audyt SEO, optymalizacja strony internetowej, link building budowa content marketingu i monitoring dotychczasowych działań.

Na cenę pozycjonowania wpływają także takie czynniki jak:

  • Dotychczasowe działania w zakresie pozycjonowania strony.
  • Ilość fraz i parametr jej konkurencyjności.
  • Ilość i poziom merytoryki zamówionych treści.
  • Czas trwania umowy.
  • Przyjęty model rozliczania się.

Jeśli interesuje Cię bezpłatna wycena pozycjonowania strony internetowej Twojej firmy z Torunia, zapraszamy do kontaktu.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie stron internetowych - Toruń

Od ponad 10 lat zajmujemy się pozycjonowaniem stron internetowych firm z całej Polski. Co więcej, wielu zadowolonych kontrahentów, z którymi łączy nas efektywna współpraca pochodzi właśnie z Torunia. Komunikujemy się przede wszystkim za pośrednictwem poczty e-mail, a profesjonalne narzędzia internetowe wykorzystujemy do sporządzania raportów. Na podstawie wniosków z uzyskanych rezultatów naszym usługobiorcom proponujemy optymalizację dalszej strategii pozycjonowania. Chcemy, aby zamierzone cele były osiągane przez naszych usługobiorców możliwie jak najszybciej.

Jak możesz wspomóc proces pozycjonowania swojej strony internetowej?

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Kontekst pozycjonowania stron internetowych jest bardzo rozległy, przy czym każda z nich różni się między sobą budową, profilem linków, dotychczas podjętymi działaniami SEO i wieloma innymi aspektami. Do uniwersalnych zaleceń w tym zakresie należy natomiast:

  • Inwestycja w wysokiej jakości treść na swojej witrynie.
  • Stworzenie bloga firmowego.
  • Dbałość o kwestie techniczne swojej witryny.
  • Bieżące informowanie pozycjonera o wszelkich wprowadzonych zmianach.
  • Dbałość o responsywność strony internetowej.

Agencja SEO - Toruń wybiera renomowanych pozycjonerów na rynku

Możliwość pozycjonowania w formie zdalnej umożliwia wybór najlepszych specjalistów na rynku. Kompleksowa realizacja strategii wymaga dzisiaj niekiedy udziału zespołu pozycjonerów o zróżnicowanych kompetencjach. Decydując się na współpracę z Empressia, możesz liczyć na:

  • Wsparcie opiekuna dedykowanego projektu,
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego,
  • Nieograniczony dostęp do Konta Klienta, w którym sukcesywnie zamieszczane są wszystkie informacje odnośnie realizacji strategii pozycjonowania,
  • Otwarty i elastyczny kontakt na każdym etapie realizacji zlecenia.
Oceń nasze usługi
4.5/5 na podstawie 119 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności
Case study - Empressia

Sprawdź, jak zwiększyliśmy sprzedaż o 640% w sklepie internetowym
naszego klienta.

Zobacz Wideo