Łódź

Pozycjonowanie - Łódź

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Pozycjonowanie, copywriting SEO, content marketing, profesjonalny audyt – to wszystko znajdziesz w naszej ofercie! Są to działania, które pozwolą nam na zwiększenie widoczności Twojej strony biznesowej w internecie i wypracowanie marki w branży! Jesteś gotowy na przyjęcie nowych klientów? Jeśli tak - napisz do nas już dziś!

Zadowolenie dotychczasowych klientów wskazuje na pełną skuteczność działań podejmowanych przez nasz zespół. Sukces możliwy był do osiągnięcia między innymi dzięki poznawaniu trendów w zakresie pozycjonowania, a w tym zmieniających się algorytmów Google. Wciąż pniemy się do góry, zdobywając nowe szczyty i kompetencje. Będzie nam miło, jeśli zechcesz poznać nas nieco lepiej :)

Co wyróżnia nasze serwisy?

Funkcjonalność

Prosta obsługa

Unikalny design

Łatwa rozbudowa

Szybkość działania

Pozycjonowanie stron internetowych

Być może zastanawiasz się, o co chodzi z tym całym pozycjonowaniem i dlaczego w kontekście rozwoju Twojej firmy jest ono takie ważne. Pozycjonowanie to kompleksowa usługa z zakresu marketingu internetowego, polegająca na pozyskiwaniu wysokich pozycji w wyszukiwaniach Google. Pewnie nie raz sam szukałeś interesujących Cię informacji dotyczących poszczególnych produktów lub usług w internecie. Wpisywałeś wówczas konkretne zapytania, zdania lub hasła w wyszukiwarkę Google, a one doprowadzały Cię do wybranych stron internetowych w kolejności, która nie jest przypadkowa.

Co wpływa na pozycję strony w Google?

Na pozycjonowanie strony biznesowej w Google w rzeczywistości wpływa ogromna ilość czynników. Liczba przyczyn warunkujących pojawienie się witryny na wysokich pozycjach wyszukiwania witryny Google jest wyjątkowo duża, a specjalistom udało się do tej pory określić zaledwie część z nich. My natomiast staramy się być na bieżąco z trendami branży pozycjonowania, które z upływem czasu mogą nieco zmieniać swoją strategię dopasowania witryn do potrzeb internautów

Google, tak jak każda inna firma, chce dbać o swoich klientów, oferując im najwyższej jakości produkt. Robi to poprzez promowanie stron atrakcyjnych pod względem technicznym, merytorycznym i wizualnym. Poniżej przedstawiamy kilka podstawowych czynności, od których rozpoczynamy pozycjonowanie.

5 podstawowych przykazań Google

  1. Wartościowy content - określenie „Content is King” nie wzięło się z powietrza. Najnowsze aktualizacje algorytmu Google wskazują, że na pozycjonowanie stron www w dużej mierze wpływa wartość merytoryczna udostępnianych na niej treści. To, w jakiej mierze content jest atrakcyjny dla odbiorców, wskazuje przede wszystkim czas ich pobytu na danej witrynie oraz określone aktywności. Google także sam weryfikuje to, o czym piszesz i w jaki sposób. Odpowiada za to m.in. algorytm BERT.
  2. Techniczna optymalizacja witryny - jest to aspekt, który również powinien wpływać na pozytywny odbiór strony zarówno przez internautów, jak i wyszukiwarkę Google. Wspomniane wytyczne w tym zakresie nieco bardziej szczegółowo określa wskaźnik PES (Page Experience Signals). Pracując nad wysoką jakością strony pod względem technicznym, bierzemy pod uwagę sugerowane przez niego obszary, jak i wiedzę zdobytą na podstawie własnego doświadczenia.
  3. Link building - linkowanie jest jednym z najobszerniejszych zagadnień dotyczących pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google. Przyjmuje się ponadto, że aż 50% inwestycji finansowych w zakresie tego procesu zostaje poświęconych właśnie na poszukiwanie wartościowych linków. Pod uwagę brane jest zarówno linkowanie wewnętrzne ułatwiające użytkownikom poruszanie się po witrynie oraz linkowanie zewnętrzne, które pełni funkcję „odsyłacza” do strony klienta z witryn zewnętrznych.
  4. Działania SEO - optymalizacja pod kątem SEO, oprócz link buildingu i danych technicznych witryny, odnosi się także między innymi do doboru trafnych słów kluczowych, stworzenia efektywnych meta tagów, przyjaznego adresu URL oraz wstawiania nazw grafik i obrazów.
  5. Analityka - skuteczny monitoring zmian pozycji witryny w wyszukiwarce Google również wymaga profesjonalnych umiejętności specjalisty. Konieczna jest bowiem w tym przypadku zręczność użytkowania określonych narzędzi do monitorowania oraz poprawna interpretacja wyników. Analityka umożliwia optymalizację działań w zakresie pozycjonowania stron www.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Efektywne osiąganie wyników w zakresie pozycjonowania strony internetowej warunkuje indywidualne podejście do każdego klienta i analizy jego przypadku. Na początku współpracy z kontrahentami przeprowadzamy dogłębny i profesjonalny audyt SEO ich strony internetowej, który wskaże obszary wymagające poprawy. Skuteczność pozycjonowania determinuje także w tym przypadku kompleksowość podejmowanych działań. Im więcej czynników zostanie wziętych pod uwagę, tym wyższe szanse na zwiększenie widoczności strony firmowej w Google.

