GOOGLE ADS PŁOCK

Kampanie AdWords – Płock. Poprowadź z nami kampanię Google Ads, która podbije internet!

WYCEŃ GOOGLE ADS W PŁOCKU
co to jest kampania google ads

Dlaczego warto skorzystać z kampanii Google Ads?

Prowadzisz firmę w Płocku, nie przybywa Ci klientów i nie wiesz, jak temu zaradzić? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem i chcesz zapewnić swojej działalności dobry start? Powinieneś zainwestować w reklamę! Jednak spokojnie, nie musisz wydawać ogromnych kwot w niepewną inwestycję i poznawać tajników marketingu, aby Twoja reklama była skuteczna. Umiejętnie poprowadzona przez naszych specjalistów kampania Google Ads to jeden z prostszych sposobów, aby trafić do klientów – i to takich, którzy faktycznie szukają Twoich usług! W dodatku to rozwiązanie pozwala Ci na pełną kontrolę nad kosztami.

Co zyskujesz, inwestując w kampanie reklamowe Google Ads?

Lepsze wyniki sprzedażowe
01

Zwiększenie sprzedaży to zwykle podstawowy cel reklamy, niezależnie od jej formy. Z Google Ads możesz zwiększyć sprzedaż na miejscu oraz online – lokalnie, w całym kraju i za granicą. Możesz także zwiększyć ruch na stronie i liczbę interakcji – takich jak wysłanie zapytania o ofertę. W ten sposób zwiększasz sprzedaż na bieżąco, ale także działasz długofalowo.

Kontrola nad budżetem
02

Możesz płynnie zmieniać budżet przeznaczony na reklamę – zależnie od Twoich potrzeb, możliwości i uzyskanych wcześniej wyników. Atrakcyjne modele rozliczeń sprawiają, że płacisz jedynie za rzeczywiste efekty swoich reklam. Nie musisz także wydawać wielkich kwot, aby te efekty uzyskać – chętnie pomożemy w optymalnym wykorzystaniu budżetu!

Mnogość opcji reklamowych
03

Z Google Ads możesz wybierać formy reklamy najlepiej przystosowane do profilu Twojej działalności i preferencji Twoich klientów. Dotyczy to także różnorodności miejsc, w których możesz się reklamować – wyniki wyszukiwania, strony internetowe, YouTube, aplikacje i wiele więcej!

Większa świadomość marki
04

Możesz zaistnieć w świadomości naprawdę wielu osób! Dużą rolę ma tutaj jakość Twojej reklamy – jeśli będzie wysoka, to możesz liczyć na dobre wyniki i budowę grona stałych klientów. Jest to możliwe także dzięki trafnie zidentyfikowanej grupie docelowej – a w związku z tym kierowaniu reklamy wyłącznie do osób potencjalnie zainteresowanych produktami z Twojej branży.

Precyzyjne targetowanie
05

Wiek, płeć, lokalizacja, hobby – to tylko niektóre czynniki, które wykorzystasz, kreując kampanię Google Ads. Dzięki temu zawsze docierasz do odpowiednich osób, w odpowiednim miejscu i o odpowiednim czasie. Kampanie można też bez problemu skupić na miejscach w internecie, gdzie – ze względu na tematykę – będzie duża szansa na napotkanie Twoich przyszłych klientów. W końcu nie ma powodu, aby Twoje reklamy wyświetlały się osobom, które na pewno nie kupią Twoich produktów.

Narzędzia analityczne
06

Przy tradycyjnej reklamie mierzenie skuteczności nie jest proste. Google Ads jest tego przeciwieństwem! Możesz dokładnie sprawdzić, jak Twoje reklamy zwiększają sprzedaż, aktywność klientów na Twojej stronie lub w sklepie internetowym i oceniać skuteczność oraz opłacalność każdej kampanii. Chętnie dokonamy wszelkich analiz za Ciebie, aby w jeszcze większym stopniu wykorzystać możliwości Twojej kampanii!

Szybkie działanie
07

Nie musisz czekać przez długie miesiące na pierwsze efekty Twojej kampanii. Już pierwsze tygodnie działania będą przynosić wymierne wyniki. W przeciwieństwie do tradycyjnych środków reklamy, w internecie klient, natykając się na Twój baner czy link sponsorowany, jest zaledwie o kilka kliknięć od zakupu produktu.

Opcje remarketingu
08

Masz już pewną bazę klientów oraz osób, które weszły w interakcję z Twoim sklepem, stroną internetową lub newsletterem? Remarketing to świetny sposób, aby przypomnieć o sobie i zachęcić do ponownych zakupów. Szanse na to są znacznie wyższe wśród osób, które już korzystały z Twoich usług. Z Google Ads bez problemu skierujesz kampanię właśnie na ten cel i powiększysz grono stałych klientów!

Docieraj do nowych klientów w Płocku na różne sposoby!

Nie ma znaczenia to, w jakiej branży działasz, czy celujesz w lokalny rynek w Płocku i okolicach, czy też w rynek ogólnokrajowy lub międzynarodowy. Z Google Ads możesz korzystać z wielu rodzajów kampanii, które dopasujesz do swoich potrzeb. Nic też nie szkodzi, aby korzystać z nich równolegle – tak, aby dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Jakie rodzaje kampanii będziesz więc mieć do dyspozycji?

rodzaje kampani google ads
  • Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania – dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe (związane z Twoją działalnością), a reklamy znajdą się wynikach wyszukiwania użytkowników – czyli dokładnie wtedy, kiedy będą oni szukać produktów takich, jak Twoje!
  • Kampanie w sieci reklamowej – wykorzystaj grafikę, tekst i wideo, aby docierać do klientów odwiedzających niezliczone strony związane tematycznie z Twoim biznesem.
  • Kampanie YouTube – jeśli uważasz, że format wideo będzie najlepiej korespondował z proponowanymi przez Ciebie usługami, to kampanie dedykowane platformie YouTube będą strzałem w dziesiątkę!
  • Kampanie produktowe w Google Shopping – ta zakładka w wynikach wyszukiwania to miejsce, w którym przedstawione są zbiorczo produkty różnych producentów. Takie reklamy produktowe to niemal obowiązkowy wybór dla sklepów internetowych!
  • Kampanie w Google Maps – dla firm skupionych na sprzedaży stacjonarnej, kampania ukierunkowana lokalnie w Google Maps (często stosowanym np. przez turystów) może przynieść szczególnie wiele korzyści.

Jeśli nie masz pewności, który z powyższych rodzajów kampanii sprawdzi się najlepiej w Twoim przypadku – bez obaw, pomożemy Ci dobrać i zoptymalizować kampanię z uwzględnieniem wszystkich Twoich wymagań!

Reklamy w sieci wyszukiwania Google i linki sponsorowane – Płock

Kampanie Google Ads (do 2018 roku znane jako reklamy Google AdWords) pozwolą zaistnieć Twojej firmie w wynikach wyszukiwania Google. Tam właśnie trafiają Twoi potencjalni klienci, szukając usług czy towarów. Możesz także zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej, budować świadomość Twojej marki i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe z pomocą reklam w sieci reklamowej Google.

W takim przypadku możesz śmiało łączyć reklamy tekstowe z grafiką czy filmami, a system połączy je w całość i dobierze formę do miejsca docelowego. Reklamy w wynikach wyszukiwania Google trafiają do klientów w momencie, gdy poszukują danej usługi. A przypadku kampanii w sieci reklamowej docierasz do klientów, którzy wykazują zainteresowanie usługami i towarami z Twojej branży – i przyciągasz ich przykuwającą wzrok grafiką!

skontaktuj się z nami

🌎 Google Ads w Płocku – poznaj pełnię możliwości

Interesują Cię kampanie Google Ads (AdWords) w Płocku? Świetnie się składa! W Empressia pomagamy firmom z Płocka i okolic – ale także z każdego innego miejsca na świecie – w osiągnięciu sukcesu na rynku lokalnym, krajowym, a nawet zagranicznym! Razem możemy ustalić strategię, najkorzystniejszy dla Twojej firmy cel i określić grupę docelową. Później zarekomendujemy kampanię i stworzymy ją od zera – razem z zachęcającą do działania treścią, a nawet grafiką. Na końcu zajmiemy się stałą optymalizacją, śledząc wyniki.

Reklama w wynikach wyszukiwania i sieci reklamowej – dlaczego warto?

Dobrze poprowadzone kampanie Google Ads są warte każdej złotówki – w końcu płacisz za dotarcie tylko do tych osób, które mogą być realnie zainteresowane produktami i usługami z obszaru Twojej działalności. To duża przewaga nad tradycyjnymi ośrodkami reklamy (takimi jak prasa, radio czy telewizja), gdzie nie ma zwykle możliwości precyzyjnego targetowania reklamy do danych grup odbiorców.

Wyobraź sobie, że Twój produkt przyda się wyłącznie kobietom, które mają dziecko w wieku 1-3 lat. Wydajesz więc ten sam budżet na reklamę w radiu i reklamę w systemie Google Ads. Nawet jeśli reklama radiowa dotrze do większej liczby odbiorców, to matki tych dzieci (bądź ich bliscy, którzy zechcą kupić im Twój produkt) mogą stanowić jedynie kilka procent słuchaczy. Reklama w systemie Google Ads pozwala Ci targetować reklamy wyłącznie do tych właśnie matek! Zatem będzie to niemal 100% odbiorców Twojej reklamy. W dodatku, jeśli jest to kampania w wynikach wyszukiwania, będą to matki, które właśnie w tej chwili szukają podobnego produktu/usługi. A w przypadku sieci reklamowej możesz wyświetlić się na stronie powiązanej tematycznie – i od razu zaprezentować na banerze swoją ofertę, cenę, wrzucić zdjęcie czy hasło reklamowe.

Reklama AdWords Płock – pełna kontrola nad budżetem reklamowym

Jednym z kluczowych atutów kampanii reklamowej Google Ads jest możliwość dopasowania budżetu reklamowego do własnych potrzeb i możliwości finansowych. Jest to jednocześnie system niezwykle elastyczny, gdyż w każdej chwili można zredukować lub poszerzyć finansowanie reklam – zależnie od uzyskanych efektów i zmieniającej się sytuacji. W przeciwieństwie do tradycyjnych środków reklamy nie płacisz tutaj za samą jej emisję, a za efekt, jaki uzyskasz.

Do wyboru jest kilka modeli, a do najpopularniejszych należy płatność za kliknięcie (CPC/PPC – Cost/Pay Per Click). Oznacza to, że będziesz ponosić koszt jedynie za interakcję użytkownika z Twoją reklamą, czyli sytuację, gdy będzie on najprawdopodobniej zaciekawiony Twoją ofertą. W połączeniu z faktem, że Google może wyświetlać reklamy osobom znajdującym się w danej lokalizacji i o określonym czasie, daje to naprawdę ogromne możliwości reklamowania swoich usług!

Analiza skuteczności kampanii – trzymamy rękę na pulsie!

Nasza agencja marketingowa Empressia zadba o to, aby cały Twój budżet reklamowy został wykorzystany w optymalny sposób. Ty nie musisz martwić się szczegółami technicznymi i możesz w tym czasie zająć się rozwojem innych aspektów działalności. Co ważne, w Empressia nie tylko dbamy o Twój budżet reklamowy, ale przede wszystkim nieustannie monitorujemy i analizujemy skuteczność każdej kampanii.

Kampanie reklamowe Google Płock – Empressia

Wiesz już, jakie korzyści dają Ci kampanie Google Ads, poznałeś też niektóre z naszych możliwości działania. Dlaczego jednak powinieneś zaufać właśnie naszej agencji?

Certyfikowany Partner Google

Spełniliśmy wiele restrykcyjnych warunków dotyczących naszej skuteczności w prowadzeniu kampanii Google Ads – dzięki temu możemy pochwalić się certyfikatem Partnera Google. Masz więc pewność, że dobrze znamy się na tym, co robimy!

Działamy wieloaspektowo

Chociaż działamy na wielu polach, to każdy ruch wykonujemy na podstawie wspólnych ustaleń. Tworząc strategię, bierzemy pod uwagę Twój system sprzedaży, branżę, konkurencję i multum innych zmiennych, które wpłyną na końcowy efekt. Oczywiście konieczne będzie również ustalenie budżetu i modelu płatności. Z nami jednak nie musisz się o nic obawiać – Twój opiekun z Empressia przeprowadzi Cię przez cały proces krok po kroku!

Możesz na nas liczyć

Wszelkie kwestie techniczne związane z działaniem platformy Google Ads ustalamy wspólnie, ale wyręczamy Cię w konfiguracji tej platformy i działaniach analitycznych. Jeśli w którymś momencie cokolwiek stanie się niejasne, albo będzie wymagało dodatkowych wyjaśnień – chętnie służymy pomocą!

Stawiamy na ciągły postęp

Obsługa kampanii to nie tylko dobór reklam, parametrów i oczekiwanie na efekty. Google Ads pozwala na stały monitoring skuteczności kampanii i skrupulatnie z tej możliwości korzystamy. Wszystko po to, aby kampanie były jeszcze lepsze i jednocześnie korzystniejsze pod względem finansowym.

Działamy transparentnie

Powierzasz nam swoje środki na reklamę, dlatego możesz oczekiwać regularnych raportów z naszej działalności. Zawsze możesz się upewnić, czy uzyskujemy satysfakcjonujące dla Ciebie efekty.

Jesteśmy elastyczni

Wiemy, że w biznesie wszystko nieustannie się zmienia, dlatego chętnie zmodyfikujemy nasze działania względem wcześniejszych ustaleń w niemal dowolnym momencie. Zawsze stawiamy na dobrą komunikację i jasne sygnalizowanie swoich potrzeb – działamy po partnersku!

Patrzymy szerzej

Google Ads to tylko jedna z gałęzi naszej działalności. Jeśli chcesz zmaksymalizować efekty kampanii, to chętnie pomożemy Ci także w pozycjonowaniu Twojej strony, wprowadzimy kampanie w mediach społecznościowych czy wykonamy prace programistyczne (także pod kątem grafiki i UX).

Jak działamy? Etapy tworzenia kampanii reklamowych Google Ads w szczegółach

Ustalenie celów

Jasno zdefiniowane cele zdecydowanie pomagają odpowiednio ukierunkować kampanię. Może nam zależeć na zwiększeniu sprzedaży, ale częstym celem jest także większy ruch na stronie czy większa liczba wybranych akcji (np. więcej zapisów do newslettera czy wypełnionych formularzy kontaktowych). Odpowiedni cel zależy od indywidualnego przypadku – czasem bowiem kampania budująca świadomość może przynieść więcej zysku (długoterminowo) niż ta nastawiona na konwersję.

Wybór rodzaju kampanii reklamowej

To jeden z kluczowych wyborów, jednak z naszą pomocą przebiegnie on bez żadnego stresu. Przeanalizujemy profil Twojej działalności i wybierzemy jeden lub więcej typów kampanii, które sprawdzą się najlepiej w danej sytuacji.

Wybór słów kluczowych

Słowa kluczowe to frazy, które użytkownicy wyszukiwarki wpisują w poszukiwaniu danych usług i produktów. Stosując te frazy w Twojej kampanii, nakierujemy klientów właśnie na Twój biznes! Dbamy o to, by były to słowa kluczowe o odpowiedniej intencji użytkownika – np. zakupowej. W dodatku możemy dostosować je do zwiększenia ruchu w Twoim sklepie stacjonarnym w Płocku.

Stworzenie reklam

Stworzenie dobrej reklamy nie zawsze jest proste – musi być atrakcyjna wizualnie, odpowiadać potrzebom klientów, zachęcać do podjęcia działania i trafnie informować o danych produktach czy usługach. Nasi specjaliści mają w tym lata doświadczenia i z chęcią stworzą dla Ciebie profesjonalną reklamę! Od jej jakości zależy nie tylko reakcja użytkownika, ale też algorytmu Google.

Ustalenie lokalizacji

W przypadku działalności w Płocku warto zastanowić się, czy chcemy ograniczyć zasięg reklamy do dzielnic lub całego miasta, czy też poszerzyć lokalizację o bliższe lub dalsze okolice. Także w tym przypadku wiele zależy od profilu działalności – przykładowo pizzeria oferująca dostawę do określonej odległości od lokalu może chcieć zawęzić wyświetlanie reklam właśnie do tego obszaru.

Ustalenie budżetu

Trudno ukryć, że budżet jest ważny – jednakże nie tylko on będzie definiował ostateczne efekty. Ustalając budżet, warto pamiętać, że opłata będzie pobierana tylko za kliknięcia reklamy lub jej wyświetlenia. Nie zapominaj też, że nawet dysponując skromnym budżetem na reklamy, możesz nadal osiągnąć zadowalające wyniki.

Regularne monitorowanie i poprawianie wyników

Po uruchomieniu kampanii należy obserwować efekty i wprowadzać mniejsze lub większe poprawki. Google Ads daje możliwość zmieniania wszystkich wymienionych powyżej kwestii bez konieczności przerywania czy usuwania kampanii. Dzięki temu nawet nie najlepszy start nie przekreśla możliwości osiągnięcia ogólnego sukcesu Twojej kampanii!

Jak zaistnieć w sieci reklamowej Google? Kampanie Google Ads – Płock

Ile kosztuje kampania google ads

Kampanie Google Ads opierają się o mierzalne parametry, na które w dużym stopniu możesz wpływać bezpośrednio. Poniżej przedstawiamy skróconą listę kwestii, które wpływają na pozycję Twoich reklam w Google Ads:

  • Stawka – wbrew pozorom nie zawsze warto wpuszczać w reklamę wszystkie swoje środki – opłaca się optymalizować koszty. Właśnie dlatego pomożemy Ci wybrać najlepsze stawki w danej sytuacji.
  • Jakość – niezależnie od formatu, reklamy muszą być adekwatne do oczekiwań klientów i atrakcyjne. Istnieje złożony system, który na bieżąco poddaje ocenie stosowane przez Ciebie reklamy – zawsze jest tutaj pole do osiągania lepszych wyników, w czym chętnie Ci pomożemy!
  • Progi – zanim Twoja reklama znajdzie się w miejscu docelowym, przeprowadzana jest specjalna aukcja. W jej trakcie system kwalifikuje Twoją reklamę do wyświetlenia lub ją odrzuca na podstawie określonych progów jakości, stawki oraz wielu innych parametrów.
  • Kontekst – każda reklama pojawia się w odpowiednim kontekście, zatem dobre ustawienia kampanii powinny uwzględniać potrzebę docierania do użytkowników ze względu na użyte słowa kluczowe, miejsce i czas wyszukiwania czy rodzaj użytego urządzenia.
  • Informacje dodatkowe – ranking reklam może zmieniać się także zależnie od tego, czy będą one zawierały np. dodatkowe informacje kontaktowe lub linki ułatwiające dotarcie do konkretnego elementu oferty. Oczywiście te i wiele innych szczegółów uwzględniamy podczas naszej pracy.

Każdy powyższy punkt kryje też wiele drobniejszych niuansów i dopiero zebranie i wykorzystanie ich wszystkim razem daje dużą szansę na dobry wynik. Nie musisz jednak poznawać tych mechanizmów od podszewki – właśnie w tym celu możesz wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie! Pamiętaj, że niewłaściwie ustawione parametry kampanii mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami na reklamy, które nie odniosą skutku. Jednak z nami taki scenariusz zupełnie Ci nie grozi!

Wiemy, jak rozruszać Twój biznes w Płocku! Działaj razem z Empressia!

Opanowanie podstaw Google Ads nie jest trudne – nawet po lekturze powyższego tekstu znasz już podstawowe pojęcia! Osiągnięcie dobrych wyników – zwłaszcza przy niewielkim budżecie – nie jest już jednak tak proste. Wymaga to nauki (niestety także na błędach) oraz sporego doświadczenia – przy wielu mechanizmach Google Ads pozornie mało znaczące szczegóły mogą zaważyć na sukcesie bądź porażce kampanii.

Nie trzeba jednak poświęcać czasu i pieniędzy na opanowanie Google Ads – i ryzykować utratą znacznej części budżetu. W Empressia działają eksperci, którzy zaprojektują Twoją kampanię i pozwolą osiągać świetne wyniki już po kilkunastu dniach. Działamy na terenie całego kraju, dlatego niezależnie od tego, czy prowadzisz biznes w Płocku, okolicach lub też innym miejscu, zapraszamy do kontaktu!

linki sponsorowane

Jeśli linki sponsorowane w Płocku, to tylko z agencją Empressia!

Zapraszamy do współpracy w zakresie reklam Ads (AdWords) w Płocku. Kampanie reklamowe w tym mieście przeprowadzą nasi eksperci PPC. Doświadczenie, skrupulatność i transparentność to nasze cechy. Dowiedz się, co jeszcze możemy zaoferować w ramach współpracy!

WYCEŃ GOOGLE ADS W PŁOCKU
Oceń nasze usługi
0/5 na podstawie 0 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności