Ostrów Wielkopolski

Pozycjonowanie stron internetowych - Ostrów Wielkopolski

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć! Fajnie, że jesteś! Być może zastanawiasz się, czy dynamiczny rozwój Twojej firmy jest jeszcze możliwy. My natomiast z przyjemnością opowiemy Ci, jak z wykorzystaniem nowoczesnych technik marketingu internetowego daliśmy drugie życie wielu biznesom z całej Polski.

Jeśli jesteś gotowy na przyjęcie większej ilości zleceń, to odezwij się do nas już dziś. Za pośrednictwem pozycjonowania stron internetowych możesz wpłynąć na losy swojej firmy, zdobywając nowych klientów oraz świadomie budując nowoczesną markę w internecie. Pozwól, że wykonamy dla Ciebie audyt SEO, na podstawie którego opracujemy strategię pozycjonowania Twojej strony biznesowej z uwzględnieniem aktualnych możliwości budżetowych.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Celem pozycjonowania stron internetowych jest pozyskiwanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google na wybraną frazę. Wspomnianą frazą, inaczej mówiąc, słowem kluczowym jest natomiast potrzeba internauty wyrażona za pomocą pytania lub nazwy produktu, którą wpisuje w okno wyszukiwarki. Google odpowiada na nie, proponując użytkownikom najwyższej jakości strony internetowe pod względem funkcjonalnym, merytorycznym i praktycznym. W tym względzie równie istotny jest także poziom powiązania słów kluczowych z ofertą firmy.

Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie stron www - Ostrów Wielkopolski

Miarą jakości stron internetowych są algorytmy stanowiące swojego rodzaju standardy ustanowione przez wyszukiwarkę Google. Poziom zgodności specyfikacji strony z algorytmami Google wyraża prawdopodobny poziom komfortu internautów wynikający z użytkowania strony. Inaczej można określić je także wyznacznikami, którymi Google kieruje się, wybierając strony internetowe w wynikach wyszukiwania.

Charakterystyka wybranych algorytmów Google

  • Pagerank - choć w 2016 roku został ostatecznie wycofany, to nie sposób o nim nie wspomnieć. Stanowi pierwszą próbę uporządkowania i klasyfikacji wyników organicznych. Jego miarą był poziom komfortu użytkownika w obszarze danej witryny oceniany od 1 do 10. Na uznanie tego algorytmu niebagatelny wpływ miał link building zewnętrzny strony.
  • Panda - algorytm Panda weryfikuje jakość udostępnianych treści. W tym zakresie: karze za wewnętrzną lub zewnętrzną duplikację treści, promuje strony prezentujące artykuły o wysokiej wartości informacyjnej oraz ocenia naturalność zawarcia słów kluczowych w tekście.
  • Pingwin - kolejny pogromca obszarów internetowych o kiepskiej treści, który dba ponadto o efektywny link building. Bada on między innymi jakość odnośników do danej strony internetowej oraz naturalny sposób ich uzyskania.
  • Koliber - ułatwia użytkownikom uzyskiwanie trafnych odpowiedzi na zadawane pytania. Jego obecność wpływa na większe znaczenie pozycjonowania lokalnego oraz lepsze zrozumienie sensu zadanego pytania.
  • Pigeon - algorytm optymalizujący pozycjonowanie lokalne stron www rozpoznawanie lokalizacji internauty, bez jego ręcznego wpisywania nazwy miejscowości w zadawanym pytaniu.
  • Mobilegeddon - faworyzuje responsywne strony internetowe zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych. Brak tej cechy powoduje gwałtowny spadek domeny w wynikach wyszukiwania Google.

To tylko kilka z wielu zasad promowania stron internetowych przez Google. Co więcej, ich docelowa ilość nie jest znana i wciąż pozostaje obiektem badań specjalistów branży.

Wybrane argumenty stanowiące o skuteczności pozycjonowania stron internetowych

  • Advanced WEB Ranking z lipca 2020 roku donosi, że współczynnik klikalności w linki organiczne w USA wynosił aż 74,4 %. Fakt ten potwierdza opłacalność inwestycji w organiczną optymalizację witryn internetowych.
  • Duża liczba reklam płatnych odstrasza realnych użytkowników internetu. Między innymi to wskazuje na wyższą wartość organicznego pozycjonowania stron internetowych w Google.
  • Pozycjonowanie omija blokady reklam oraz w naturalny sposób trafia do grupy docelowej danej oferty.
  • Wyniki pozycjonowania są wymierne, co umożliwia także optymalizację dotychczas podjętych działań.
  • Według drugiego wydania Biblii E-biznesu wydawnictwa OnePress pozycjonowanie zostało ocenione jako najpopularniejsza i najskuteczniejsza metoda promocji firm w internecie.

Pozycjonowanie stron - Ostrów Wielkopolski

Ostrów Wielkopolski należy do dynamicznie rozwijających się miast Polski. Nieodzowny wpływ na to zjawisko ma nowoczesne zarządzanie rozwojem jego biznesów oraz sposobów ich reklamy i marketingu. Fundamentem skutecznej promocji firm na terenie Ostrowa Wielkopolskiego już od kilku lat stanowi pozycjonowanie stron internetowych.

Pozycjonowanie lokalne pomaga mieszkańcom Ostrowa Wielkopolskiego odnaleźć sprzedawców i usługodawców jak najbardziej zbliżonych do ich oczekiwań i preferencji. Co więcej, zwiększanie widoczności witryn w internecie wspomaga sprzedaż ogólnopolską przedsiębiorstw, dbając o ich pozytywny wizerunek w internecie. Do tej pory na profesjonalne pozycjonowanie stron zdecydowało się setki przedsiębiorców Ostrowa Wielkopolskiego. Słuszność ich decyzji odzwierciedlają realne i satysfakcjonujące w wyniki z zakresu wzrostu sprzedaży naszych dotychczasowych klientów.

Pozycjonowanie sklepu internetowego
Pozycjonowanie sklepu

Pozycjonowanie lokalne - Ostrów Wielkopolski

Jednym z podstawowych kryteriów podziału pozycjonowania jest rodzaj jego zasięgu - ogólnopolski lub lokalny. Pozycjonowanie lokalne jest zalecane tym przedsiębiorcom, którzy prowadzą działalność charakteryzującą się sprzedażą stacjonarną. Jest ona typowa dla punktów usługowych, sklepów lokalnych oraz mniejszych przedsiębiorstw.

Lokalne pozycjonowanie kieruje ofertę tylko do tych osób, które zamieszkują lub tymczasowo przebywają na terenie stanowiącym zasięg oddziaływania danej firmy. Mają bowiem realną możliwość skorzystania z jej oferty. Taka strategia zwiększa skuteczność pozycjonowania i daje możliwość większych oszczędności finansowych dla przedsiębiorstwa. W tym zakresie zakładany jest także profil Google Moja Firma, który udostępnia potencjalnym klientom wszystkie informacje ułatwiające dotarcie do siedziby firmy.

Darmowa wycena

Pozycjonowanie stron internetowych - 6 podstawowych mitów

  1. Pozycjonowanie wykonuje się jednorazowo - praca nad zwiększaniem widoczności witryn w sieci jest procesem ciągłym. Jedyną pewną rzeczą w pozycjonowaniu jest bowiem zmiana. Może ona dotyczyć zmieniających się trendów marketingu internetowego oraz poziomu aktywności konkurencji w sieci.
  2. Rezultaty pozycjonowania pojawiają się natychmiastowo - na pierwsze wyniki pozycjonowania trzeba poczekać. Co więcej, czas pojawienia się jego pierwszych rezultatów uzależniony jest przede wszystkim od specyfiki branży pozycjonowanej firmy, co sprawia, że wyjątkowo trudno go jednoznacznie oszacować. Warto pamiętać, że czasu wymaga nie tylko zaplanowanie strategii pozycjonowania oraz wdrożenie ustalonych działań, ale także zindeksowanie wdrożonych zmian w obrębie witryny przez roboty Google.
  3. Pozycje w wynikach wyszukiwania Google można kupić - nic bardziej mylnego, choć ten stereotyp dość wciąż dość silnie utrzymuje się w świadomości wielu przedsiębiorców. Google natomiast chce dbać o swoich klientów, oferując im najwyższej jakości produkt. Bez względu na ilość płatnych reklam, bez odpowiedniej optymalizacji witryny nie ma szans na sukces.
  4. Pozycjonowanie znaczy to samo, co optymalizacja SEO - działania SEO są komponentem strategii pozycjonowania, bez których jego skuteczność byłaby niezwykle trudna lub niemożliwa do osiągnięcia. SEO (ang. Search Engine Optimization) odpowiada na wymagania stawiane przez algorytmy Google. Na ostateczną atrakcyjność strony internetowej wpływa także kilka innych czynników, takich jak trafna analityka i interpretacja wyników oraz dobrze zaplanowany content marketing.
  5. Jakość treści na stronie nie ma znaczenia, ważne by zawierała słowa kluczowe - w przypadku content marketingu witryn biznesowych równoważna optymalizacji SEO jest jego wartość informacyjna. Jest ona weryfikowana nie tylko przez realnych użytkowników internetu, ale także przez roboty Google za pomocą algorytmu BERT.
  6. Pozycjonowanie przeznaczone jest tylko dla działalności o zasięgu ogólnopolskim - optymalizacja stron internetowych ma niebagatelne znaczenie także dla firm zajmujących się sprzedażą stacjonarną. Posiadanie wizytówki internetowej firmy stanowi bowiem nieodłączny element efektywnego zarządzania biznesem. Pozycjonowanie lokalne umożliwia odnalezienie firmy przez potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych z reguły jest nieco bardziej czasochłonnym i kosztownym procesem względem zwiększania widoczności standardowych stron ofertowych. Ma to natomiast związek ze znacznie większą ilością podstron i ich obszarów wymagających poprawy. Do działań optymalizujących konwersję sklepów internetowych należy między innymi:

  • Modyfikacje meta tagów, w tym title i description zarówno opisów produktów, jak i kategorii.
  • Wprowadzenie opisów produktów i kategorii zawierających optymalne słowa kluczowe.
  • Możliwość dodania bloga do struktury sklepu stanowiące źródło optymalizacji SEO i inspiracji zakupowych.
  • Moderacja opinii klientów dotyczących produktów i usług firmy.
  • Ustawienie tagów kanonicznych.

Niebagatelne znaczenie dla pozycjonowania sklepów internetowych ma także analityka jej aktualnej pozycji w wyszukiwaniach Google na wybrane słowa kluczowe. Skuteczność użytych fraz oraz poziom aktywności konkurencji pozycjonowanego sklepu można ocenić za pośrednictwem takich narzędzi jak Google Search Console, Senuto, Ashrefs czy Surfer SEO.

Pozycjonowanie - Ostrów Wielkopolski

Jesteś z Ostrowa i zastanawiasz się, czy skorzystanie z usług agencji SEO znajdującej się kilkaset kilometrów dalej to dobry pomysł? Z przyjemnością udowodnimy Ci, że współpraca zdalna z agencją SEO nie wpływa na obniżenie efektywności jej działań. Zauważ ponadto, że charakterystyka pracy pozycjonera umożliwia Ci skorzystanie z ofert najlepszych specjalistów w Polsce. Zespół Empressia niewątpliwie do nich należy. Przekonaj się o tym na własnej skórze!

Co możemy Ci zaoferować?

  • Kilkunastoletnie doświadczenie w branży pozycjonowania.
  • Portfolio wskazujące na skuteczność podejmowanych działań w przypadku firm z różnych branż biznesowych.
  • Wsparcie opiekuna dedykowanego, który z przyjemnością odpowie na wszelkie pytania budzące wątpliwości.
  • Dostęp do płatnych narzędzi marketingu internetowego.
  • Wsparcie działu dev podczas realizacji założonych projektów.
  • Dostęp do raportów wykazujących rezultaty podejmowanych działań.
  • Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań, czujność i szybkie reagowanie na zmieniające się trendy oraz nieustanna optymalizacja strategii pozycjonowania.
Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 58 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności
Case study - Empressia

Sprawdź, jak zwiększyliśmy sprzedaż o 640% w sklepie internetowym
naszego klienta.

Zobacz Wideo