Cechy skutecznego pozycjonowania:

  • Regularność działań - pozycjonowanie jest wysoce skutecznym zabiegiem w kontekście zwiększania widoczności w witrynie, jednak wymaga systematyczności i konsekwencji w działaniach.
  • Elastyczność - kwestia ta odnosi się do szybkości reakcji na zmieniające się trendy i algorytmy Google oraz umiejętności doboru najlepszych rozwiązań dla określonych przypadków.
  • Obserwacja konkurencji - osiągnięcie zamierzonych celów warunkuje przede wszystkim wielkość oraz poziom aktywności konkurencji w branży. Im jest ona większa, tym więcej czasu i pieniędzy należy przeznaczyć na działania w zakresie pozycjonowania swojej strony internetowej. Analiza działań rywali w branży inspiruje natomiast do podejmowania kolejnych kroków w zakresie promocji firmy.
  • Cierpliwość - efekty pozycjonowania są długotrwałe, jednak na ich pojawienie się trzeba trochę poczekać. Zdarza się, że wypracowanie widocznych rezultatów strony z branży o średnim poziomie konkurencyjności zajmuje od 6 do 12 miesięcy.
pozycjonowanie sklepów internetowych

Lokalne pozycjonowanie stron - Łódź nabiera wiatru w żagle

Łódź należy do prężnie rozwijających się miast Polski. Jej historia i poszanowanie tradycji mieszkańców odnajduje wspólną przestrzeń z rozwojem sfery biznesowej miasta. Wzrost podmiotów konkurencyjnych w poszczególnych branżach determinuje natomiast konieczność sięgania po nowe środki promocji małych i średnich przedsiębiorstw. Należy do nich między innymi lokalne pozycjonowanie. Nasza agencja SEO z przyjemnością zajmie się optymalizacją stron kolejnych firm z Łodzi.

Na czym polega pozycjonowanie lokalne?

Lokalna promocja firm cieszy się coraz większą popularnością nie tylko w Łodzi, ale także w pozostałych miastach z całej Polski. Proces pozycjonowania w jego zakresie polega na kierowaniu oferty przede wszystkim do potencjalnych klientów firm będących punktami usługowymi lub sklepami stacjonarnymi. Należą do nich osoby mieszkające lub tymczasowo przebywające w zasięgu działania firmy. Mają one bowiem fizyczną możliwość skorzystania z określonej oferty firm z Łodzi i nie tylko.

Strategia tego rodzaju pozycjonowania umożliwia wzrost oszczędności finansowych w zakresie inwestycji w promocję firmy. Co więcej, wiąże się z nią zazwyczaj zauważalnie wyższa efektywność zwiększania konwersji strony i pozyskania nowych klientów.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Nasza agencja SEO od lat pozycjonuje nie tylko proste strony internetowe, ale także wymagające sklepy online. Warto mieć na uwadze, że zwiększanie widoczności sklepów w sieci jest nieco bardziej złożonym, kosztownym i czasochłonnym procesem, choć niewątpliwe wartym poświęcenia uwagi. Podobnie jak w przypadku strony internetowej składa się na niego optymalizacja witryny, content marketing oraz link building. Nieco większa trudność wynika w tym przypadku z większej ilości podstron sklepu internetowego.

Pozycjonowanie sklepu

Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie sklepów internetowych?

  • Rozwój e-commerce - w tej kwestii nie ma żadnych wątpliwości. Aktualne okoliczności rynkowe pomogły dostrzec wielu internautom, że kupowanie online jest proste, wygodne, bezpieczne i szybkie. Co więcej, można spodziewać się dalszego rozwoju branży.
  • Wzmocnienie marki - pozycjonowanie sklepów oraz działania internetowe pozwalają nie tylko na wzrost konwersji i szansę na pojawienie się nowych klientów. Sfera wirtualna daje warunki dla efektywnej komunikacji z odbiorcami i możliwości przedstawienia siebie w świetle eksperta w branży.
  • Skuteczna walka z konkurencją - internet wyrównuje szansę pomiędzy poszczególnymi podmiotami konkurencyjnymi i jest niezależny od czynników, takich jak lokalizacja siedziby firmy lub sklepu, a nawet budżet inwestycyjny. Wiele działań w zakresie pozycjonowania można bowiem zrealizować w sposób organiczny. Liczyć się w tym przypadku będzie natomiast konsekwencja i wytrwałość w dążeniu do celu.
  • Nieograniczone źródło potencjalnych klientów - sieć to swojego rodzaju omnichannel, który daje niezliczoną ilość możliwości na dotarcie do potencjalnych klientów z całego świata. Warto jednocześnie pamiętać, że może być także formą wsparcia sprzedaży stacjonarnej.

Dlaczego coraz więcej firm z Łodzi decyduje się na przeniesienie biznesu do internetu?

Ze względu na okoliczności rynkowe i rozwój technologiczny branży coraz bardziej opłaca się inwestować nie tylko w marketing internetowy, ale także w kompleksowe prowadzenie biznesu w internecie. W ostatnim roku staliśmy się świadkami gwałtownego rozwoju branży e-commerce. W 2020 roku aż 73% polskich internautów zdecydowało się na zakup produktu online. Jest to więc prawdopodobnie najlepszy czas na zajmowanie stabilnej pozycji wśród konkurencji branży.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Cennik pozycjonowania

Kwestia ceny pozycjonowania osobistej strony firmowej jest jednym z pierwszych zapytań klientów. Nic dziwnego, ponieważ cennik w tym zakresie wyjątkowo trudno oszacować na oko. Zazwyczaj dopiero po przeprowadzeniu profesjonalnego audytu SEO możliwe jest określenie widełek cenowych zamierzonych działań. Co więcej, ceny usług zwiększających widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania mogą się znacząco różnić. W ogólnym ujęciu wpływa na nią przede wszystkim:

  • Określony cel do osiągnięcia.
  • Liczba podmiotów konkurencyjnych oraz poziom jej dotychczasowej aktywności w kontekście pozycjonowania.
  • Wielkość poprawek, których wymaga witryna pod kątem technicznym.
  • Ilość zamówionych treści zawierających zestaw fraz i słów kluczowych.
  • Popularność słów kluczowych w określonej branży.
  • Historia domeny strony internetowej.

Jeśli interesuje Cię bezpłatna wycena pozycjonowania Twojej witryny internetowej, możesz wypełnić obecny formularz na naszej stronie lub skontaktować się z nami telefonicznie.

Pozycjonowanie stron internetowych - Łódź może liczyć na pomoc jednej z najlepszych agencji SEO w branży

Jeśli mieszkasz na terenie Łodzi lub w okolicy i obawiasz się współpracy z agencją SEO na odległość - możesz być spokojny. Fakt ten bowiem w żaden sposób nie wpływa na jakość i efektywność podejmowanych przez nas działań. Od lat obsługujemy klientów z Łodzi, z którymi na bieżąco kontaktujemy się za pomocą narzędzi internetowych. Cyklicznie przedstawiamy im raporty postępu prac i omawiamy ewentualną optymalizację procesu dalszego pozycjonowania strony.

Jeśli zainteresowały Cię zagadnienia związane z pozycjonowaniem stron www i chciałbyś dowiedzieć się więcej w tym zakresie, zapraszamy do zapoznania się z naszym blogiem firmowym. Znajdziesz tam szczegółowo przedstawione informacje dotyczące samej istoty pozycjonowania i działań SEO oraz tego, w jaki sposób mogą one wpłynąć na rozwój Twojej firmy. Co więcej, jeśli poszukujesz odpowiedzi na konkretne pytania, możesz nam je zadać za pośrednictwem telefonu kontaktowego lub adresu e-mail obecnego na naszej stronie firmowej. My lubimy rozmawiać o naszej pasji!

Oceń nasze usługi
4.2/5 na podstawie 55 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności