Bydgoszcz

Pozycjonowanie stron internetowych - Bydgoszcz

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć, miło nam witać Cię poznać! Właśnie postawiłeś zdecydowany krok w stronę rozwoju swojego biznesu. Znalazłeś się na oficjalnej stronie jednej z najlepszej agencji SEO w Polsce. Od ponad 10 lat zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron www firmom z całego kraju. Zostań z nami nieco dłużej, a z przyjemnością opowiemy Ci, na czym polega pozycjonowanie stron internetowych. Bydgoszcz już znajduje się w zestawieniu lokalizacji naszych dotychczasowych klientów.

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych stało się nie tylko podstawą promocji firm w sieci, ale także sposobem komunikacji z podstawowym klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób może wpłynąć na funkcjonowanie Twojej firmy, zachęcamy do bliższego zapoznania się z jednym z podstawowych filarów marketingu internetowego.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych w Bydgoszczy

Bydgoszcz należy do z najprężniej rozwijających wojewódzkich miast Polski. Charakteryzuje go infrastruktura miasta stanowiąca optymalne warunki dla rozwoju nowych przedsiębiorstw. Rozwojowi biznesu w tym mieście sprzyjają ponadto takie czynniki jak:

  • zauważalny wzrost kapitału zagranicznego,
  • dostępność wyjątkowo dużej kadry pracowniczej,
  • wsparcie Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.

Raport Banku Światowego „Doing Business in Poland 2015” ponadto wskazuje na to, że Bydgoszcz jest dogodnym miejscem dla prowadzenia działalności gospodarczej. Atrakcyjność miejsca pod względem biznesowym podkreśla także jego wyróżnienie przez Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych ABSL ukazujący niebagatelny wkład miasta w dynamiczny rozwój sektora nowoczesnych usług w Polsce. Wzrastająca konkurencja branż lokalnych zmobilizowała przedsiębiorców do sięgnięcia po kompleksową promocję firm. Jej nieodłącznym elementem jest pozycjonowanie stron www. Bydgoszcz wybiera najskuteczniejszy sposób na skontaktowanie się z potencjalnym klientem.

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie jest formą zwiększania widoczności firm w sieci dzięki spełnianiu wymogów stawianych przez algorytmy wyszukiwarki. Proces ten można nazwać także sposobem na windowanie pozycji witryny w wynikach wyszukiwania Google, który chce proponować swoim użytkownikom najwyższej jakości produkty. Produktami w tym przypadku są strony internetowe - atrakcyjne zarówno dla internautów, jak i robotów wyszukiwarki. Pod uwagę brane są ich cechy techniczne, merytoryczne, wizualne oraz funkcjonalne. Niebagatelne znaczenie mają także czynniki z obszaru optymalizacji SEO strony internetowej.

Pozycjonowanie sklepów

Dlaczego warto pozycjonować stronę w Google?

  • Zwiększysz poziom sprzedaży swojej firmy
  • Zwiększysz zaufanie klientów do oferowanych przez siebie produktów lub usług
  • Wykorzystasz potencjał wyszukiwarki Google
  • Za pośrednictwem zoptymalizowanej witryny internetowej zadbasz o nowoczesną wizytówkę firmy
  • Postawisz na organiczne pozyskiwanie klientów oszczędzając przy tym środki finansowe
  • Podwyższysz konwersję swojej strony internetowej
  • Zbudujesz pozytywny wizerunek firmy
  • Skorzystasz z synergii działań składających się na pozycjonowanie
  • Zadbasz o długotrwałe rezultaty promocji firmy w sieci
  • Szybciej trafisz do wybranej grupy docelowej
  • Nie dasz się zaskoczyć konkurencji
  • Przygotujesz się na nieuniknione zmiany rynkowe
  • Postawisz na mierzalne sposoby promocji firmy, które można optymalizować na podstawie konkretnych wyników
  • Zainwestujesz w przyszłość swojej firmy
  • Poznasz od kuchni marketing internetowy i nauczysz się go wykorzystywać na własną rękę

Co więcej, jesteśmy przekonani, że po określonym upływie współpracy z agencją SEO, do powyższej listy dopisałbyś swoje spostrzeżenia na temat zalet prac nad swoją witryną biznesową… :)

Pozycjonowanie stron internetowych - jakie są działania SEO?

SEO (ang. Search Engine Optimization) to pojęcie rozpoznawalne w branży kojarzy, mimo że trudno w dwóch słowach przedstawić, co się pod nim kryje. Nic dziwnego, ponieważ SEO składa się z wielu zróżnicowanych działań, dotyczących zarówno technicznych, jak i kreatywnych obszarów strony. Oprócz analizy logów serwera, migracji i przebudowy stron oraz ściągania kar Google’a składa się na niego:

  • Audyt SEO - punkt wyjściowy wszystkich czynności związanych z pozycjonowaniem. Audyt jest formą zbierania danych dotyczących strony internetowej oraz wskazania jej zalet i słabości. Profesjonalnie i dogłębnie przeprowadzona analiza witryny pozwoli na zaplanowanie skutecznej strategii zwiększania jej widoczności w sieci. Jest ona także niezbędna przy wstępnej wycenie pozycjonowania danej strony www. Badaniu zostają poddane zarówno czynniki off-site, jak i on-site strony oraz ich kompatybilność z rekomendacjami Google.
  • Optymalizacja treści i obrazów – właściwy dobór słów kluczowych w treściach zawartych na stronie pozwala na powiązanie oferty firmy z potrzebą wyrażoną przez internautę. Określone frazy kluczowe, którymi operują użytkownicy internetu, stanowią istotny komponent pozycjonowania na wielu jego płaszczyznach. Ważna jest ponadto wysoka wartość informacyjna udostępnianych treści, przystępność oraz ich dopasowanie do konkretnej grupy docelowej.
  • Link building – linkowanie zewnętrzne jest formą rozpowszechniania witryny biznesowej w internecie poza jej domeną. W jego zakresie pozycjonerzy odnajdują linki prowadzące do danej strony www w wartościowych i zgodnych tematycznie miejscach. Linkowanie wewnętrzne odpowiada natomiast za nawigację użytkownika po witrynie, co wpływa na poziom jej intuicyjności i łatwości użytkowania. Warto pamiętać, że przyrost linków powinien zostać rozłożony w czasie, by nie wzbudzał podejrzeń robotów wyszukiwarki Google.
  • Optymalizacja techniczna strony - zawiera się w niej między innymi usprawnienie ładowania strony, ustawienia przekierowań, dodanie atrybutów ALT do grafik obecnych w serwisie. Celem jest stworzenie prostej i intuicyjnej struktury strony internetowej zgodnej z zasadami UX oraz mobilnej wersji witryny. Działania SEO w ujęciu technicznym to także usuwanie wszelkich problemów, które mogły zostać spowodowane niewłaściwym postępowaniem poprzednich agencji SEO.
Pozycjonowanie sklepu internetowego

Co oprócz działań SEO składa się na pozycjonowanie stron internetowych?

Warto wiedzieć, że działania SEO stanowią zaledwie wierzchołek góry lodowej pozycjonowania stron internetowych w ujęciu całościowym. Są one bowiem jedynie komponentem składowym strategii mającej na celu zwiększenie widoczności witryny w sieci. Oprócz typowych czynności SEO w zakres pozycjonowania wchodzi między innymi:

Analiza konkurencji

Aktywność konkurencji wpływa na cenę osiągnięcia określonych wyników w wyszukiwaniach Google. Działalność firm tej samej branży w sieci sprawia, że pozycjonowanie staje się bardziej pracochłonnym i kosztownym procesem.

Badania w obszarze konkurencji rozpoczyna się od wytypowania podstawowych konkurentów w branży. Najprostszym na to sposobem jest wyszukanie firm obecnych w wynikach wyszukiwarki na najważniejsze słowa kluczowe. Istotna jest analiza wszystkich fraz kluczowych konkurencji oraz jakość pozyskiwanych przez nią linków. W tym celu świetnie sprawdzają się płatne narzędzia takie jak Ahrefs lub Majestic.

Planowanie treści i sfery wizualnej strony

Content strony internetowej jest istotny nie tylko z perspektywy optymalizacji SEO. Merytoryczne i angażujące treści mają za zadanie także:

  • ściągać nowych odbiorców na stronę,
  • sprawiać, że odbiorcy pozostają dłużej w obszarze witryny, zwiększając jej konwersję,
  • zwiększać zaufanie potencjalnych klientów do określonych usług i produktów,
  • budować wizerunek eksperta w branży.

Pozycjonowanie stron www - Bydgoszcz

Celem każdego rodzaju contentu jest zatrzymanie odbiorcy w obrębie witryny jak najdłużej. Przeciętny internauta skanuje bowiem obszar treści, zanim uzna ją za wartą do przeczytania. Co więcej, wyszukiwarka Google nagradza te witryny, na których znajdują się praktyczne informacje. Kwestię te weryfikuje za pomocą algorytmu BERT, który wskazuje na wartość merytoryczną zawartości strony oraz jej unikalność. Content marketing najlepiej jest planować się, trzymając się podstawowych zasad tworzenia Rich Contentu. Należy do nich między innymi:

  • właściwy dobór stylu komunikacyjnego względem określonej grupy docelowej,
  • tematyka i długość poszczególnych tekstów,
  • oprawa wizualna,
  • odpowiednie formatowanie.

W naszej agencji strategię content marketingu realizują doświadczeni copywriterzy. Teksty optymalizowane są pod kątem SEO z wykorzystaniem takim narzędzi jak Surfer SEO oraz Ahrefs.

Monitorowanie widoczności

Z racji charakterystyki procesu pozycjonowania, monitorowanie jego wyników jest niezbędne z powodu:

  • możliwości utraty pozycji witryny w wyszukiwaniach Google z powodu zwiększonej aktywności konkurencji w sieci,
  • nieustannych zmian dotyczących algorytmów Google. Na ich podstawie może okazać się konieczna optymalizacja lub modyfikacja dotychczas podjętych działań z zakresu pozycjonowania,
  • zmian zachodzących w obszarze witryny,
  • potrzeby weryfikacji podjętych działań na rzecz witryny.

Dla kogo jest pozycjonowanie stron internetowych?

Każda firma posiadająca swoją stronę internetową powinna zadbać o odpowiednią reklamę w sieci. Bez reklamy w internecie pozyskiwania nowych klientów może stać się wyjątkowo utrudnione.

  • Wzrost widoczności strony - aż 97% polskich użytkowników internetu poszukuje istotnych dla siebie informacji z wykorzystaniem wyszukiwarki Google. Dotyczą one między innymi usług i produktów oferowanych przez firmy lokalne lub ogólnopolskie. Celem społeczeństwa jest nieustanne odnajdywanie sposobów na zaspokajanie swoich potrzeb.
  • Zwiększenie liczby osób odwiedzających stronę - czynnik ten w sposób niebagatelny zwiększa prawdopodobieństwo wzrostu poziomu sprzedaży firmy. Co więcej, utrwala swój obraz w świadomości potencjalnych klientów, którzy z produktów lub usług działalności będą chcieli, lub mogli skorzystać w późniejszym czasie. Rozpowszechniona wiedza na temat działalności firmy stymuluje ponadto marketing szeptany.
  • Zwiększenie zysków firmy - zwiększenie zysków finansowych firmy jest podstawowym następstwem rozpowszechnienia jej wizerunku w sieci. Warto zauważyć, że forma zwrócenia na siebie uwagi za pośrednictwem pozycjonowania w sposób nieodłączny idzie w parze ze wzrostem jakości witryny.
  • Długofalowe zdobywanie klientów - prace związane z pozycjonowaniem strony internetowej w sieci wymagają czasu, jednak ich efekty są długotrwałe. Skuteczne pozycjonowanie zwiększa bowiem komfort użytkowania poszczególnych witryn. Efekty pozycjonowania utrzymują się nawet na kilka miesięcy po zakończeniu kampanii marketingu internetowego.
  • Budowa zaufania marki w internecie - dobrze zaprojektowana strona internetowa pod względem technicznym, praktycznym i merytorycznym determinuje wzrost zaufania potencjalnych klientów względem określonych produktów i usług. Dzięki przemyślanemu content marketingowi mogą się oni dowiedzieć o ich szczegółowej specyfikacji oraz przykładach zastosowania.
  • Przewaga nad konkurencją - przewaga nad konkurencją w branży w przypadku pozycjonowania opiera się przede wszystkim o determinacje i konsekwencję w działaniach na rzecz poprawy jakości strony biznesowej firmy. Efekty możliwe są do uzyskania także w momencie względnie ograniczonego kapitału inwestycyjnego. W tym kontekście niezbędny okaże się natomiast czas i cierpliwość.

Ile trwa pozycjonowanie - Bydgoszcz

Nie ulega wątpliwości, że w pozycjonowanie trafniej jest porównać do maratonu, aniżeli sprintu. Proces ten wymaga bowiem konsekwentnych działań rozłożonych w długiej perspektywie czasowej. Szybkość pojawienia się pierwszych efektów optymalizacji strony w dużej mierze uzależniona jest od poziomu konkurencyjności branży. Przyjmuje się natomiast, że pierwsze wyniki pozycjonowania pojawiają się po pierwszych kilku tygodniach lub miesiącach realizacji zaplanowanych działań.

Długotrwałe efekty pozycjonowania możliwe są do wypracowania po 3-6 miesiącach konsekwentnej realizacji strategii. Wysoka aktywność konkurencji w obszarze marketingu internetowego może spowodować, że osiągnięcie tych samych wyników może okazać się trudniejsze. Z tego względu zachęcamy do pozycjonowania i aktywnej promocji firmy w coraz bardziej dominującym medium na rynku już teraz. Odezwij się do nas już, a z przyjemnością udowodnimy Ci, że pozycjonowanie swojej witryny w sieci może być fascynującą przygodą.

Pozycjonowanie lokalne - Bydgoszcz

Zdarza się, że swoim klientom doradzamy wybór strategii pozycjonowania lokalnego. Polega ona na promowaniu firm w sieci, które mają możliwość sprzedaży swoich usług lub produktów jedynie w sposób stacjonarny. Należą do nich między innymi punkty usługowe, lokale gastronomiczne oraz obiekty noclegowe. Pozycjonowanie lokalne to kierowanie oferty firmy do osób, które zamieszkują lub tymczasowo przebywają na określonym terenie. Mają one realną i fizyczną możliwość skorzystania z danej oferty i dotarcie do miejsca siedziby firmy.

Jedną z typowych czynności związanych z pozycjonowaniem lokalnym jest założenie profilu firmy w Google Maps. Dzięki informacjom zawartym w wizytówce „Moja Firma” potencjalnym klientom znacznie łatwiej odnaleźć siedzibę firmy. Co więcej, potencjalny klient niejednokrotnie decyduje się skorzystanie z danej oferty sklepu przede wszystkim ze względu na jego dogodną lokalizację. Jeśli firma zostanie pozbawiona wizytówki Google, pozostanie niewidoczna dla potencjalnych interesantów oferty.

Jak wybrać właściwą agencję SEO do współpracy w Bydgoszczy?

Charakter pracy pozycjonerów nie ogranicza wyboru najlepszych profesjonalistów branży w Polsce. Usługi w zakresie pozycjonowania mogą być realizowane w pełni skutecznie również w formie zdalnej. Bydgoszcz i Poznań dzieli około 140 km. Nie przeszkodziło nam to natomiast w dynamicznym rozwoju biznesów tego miasta.

Agencja SEO - Bydgoszcz

O efektywności i renomie naszej agencji świadczy obecność w zestawieniu dziesięciu najlepszych agencji SEO w Polsce. Swoim klientom oferujemy:

  • działania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi SEO,
  • kilkunastoletnie doświadczenie na rynku,
  • portfolio wskazujące na pomyślną realizację dotychczasowych projektów i strategii,
  • nieustanną optymalizację podjętych działań na rzecz zwiększania widoczności serwisu w sieci,
  • aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań z uwzględnieniem zmieniających się trendów wyszukiwarki Google, charakterystyki branży oraz zawartości witryny,
  • dogodną, otwartą i elastyczną komunikację z opiekunem dedykowanym,
  • konsekwentne monitorowanie i raportowanie prac.

Empressia na rynku funkcjonuje od 2010 roku. O skuteczności jej działań w zakresie pozycjonowania wskazują setki zadowolonych klientów. Zajęliśmy także wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google na jedną z najtrudniejszych i najpopularniejszych fraz, jaką jest „pozycjonowanie”. Bydgoszcz przekonał się, że z nami nie ma rzeczy niemożliwych.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepu

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych - Bydgoszcz

Cennik pozycjonowania podobnie jak jego cały proces uzależniony jest od wielu czynników. Poszczególne cechy stron internetowych mogą bowiem wymagać zróżnicowanych czynności optymalizacyjnych. Kluczowy w tym aspekcie jest natomiast poziom aktywności konkurencji danej branży w sieci. Wstępna wycena pozycjonowania witryny możliwa jest do ustalenia dopiero po przeprowadzeniu wnikliwego audytu SEO, który często traktujemy jako osobną usługę. Jeśli chcesz ją uzyskać, odezwij się do nas bezpośrednio lub wypełnij brief obecny na naszej stronie. Warto jednak wiedzieć, że na cenę pozycjonowania wpływają także takie czynniki jak:

  • dotychczasowe działania podjęte na rzecz domeny,
  • popularność wyszukanych fraz kluczowych,
  • ilość i rodzaj treści zoptymalizowanych pod kątem SEO,
  • rodzaj i czas trwania umowy.

O tym ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych dowiesz się również z wpisu branżowego obecnego na naszym blogu firmowym Empressia.

Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 74 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności