KAMPANIE GOOGLE ADS (DAWNIEJ: ADWORDS)

Zainwestuj w reklamę i zarabiaj. Skuteczne kampanie Google Ads z agencją Empressia.

Poznaj naszą ofertę
google ads reklamy w wyszukiwarce

Google Ads – reklamy w wyszukiwarce Google (i nie tylko!)

Za pomocą kampanii Google Ads (znanych dawniej jako Google AdWords) możemy dotrzeć do Twojej grupy docelowej i zwiększyć widoczność strony w sieci. Niezależnie od tego, czy chodzi o reklamy w wynikach wyszukiwania, na portalu YouTube czy stronach internetowych, które odwiedza Twój potencjalny klient – pomożemy Ci skutecznie wypromować biznes.

Razem stwórzmy kampanię Google Ads, która przyciągnie uwagę i przyniesie sukces!

DARMOWA WYCENA GOOGLE ADS

Reklama Google Ads – wirtualny billboard w internecie

Reklamy w radiu i telewizji są już, można powiedzieć, naturalnym zjawiskiem. Stanowią integralną część słuchania i oglądania. Podobnie jest z reklamą w internecie. Czytasz artykuł, w którym nagle, prawie niezauważalnie pojawia się subtelna reklama. Odpalasz klip na YouTube, ale najpierw… reklama! Innym razem wpisujesz słowo kluczowe do wyszukiwarki Google i na początku wyświetlają się wyniki sponsorowane. To właśnie reklama w Google Ads.

Czasami taki komunikat może Ci umknąć. Innym razem zirytować… Kolejnym wpaść do podświadomości. I taka reklama również staje się integralną częścią doświadczenia w cyfrowym świecie. Razem z nami dowiesz się, jak wykorzystać jej potencjał i przekuć w szansę dla swojego biznesu!

Porównanie kampanii – Google Ads vs reklama tradycyjna

Cecha Kampanie reklamowe Google Ads Kampanie reklamowe tradycyjne
Targetowanie Precyzyjne targetowanie grupy docelowej na podstawie słów kluczowych, preferencji użytkowników itd. Ogólna ekspozycja na szeroką publiczność w określonym obszarze
Widoczność Możliwość dotarcia do potencjalnych klientów w wyszukiwarce, YouTube, na różnych stronach Zależy od medium, np. telewizji, prasy, radia czy reklamy outdoorowej
Koszt Elastyczność w dostosowywaniu budżetu reklamowego na podstawie potrzeb i wyników kampanii Często wyższe koszty reklamy w tradycyjnych mediach i narzucony z góry cennik zależny np. od godziny wyświetlania reklamy
Pomiar efektywności Dokładne monitorowanie i analizowanie wyników reklamy (liczba kliknięć, konwersji itd.) Trudniejsze do zmierzenia i oceny
Interakcja Użytkownik może wejść w interakcję z reklamą, np. klikając ją Brak bezpośredniej interakcji z reklamą
Personalizacja Możliwość dostosowania reklamy do zainteresowań i potrzeb użytkowników Brak możliwości personalizacji do jednostki
Szybkość i elastyczność Szybkie uruchomienie + opcja dostosowania jej już w trakcie trwania Dłuższy czas potrzebny na przygotowanie i uruchomienie reklamy
Remarketing Docieranie do użytkowników, którzy już mieli do czynienia z marką Brak
Kreatywność Różnorodność formatów reklamowych (wideo, grafika, tekst) Różnorodność formatów, ale dostosowanych do konkretnego medium (radio – audio, telewizja – wideo itd.)

Co daje kampania Google Ads?

  • Więcej sprzedajesz online i offline
  • Kontrolujesz budżet reklamowy
  • Możesz edytować, wstrzymywać lub usuwać kampanię w każdej chwili
  • Pozyskujesz więcej leadów
  • Budujesz świadomość marki
  • Kreujesz wizerunek
  • Docierasz do nowych odbiorców
  • Powracasz do osób, które już widziały Twoje reklamy
  • Reklamujesz się w różnych miejscach: w sieci wyszukiwania, na YouTubie, w aplikacjach, innych witrynach
co daje kampania google ads

Typy kampanii Google Ads – co wybrać?

Już wiesz, że warto inwestować w reklamy Google Ads. Ale czy wiesz, że masz do wyboru różne rodzaje kampanii? Google Ads, jako system reklamowy, dzieli się na:

Kampanie w sieci wyszukiwania

Kampanie w sieci wyszukiwania

Wpisujesz coś do wyszukiwarki Google i na samej górze pojawia się reklama Twojej strony. Idealna sytuacja, prawda? Taki efekt osiągniesz właśnie dzięki kampaniom w sieci wyszukiwania. Zdobądź pierwsze pozycje w Google.

Kampanie wideo

Kampanie wideo

Reklamy wideo skutecznie przykuwają uwagę, ponieważ angażują dwa zmysły: wzrok i słuch. Wykorzystaj ich potencjał przy pomocy tego typu kampanii. Wyróżnij się na tle konkurencji i postaw na kampanię wideo.

Kampanie promujące aplikacje

Kampanie promujące aplikacje

Dobra promocja apki to dziś konieczność. Reklamuj ją w wyszukiwarce, Google Play, YouTubie czy sieci reklamowej. W systemie reklamowym Google Ads uruchomisz specjalną kampanię dla aplikacji, która obejmuje powyższe rozwiązania.

Kampanie lokalne

Kampanie lokalne

Reklamy Google Ads nie ograniczają się wyłącznie do świata online. Dzięki reklamom lokalnym wypromujesz sklepy stacjonarne i wydarzenia odbywające się offline. W ramach usługi podasz szczegółowe informacje o lokalizacji oraz wykorzystasz potencjał marketingu wielokanałowego.

Kampanie inteligentne

Kampanie inteligentne

Oszczędzaj to, co najcenniejsze: czas! Dzięki kampaniom inteligentnym zautomatyzujesz cały proces. Podajesz tylko kilka informacji, a algorytm Google automatycznie tworzy reklamę, ustala koszty czy wybiera miejsce wyświetlania reklam.

Kampanie Performance Max

Kampanie Performance Max

Dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads? Z kampanią Performance Max to możliwe! Optymalizuj i zwiększ skuteczność kampanii Google Ads. Wykorzystaj potencjał automatyzacji i rozbudowanych statystyk potrzebnych do analizy. A na końcu ciesz się z większej liczby i wartości konwersji.

Content

Kampanie produktowe

Reklamy produktowe w wyszukiwarce Google oraz na karcie Zakupy Google pomagają atrakcyjnie przedstawić towar. W ramach kampanii wyświetlisz zdjęcie przedmiotu, tytuł, cenę, nazwę sklepu i inne informacje, które zachęcą użytkownika do kliknięcia!

od czego zalezy pozycja reklamy w google ads

Od czego zależy pozycja reklamy w Google Ads? Ranking reklamy w 6 punktach:

  • Stawka – informujesz system Google Ads o tym, ile jesteś w stanie maksymalnie zapłacić za kliknięcie reklamy. Nasi eksperci pomogą wyestymować stawkę i tak rozdzielić budżet, żeby cała kampania była optymalna.
  • Jakość – reklamy graficzne, tekstowe lub wideo muszą być przygotowane dobrze i być trafne. System ocenia jakość reklam i podsumowuje wynik jakości, który możemy monitorować.
  • Próg – system Google Ads narzuca również minimalne progi jakości, które są wymagane, żeby wyświetlać reklamy.
  • Konkurencyjność – gdy dwie reklamy, które „walczą” o tę samą pozycję, spełniają podobne czynniki rankingowe, obie mają szansę na zdobycie tej pozycji. Im większa różnica w rankingach tych dwóch reklam, tym większa szansa wygranej w przypadku reklamy o wyższym rankingu. Może ona mieć jednak wyższy koszt kliknięcia.
  • Kontekst – czyli słowa kluczowe, lokalizacja użytkownika, rodzaj urządzenia, z którego korzysta, a nawet godzina wyszukiwania czy inne sygnały.
  • Wpływ innych formatów i komponentów – na ranking mają wpływ również dodatkowe informacje, takie jak numer telefonu.

Nie przepalaj budżetu

Nieodpowiednio ustawiona kampania w sieci reklamowej Google Ads, kreacje graficzne niedostosowane do formatu banneru, za długie teksty, które Google „ucina” w reklamie lub inne niedopracowane szczegóły, mogą przyczynić się do… straty pieniędzy!

Dlatego właśnie prowadzenie kampanii Google Ads należy powierzyć specjalistom. Takich znajdziesz w agencji Empressia!

DARMOWA WYCENA GOOGLE ADS
nie przepalaj budżetu

Google AdWords czy Ads? 🤔

W 2018 r. system reklamowy Google AdWords zmienił nazwę na Google Ads. Mimo tego ludzie (a nawet niektórzy specjaliści!) używają starej nazwy. Kampanie Google AdWords nadal istnieją, ale pod inną – skróconą nazwą.

Warto mieć to na uwadze wtedy, gdy podejmujesz współpracę z agencją zajmującą się kampaniami Google Ads. Jeżeli w ofercie, artykułach blogowych czy folderach reklamowych widnieje stara nazwa kampanii AdWords, wtedy nasuwa się kilka wniosków:

albo od 2018 roku nikt nie aktualizował tych materiałów, albo świadomie wykorzystuje się niewiedzę klientów, by ich przyciągnąć (np. pozycjonując stronę na frazy związane właśnie z nazwą Google AdWords).

Prawda jest taka, że firma Google często zmienia nazwy różnych programów, narzędzi, a nawet algorytmów czy aktualizacji. Rozprawmy się zatem na zawsze z tym, jak mówić: kampania Google AdWords czy Ads? My, zgodnie z oficjalną nazwą, wybieramy drugą opcję!

Czy inwestycja w reklamy Google Ads się opłaca?

Mówi się, że reklamy Google Ads wyświetlają się zawsze i to jest najlepsza gwarancja tego rozwiązania. Zazwyczaj ten proces porównuje się do pozycjonowania stron internetowych, gdzie nawet gdy określisz budżet, nie masz gwarancji pozycji. Ale w Google Ads jest czasami podobnie. Mimo określonych stawek i ustawionych reklam możesz przepalić budżet.

Inwestycja w reklamy Google Ads jest opłacalna wtedy, gdy masz ustalony jasny cel, mądrze rozplanowany budżet, określoną konkurencję, z którą nie tylko chcesz, ale możesz walczyć, odpowiednio zoptymalizowaną kampanię i dokładną grupę odbiorców, do których masz kierować materiały promocyjne.

czy inwestycja w reklamy google ads sie oplaca.png

Cel reklamy

Jeśli masz jasno określony cel reklamy, na przykład zwiększenie sprzedaży produktów lub generowanie leadów, Google Ads może być skutecznym narzędziem w jego realizacji. Możemy zoptymalizować kampanie reklamowe w Google Ads pod kątem konwersji.

Budżet reklamowy

Pomożemy Ci ustalić odpowiedni budżet na reklamy Google Ads. Koszty mogą się różnić w zależności od branży, konkurencji i wybranych słów kluczowych. Ważne jest ustalenie realistycznego budżetu reklamowego, który pozwoli osiągnąć zamierzone cele.

Konkurencja

Jeśli branża, w której działasz, jest silnie konkurencyjna, koszty reklam w Google Ads mogą być wyższe. Należy wziąć pod uwagę konkurencję i określić, czy masz odpowiednią strategię marketingową i budżet na rywalizację z innymi firmami. Chętnie w tym pomożemy!

Optymalizacja i monitorowanie

Skuteczne korzystanie z Google Ads wymaga ciągłej optymalizacji i monitorowania kampanii. Wymaga to analizy danych, testowania strategii reklamowych i dostosowywania kampanii do różnych czynników. Współpracując z nami, ta praca jest po naszej stronie.

Docelowa grupa odbiorców

Google Ads oferuje zaawansowane opcje targetowania, które pozwalają dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców. Jeśli dobrze zrozumiesz swoją docelową grupę odbiorców i zoptymalizujesz kampanie pod kątem ich potrzeb i preferencji, możesz osiągnąć lepsze wyniki.

projektowanie stron internetowych

Certyfikat Google Partners

Szukasz ekspertów, którzy dobrze wypromują Twoją stronę internetową, e-sklep, a może nawet wydarzenie stacjonarne? Jesteś w dobrym miejscu!

Mamy status Partnera Google, co tylko potwierdza, jak działamy. Mamy umiejętności, doświadczenie i przede wszystkim chęć do pomocy! Maksymalizujemy sukces kampanii naszych klientów. Rozwijamy Twój biznes.

Zapraszamy do kontaktu!

DARMOWA WYCENA GOOGLE ADS
Oceń nasze usługi
5/5 na podstawie 1 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności