Bydgoszcz

Pozycjonowanie stron internetowych - Bydgoszcz

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć, miło nam Cię poznać! Właśnie stawiasz zdecydowany krok w stronę rozwoju swojego biznesu. Jesteś na oficjalnej stronie jednej z najlepszych agencji SEO w Polsce. Od ponad 10 lat zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron www dla firm z Bydgoszczy i pozostałych polskich miast. Zostań z nami na dłużej, a opowiemy Ci, na czym polega pozycjonowanie stron. Bydgoszcz już znajduje się wśród lokalizacji naszych dotychczasowych klientów.

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych stało się nie tylko podstawą promocji w sieci, ale także sposobem komunikacji z klientami. Codziennie miliony internautów wpisują w Google różne zapytania, a Ty możesz dać im odpowiedzi. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak wpłynie to na rozwój Twojego biznesu, poznaj jeden z podstawowych filarów marketingu internetowego.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych w Bydgoszczy - must have dla przedsiębiorców

Bydgoszcz należy do miast wojewódzkich, więc jej rozwój jest ukierunkowany na firmy mające znaczenie dla całego regionu. Zarówno dla weteranów rynku, jak i raczkujących przedsiębiorstw niezwykle ważne jest dotarcie do jak największej rzeszy klientów.

Mimo że wiele firm znalazło tutaj dogodne warunki do poszerzania swoich zasięgów i budowania więzi z przedstawicielami swojej grupy docelowej, analogowe metody promocji to dziś zdecydowanie za mało. Do gry wchodzi wówczas pozycjonowanie lokalne w Bydgoszczy lub szeroko zakrojona optymalizacja strony, która pomoże Ci dotrzeć do internautów z całej Polski.

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych w Bydgoszczy?

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce jest jedną z form marketingu, a jej cel to zwiększenie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania (pod reklamami Google Ads). Strona musi spełnić wymagania stawiane przez algorytmy wyszukiwarki Google, która chce proponować swoim użytkownikom najwyższej jakości strony internetowe.

Na pozycjonowanie stron wpływa mnóstwo czynników, które można podzielić na cztery główne kategorie: działania z zakresu SEO (Search Engine Optimization), link building, analiza konkurencji i content marketing.

Pozycjonowanie sklepów

Jakie korzyści przyniesie Ci pozycjonowanie - Bydgoszcz?

Po co właściwie inwestować w pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google? Odpowiedzi zaczną się mnożyć, gdy tylko poznasz tajniki działań specjalistów SEO:

  • Zwiększysz sprzedaż, trafiając do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania;
  • Podniesiesz poziom zaufania klientów do oferowanych przez siebie produktów lub usług.
  • Dowiesz się, na jakie zapytania użytkowników wyszukiwarki możesz odpowiedzieć na swoim blogu.
  • Wykorzystasz potencjał wyszukiwarki Google do promowania swojej marki w sieci.
  • Postawisz na organiczne pozyskiwanie klientów, oszczędzając przy tym środki finansowe.
  • Podwyższysz konwersje swojej strony internetowej.
  • Zbudujesz pozytywny wizerunek firmy i relacje z internautą - który może zamienić się w Twojego klienta.
  • Zadbasz o długotrwałe rezultaty promocji biznesu w sieci.
  • Szybciej trafisz do wybranej grupy docelowej.
  • Poznasz internetowe działania konkurentów z tej samej branży.
  • Przygotujesz się na nieuniknione zmiany rynkowe.
  • Postawisz na mierzalne sposoby promocji, które można optymalizować na podstawie konkretnych wyników wyszukiwania Google.
  • Zainwestujesz w przyszłość swojego przedsiębiorstwa.
  • Poznasz od kuchni marketing internetowy i nauczysz się go wykorzystywać na własną rękę.

Co więcej, jesteśmy przekonani, że po określonym czasie współpracy z agencją SEO, do powyższej listy dopiszesz swoje spostrzeżenia na temat korzyści, jakie przyniesie Ci pozycjonowanie stron. Bydgoszcz i inne miasta w kujawsko-pomorskim są kolebką wielu firm, które najpierw odważyły się zainwestować w szczegółowy audyt SEO, a potem wspólnie wyciągnęliśmy wnioski i opracowaliśmy strategię działania. Efekty? Przekonaj się na własnej skórze!

Pozycjonowanie strony w Bydgoszczy - jakie są działania SEO?

SEO to pojęcie rozpoznawalne w branży, ale trudno w dwóch słowach przedstawić, co się pod nim kryje. Nic dziwnego, ponieważ składa się z wielu zróżnicowanych działań, dotyczących zarówno technicznych, jak i kreatywnych obszarów funkcjonowania strony www. Główne składowe procesu (bo SEO zdecydowanie nie jest zamkniętym, skończonym zadaniem) optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek to:

Audyt SEO

Punkt wyjściowy wszystkich czynności związanych z pozycjonowaniem. Audyt jest formą zbierania danych dotyczących strony internetowej oraz wskazania jej zalet i słabości. Profesjonalnie i dogłębnie przeprowadzona analiza pozwoli znaleźć odpowiedzi na pytania: Co zrobimy, żeby zaprowadzić Twoją witrynę na szczyty wyników wyszukiwania? Jak zwiększymy jej widoczność w sieci?

Audyt strony jest też niezbędny przy wstępnej wycenie optymalizacji. Badamy zarówno czynniki off-site (np. pozyskiwanie linków przychodzących), jak i on-site (np. wpływ treści na pozycję strony, dopasowanie fraz kluczowych) oraz ich kompatybilność z algorytmami Google.

Optymalizacja treści i obrazów

Właściwy dobór słów kluczowych w treściach zawartych na stronie pozwala na dotarcie oferty do osób, które faktycznie jej potrzebują. Ważna jest więc intencja użytkownika sieci - a my w tę intencję trafiamy ze swoim SEO copywritingiem. Analiza fraz kluczowych, którymi operują Twoi potencjalni klienci, stanowi istotny komponent pozycjonowania na wielu płaszczyznach. Ważna jest ponadto wysoka wartość informacyjna udostępnianych tekstów, przystępność oraz ich dopasowanie do konkretnej grupy docelowej.

Linkowanie wewnętrzne

Odpowiada za nawigację użytkownika w obrębie domeny, co wpływa na poziom jej intuicyjności. W tworzenie sieci linków na stronie nie chodzi o to, by wstawiać jakiekolwiek hiperłącze do innej kategorii czy produktu. Specjaliści świadczący usługi SEO tak linkują poszczególne podstrony, żeby wszystkie prowadziły zarówno do innych podstron, jak i tej głównej - tzw. money page, która przynosi nam największe korzyści.

Optymalizacja techniczna strony www

Wlicza się w nią m.in. usprawnienie ładowania strony, ustawienia przekierowań, dodanie atrybutów ALT do grafik obecnych w serwisie. Celem jest stworzenie prostej i intuicyjnej struktury strony internetowej zgodnej z zasadami UX oraz mobilnej wersji serwisu. Optymalizacja pod wyszukiwarkę w ujęciu technicznym to także usuwanie wszelkich problemów, które mogły zostać spowodowane niewłaściwym postępowaniem poprzednich agencji.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozostałe elementy procesy pozycjonowania stron

Warto wiedzieć, że działania SEO stanowią zaledwie wierzchołek góry lodowej pozycjonowania strony internetowej w ujęciu całościowym. Są one bowiem jedynie komponentem składowym strategii mającej na celu zwiększenie widoczności w wyszukiwarce Google. Oprócz powyższych czynności związanych z optymalizacją pod wyszukiwarki w zakres pozycjonowania stron wchodzi między innymi:

Analiza konkurencji

Aktywność rynkowych konkurentów wpływa na cenę osiągnięcia określonych wyników w wyszukiwaniach Google. Działalność firm w tej samej branży w sieci sprawia, że zarówno ogólnopolskie, jak i lokalne pozycjonowanie w Bydgoszczy jest praco i czasochłonnym procesem.

Badania na tym obszarze rozpoczynają się od wytypowania podstawowych konkurentów w branży. Co dokładnie robimy? Wyznaczamy słowa kluczowe, na które chcemy się pozycjonować, a następnie sprawdzamy, jak możemy pobić poprzeczkę, którą postawiła przed Tobą konkurencja pozycjonująca się na te same frazy.

W pozycjonowaniu istotna jest analiza słów kluczowych rywali. W tym celu świetnie sprawdzają się płatne narzędzia do pozycjonowania stron internetowych, których używamy w naszej codziennej pracy. Każdy z naszych pozycjonerów ma bogate doświadczenie niezbędne do obsługi przodujących platform, narzędzi i wtyczek do optymalizacji.

Planowanie treści i sfery wizualnej strony - elementy pozycjonowania strony w Bydgoszczy

Content strony internetowej jest niezwykle istotny z perspektywy optymalizacji strony pod wyszukiwarki. Merytoryczne i angażujące treści uwzględniające zapytania użytkowników mają za zadanie:

  • pozycjonować domenę na istotne dla użytkowników sieci zapytania;
  • wspomagać pozycjonowanie lokalne w Bydgoszczy, a także rozwijanie marketingu na inne miasta, a nawet kraje;
  • ściągać nowych czytelników przez odpowiedni dobór przydatnych porad i wskazówek na blogu;
  • sprawiać, że odbiorcy pozostają dłużej w obrębie domeny, zwiększając jej konwersje;
  • zwiększać zaufanie potencjalnych klientów do Twoich usług i produktów;
  • budować wizerunek eksperta w branży.

Skuteczne pozycjonowanie - Bydgoszcz doceniła dobry content marketing

Celem tekstów, które zamieszczamy na stronie www klienta jest zatrzymanie odbiorcy jak najdłużej. Przeciętny internauta skanuje bowiem obszar treści, zanim uzna ją za wartą przeczytania. Co więcej, wyszukiwarka Google nagradza te witryny, na których znajdują się praktyczne informacje. Kwestię tę weryfikuje za pomocą algorytmu BERT, który promuje merytoryczne i wartościowe teksty.

Treści najlepiej więc planować, trzymając się podstawowych zasad tworzenia tzw. rich content. Należy do nich między innymi:

  • właściwy dobór stylu komunikacyjnego względem określonej grupy docelowej,
  • atrakcyjna tematyka i długość poszczególnych tekstów,
  • estetyczna oprawa wizualna,
  • odpowiednie formatowanie.

W naszej agencji strategię content marketingu realizują doświadczeni copywriterzy. Teksty są optymalizowane pod kątem SEO z wykorzystaniem narzędzi wspomagających prawidłowe nasycenie treści frazami kluczowymi.

Monitorowanie widoczności stron www

Za efektywnym pozycjonowaniem stron stoi praca doświadczonego specjalisty SEO, który nie tylko wdraża nowe treści i optymalizuje witrynę pod względem technicznym, ale także stale analizuje wyniki i monitoruje widoczność. Takie analityczne podejście ma kilka przyczyn:

  • pozycja witryny w wyszukiwaniach Google może spaść z powodu zwiększonej aktywności konkurencji w sieci;
  • algorytmy Google stale się zmieniają, a do tych zmian trzeba dopasować dotychczasową strategię z zakresu pozycjonowania stron internetowych;
  • zachowania użytkowników wyszukiwarek i wpisywane przez nich zapytanie również się zmieniają - musimy być na czasie;
  • techniczne aspekty strony firmy i modyfikacje w tym obrębie mogą wpłynąć na wyniki SEO.

Pozycjonowanie stron internetowych - dla kogo jest niezbędne?

Każda firma posiadająca swoją stronę internetową powinna zadbać o odpowiednią reklamę w sieci. Bez niej nowi klienci trudniej do Ciebie trafią. Rozwiązaniem jest nawiązanie współpracy ze sprawdzoną agencją SEO. Bydgoszcz i inne miasta z kujawsko-pomorskiego nie muszą ograniczać się do lokalnych partnerów - oferta agencji Empressia jest skierowana do przedsiębiorców z całej Polski.

Każdą firmową stronę warto poddać pozycjonowaniu

Spytasz - dlaczego? Odpowiadamy:

  • Wzrost widoczności strony - internauci szukają istotnych dla siebie informacji z wykorzystaniem wyszukiwarki Google. Dotyczą one między innymi usług i produktów oferowanych przez lokalne lub ogólnopolskie (a nawet międzynarodowe przedsiębiorstwa. Pozwól im znaleźć wśród nich Twoją firmę!
  • Zwiększenie liczby osób odwiedzających stronę = większa sprzedaż. Co więcej, utrwalasz swoją firmę w świadomości obecnych i nowych klientów. Ponadto rozpowszechniona wiedza na temat działalności firmy stymuluje marketing szeptany.
  • Długofalowe zdobywanie klientów - zarówno ogólnopolskie, jak i lokalne pozycjonowanie wymaga czasu, jednak jego efekty są długotrwałe. Kluczowy jest jednak wybór agencji, której zostanie powierzona optymalizacja strony firmy. Co ważne - pozycjonowanie nigdy nie jest procesem skończonym.
  • Budowa zaufania marki w internecie - dobrze zaprojektowana, intuicyjna, estetyczna i responsywna strona internetowa to wzrost zaufania potencjalnych klientów - nie tylko do marki, ale też do jej produktów.
  • Przewaga nad konkurencją - w Bydgoszczy i każdym innym większym mieście masz do pokonania setki, albo tysiące firm o podobnym profilu. Szczegółowa analiza SEO u konkurentów daje Ci tę możliwość!

Ile trwa pozycjonowanie - Bydgoszcz

Pozycjonowanie to zdecydowanie maraton, a nie sprint. Proces ten wymaga bowiem przemyślanych kroków rozłożonych w długim czasie. Im silniejsza konkurencja, tym dłuższe oczekiwanie na efekty. Przyjmuje się natomiast, że pierwsze wyniki pozycjonowania pojawiają się po pierwszych kilku tygodniach lub miesiącach realizacji zaplanowanych działań. Im szybciej agencja SEO stanie się Twoim partnerem biznesowym, tym lepiej dla Twojego biznesu.

Długotrwałe efekty pozycjonowania zazwyczaj są możliwe do wypracowania po kilku miesiącach konsekwentnej realizacji strategii. Wysoka aktywność konkurencji w obszarze marketingu internetowego może spowodować, że osiągnięcie tych samych wyników będzie trudniejsze. Z tego względu zachęcamy do pozycjonowania i aktywnej promocji firmy w sieci już teraz. Odezwij się do nas, a pokażemy Ci, że pozycjonowanie swojej witryny w sieci może pokazać Ci perspektywy na rozwój biznesu.

Pozycjonowanie lokalne - Bydgoszcz

Wielu klientom doradzamy pozycjonowanie lokalne jako główna lub dodatkowa strategia marketingowa. Polega na promowaniu firm w sieci, które sprzedają swoje produkty lub usługi głównie stacjonarnie. Należą do nich między innymi punkty usługowe, lokale gastronomiczne oraz obiekty noclegowe. Pozycjonowanie lokalne to kierowanie oferty firmy do osób, które zamieszkują Bydgoszcz lub tymczasowo w niej przebywają. Mają więc możliwość skorzystania z danej oferty i dotarcia do siedziby firmy czy lokalu.

Jedną z typowych czynności związanych z pozycjonowaniem lokalnym jest założenie profilu firmy w Google Maps. Dzięki informacjom zawartym w wizytówce Google Moja Firma znacznie łatwiej odnaleźć jej siedzibę. Co więcej, potencjalny klient niejednokrotnie decyduje się skorzystanie z danej oferty sklepu przede wszystkim ze względu na jego dogodną lokalizację. Jeśli firma zostanie pozbawiona wizytówki Google, będzie niewidoczna dla Twojej grupy docelowej.

Agencja SEO - Bydgoszcz

Usługi w zakresie pozycjonowania mogą być realizowane w pełni skutecznie również w formie zdalnej, a więc w dowolnym mieście. Bydgoszcz i Poznań dzieli około 150 km, jednak nie przeszkodziło nam to w dynamicznym rozwoju biznesów tego miasta. Nasze usługi od lat docierają daleko poza Wielkopolskę.

O efektywności i renomie Empressia świadczy m.in. status jednej z najlepszych agencji optymalizujących strony pod kątem wyszukiwarki w Polsce. Żeby utrzymać ten poziom, oferujemy naszym klientom:

  • dogłębną analizę internetowej aktywności branżowych rywali,
  • wykorzystanie do optymalizacji nowoczesnych narzędzi SEO,
  • kilkunastoletnie doświadczenie na rynku,
  • portfolio z dziesiątkami pomyślnych dotychczasowych projektów i strategii,
  • nieustanną optymalizację naszych metod na rzecz zwiększania widoczności serwisu w sieci,
  • aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań z uwzględnieniem zmieniających się trendów wyszukiwarki Google, charakterystyki branży oraz zawartości witryny,
  • dogodną, otwartą i elastyczną komunikację z opiekunem przeznaczonym dla konkretnego klienta,
  • konsekwentne monitorowanie i raportowanie prac.

Empressia na rynku funkcjonuje od 2010 roku. O skuteczności jej działań w zakresie pozycjonowania wskazują setki zadowolonych klientów. O naszych realizacjach i satysfakcji klienta przeczytasz w sekcji Case studies, gdzie dzielimy się przebiegiem całego procesu i wynikami, jakie udało nam się osiągnąć. Nasza oferta jest przeznaczona zarówno dla małych lokalnych biznesów, jak i międzynarodowych przedsiębiorstw.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych - Bydgoszcz

Cennik pozycjonowania podobnie jak jego cały proces uzależniony jest od wielu czynników. Poszczególne aspekty stron internetowych wymagają zróżnicowanych kierunków w optymalizacji. Kluczowy jest natomiast poziom aktywności konkurentów w sieci. Wstępna wycena pozycjonowania witryny możliwa jest do ustalenia dopiero po przeprowadzeniu wnikliwego audytu SEO. Da Ci to pełny obraz wyzwań związanych z podwyższaniem pozycji w Google i optymalizacji technicznej, którą musi przejść Twoje strona.

Na początek najlepsza będzie bezpłatna wycena, którą otrzymasz po wypełnieniu briefu obecnego na naszej stronie.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepu

Na cenę podniesienia pozycji firmy w wynikach wyszukiwania wpływają takie czynniki jak:

  • Twoje dotychczasowe działania podjęte na rzecz domeny,
  • popularność wyszukanych fraz kluczowych,
  • ilość i rodzaj contentu, który będziemy optymalizować,
  • liczba produktów i usług, które oferujesz,
  • rodzaj i czas trwania umowy.

O tym ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych dowiesz się również z naszego bloga - Empressia to nie tylko firma, która pomoże Ci rozwinąć własny biznes, ale także dostarczy Ci ogromną dawkę branżowej wiedzy.

Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 75 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności
Case study - Empressia

Sprawdź, jak zwiększyliśmy sprzedaż o 640% w sklepie internetowym
naszego klienta.

Zobacz Wideo