Łódź

Pozycjonowanie stron internetowych - Łódź

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Szukasz agencji SEO, która zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony internetowej? Chcesz zwiększyć widoczność serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania? A może już optymalizujesz witrynę pod SEO, ale efekty nadal nie są zadowalające?

W każdej z tych sytuacji możesz zgłosić się do nas – agencji SEO, dla której profesjonalne pozycjonowanie stron i sklepów internetowych to codzienność. Zapewniamy rzetelną analitykę internetową, przemyślaną strategię pozycjonowania i szczegółową optymalizację techniczną, a do tego kreatywny link building i skuteczne działania content marketingowe – wiemy, że połączenie tych wszystkich aspektów wpływa na sukces w pozycjonowaniu stron internetowych.

Dzięki temu, że wszystkie procesy związane z optymalizacją serwisów odbywają się w sieci, swoją ofertę kierujemy do osób prowadzących biznesy w każdym zakątku Polski. Zapraszamy do współpracy przedsiębiorstwa z Łodzi i okolic.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Co to jest pozycjonowanie stron?

Być może zastanawiasz się, o co właściwie chodzi z pozycjonowaniem serwisów internetowych i dlaczego jest doceniane w takich miastach jak Łódź? Pozycjonowanie to kompleksowa usługa z zakresu marketingu internetowego, której celem jest zwiększanie pozycji strony internetowej w wyszukiwarce Google. Dlaczego wszystko rozgrywa się wokół tej konkretnej wyszukiwarki?

Około 90% wszystkich zapytań wpisywanych w wyszukiwarki internetowe trafia do Google.

Google przetwarza prawie 100 000 zapytań na sekundę.

W indeksie Google znajduje się ponad 50 mld stron internetowych.

Ponad 90% fraz wpisywanych do wyszukiwarki Google to słowa na tzw. długi ogon.

To potencjał, który wręcz trzeba wykorzystać! Popularność wyszukiwarki Google daje przestrzeń do reklamowania swoich usług każdemu przedsiębiorstwu – nawet małemu czy dopiero wchodzącemu na rynek.

Każdy z nas szuka konkretnych informacji w sieci. Ty zapewne również. Do pola pod kolorowym logotypem Google wpisujesz wtedy pewne hasło – to tzw. fraza kluczowa. Dla Ciebie, jako użytkownika, to po prostu wyrażenie, na którym aktualnie Ci zależy: znalezieniu odpowiedzi na pytanie, produktu, który chcesz kupić, usługi, z której chcesz skorzystać, a nawet drogi do konkretnego sklepu czy przepisu na ulubione danie.

Pozycjonowanie stron – Łódź

Pozycja strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania nie jest przypadkowa. Widoczność witryny zależy od szeregu czynników rankingowych (których jest kilkaset – i nawet eksperci w tej dziedzinie nie znają ich wszystkich). Wśród nich znajduje się między innymi zawartość i nasycenie strony słowami kluczowymi, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, szybkość ładowania strony, wersja mobilna, certyfikat bezpieczeństwa, a nawet wiek i historia domeny.

W ramach naszej oferty na pozycjonowanie stron internetowych optymalizujemy je zgodnie z aktualną wiedzą, umiejętnościami, trendami oraz wymogami – zarówno ze strony robotów Google, jak i samych użytkowników.

5 najważniejszych obszarów w pozycjonowaniu

  1. Analityka – zbieranie danych w SEO nie wystarczy. Potrzeba odpowiedniej analizy oraz interpretacji, dzięki której wysnuwa się wnioski potrzebne do dalszych działań z zakresu pozycjonowania stron internetowej. W ramach analityki wykonujemy np. profesjonalny audyt SEO, SXO i CRO. Jako nieliczna agencja SEO działamy również na kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI – ang. Key Performance Indicators). Dzięki nim możemy wstępnie określić np. liczbę wyrażeń w TOP10, które PLANUJEMY wypracować w pierwszym kwartale działań SEO. Jednak do tego niezbędna jest analityka i praca na prawdziwych danych – a to wszystko w oparciu o specjalistyczną wiedzę.
  2. Strategia – na podstawie analityki i audytu można tworzyć bądź modyfikować strategię pozycjonowania. Dobry plan to najlepszy początek do tego, żeby pozycjonowanie strony internetowej było efektywne. W strategii SEO bierze się pod uwagę rodzaj witryny, jej historię optymalizacji, cele biznesowe klienta, trudność fraz kluczowych, dostępny budżet oraz sezonowość branży lub fraz. Inny plan obiera się również w przypadku SEO na frazy ogólne, a inny, gdy w grę wchodzi pozycjonowanie lokalne.
  3. Content marketing – widoczność strony internetowej na konkretne słowa kluczowe musi z czegoś wynikać. Bez użycia fraz na swojej stronie internetowej, ciężko będzie wypozycjonować ją na te wyrażenia, które wpisują do wyszukiwarki potencjalni klienci. Użytkownik chce znaleźć w wynikach stronę, która odpowiada na jego zapytanie. To możliwe właśnie dzięki contentowi w różnej formie – tekstowej, graficznej, audiowizualnej. Najlepiej, gdy strona zawiera odpowiednie słowa kluczowe i jednocześnie udziela użytkownikowi konkretnej odpowiedzi.
  4. Optymalizacja – dostosowanie strony do wymogów algorytmów i silnika wyszukiwarki w ogromnym stopniu wpływa na jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Zalicza się do niej m.in. optymalizację meta danych, pliku robots.txt, ujednolicenie adresów www, usunięcie duplikacji kategorii, poprawę struktury linków wewnętrznych, mobilność witryny, czas ładowania witryny i wiele innych.
  5. Link building – działania SEO opierają się na tym, żeby wskazywać robotom Google, że konkretna strona jest godna zaufania i uwagi – można to zrobić właśnie poprzez linkowanie zewnętrzne. Jeżeli na różnych stronach internetowych znajduje się odnośnik do tej samej strony, to znaczy, że być może jest ona wiarygodna, a użytkownicy mogą się do niej dostać nie tylko przez wyniki organiczne, ale np. podczas czytania artykułu w serwisie informacyjnym lub edukacyjnym. W naszej agencji stawiamy na kreatywny link building, który oprócz wartości SEO przynosi również korzyści wizerunkowe. Pozyskujemy linki m.in. poprzez wpisy gościnne/sponsorowane, definicje w encyklopediach internetowych, ogłoszenia lub katalogi, współprace z blogerami lub influencerami.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Co robić, żeby działania z zakresu pozycjonowania strony lub sklepu rzeczywiście przynosiły oczekiwane skutki? Przede wszystkim należy znaleźć kompromis między tym, czego od witryny internetowej oczekują roboty Google, a czego potencjalni klienci. Nie zawsze są to wspólne oczekiwania.

Dla robotów Google słowo to cyfra. Googleboty potrafią analizować słowa kluczowe na tyle, że interpretują literówki, podpowiadając prawidłową formę „Czy chodziło Ci o (...)?”. Umieją też rozpoznać kontekst frazy kluczowej w zależności od czasu publikacji konkretnego artykułu czy newsa. Googleboty zwracają uwagę na częstotliwość i miejsce pojawienia się słowa kluczowego w tekście. „Patrzą” nie tylko same treści, ale również parametry techniczne strony internetowej – które wpływają na użyteczność witryny.

Z kolei użytkownicy chcą przyswoić jak najwięcej informacji w jak najkrótszym czasie. Nie zawsze czytają wnikliwie wszystkie teksty, a raczej je skanują, przeskakują wzrokiem z nagłówka na nagłówek, czasami z kolei wracają do konkretnej części tekstu, która ich zainteresowała. Skupiają wzrok na słowach niezbędnych do wyłuskania sensu, co idealnie potwierdza ważność słów kluczowych.

Skuteczne pozycjonowanie stron www polega na tym, żeby dostosować stronę zarówno do robotów, jak i użytkowników. To realnie wspomaga promocję Twojej marki – nie tylko z perspektywy technicznej, ale również marketingowej. O lepszą widoczność strony walczy się po to, by strona generowała wejścia organiczne, wartościowe konwersje i lojalność konsumentów.

Cechy skutecznego pozycjonowania:

  • Regularność działań – pozycjonowanie sklepów internetowych oraz serwisów usługowych wymaga systematyczności i konsekwencji w działaniach. Niektóre prace, jak np. poprawa metadanych – mogą być wykonane jednorazowo, jednak w budowaniu pozycji oraz tematyczności strony ważne jest regularne publikowanie artykułów blogowych, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, weryfikacja i eliminacja kanibalizacji słów kluczowych, tworzenie właściwych przekierowań itd.
  • Elastyczność – ta kwestia dotyczy przede wszystkim reakcji na zmieniające się trendy, sezonowość i aktualizacje algorytmów Google. W skutecznym SEO elastyczność i dobór najlepszych (aktualnie) rozwiązań jest kluczem do sukcesu.
  • Obserwacja konkurencji – w osiągnięciu konkretnych pozycji może pomóc (lub przeszkodzić!) wielkość i aktywność konkurencji w branży. Im bardziej konkurenci działają w kwestii pozycjonowania stron, tym więcej pracy należy przeznaczyć na SEO dla własnej witryny. Analiza konkurencji może również pomóc w znalezieniu: nowych miejsc do linkowania, inspiracji do tematów na bloga, pomysłu na rozbudowę strony o nowe kategorie czy nawet do ewentualnej modyfikacji strategii SEO.
  • Cierpliwość – efekty pozycjonowania mogą przyjść nawet po kilku tygodniach czy miesiącach od wdrożonej zmiany. Cierpliwość przydaje się po to, żeby rzetelnie przeprowadzać testy i nie podejmować pochopnych decyzji. To również wartość potrzebna do tego, by konsekwentnie zamieniać potencjalnych klientów w stałych oraz lojalnych.

Pozycjonowanie lokalne – Łódź nabiera wiatru w żagle!

Łódź należy do prężnie rozwijających się miast Polski. Jej historia i poszanowanie tradycji mieszkańców odnajduje wspólną przestrzeń z rozwojem sfery biznesowej miasta. Wzrost podmiotów konkurencyjnych w poszczególnych branżach wpływa na to, że konieczne jest sięganie po nowe środki promocji małych i średnich przedsiębiorstw. Należy do nich między innymi lokalne pozycjonowanie. Jako agencja SEO, która z powodzeniem obsługuje klientów z różnych obszarów Polski, chętnie pozycjonujemy również strony firm i sklepów z siedzibą w Łodzi.

pozycjonowanie sklepów internetowych

Na czym polega pozycjonowanie lokalne?

Lokalne pozycjonowanie stron internetowych polega na optymalizacji strony internetowej pod słowa kluczowe zawierające nazwę miejscowości lub konkretnego obszaru. Lokalna promocja firm cieszy się coraz większą popularnością nie tylko w Łodzi, ale także w pozostałych miastach z całej Polski. To sposób na dotarcie przede wszystkim do potencjalnych klientów firm znajdujących się właśnie w Łodzi. Najczęściej zaliczają się do nich osoby mieszkające lub tymczasowo przebywające w tej miejscowości bądź w zasięgu działania firmy/sklepu. Wtedy tacy potencjalni klienci mają szansę skorzystać z oferty danego przedsiębiorstwa w fizycznej siedzibie.

Użytkownik wcale nie musi wpisać frazy z lokalizacją – lokalne strony internetowe mogą pokazać się potencjalnym klientom na podstawie geolokalizacji (GPS lub adres IP urządzenia). Same strony internetowe muszą być jednak zoptymalizowane pod takie słowa kluczowe – na przykład poprzez dodawanie nazw w treści, umieszczenie adresu siedziby firmy w stopce czy stworzenie profilu Google Moja Firma, powszechnie nazywanego wizytówką Google.

Wizytówka Google dla pozycjonowania lokalnego w Łodzi

Jeżeli chcesz polepszyć widoczność swojej strony internetowe na frazy lokalne związane z miejscowością, w której działasz, wizytówka Google to jedna z pierwszych kwestii, nad którą warto popracować.

To świetne narzędzie, które wspiera działania lokalne firm, które mają siedzibę w Łodzi: restauracji, hoteli, placówek edukacyjnych, salonów fryzjerskich i urody, siłowni, sklepów odzieżowych, firm z branży motoryzacyjnej, budowlanej, przemysłowej – wszystkich, którzy chcą podkreślić swoją działalność właśnie w konkretnym mieście.

Założenie profilu w Google Moja Firma jest całkowicie darmowe. Jednak samo stworzenie wizytówki to nie wszystko. Warto zoptymalizować profil pod lokalne SEO, uzupełniając:

  • nazwę firmy,
  • dokładny adres siedziby,
  • lokalizację na Google Maps,
  • godziny i dni otwarcia,
  • obszar działalności,
  • adres www do strony internetowej,
  • numer telefonu,
  • listę oferowanych usług/produktów,
  • opis firmy (z uwzględnieniem fraz kluczowych),
  • warstwę graficzną: zdjęcia, filmy, infografiki.

W ramach pozycjonowania lokalnego w Łodzi wykonujemy właśnie takie działania, wspierając je również tworzeniem wizytówek NAP (ang. name, address, phone), zachęcając naszych klientów do reagowania i odpowiadania na opinie w GMF i prowadzenia spójnego profilu z tym, co faktycznie dzieje się na witrynie. Robimy wszystko, co zwiększa widoczność strony w wynikach lokalnych.

pozycjonowanie lokalne poznań

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Nasza agencja SEO od lat zajmuje się nie tylko optymalizacją stron internetowych, ale również pozycjonowaniem sklepów internetowych. To równie złożony proces, choć różniący się nieco od SEO dla serwisów usługowych czy informacyjnych.

Założeniem pozycjonowania sklepów online jest zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania i dostarczenie nowych klientów, którzy dokonają wartościowych konwersji. Nie zapominamy zatem o pozytywnych doświadczeniach użytkowników. Podobnie jak przy SEO dla strony internetowej – pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga optymalizacji technicznej, link buildingu oraz działań content marketingowych.

Pozycjonowanie sklepu

Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie sklepów internetowych?

  • Rozwój e-commerce – kupowanie online jest proste, wygodne, bezpieczne i szybkie. Nic dziwnego, że tak chętnie korzysta się z handlu elektronicznego. Branża e-commerce nieustannie się rozwija, a wraz z tym wzrostem zwiększa się liczba potencjalnych klientów w Twojej firmie. Dlatego posiadanie i pozycjonowanie sklepu internetowego to nieodłączny element strategii marketingowej.
  • Wzmocnienie marki – pozycjonowanie strony sklepu oraz działania marketingowe dla e-commerce pozwalają nie tylko na wzrost konwersji i szansę na pojawienie się nowych klientów. Większa widoczność to większa popularność, co daje przestrzeń dla efektywnej komunikacji z odbiorcami i możliwości przedstawienia siebie w świetle eksperta w branży.
  • Skuteczna walka z konkurencją – internet wyrównuje szansę pomiędzy firmami. Sukces pozycjonowania nie zależy od takich czynników jak lokalizacja siedziby firmy lub sklepu, wielkość czy obroty, jakie generuje. Wiele działań w zakresie pozycjonowania można bowiem zrealizować w sposób organiczny. Liczyć się w tym przypadku będzie natomiast konsekwencja i wytrwałość w dążeniu do celu.
  • Nieograniczone źródło potencjalnych klientów – sieć to swojego rodzaju omnichannel, który daje niezliczoną ilość możliwości na dotarcie do potencjalnych klientów z całego świata. Warto jednocześnie pamiętać, że może być także formą wsparcia sprzedaży stacjonarnej.

Dlaczego coraz więcej firm z Łodzi decyduje się na przeniesienie biznesu do internetu?

Okoliczności rynkowe i rozwój technologiczny w branży internetowej sprawiły, że coraz bardziej opłaca się inwestować nie tylko w marketing internetowy, ale także w kompleksowe prowadzenie biznesu w internecie. Oszczędza się czas, pieniądze i miejsce potrzebne do prowadzenia firmy stacjonarnie.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Cennik za pozycjonowanie – Łódź

Na cenę pozycjonowania strony internetowej wpływa wiele czynników. W jednym przypadku miesięczny koszt SEO będzie wynosił 1000 zł, w innym 5000 zł. Do wyceny pozycjonowania zazwyczaj potrzebujemy informacji dotyczących:

  • Celu pozycjonowania
  • Konkurencji
  • Popularności fraz kluczowych
  • Rodzaju strony
  • Zakresu prac
  • Liczby tekstów do stworzenia
  • Historii domeny
  • Liczby i ceny linków, które mielibyśmy pozyskać

Jeśli interesuje Cię bezpłatna wycena pozycjonowania Twojej witryny internetowej, możesz wypełnić obecny formularz na naszej stronie lub skontaktować się z nami telefonicznie.

Przed podjęciem współpracy wykonamy audyt strony, który pomoże nam jeszcze lepiej wycenić pozycjonowanie strony www. Wspólnie zapracujemy na rozwój Twojej firmy!

Pozycjonowanie stron internetowych – Łódź może liczyć na naszą pomoc!

Jeśli mieszkasz na terenie Łodzi lub w okolicy – zgłoś się do nas! Nie musisz obawiać się współpracy z agencją SEO na odległość. Od lat obsługujemy klientów z Łodzi, z którymi kontaktujemy się na bieżąco (mailowo, telefonicznie lub przez wideokonferencje). Chętnie spotkamy się również w naszym biurze w Poznaniu lub w Twojej siedzibie w Łodzi!

Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 99 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.