Warszawa

Pozycjonowanie - Warszawa

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Bardzo miło nam powitać Cię na naszej stronie. Jeżeli na nią trafiłeś, to prawdopodobnie szukasz nowoczesnych sposobów na rozwój i reklamę swojej działalności w sieci. My z przyjemnością opowiemy Ci natomiast, czym jest pozycjonowanie i jakie korzyści pomoże przynieść w prowadzeniu swojego biznesu.

Jeżeli chcesz zwiększyć widoczność swojej firmy w internecie, to dobrze trafiłeś… Choć musimy przyznać, że trafiłeś tu całkiem nieprzypadkowo! Za pomocą skutecznego pozycjonowania sprawiliśmy, że wyszukiwarka Google wybrała nas jako odpowiedź na wyrażoną przez Ciebie potrzebę. Jeśli poszukujesz sposobu na tego typu efekt i jesteś gotowy na wzrost poziomu sprzedaży swojego biznesu, odezwij się do nas już dziś!

Darmowa wycena

Co wyróżnia nasze serwisy?

Funkcjonalność

Prosta obsługa

Unikalny design

Łatwa rozbudowa

Szybkość działania

Warszawa - serce polskiego biznesu

Warszawa to niewątpliwe centrum biznesowe Polski. Decyduje o tym jej stołeczność, metropolitarny charakter, atrakcyjna lokalizacja oraz dostępność kapitału. Raport zatytułowany „Winning in Warsaw – Prospects for Business Services Centers” wskazuje ponadto, że Warszawa należy do najbardziej atrakcyjnych miejsc dla lokalizacji usług biznesowych w całej Europie Środkowowschodniej. W opracowaniu pod uwagę wzięto 100 europejskich miast, w tym Pragę, Budapeszt, Bukareszt i Bratysławę.

Dlaczego pozycjonowanie warszawskich biznesów jest ważne?

Fakty wskazują na niemal pewną pomyślność rozpoczęcia działalności na terenie Warszawy. Warto jednak pamiętać, że wypracowanie jej silnej pozycji wśród tak rozbudowanej konkurencji będzie natomiast wymagało użycia wielu kanałów komunikacyjnych oraz konsekwencji w działaniach. Jak więc realizować skuteczną promocję firm w takim mieście, jakim jest Warszawa? Pozycjonowanie sklepów internetowych i stron niewątpliwie należy do jednych z najtrafniejszych odpowiedzi w tym temacie.

Pozycjonowanie stron internetowych - Warszawa stawia na sprawdzone rozwiązania

Fakty nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że stolica Polski jest miastem o prawdopodobnie najwyższym poziomie konkurencyjności w kraju. To powoduje, że właściciele firm z Warszawy poszukują nowych strategii zarówno w kontekście ich zarządzania, jak i promocji. Jedną z najefektywniejszych form reklamy jest pozycjonowanie stron internetowych, które polega na zwiększaniu widoczności firm w sieci. Ze względu na swoją skuteczność stanowi ono obecnie podstawę działań marketingowych przedsiębiorstw.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie to zestaw działań, których celem jest zwiększenie widoczności wybranej strony biznesowej w wynikach wyszukiwania Google. Aby wyszukiwarka polecała ją swoim odbiorcom, musi najpierw uznać ją za wartościową pod względem merytorycznym, technicznym oraz praktycznym. Robi to z wykorzystaniem algorytmów. Naszym zadaniem jest sprostanie ich wymaganiom w możliwie maksymalny sposób. Zadaniem pozycjonerów jest opracowanie strategii optymalizacji strony internetowej oraz wdrożenie założonych działań.

Darmowa wycena

5 filarów pozycjonowania stron www

  • Audyt strony - profesjonalna analiza cech witryny jest podstawą procesu pozycjonowania stron internetowych. Pozycjoner wykonujący audyt SEO musi wykazać się znajomością profesjonalnych narzędzi takich jak Surfer SEO lub Ahrefs, a także umiejętnościami analitycznymi.
  • Content marketing - stanowi wartość merytoryczną i wizualną strony internetowej. Wysokiej jakości treści są sposobem na atrakcyjne przedstawienie oferty, wzbudzenie zaufania potencjalnych klientów oraz zoptymalizowanie strony pod kątem SEO. Do charakterystycznych elementów tego filaru należą słowa kluczowe, meta title i meta description oraz wszelkie treści branżowe. Content marketing oceniany jest zarówno przez odbiorców realnych, jak i algorytmy wyszukiwarki Google.
  • Link building - dzieli się na linkowanie off-site i on-site. Link building zewnętrzny odpowiada za pozyskiwanie linków prowadzących do domeny z zewnątrz strony. Linkowanie wewnętrzne nawiguje natomiast poruszanie się internatów w jej przestrzeni. Warto wiedzieć, że jest to niezwykle istotny element pozycjonowania, który pochłania niekiedy nawet 50% budżetu inwestycyjnego na reklamę w sieci.
  • Działania SEO - optymalizacja strony pod względem wyszukiwarek. Można powiedzieć, że ich założeniem jest spełnianie wymogów narzucanych przez algorytmy Google. Oprócz wykorzystywania słów kluczowych i realizacji link buildingu działania SEO odnoszą się przede wszystkim do optymalizacji strony pod względem technicznym. Może ona dotyczyć między innymi kwestii szybkości ładowania strony, poziomu jej bezpieczeństwa wyrażonej za pomocą certyfikatu SSL, responsywności lub przekierowania 301.
  • Monitoring - forma mierzenia efektów pozycjonowania. W tym kontekście pod uwagę brany jest poziom wzrostu pozycji witryny na wybrane słowa kluczowe oraz wzrost ruchu i konwersji obecnych na stronie. Dobrze przeprowadzony monitoring pozwala na optymalizację dotychczas podjętych działań. Do tego celu wykorzystuje się takie narzędzia jak Google Analytics oraz Google Search Console.

Korzyści wynikające z pozycjonowania stron w Warszawie

  • Widoczność w naturalnych wynikach wyszukiwania - aż 97% internautów pozyskuje informacje właśnie z wyszukiwarki Google. Uznanie przez jej algorytmy zwiększa prawdopodobieństwo odwiedzin witryny przez ich potencjalnych klientów. Zwiększenie ruchu na stronie generuje wzrosty sprzedaży firmy.
  • Relatywnie niskie koszty reklamy - w perspektywie długofalowej pozycjonowanie jest niezwykle opłacalną formą promocji. Jest tak także ze względu na jego trwałe rezultaty, które utrzymują się jeszcze długo nawet po zakończeniu kampanii.
  • Prestiż - nieodłącznym elementem pozycjonowania jest wzrost jakości zarówno samej strony internetowej, jak sposobu komunikacji firmy z jej potencjalnymi klientami. Fakt ten ma nieodzowny wpływ na znaczną poprawę wizerunku firmy w branży. Budowa eksperta wzmacnia ponadto zaufanie do oferowanych przez nią produktów i usług.
  • Zdobycie przewagi nad konkurencją - zwiększanie pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google jest możliwe zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Pozycjonowanie stanowi wobec tego podstawę dla nowo powstałych działalności oraz tych, które cechuje ograniczony budżet inwestycyjny w reklamę w krótkiej perspektywie.
  • Dotarcie do grupy docelowej - nowoczesne narzędzia z obszaru marketingu internetowego umożliwiają kierowanie oferty tylko do realnie potencjalnych klientów. Fakt ten nie tylko zwiększa skuteczność określonych działań, ale pozwala także na oszczędności inwestycyjne w tym zakresie.

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych firm z Warszawy

W Warszawie funkcjonuje wiele firm zarówno o zasięgu ogólnopolskim, jak i lokalnym. Aby skorzystać z usług i produktów sklepów stacjonarnych oraz punktów usługowych konieczna jest fizyczna obecność klienta w miejscu ich sprzedaży. To determinuje fakt, że kierowanie reklamy do osób z drugiego końca Polski mija się z celem. Wówczas najczęściej podejmowaną strategią jest lokalne pozycjonowanie, które prezentuje ofertę firmy tylko osobom zamieszkującym lub przebywającym tymczasowo na wybranym terenie. Dzięki temu nie tylko wzrasta skuteczność działań w zakresie pozycjonowania, ale także oszczędności finansowe przeznaczone na reklamę.

Na lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie składa się także między innymi stworzenie profilu firmy w Google Maps. Jego założeniem jest:

  • szybsze dotarcie do potencjalnych klientów,
  • udostępnienie informacji ułatwiających skorzystanie z oferty firmy,
  • zwiększenie konwersji strony,
  • zwiększenie poziomu sprzedaży firmy.
Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie stron - Warszawa przekonała się do marketingu internetowego

  • Widoczność strony w Google - wyszukiwarka Google stanowi podstawowe medium, z którego potencjalni klienci czerpią wiedzę na temat produktów i usług. Według „Biznes Wprost” już w 2019 roku do wyszukiwarki Google trafiło ponad 2 biliony zapytań w formie określonych słów kluczowych. Wzrastająca przewaga reklamy w internecie nad marketingiem tradycyjnym również podkreśla zasadność inwestowania w zwiększanie widoczności firmy w sieci.
  • Przewaga nad konkurencją - zdobycie przewagi nad konkurencją z wykorzystaniem pozycjonowania stron internetowych jest możliwe nawet z ograniczonym budżetem inwestycyjnym w reklamę, a przynajmniej mniejszym od konkurencyjnego. W tym kontekście najistotniejsze są bowiem zaangażowane i konsekwentne działania, przynoszące długotrwałe rezultaty.
  • Przewaga reklamy w internecie nad marketingiem tradycyjnym - niemal 100% użytkowników internetu poszukuje interesujących ich informacji za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Stanowi ona nie tylko źródło wiedzy na temat konkretnych produktów i usług, ale ma pośredni wpływ na tak zwany insight konsumencki. Obecne treści w internecie kształtują potrzeby konsumentów.
  • Szansa dla małych biznesów - zdobywanie wyników przez działania organiczne pozwala na osiągnięcie zamierzonych rezultatów mimo ograniczonego relatywnie mniejszych środków inwestycyjnych firmy w tym zakresie. Długotrwała i konsekwentna kampania pozycjonowania daje szansę na przebicie się przez nieco bardziej rozbudowaną konkurencję.
  • Reklama na rynku lokalnym - pozycjonowanie lokalne umożliwia najszybsze możliwe dotarcie do osób mogących skorzystać z usług na danym terenie. Warto zauważyć, że koncentracja uwagi poszczególnych grup docelowych jest bardziej zwrócona w stronę ekranu telefonu, aniżeli otoczenia.
  • Dotarcie do grupy docelowej - jednym z przykazań skutecznego marketingu jest określenie grupy docelowej oferowanych produktów oraz znalezienie możliwie najszybszego sposobu na dotarcie do niej.
  • Zwiększenie zaufania do marki - wysokiej jakości strona internetowa stanowi dzisiaj obecnie podstawową wizytówkę właściwie wszystkich firm z Warszawy. Jest ona także narzędziem wykorzystywanym do efektywnej komunikacji z potencjalnym klientem.

Ile kosztuje pozycjonowanie w Warszawie?

Wiesz już, dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron internetowych. To naturalne, że chcesz teraz poznać szacowane koszty z nim związane. Na cennik pozycjonowania, podobnie jak sam jego proces składa się natomiast wiele zróżnicowanych czynników. Poszczególne strony internetowe różnią się bowiem między sobą pod względem struktury, zawartości i funkcjonalności, w związku z czym mogą wymagać odmiennych działań optymalizacyjnych. Punktem wyjściowym dla wstępnej wyceny osiągnięcia zamierzonych rezultatów jest przeprowadzenie wnikliwego audytu SEO. Warto jednak wiedzieć, że na cenę pozycjonowania stron internetowych w Warszawie wpływają przede wszystkim:

  • poziom konkurencyjności branży,
  • dotychczasowe działania podjęte na rzecz domeny strony,
  • ilość i popularność wyszukiwanych fraz,
  • ilość zamówionych treści zawierających odpowiednie słowa kluczowe,
  • rodzaj i czas trwania umowy.

Jeśli chcesz poznać szacowaną cenę pozycjonowania Twojego biznesu w sieci, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio lub uzupełnić brief obecny na naszej oficjalnej stronie.

Jak długo trwa pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie?

Szybkość pojawienia się pierwszych widocznych efektów pozycjonowania jest uzależniona przede wszystkim od aktywności konkurencji w sieci. Pierwsze wyniki działań widoczne są najczęściej po kilku tygodniach, jednak budowa trwałych rezultatów trwa od 3 do 6 miesięcy. Skuteczne pozycjonowanie wymaga długotrwałych i konsekwentnych działań, które niewątpliwie idą w parze z charakterystyką ich wyników.

W tym kontekście szczególnie zachęcamy do szybkiego rozpoczęcia prac nad domeną strony internetowej. Ze względu na wysoką aktywność konkurencji w tym zakresie za kilka lat osiągnięcie tych samych wyników może okazać się znacznie trudniejsze.

Pozycjonowanie stron internetowych - Warszawa

O skuteczności procesu pozycjonowania w kontekście rozwoju biznesu można dowiedzieć się poprzez osobiste doświadczenie. Wybór najlepszej agencji SEO jest natomiast aspektem wartym przemyślenia. Poszczególne propozycje rynkowe można rozważać na podstawie następujących kategorii:

  • doświadczenie i czas funkcjonowanie agencji SEO na rynku,
  • portfolio zawierające przykłady zrealizowanych zadań,
  • szeroki dostęp do profesjonalnych przeznaczonych do pozycjonowania,
  • możliwość spotkań lub wideokonferencji oraz ogólny styl komunikacji z klientem,
  • wsparcie programistyczne działu DEV.

Pozycjonowanie stron - Warszawa korzysta z usług firmy Empressia

W świecie marketingu internetowego Empressia funkcjonuje od 2010 roku. Nasze dotychczasowe sukcesy i setki zadowolonych klientów zarówno z Warszawy, jak i całej Polski wskazują na skuteczność podejmowanych działań. Objawia się ona nie tylko w kontekście samego pozycjonowania, ale także ogólnej komunikacji z potencjalnym klientem. Zaufanie względem naszej agencji wzmacnia ponadto utrzymanie adresu domeny agencji Empressia w TOP10 wyszukiwaniach Google na najtrudniejszą i najbardziej konkurencyjną frazę, jaką jest „pozycjonowanie”.

Pozycjonowanie stron w wykonaniu profesjonalnej agencji SEO

  1. Założenie konta klienta - czyli platformy, do której każdy nasz usługobiorca ma nieograniczony dostęp od początku rozpoczęcia współpracy. Znajdują się na niej wszystkie informacje dotyczące przebiegu prac na rzecz pozycjonowania strony, a ich wyniki i rezultaty. Obecność konta klienta wzmacnia zaufanie naszych kontrahentów i pozwala na poczucie pełnej kontroli nad realizacją założonej strategii.
  2. Zintegrowanie strony internetowej narzędziami analitycznymi - podpięcie witryny do narzędzi takich jak Google Analytics i Google Search Console warunkuje monitorowanie efektów pozycjonowania oraz profesjonalną analizę ruchu organicznego na stronie. Dzięki nim możliwe jest także poznanie swojej grupy docelowej nie tylko na podstawie danych demograficznych, ale także określonych zainteresowań i sposobu poruszania się na stronie.
  3. Optymalizacja SEO - działania z tego zakresu stanowią poniekąd fundament procesu pozycjonowania wszystkich stron internetowych. Przykładamy do niej szczególną uwagę, dlatego techniczną i praktyczną jakość witryn naszych klientów podnosimy w sposób ciągły i kompleksowy, a nie tylko doraźny.
  4. Kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych - warto pamiętać, że na proces zwiększania widoczności witryny w sieci składa się wiele elementów składowych, w tym: link building, content marketing, szybkość ładowania strony oraz jej responsywność, a także przekierowania. Punktem wyjściowym dla wszystkich tego typu działań pozostaje niezmiennie przeprowadzenie profesjonalnego audytu SEO.
  5. Content marketing - składa się zarówno z wysokiej jakości treści zawierających odpowiednie słowa kluczowe, jak i z atrakcyjnej prezencji wizualnej strony. Do działań z obszaru copywritingu SEO należy redakcja artykułów blogowych, kategorii, poradników, e-booków i wielu innych form tekstowych. Tego typu zadania przedzielane są doświadczonym copywriterom, którzy na podstawie takich narzędzi jak Ahrefs czy Surfer SEO wiedzą, jak tworzyć treści atrakcyjne zarówno dla odbiorców fizycznych, jak i robotów wyszukiwarki Google.
Pozycjonowanie sklepu internetowego

Skuteczny SEO Copywriting

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, na wysoką pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google w niebagatelny sposób wpływa także wysokiej jakości treść, której jest ona nośnikiem. Istotna jest natomiast nie tylko poprawność językowa udostępnianych elementów tekstowych, ale także ich rzeczowość i wartość informacyjna. Warto pamiętać, że od niedawna wspomniane cechy witryny weryfikuje już nie tylko potencjalny klient, ale także wyszukiwarka Google, która robi to za pośrednictwem zaktualizowanego algorytmu BERT. Jego przełomowość polega na interpretacji poszczególnych zdań, uwzględniając przy tym ich odniesienie do pozostałych części tekstu. Fakt ten wymusza wobec tego bezpośrednio ich wysoką jakość merytoryczną, zgodną z oczekiwaniami klienta na wybraną frazę kluczową.

Podstawą działań w zakresie copywritingu SEO jest natomiast ustalenie odpowiedniej frazy kluczowej, na którą pozycjonowana będzie dana strona internetowa. Stanowi ona formę wyrażenia potrzeby potencjalnego klienta i jej powiązania z usługami lub produktami oferowanymi przez Twoją, lub jakąkolwiek inną firmę. Nie bez znaczenia jest także dobór odpowiednich fraz dodatkowych. Proces dobierania optymalnych słów pod uwagę należy wziąć następujące czynniki:

  • Popularność fraz kluczowych - niewątpliwie wpływa na nią konkurencyjność branży, w której funkcjonuje dana firma. Popularność poszczególnych fraz określa natomiast przede wszystkim liczba użytkowników, która wpisuje je w okno wyszukiwarki w określonej jednostce czasowej.
  • Poziom aktywności konkurencji w sieci - im większa liczba stron pozycjonowanych na określoną frazę, tym trudniej osiągnąć pożądane rezultaty w tym aspekcie,
  • Długość słów kluczowych i poziom ich szczegółowości - stosowanie słów kluczowych tak zwanego „długiego ogona” (ang. long tail) zwiększa prawdopodobieństwa dotarcia klienta wyrażającego konkretną potrzebę lub problem. Dla przykładu, użycie frazy „różowy top z długim rękawem” zamiast „bluzka damska” w przypadku faktycznej obecności tego produktu w Twoim asortymencie sprawi, że klient go poszukujący odwiedzi właśnie Twój sklep, a nie każdy inny zawierający odzież kobiecą.
  • Niepowtarzalność fraz - każda podstrona, produkt lub usługa powinny mieć odrębnie przypisane słowa kluczowe w celu maksymalnego odróżnienia ich od siebie. Przestrzeganie tej zasady pomaga uniknąć tak zwanej kanibalizacji treści, które są negatywnie postrzegane przez roboty wyszukiwarki Google.

Oprócz wymienionych wyżej czynników, optymalizując treści na stronach naszych klientów, pod uwagę bierzemy ponadto:

  • długości poszczególnych tekstów,
  • właściwe formatowanie z uwzględnieniem nagłówków, tytułów i śródtytułów,
  • obecność meta-tagów, w tym meta title i meta description,
  • wyróżnianie najistotniejszych fragmentów tekstu za pomocą pogrubień lub kursywy,
  • linkowanie wewnętrzne,
  • techniki angażujące odbiorcę.

Warszawa - pozycjonowanie stron stało się standardem skutecznego zarządzania firmą

Jeśli więc prowadzisz firmę w Warszawie i chcesz postawić na skuteczne pozycjonowanie - nie zwlekaj i odezwij się do nas już dziś. Mimo że Warszawa oddalona jest od Poznania o niespełna 300 km, efektywność działań prowadzonych przez agencję Empressia w zakresie realizacji założonej strategii pozycjonowania nie ulega obniżeniu jakości. Z naszymi klientami z całej Polski kontaktujemy się w sposób dogodny dla obu stron, nie zakłócając zdobywania wspólnie ustalonych celów.

Pozycjonowanie - Warszawa

Nasza agencja SEO na rynku funkcjonuje już od 2010 roku. Od tamtego czasu pomogliśmy rozwinąć biznes przedsiębiorcom nie tylko z Poznania, ale także firmom z całej Polski. Mimo wypracowanej renomy wciąż pogłębiamy wiedzę z zakresu nieustannie zmieniających się algorytmów Google oraz wysokiego standardu obsługi klienta. Naszych usługobiorców postrzegamy jako kontrahentów, z którymi łączy nas wspólny cel. W związku z tym oferujemy:

  • kilkunastoletnie doświadczenie w branży SEO,
  • bogaty dostęp do narzędzi specjalistycznych w branży,
  • monitorowanie i raportowanie prac,
  • dopasowanie strategii pozycjonowania dla określonej strony internetowej,
  • szybką reakcję na trendy, sezonowość oraz zmiany w kontekście aktualizacji algorytmów Google,
  • indywidualne dopasowanie sposobu komunikacji względem preferencji klienta,
  • dedykowanego opiekuna projektu.

Skuteczność naszych działań potwierdza obecność witryny Empressia w TOP10 wyszukiwaniach Google na jedną z najpopularniejszych fraz, jaką jest „pozycjonowanie”. Jesteśmy wdzięczni za dotychczas uzyskane zaufanie i możliwości rozwoju naszej firmy.

Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 221 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności