Pozycjonowanie

Skutecznie pozycjonowanie stron internetowych - Empressia Poznań

Czym jest pozycjonowanie?

Proces pozycjonowania strony internetowej (w Polsce znane jako branża SEO) powoduje, że pojawia się ona na wysokich pozycjach wyszukiwarki Google, po wpisaniu do niej odpowiednich słów kluczowych. W Twoim przypadku, słowa kluczowe to wyrażenia, które dokładnie określają sprzedawane przez Ciebie produkty czy usługi.

Dotarcie do najwyższych miejsc w wynikach wyszukiwania wymaga wykonania działań, dla których potrzeba szerokich umiejętności oraz specjalistycznej wiedzy. Znajomość sposobu działania algorytmów wyszukiwarek, profesjonalne narzędzia SEO, śledzenie działań konkurencji, a także stała kontrola i obrona umiejscowienia w rankingu, to elementy niezbędne do skutecznego pozycjonowania stron internetowych. W tym zakresie pomagamy naszym klientom już od 10 lat!

Czy wiesz, że prawie 98% użytkowników internetu korzysta z przeglądarki internetowej Google? Firmom, które chcą ze swoim biznesem zaistnieć w sieci, daje to ogromne możliwości pozyskania nowych klientów, a co za tym idzie korzyści finansowych. Powstaje też jednak pytanie, jak sprawić, aby sklep internetowy znalazł się w Top10 na wyszukiwaną frazę w Google, co zrobić, by notował wzrosty współczynnika kliknięć, a jak najmniejszy bounce rate? Odpowiedzią jest pozycjonowanie stron internetowych.

pozycjonowanie stron

Jak pozycjonować strony internetowe?

Pozycjonowanie stron wiąże się z szeregiem działań, które mają się przyczynić do zwiększania widoczności witryny w Google. Sama wysoka jakość oferowanych przez Ciebie usług nie sprawi, że Twój sklep czy strona internetowa będzie chętniej i częściej odwiedzana przez potencjalnych klientów. Bez właściwego contentu oraz optymalizacji witryny ruch i proces zakupowy będzie znikomy.

Pozycjonowanie stron www i sklepów internetowych ma przyczyniać się do pozyskania wysokiej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe. Zdecydowana większość użytkowników Google klika w strony, które znajdują się w pierwszej dziesiątce wyników w Google. Przeprowadzany przez nas proces pozycjonowania pomoże znaleźć się Twojej stronie w tym rankingu.


Odpowiednio wdrożone działania optymalizacyjne na stronie, a także ciągła praca nad serwisem www, to czynniki, które wpływają na zwiększenie ruchu, rozpoznawalność marki, dotarcie do nowych klientów i generowanie wzrostów sprzedaży.

Rozpocznij z nami współpracę i zyskaj widoczność, interesujący content, przewagę nad konkurencją. Traf w potrzeby odpowiedniej grupy docelowej. Zoptymalizujemy Twoją stronę zgodnie z algorytmami i czynnikami rankingowymi Google, a także będziemy czuwali nad procesem pozycjonowania, by strona internetowa pojawiała się w wynikach wyszukiwania na coraz więcej słów kluczowych i zapytań.


Pozycjonowanie strony jest procesem ciągłym, a nie jednorazowym, dlatego wszelkie działania na stronie muszą być kontrolowane, a ewentualne niedoskonałości - likwidowane. Pamiętaj, że optymalizacja strony nie polega na wpisaniu "magicznego kodu", który automatycznie wywinduje serwis lub sklep internetowy na wysokie pozycje w wyszukiwarce. Pozycjonowanie wymaga zastosowania odpowiednich wdrożeń, udogodnień i zmian na stronie, a także poza nią. Trzeba także dbać o to, aby wypracowana pozycja na daną frazę kluczową nie spadła w SERP. Dlatego też utrzymanie zadowalających efektów pracy SEO specjalistów wymaga wysiłku, analizy strony, trendów i konkurencji oraz zaangażowania.

Czy optymalizacja strony jest konieczna?

"Dlaczego moja strona nie wyświetla się w Google?" - odpowiedź na to pytanie jest prosta - pozycjonowanie strony internetowej nie zostało wdrożone wcale albo niepoprawnie, przez co nie widać efektów. Pozycjonowanie jest konieczne, jeśli prowadzisz sklep internetowy lub usługi, na których sprzedaży Ci zależy. Rozpoznawalności w sieci nie osiąga się tylko za pośrednictwem promocji w portalach społecznościowych, ale przede wszystkim pracy przy optymalizacji i pozycjonowaniu strony internetowej. Pomożemy Ci zaistnieć w rankingu Google, co przyczyni się do widoczności Twojej strony lub sklepu internetowego i wzmożonych procesów zakupowych. Nie zastanawiaj się nad tym, czy pozycjonowanie stron internetowych jest potrzebne, ale nad tym, dlaczego jeszcze nie wdrożyłeś działań SEO do swojej witryny.

pozycjonowanie stron pozycjonowanie stron internetowych

Kiedy możesz spodziewać się efektów pozycjonowania?

Współpracujący z nami klienci często zadają pytanie o to, kiedy będą widoczne efekty pozycjonowania w postaci wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google.


Pierwsze efekty naszego działania będą widoczne już po kilku dniach od rozpoczęcia współpracy, dzięki którym np. strona będzie ładowała się szybciej.


Z reguły pierwszym i podstawowym zadaniem jest rozpoczęcie działań optymalizacyjnych na Twojej stronie www. To właśnie ten aspekt poprawi widoczność danego serwisu. Jednak odpowiedź na pytanie, "kiedy będę na pierwszych miejscach w wyszukiwarce" - nie jest jednoznaczna i jest uzależniona od wielu czynników.


Zajrzyj na nasz artykuł blogowy, by dowiedzieć się, jak długo trwa pozycjonowanie strony internetowej. Więcej w kontekście czasu trwania pozycjonowania stron www oraz spodziewanych efektów, piszemy w naszym blogu.

Przeczytaj artykuł

Na efekt pozycjonowania strony internetowej i jej widoczność w Google na główne frazy (zwłaszcza te popularne) będziesz musiał poczekać nawet kilka miesięcy. Najlepszych efektów pozycjonowania możesz spodziewać się po pierwszym roku wdrażania potrzebnych działań optymalizacyjnych i konsekwentnego działania na stronie. Badania przeprowadzone za pomocą narzędzia Ahrefs wskazują, że lepsze wyniki pozycjonowania osiągają starsze strony (powyżej 1,5 roku) oraz z dobrą historią (które nie korzystały z tzw. działań Black Hat SEO, między innymi systemu wymiany linków, maskowania, czy kopiowania treści oraz takie, na które nie zostały z tego powodu nałożone filtry i kary od Google). Strony, które przez lata budowały swoją solidność i rzetelność lub mają wypracowany zadowalający efekt linków zewnętrznych ze sprawdzonych domen (choć nie przekładało się to na wysokie wyniki wyszukiwania w Google) mają szansę na szybsze wzrosty.


Wiele także zależy od lokalizacji - frazy lokalne jest łatwiej wypozycjonować niż te popularne i ogólnopolskie. Pozycjonowanie lokalne strony, które daje efekt wzrostów w wynikach wyszukiwania, trwa zwykle od 3 do 6 miesięcy.

Jak sprawdzisz efekty pozycjonowania w Poznaniu?

Aby wypozycjonować Twoją stronę internetową na Poznań, konieczne będzie założenie, skonfigurowanie oraz promocja wizytówki firmy w Google Moja Firma. Dzięki temu łatwiej dotrzesz do lokalnego klienta. Kolejne efekty, w postaci jednakowo wyższych lokat pozycjonowanych fraz na liście wyników wyszukiwania, a także zwiększonego ruchu na stronie www, będą widoczne w następnych miesiącach.


Od samego początku trwania współpracy, otrzymasz dostęp do niezależnego panelu Klienta, w którym na bieżąco, będziesz mógł śledzić postępy naszych poczynań. W panelu znajdziesz wszystkie frazy, które dla Ciebie pozycjonujemy. Z początkiem prac pojawi się ich kilkanaście/kilkadziesiąt i będą to tzw. frazy bazowe, czyli wyrażenia kluczowe szczególnie istotne dla Ciebie, stanowiące bazę do rozpoczęcia działań. Z biegiem czasu, w panelu Klienta, zaczną pojawiać się kolejne frazy, ujęte w tzw. pozycjonowaniu długim ogonem (long tail). Oczywiście wszystkie zostaną powiązane z ofertą Twojej firmy, a także zagadnieniami, na które Twój serwis www odpowiada. [Więcej na www.empressia.pl]


audyt strony internetowej

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Prowadzisz biznes w internecie, ale ruch na Twojej witrynie jest znikomy? To znak, że jest Ci potrzebne pozycjonowanie strony internetowej. Osoby, które się do nas zgłaszają, w pierwszej kolejności chcą wiedzieć, czy pozycjonowanie stron www jest drogie i jak szybko można zaobserwować jego efekty. Optymalizacja SEO jest kluczowa, jeśli chcesz na dane frazy główne znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania, dlatego warto w nią zainwestować.

Pozycjonowanie strony internetowej - za co płacisz?

Optymalizacja SEO i cały proces pozycjonowania stron www ma przełożyć się na finalny efekt w postaci wysokich wyników wyszukiwania na daną frazę kluczową. Naszymi działaniami sprawiamy, że Twoja strona internetowa z czasem zyskuje coraz to lepsze osiągnięcia w bezpłatnych, organicznych pozycjach w Google. Jak to się dzieje? Twoja strona nie zostanie wywindowana w górę po wprowadzeniu kilku trików i kodów. Musisz pamiętać, że pozycjonowanie stron internetowych jest procesem, na który składa się wiele czynników. To od ich systematycznego i rzetelnego wdrażania uzależniona jest cena tej usługi. W ramach SEO wprowadzamy zmiany w kodzie, na stronie i poza nią, optymalizujemy content i wdrażamy link building.


Pozycjonowanie to jeden z ważniejszych elementów marketingu internetowego, niezbędny do tego, aby zaistnieć w sieci. Nie daj się wyprzedzić konkurencji w swojej branży i sprawdź, ile kosztuje pozycjonowanie stron oraz za co dokładnie płacisz.

koszt pozycjonowania stron internetowych

Audyt SEO strony

Praca nad Twoją stroną zaczyna się od jej audytu, który ma wskazać co na stronie działa dobrze, a co wymaga poprawy i jakie wdrożenia są na niej potrzebne. Audytu SEO dokonuje się przy uwzględnieniu czynników rankingowych i algorytmów Google, które mają wpływ na pozycjonowanie strony www. Audyt, który od nas otrzymujesz, zawiera informacje o ogólnej kondycji strony, optymalizacji nagłówków, metadanych, linkowaniu wewnętrznym i nawigacji strony. W audycie udostępniamy także informacje dotyczące contentu, szybkości strony, dostosowania do wersji mobilnej oraz wdrożenia sitemaps. Do przygotowania raportu wykorzystujemy sprawdzone narzędzia i to także dzięki nim otrzymujesz kompletny raport, który daje Ci informacje na temat tego, co musisz poprawić na swojej witrynie.


Audyt strony uświadomi Ci, co trzeba na niej zmienić, aby pojawiła się ona w jak najwyższych wynikach wyszukiwania w Google. Płacisz przede wszystkim za czas, który specjalista SEO poświęcił na przygotowanie raportu. Cena ta jest uzależniona od wielkości strony/sklepu internetowego i ilości podstron, które wymagają przeanalizowania. SEOwiec nad tworzeniem audytu spędza zazwyczaj od dwóch do kilkunastu godzin, a przyjmując, iż jego praca za roboczogodzinę wynosi 100 zł, to za gotowy audyt SEO zapłacisz od 200 do kilku tysięcy złotych. Przeprowadzany przez nas audyt jest zwyczajowo częścią usługi pozycjonowania strony.

audyt strony internetowej

Optymalizacja on-site

Właściwy proces pozycjonowania strony internetowej rozpoczyna się od wprowadzania zmian na Twojej witrynie www, do których należy

  • wdrożenie narzędzi Google Analytics i Google Search Console,
  • analiza kodu strony - najpierw sekcji head, a następnie kolejnych podstron,
  • analiza fraz kluczowych dla strony,
  • indeksacja strony,
  • likwidowanie duplikatu treści,
  • optymalizacja nagłówków oraz metadanych do strony głównej i podstron,
  • tworzenie contentu na stronę z uwzględnieniem fraz kluczowych i long tailowych (opis strony głównej, treści blogowe, opisy kategorii i produktowe),
  • tworzenie pliku robots.txt oraz sitemap.xml,
  • sprawdzanie, czy adresy URL są przyjazne,
  • analiza linkowania wewnętrznego (w treści i w strukturze strony), wdrażanie odpowiednich strategii,
  • optymalizacja zdjęć atrybutem alt,
  • dostosowanie strony do wersji mobilnej i responsywnej,
  • poprawa szybkości witryny.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej on-site? Są to podstawowe działania, które wdrożymy na Twojej stronie, a które stanowią istotny fundament do dalszych działań. Optymalizacja wewnątrz strony jest pracochłonna i trzeba poświęcić jej sporo czasu, dlatego cena uzależniona jest właśnie od godzin, które SEOwiec poświęca na pracy nad stroną internetową.

Optymalizacja on-site trwa od czterech do kilkudziesięciu godzin (w zależności od strony i dostępnych podstron), a godzina pracy specjalisty SEO kosztuje 140 zł. Z tego względu za wewnętrzne pozycjonowanie strony zapłacisz od 400 do 4000 zł. Do tego trzeba doliczyć cenę za treści, które muszą pojawić się w obrębie witryny, aby nasycić je słowami kluczowymi. Zwyczajowo specjalistyczny tekst składa się z 6000-10000 znaków ze spacjami, a koszt takiego artykułu wynosi od 100 do 250 zł. Artykuły blogowe powinny pojawiać się systematycznie (minimum dwa w miesiącu). Zatem całość pozycjonowania strony skierowanej na działania on-site to koszt od kilkuset do nawet kilkunastu tysięcy złotych.

Optymalizacja off-site

W ramach zewnętrznego pozycjonowania strony internetowej wykonuje się trzy podstawowe działania: link building, content poza obrębem strony i analiza konkurencji

Link building

kluczowe działanie w ramach pozycjonowania strony off-site. Celem linkowania zewnętrznego jest wzmocnienie rzetelności witryny poprzez prowadzące do niej zakotwiczenia ze sprawdzonych i wartościowych witryn. Poniesione przez Ciebie koszty zewnętrznego pozycjonowania strony www skupiają się przede wszystkim na pozyskiwaniu linków zewnętrznych. Korzystamy tylko i wyłącznie z technik White Hat SEO, a to oznacza, że zdobywamy je ręcznie z ogólnotematycznych portali. Miesięcznie pozyskujemy ok. 30 linków dla danej witryny, co przekłada się na pracę od 3 do 8 godzin. W takim przypadku link building strony kosztuje od 300 do 800 złotych.

Content

linki zdobywa się za pośrednictwem katalogów, wpisów na forum i blogu, na portalach ogłoszeniowych, ale także za pośrednictwem merytorycznych tekstów na portale zewnętrzne, w których zakotwicza się link prowadzący do Twojej strony. Treści umieszczamy na silnych i sprawdzonych portalach tematycznych. Cena takiej publikacji (wraz z linkiem) wynosi od 50 do nawet kilku tysięcy złotych. Do tego trzeba doliczyć koszt stworzenia specjalistycznego artykułu - od 50 do 200 złotych.

Analiza konkurencji

nie zaprzestajemy analizować działań konkurencji, które przekazują istotne informacje dotyczące potrzeby wprowadzenia konkretnych strategii. Skupiamy się także na potrzebach użytkownika, dlatego obserwujemy trendy i oczekiwania internautów co do zawartości strony i jej ogólnej użyteczności, do których dostosowujemy np. treści blogowe. Swoją pracę w tym zakresie wykonujemy przy wsparciu sprawdzonych narzędzi analitycznych. Koszt takich działań w miesiącu wynosi od 300 do 500 złotych.


Koszt pozycjonowania - ile zapłacisz za optymalizację?

Cena jest uzależniona od branży, wielkości sklepu lub serwisu oraz od tego, czy chcesz pozycjonować się lokalnie, czy globalnie. Sprawdź nasz cennik albo skontaktuj się z nami bezpośrednio. Koszt pozycjonowania strony lub sklepu internetowego rozpatrujemy indywidualnie.

Dlaczego warto z nami pozycjonować stronę www?

Od dziesięciu lat zajmujemy się tym, co lubimy, a przy tym widzimy satysfakcjonujące efekty swojej pracy. Dostrzegają je także nasi klienci, którzy zanotowali ogromny ruch na swoich stronach przełożony na korzyści materialne. Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem, w który zaangażowany jest sztab ludzi odpowiadających za optymalizację SEO, linkowanie zewnętrzne, tworzenie contentu, ale także za działania webdeveloperskie i zmierzające do tego, by dana strona była dla użytkownika jak najbardziej intuicyjna i użyteczna.

Pozycjonujemy strony www dla robotów indeksujących wyszukiwarki Google, ale przede wszystkim dla użytkowników, dlatego w podstawowych działaniach optymalizacyjnych skupiamy się na potrzebach klienta i potencjalnych klientów.

Pamiętaj, że pozycjonowanie strony jest ważnym elementem marketingu internetowego, który może wypromować Twoją witrynę lub sklep - bez potrzeby inwestowania w dodatkową formę reklamy.


Dlaczego warto wybrać naszą agencję interaktywną?

Twoja strona znajdzie się w Top 10 już po kilku dniach od wdrożenia zmian - nie opowiadamy Ci takich bajek i nie mydlimy oczu obietnicami bez pokrycia. Pozycjonowanie strony trwa, ale działania przez nas wykonywane przeprowadzamy rzetelnie - nie pracujemy na skróty i nie zapewniamy o efektach, których w bardzo krótkim czasie na swojej stronie nie uświadczysz.

Branża marketingu internetowego rozwija się dynamicznie - i co za tym idzie - rośnie konkurencja oraz popyt na usługę pozycjonowania strony www. Nie daj się oszukać agencjom, które obiecują Ci, że przebijesz się w branży szybko i za niewielką kwotę - zwłaszcza jeśli Twoja strona lub sklep dopiero zaczyna raczkować i jesteś na rynku nowym przedsiębiorcą w dość popularnej dziedzinie sprzedażowej (np. sklep obuwniczy). Pozycjonowanie stron to nie gra - nieczyste zagrywki i cheaty nie zadziałają w walce o podium. Nasza agencja gra tylko fair play, wykorzystując w optymalizacji SEO tylko sprawdzone, rzetelne i precyzyjne działania, używając do tego tylko swojego doświadczenia, wiedzy, umiejętności i nieskończonych pokładów kreatywności.

Jesteśmy agencją interaktywną, a to oznacza, że nie tylko pozycjonujemy strony www, ale także tworzymy je od podstaw, dostosowujemy do potrzeb użytkowników (UX i UI), piszemy na nie wartościowe i merytoryczne treści, a do każdego z naszych klientów podchodzimy w sposób indywidualny. Nasi specjaliści wspierają siebie nawzajem wiedzą, a następnie ją kondensują, czego efektem jest kompleksowe i efektywne działanie na Twojej stronie.

Tworzymy i pozycjonujemy nie tylko dla robotów indeksujących Google, ale przede wszystkim dla ludzi. Dlatego każdorazowo stawiamy siebie w roli potencjalnego użytkownika Twojej strony. Między innymi dzięki temu zoptymalizowane przez nas witryny są intuicyjne i przejrzyste, a treści na niej się znajdujące w sposób kompleksowy i wyczerpujący odpowiadają na pytania użytkowników.


Z nami warto pozycjonować stronę, by już na początku zyskać jasne i transparentne zasady współpracy, mierzalność wykonywanych prac na stronie i w efekcie ruch na witrynie oraz wyższe notowania w wynikach wyszukiwania na dane słowa kluczowe, long tailowe i zapytania.


Jak pozycjonujemy stronę www?

Wielu przedsiębiorców decyduje się na promocję lub biznes w sieci, bo to właśnie za pośrednictwem tego medium mogą dotrzeć do większej liczby odbiorców. Jednak potencjalni klienci muszą oni na nią trafić - zazwyczaj dzieje się to dzięki odpowiedniemu doborowi kluczowych fraz i zapytań. Warto pozycjonować, bo jest to szansa dla Twojego biznesu na to, aby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów.

Nie zbywamy Cię kilkoma dodatnim efektami, ale ciągle pracujemy nad tym, aby Twoja strona była jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google. Ponadto zaczynając z nami współpracę, masz wgląd do działań, które prowadzimy na Twojej witrynie poprzez konto klienta, a raz na miesiąc otrzymujesz od nas szczegółowe raporty z przeprowadzonych optymalizacji witryny i linkowania zewnętrznego. Na początku współpracy nad Twoją stroną internetową tworzymy audyt SEO z dokładnym określeniem działań, które trzeba poprawić lub wdrożyć od podstaw. Następnie przystępujemy do optymalizacji on-site, a potem off-site - z uwzględnieniem spójnej, rzetelnej i klarownej strategii działań. Każdy z elementów pozycjonowania stron www musi ze sobą współgrać, by przynosił długofalowe efekty oraz ruch na stronie.


Decydując się na współpracę z nami, otrzymujesz nie tylko widoczne efekty działań naszych specjalistów, ale także nasze wsparcie i odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 53 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności