Prowadzisz biznes w Warszawie? A może chcesz pozyskać klientów ze stolicy? Bez względu na to, czy rozwijasz małą, średnią lub dużą firmę, pozycjonowanie stron internetowych to coś, czego szukasz. Opowiemy Ci, czym jest SEO, jakie korzyści może przynieść dla Twojego biznesu
Cieszymy się, że tu jesteś, choć wiemy, że to nie przypadek. Użytkownicy wpisują i wyszukują w wyszukiwarce Google różne hasła. Silnik wyszukiwarki ocenia, które strony internetowe odpowiadają na zapytanie użytkownika i stara się pokazać mu najbardziej trafne wyniki. Tak w uproszczeniu działa skuteczne pozycjonowanie stron. Znamy się na nim, a efekty mówią same na siebie - trafiłeś tu po wpisaniu pewnych słów kluczowych w wyszukiwarkę, zgadza się?
W takim razie zapraszamy do dalszej lektury dotyczącej pozycjonowania stron internetowych!
Darmowa wycenaWarszawa - serce polskiego biznesu
Warszawa to centrum biznesowe Polski. Decyduje o tym jej stołeczność, metropolitarny charakter, atrakcyjna lokalizacja oraz dostępność kapitału. Raport „Winning in Warsaw – Prospects for Business Services Centers” wskazuje, że nasza stolica należy do najbardziej atrakcyjnych miejsc dla lokalizacji usług biznesowych w całej Europie Środkowowschodniej. W opracowaniu pod uwagę wzięto 100 europejskich miast, w tym Pragę, Budapeszt, Bukareszt i Bratysławę.
Warszawa to piękne i historyczne miasto, które można promować jako przystępną cenowo alternatywę dla innych miast europejskich, takich jak Paryż czy Rzym. W biznesie nie chodzi wyłącznie o ogromne korporacje, ale również mniejsze lokalne przedsiębiorstwa.
Nie powinno więc dziwić, że wszyscy przedsiębiorcy szukają innowacyjnych rozwiązań do promowania swoich przedsiębiorstw. Pozycjonowanie strony to jeden z najbardziej subtelnych i jednocześnie skutecznych sposobów na naturalne pozyskanie klientów.
Dlaczego pozycjonowanie stron jest ważne?
Wypracowanie silnej pozycji w Warszawie, wśród tak rozbudowanej konkurencji, wymaga sprawdzonych działań promocyjnych. Nasze wieloletnie doświadczenie umożliwia zwiększenie widoczności strony internetowej zarówno w ogólnokrajowych, jak i lokalnych wynikach wyszukiwania. Oferujemy zarówno pozycjonowanie sklepów internetowych, jak i serwisów usługowych, informacyjnych, edukacyjnych, informacyjnych i innych.
Lokalne pozycjonowanie stron internetowych - Warszawa stawia na sprawdzone rozwiązania
Stolica Polski jest miastem o prawdopodobnie najwyższym poziomie konkurencyjności w kraju. To powoduje, że właściciele firm z Warszawy poszukują nowych strategii zarówno w kontekście ich zarządzania, jak i promocji.
Jedną z najefektywniejszych form reklamy jest pozycjonowanie lokalne, które polega na zwiększaniu widoczności firm w sieci na frazy kluczowe z nazwą miejscowości. Ze względu na swoją skuteczność stanowi ono obecnie podstawę działań marketingowych przedsiębiorstw, które chcą pozyskać klientów w konkretnym regionie.
Na czym polega pozycjonowanie stron www?
Skuteczne pozycjonowanie stron to zestaw działań, których celem jest zwiększenie widoczności wybranej strony biznesowej w wynikach wyszukiwania Google. Aby wyszukiwarka zaprezentowała witrynę w SERP, musi najpierw uznać ją za wartościową pod względem merytorycznym, technicznym oraz praktycznym. Robi to z wykorzystaniem algorytmów. Naszym zadaniem jest sprostanie ich wymaganiom w możliwie maksymalny sposób. Celem pozycjonerów jest opracowanie strategii optymalizacji strony internetowej oraz wdrożenie założonych działań.
Darmowa wycena5 elementów pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google
- Audyt SEO - profesjonalna i wnikliwa analiza cech witryny oraz jej obecnej kondycji jest podstawą w przygotowaniu strategii SEO i w procesie pozycjonowania stron internetowych. Pozycjoner wykonujący audyt SEO musi wykazać się znajomością specjalistycznych narzędzi, takich jak Surfer SEO, Screaming Frog, Google Search Console, GTmetrix, Ahrefs i wielu innych. Obok zbierania danych danych ważne są również umiejętności analityczne. Audyt SEO wykonuje się zarówno w przypadku serwisów www, jak i wtedy, gdy chodzi o pozycjonowanie sklepów internetowych. W ramach takiego audytu warto przeprowadzić również dodatkowe działania, takie jak np. analiza słów kluczowych.
- Content marketing - stanowi wartość merytoryczną i wizualną strony internetowej. Jakościowe treści są sposobem na atrakcyjne przedstawienie oferty, wzbudzenie zaufania potencjalnych klientów oraz zoptymalizowanie strony pod kątem SEO. Celem content marketingu jest tworzenie jak najlepszych doświadczeń klienta poprzez wykorzystanie różnych kanałów medialnych. Do charakterystycznych elementów content marketingu w pozycjonowaniu stron należy SEO copywriting, wybrane frazy kluczowe, meta title i meta description oraz wszelkie treści branżowe. Content marketing oceniany jest zarówno przez odbiorców realnych, jak i algorytmy wyszukiwarki Google. I nie chodzi tu tylko o pisanie artykułów czy tekstów na różne podstrony. Ważne jest budowanie społeczności wokół konkretnej marki poprzez dostarczanie wartości za pośrednictwem różnych kanałów.
- Link building - to pozyskiwanie linków prowadzących do domeny z zewnątrz strony. Istnieje kilka pomysłów na pozyskiwanie wartościowych odnośników: wpisy gościnne, komentowanie na blogach, pisanie i wysyłanie komunikatów prasowych, dyskusje w mediach społecznościowych, uczestnictwo w forach i społecznościach związanych z biznesem.
- Działania SEO - optymalizacja techniczna strony pod kątem wymagań wyszukiwarki. Z założenia to grupa działań, których celem jest spełnianie wymogów narzucanych przez algorytmy Google. Oprócz wykorzystywania słów kluczowych i realizacji link buildingu działania SEO odnoszą się przede wszystkim do optymalizacji strony pod względem technicznym. Może ona dotyczyć między innymi kwestii szybkości ładowania strony, poziomu jej bezpieczeństwa wyrażonej za pomocą certyfikatu SSL, responsywności lub zastosowania odpowiednich przekierowań.
- Monitoring - forma mierzenia efektów pozycjonowania. Widoczność Twojej strony nie zawsze jest stała i taka sama. Należy na bieżąco monitorować pozycję w wynikach wyszukiwania i w razie potrzeby reagować w odpowiednim momencie. W tym kontekście pod uwagę brany jest poziom wzrostu pozycji witryny na wybrane słowa kluczowe oraz wzrost ruchu i konwersji obecnych na stronie. Dobrze przeprowadzony monitoring pozwala na optymalizację dotychczas podjętych działań. Do tego celu wykorzystuje się takie narzędzia jak Google Analytics oraz Google Search Console.
Korzyści wynikające z pozycjonowania stron w Warszawie:
- Widoczność w naturalnych wynikach wyszukiwania - aż 97% internautów pozyskuje informacje właśnie z wyszukiwarki Google. Uznanie strony Twojej firmy za wartościowe przez jej algorytmy zwiększa prawdopodobieństwo odwiedzin witryny przez ich potencjalnych klientów. Zwiększenie ruchu na stronie generuje wzrosty sprzedaży firmy. Większe zyski to z kolei nowe możliwości. Osiągnięcie wysokich pozycji w Google może mieć realny wpływ na rozwój Twojego przedsiębiorstwa.
- Relatywnie niskie koszty reklamy - w perspektywie długofalowej pozycjonowanie strony internetowej jest niezwykle opłacalną formą promocji, tańszą niż reklama w telewizji, radiu czy innych formach marketingu cyfrowego lub outdoorowego. Można uznać SEO za opłacalną inwestycję również ze względu na rezultaty, które utrzymują się jeszcze długo nawet po zakończeniu kampanii.
- Prestiż - nieodłącznym elementem pozycjonowania jest zwiększenie jakości oraz funkcjonalności zarówno samej strony internetowej, jak i sposobu komunikacji firmy z jej potencjalnymi klientami. Fakt ten ma nieodzowny wpływ na znaczną poprawę wizerunku firmy w branży. Budowa eksperta wzmacnia ponadto zaufanie do oferowanych przez nią produktów i usług. Gdy użytkownik przegląda wysokie pozycje w wyszukiwarce i zobaczy tam właśnie Twoją firmę, na pewno będzie miał do niej większe zaufanie, a sama marka może skutecznie wpisać się w jego świadomość.
- Zdobycie przewagi nad konkurencją - zwiększanie pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google jest możliwe zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Nawet nowe firmy mogą rozpocząć promowanie swoich przedsiębiorstw w sieci oraz postawić na pozyskiwanie w ten sposób nowych potencjalnych klientów.
- Dotarcie do grupy docelowej - nowoczesne narzędzia z obszaru marketingu internetowego umożliwiają kierowanie oferty tylko do realnie potencjalnych klientów. Fakt ten nie tylko zwiększa skuteczność określonych działań, ale pozwala także na oszczędności inwestycyjne w tym zakresie. Gdy decydujesz się na posty sponsorowane w sieci reklamowej jak Google Ads, Facebook Ads lub innej, budżet może być nieumyślnie „wyklinany” przez użytkowników, którzy wcale nie są Twoją grupą docelową. Z kolei optymalizacja strony internetowej jest dopasowana do słów kluczowych, którzy potencjalni klienci Twojej firmy wpisują w wyszukiwarkę Google.
Pozycjonowanie lokalne stron internetowych firm z Warszawy
W Warszawie funkcjonuje wiele firm zarówno o zasięgu ogólnopolskim, jak i lokalnym. Aby skorzystać z usług i produktów sklepów stacjonarnych oraz punktów usługowych konieczna jest fizyczna obecność klienta w miejscu ich sprzedaży. To determinuje fakt, że kierowanie reklamy do osób z drugiego końca Polski w tym przypadku mija się z celem.
Czasami lokalne przedsiębiorstwo promuje się na całą Polskę, chcąc trafić na przykład do osób przyjezdnych, turystów lub tych, którzy podróżują w celach biznesowych. Zazwyczaj jednak sposób wyszukiwania przez te osoby informacji o konkretnej usłudze odbywa się w następujący sposób: użytkownik otwiera wyszukiwarkę na telefonie lub komputerze oraz wpisuje do jej okna hasło z nazwą miejscowości. Na przykład:
- hotel Warszawa
- sala konferencyjna
- restauracja Warszawa
- najlepsze restauracje w Warszawie
- atrakcje w Warszawie
- teatr Warszawa
Wówczas najczęściej podejmowaną strategią jest pozycjonowanie lokalne w Warszawie, które prezentuje ofertę firmy tylko osobom zamieszkującym lub przebywającym tymczasowo na wybranym terenie. Dzięki temu nie tylko wzrasta skuteczność działań w zakresie pozycjonowania, ale także oszczędności finansowe przeznaczone na reklamę.
Na lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie składa się także między innymi stworzenie profilu firmy w Google Moja Firma. Celem założenia takiej wizytówki oraz jej właściwej optymalizacji jest:
- szybsze dotarcie do potencjalnych klientów,
- udostępnienie informacji ułatwiających skorzystanie z oferty firmy,
- zwiększenie konwersji strony,
- dostarczenie użytkownikom informacji o tym, gdzie znajduje się firma, w jakich godzinach pracuje i w jakim obszarze się specjalizuje,
- zwiększenie poziomu sprzedaży firmy,
- wsparcie pozycjonowania lokalnego w stolicy.
Pełna optymalizacja wizytówki Google powinna zawierać również opinie klientów i odpowiedzi na nie, zdjęcia obiektu, logotypu, adres e-mail, numer telefonu i inne.
Pozycjonowanie stron - Warszawa przekonała się do marketingu internetowego
Co daje gałąź marketingu internetowego, którym jest SEO w Warszawie? Korzyści z pozycjonowania są ogromne. Możesz zwiększyć sprzedaż i świadomość konsumencką, przyciągając nowych klientów, a także może zapobiegać wyprzedzaniu firm przez konkurencję. Jakie zalety są tutaj kluczowe?
- Widoczność Twojej strony w Google - wyszukiwarka Google stanowi podstawowe medium, z którego potencjalni klienci czerpią wiedzę na temat produktów i usług. Według „Biznes Wprost” już w 2019 roku do wyszukiwarki Google trafiły ponad 2 biliony zapytań w formie określonych słów kluczowych. Wzrastająca przewaga reklamy w internecie nad marketingiem tradycyjnym również podkreśla zasadność inwestowania w zwiększanie widoczności firmy w sieci.
- Szansa dla małych biznesów - mniejszy budżet wcale nie oznacza, że nie możesz zdecydować się na SEO dla własnej firmy. Małe firmy często stają przed wyzwaniem, jak pozycjonować się na rynku, który jest już nasycony, a wśród konkurentów widać tylko gigantów i liderów. Dzięki profesjonalnym usługom SEO właściciele małych firm mogą cieszyć się wszystkimi korzyściami wynikającymi z wyższego rankingu w SERP, bez posiadania jakiejkolwiek wiedzy lub doświadczenia w zakresie samego SEO.
- Reklama na rynku lokalnym - pozycjonowanie lokalne umożliwia najszybsze możliwe dotarcie do osób mogących skorzystać z usług na danym terenie. Algorytmy dobierają strony w wynikach wyszukiwarki nie tylko pod względem wpisanych słów kluczowych, ale aktualnej lokalizacji użytkownika. Gdy ktoś będzie znajdował się w Warszawie i wpisze w wyszukiwarkę restauracja”, silnik wyszukiwarki, na podstawie tej frazy i lokalizacji użytkownika, pokaże mu najbliżej położony punkt gastronomiczny.
- Zwiększenie zaufania do marki - szybka, intuicyjna i dobrze zoptymalizowana strona internetowa stanowi obecnie wizytówkę firm z Warszawy. Jest ona także narzędziem wykorzystywanym do efektywnej komunikacji z potencjalnym klientem. Głównym powodem, dla którego ludzie kupują od Ciebie produkty lub usługi, jest zaufanie do Ciebie i Twojej marki. Jeżeli użytkownik zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania, z pewnością zaufa jej bardziej, niż gdyby znajdowała się na 20 czy dalszej pozycji.
Ile kosztuje pozycjonowanie w Warszawie?
Wiesz już, dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron internetowych. To naturalne, że chcesz teraz poznać szacowane koszty z nim związane. Na cennik pozycjonowania, podobnie jak sam jego proces, składa się kilka czynników. Poszczególne strony internetowe różnią się bowiem między sobą pod względem struktury, zawartości i funkcjonalności, w związku z czym mogą wymagać odmiennych działań optymalizacyjnych.
Punktem wyjściowym dla wstępnej wyceny osiągnięcia zamierzonych rezultatów jest przeprowadzenie wnikliwego audytu SEO. Warto jednak wiedzieć, że na cenę pozycjonowania stron internetowych w Warszawie wpływają przede wszystkim:
- poziom konkurencyjności branży,
- dotychczasowe działania podjęte na rzecz domeny strony,
- ilość i popularność wyszukiwanych fraz,
- zapotrzebowanie na treści zawierające odpowiednie słowa kluczowe,
- zakres prac on-site i off-site,
- koszt pozyskania wartościowych linków,
- ewentualna przebudowa strony,
- rodzaj i czas trwania umowy.
Jeśli chcesz poznać szacowaną cenę pozycjonowania Twojego biznesu w sieci, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio lub uzupełnić brief, który znajdziesz tutaj:
Darmowa wycenaJak długo trwa pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie?
Szybkość pojawienia się pierwszych widocznych efektów pozycjonowania jest uzależniona przede wszystkim od rodzaju strony, charakterystyki branży czy aktywności konkurencji w sieci. Pierwsze wyniki działań widoczne są najczęściej po kilku tygodniach, jednak budowa trwałych rezultatów trwa od 3 do 6 miesięcy. Skuteczne pozycjonowanie strony www wymaga długotrwałych i konsekwentnych działań.
W tym kontekście szczególnie zachęcamy do szybkiego rozpoczęcia prac nad domeną strony internetowej. Nasza agencja SEO chętnie pomoże w realizacji tej strategii już dziś!
Pozycjonowanie - Warszawa
O skuteczności procesu pozycjonowania w kontekście rozwoju biznesu można dowiedzieć się poprzez osobiste doświadczenie. Wybór najlepszej agencji SEO jest natomiast aspektem wartym przemyślenia. Poszczególne propozycje rynkowe można rozważać na podstawie następujących kategorii:
- doświadczenie i czas funkcjonowanie agencji SEO na rynku, portfolio zawierające przykłady zrealizowanych zadań,
- szeroki dostęp do profesjonalnych przeznaczonych do pozycjonowania,
- możliwość spotkań lub wideokonferencji oraz ogólny styl komunikacji z klientem,
- wsparcie programistyczne działu DEV.
Pozycjonowanie stron - Warszawa korzysta z usług firmy Empressia
W świecie marketingu internetowego agencja SEO Empressia funkcjonuje od 2010 roku. Nasze dotychczasowe sukcesy i setki zadowolonych klientów zarówno z Warszawy, jak i całej Polski wskazują na skuteczność podejmowanych działań. Objawia się ona nie tylko w kontekście samego pozycjonowania, ale także ogólnej komunikacji z potencjalnym klientem. Zaufanie względem naszej agencji wzmacnia ponadto utrzymanie adresu domeny agencji Empressia w TOP10 wyszukiwaniach Google na najtrudniejszą i najbardziej konkurencyjną frazę, jaką jest „pozycjonowanie”.
Doświadczeni Specjaliści SEO, którzy pracują w naszej agencji, cały czas rozwijają swoje umiejętności - nie tylko w teorii, zdobywając wiedzę poprzez kursy, konferencje, programy czy książki, ale przede wszystkim w praktyce, prowadząc projekty dla mniejszych i większych stron internetowych.
Dedykowany Specjalista SEO może zająć się również Twoim serwisem, poczynając od audytu SEO, przez przygotowanie strategii pozycjonowania, aż po realizację planów wraz z działem SEO Copywritingu oraz Link Buildingu.
Najlepszym potwierdzeniem jakości świadczonych przez nas usług są opinie naszych partnerów i klientów: uważają, że Empressia to agencja SEO realizująca zlecenia profesjonalnie, rzetelnie i przejrzyście. Możemy wykonać swoje usługi również na Twojej stronie, a Ty dzięki nam pozyskasz nowych klientów!
Pozycjonowanie stron w wykonaniu profesjonalnej agencji SEO
- Analiza konkurencji, strony i słów kluczowych - chcąc promować sklepy internetowe lub serwisy www, najpierw musimy zapoznać się z charakterem konkretnej strony oraz branżą, w której działa. W tej kwestii dokonujemy analizy konkurencji, fraz kluczowych, trendów, sezonowości czy samego rodzaju usług, które świadczy nasz partner bądź klient. Taki przemyślany marketing internetowy pozwala lepiej trafiać w oczekiwania użytkowników i pozyskiwać klientów, którzy pozostają z firmą na dłużej.
- Założenie konta klienta - czyli platformy, do której każdy nasz klient ma dostęp od początku rozpoczęcia współpracy. Znajdują się na niej informacje o pozycjach, na której znajduje się serwis klienta. Oprócz tego co miesiąc przygotowujemy dla naszych klientów raporty z przeprowadzonych prac.
- Zintegrowanie strony internetowej z narzędziami analitycznymi - podpięcie witryny do narzędzi takich jak Google Analytics i Google Search Console warunkuje monitorowanie efektów pozycjonowania oraz profesjonalną analizę ruchu organicznego na stronie. Dzięki tym i podobnym narzędziom możliwe jest także poznanie swojej grupy docelowej nie tylko na podstawie danych demograficznych, ale także określonych zainteresowań i sposobu poruszania się na stronie.
- Optymalizacja SEO - działania z tego zakresu stanowią poniekąd fundament procesu pozycjonowania wszystkich stron internetowych. Przykładamy do niej szczególną uwagę, dlatego techniczną i praktyczną jakość witryn naszych klientów podnosimy w sposób ciągły i kompleksowy, a nie tylko doraźny. Staramy się, by strony były dopasowane do wymagań silnika wyszukiwarki. Reagujemy również wtedy gdy zmienia się algorytm Google lub wprowadzane są inne zalecenia czy wskazówki dotyczące optymalizacji.
- Kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych - warto pamiętać, że na proces zwiększania widoczności witryny w sieci składa się wiele elementów składowych, w tym: link building, SEO copywriting, szybkość ładowania strony oraz jej responsywność, a także przekierowania, optymalizacja grafik, wprowadzanie meta danych i wiele innych. Punktem wyjściowym dla wszystkich tego typu działań często jest przeprowadzenie profesjonalnego audytu SEO.
- Content marketing - składa się zarówno z wartościowych, poprawnych pod względem językowym i odpowiednio sformatowanych treści zawierających odpowiednie słowa kluczowe, jak i z atrakcyjnej prezencji wizualnej strony. Do działań z obszaru copywritingu SEO należy redakcja artykułów blogowych, kategorii, poradników, e-booków i wielu innych form tekstowych. Tego typu zadania przedzielane są doświadczonym copywriterom, którzy na podstawie takich narzędzi jak Ahrefs, SEMSTORM czy Surfer SEO wiedzą, jak tworzyć treści atrakcyjne zarówno dla odbiorców fizycznych, jak i robotów wyszukiwarki Google.
Skuteczny SEO copywriting
Pozycjonowanie witryny Twojej firmy to nie tylko kilka zmian w samym serwisie, ale całkowita optymalizacja strony. Czasami efekty przekraczają nasze najśmielsze oczekiwania!
Jak już wcześniej wspomnieliśmy, na wysoką pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google w duży sposób wpływa także treść. Istotna jest nie tylko poprawność językowa udostępnianych elementów tekstowych, ale także ich rzeczowość i wartość informacyjna.
Wspomniane cechy treści weryfikuje nie tylko potencjalny klient, ale również algorytmy Google. Są do tego stopnia rozwijane, że już w pewnym sensie interpretują zależności językowe, tematyczność witryny (ang. topical authority) czy właśnie nasycenie tekstu słowami kluczowymi związanymi z zapytaniem użytkownika. Nie chodzi jednak o to, by spamować tymi frazami, ale rzeczywiście odpowiedzieć na pytanie zadane przez potencjalnego klienta.
Podstawą działań w zakresie copywritingu SEO jest ustalenie odpowiedniej frazy kluczowej i fraz dodatkowych, na które pozycjonowana będzie dana strona internetowa.
Proces dobierania optymalnych słów pod uwagę należy wziąć następujące czynniki:
- Popularność fraz kluczowych - wpływa na nią konkurencyjność branży, w której funkcjonuje dana firma. Popularność poszczególnych fraz określa natomiast przede wszystkim liczba użytkowników, która wpisuje je w okno wyszukiwarki w określonej jednostce czasowej. W narzędziach analitycznych to zjawisko określa się również trudnością/łatwością frazy kluczowej.
- Aktywność konkurencji - im większa liczba stron pozycjonowanych na określoną frazę, tym trudniej osiągnąć pożądane rezultaty w tym aspekcie.
- Długość słów kluczowych i poziom ich szczegółowości - stosowanie słów kluczowych z tak zwanym „długim ogonem” (ang. long tail) zwiększa prawdopodobieństwo dotarcia klienta wyrażającego konkretną potrzebę lub problem. Dla przykładu, użycie frazy „różowy top z długim rękawem” zamiast „bluzka damska” w przypadku faktycznej obecności tego produktu w Twoim asortymencie sprawi, że klient go poszukujący odwiedzi właśnie Twój sklep, a nie każdy inny zawierający odzież kobiecą.
- Niepowtarzalność fraz - każda podstrona, produkt lub usługa powinny mieć odrębnie przypisane słowa kluczowe w celu maksymalnego odróżnienia ich od siebie. Przestrzeganie tej zasady pomaga uniknąć tak zwanej kanibalizacji treści, które są negatywnie postrzegane przez roboty wyszukiwarki Google.
Oprócz wymienionych wyżej czynników, optymalizując treści na stronach naszych klientów, pod uwagę bierzemy ponadto:
- długości poszczególnych tekstów,
- właściwe formatowanie z uwzględnieniem nagłówków, tytułów i śródtytułów,
- obecność meta-tagów, w tym meta title i meta description,
- wyróżnianie najistotniejszych fragmentów tekstu za pomocą pogrubień lub kursywy,
- linkowanie wewnętrzne,
- techniki angażujące odbiorcę.
SEO w stolicy
Jeśli więc prowadzisz firmę w Warszawie i chcesz postawić na skuteczne pozycjonowanie - nie zwlekaj i odezwij się do nas już dziś. Mimo że stolica oddalona jest od Poznania o niespełna 300 km, efektywność działań prowadzonych przez agencję Empressia w zakresie realizacji założonej strategii pozycjonowania nie ulega obniżeniu jakości.
Z naszymi klientami i partnerami współpracujemy w całej Polsce i kontaktujemy się w sposób dogodny dla obu stron, nie zakłócając zdobywania wspólnie ustalonych celów.
Pozycjonowanie - Warszawa
Od 2020 roku pomogliśmy rozwinąć biznes przedsiębiorcom nie tylko z Poznania, ale także firmom z innych zakątków Polski, Europy czy świata. Mimo wypracowanej renomy wciąż pogłębiamy wiedzę z zakresu ciągle zmieniających się algorytmów Google. Nadal utrzymujemy wysoki standard obsługi klienta i stosowanie etycznych oraz bezpiecznych rozwiązań z zakresu SEO. Naszych usługobiorców postrzegamy jako kontrahentów, z którymi łączy nas wspólny cel.
- Mamy kilkunastoletnie doświadczenie w branży SEO,
- Oferujemy bogaty dostęp do narzędzi specjalistycznych w branży,
- Zapewniamy monitorowanie i raportowanie prac,
- Stawiamy na dopasowanie strategii pozycjonowania dla określonej strony internetowej,
- Reagujemy na trendy, sezonowość oraz zmiany w kontekście aktualizacji algorytmów Google,
- Stosujemy indywidualne podejście do klienta,
- Przydzielamy dedykowanego opiekuna projektu.
Szukasz agencji SEO, która zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony internetowej, opracuje skuteczną strategię, pomoże wygrać z lokalną konkurencją i sprowadzi wartościowy ruch na witrynę? Jesteś w dobrym miejscu! Skontaktuj się z przedstawicielami firmy Empressia, żeby dogadać szczegóły współpracy!