Katowice

Pozycjonowanie - Katowice

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Jeśli zawitałeś na stronę naszej agencji SEO, to prawdopodobnie poszukujesz usług, które pomogą zaistnieć Twojej firmie na rynku branżowym. Wpisałeś więc w wyszukiwarkę wyrażenie nawiązujące do naszej oferty, która następnie pokazała Ci się w jednych z pierwszych propozycji Google. Zostań z nami nieco dłużej, a z przyjemnością opowiemy Ci nieco więcej o tym, czym jest pozycjonowanie. Katowice już lata temu postawiły na ten rodzaj promocji firm w swoim mieście.

Nie wiemy, czy wiesz, ale trafiłeś tutaj nie przez przypadek. Wpłynęły na to nasze świadome działania w zakresie zwiększania widoczności witryny Empressia w sieci. Aby zwrócić na siebie Twoją uwagę, zoptymalizowaliśmy swoją stronę, spełniając wymagania stawiane przez algorytmy Google. Jeśli chcesz, byśmy zrobili to samo w dla Ciebie i Twojego biznesu, odezwij się do nas już dziś!

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie firm z Katowic

Katowice to miasto, które z roku na rok przyciąga coraz więcej inwestorów zarówno z Polski, jak i innych państw Europy. Stolica województwa śląskiego zajęła 1 miejsce w prestiżowym rankingu "Polish Cities of the Future 2019/20". Według tego raportu Katowice to lokalizacja, w której firmy zagraniczne najchętniej lokują swoje środki finansowe.

Rozwój biznesu w Katowicach oprócz wielu korzyści gospodarczych niesie ze sobą także znaczny wzrost poziomu konkurencji w różnych branżach. Fakt ten powoduje konieczność poszukiwania skutecznych sposobów na promocję firmy z zakresu marketingu internetowego. Doskonały wybór stanowi w tym przypadku pozycjonowanie stron internetowych, które stanowi podstawę promowania swojego biznesu w internecie. Do dziś pomogliśmy już wielu inwestorom zarówno z Katowic, jak i całej Polski. Ty również zaufaj naszej agencji SEO i postaw na nowoczesny marketing internetowy.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron www - Katowice

Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google może przebiegać w sposób płatny lub organiczny. Warto jednak pamiętać, że to właśnie działania organiczne przynoszą ponad 50% nowego ruchu na stronie. Naturalne wyniki Google możliwe są do uzyskania poprzez zestaw działań optymalizacyjnych strony www mających na celu dopasowanie ich standardów do wymogów stawianych przez wyszukiwarkę. Dzięki pozycjonowaniu organicznemu nie tylko zaoszczędzisz środki inwestycyjne, które musiałyby zostać poświęcone na kampanię Google Ads. Zoptymalizowana strona internetowa firmy zwiększa zaufanie potencjalnych klientów i pozytywnie wpływa na markę Twojej firmy.

Pozycjonowanie organiczne dzieli się na działania:

Czas osiągania zamierzonych rezultatów w kontekście pozycjonowania strony w poszczególnych przypadkach może być bardzo zróżnicowany. Do decydujących czynników w tym aspekcie należy między innymi:

  • On-site - obejmują między innymi budowanie wysokiej jakości contentu, optymalizację kodu strony, przekierowanie 301, szybkość ładowania witryny oraz indeksowanie strony mobilnej.
  • Off-site - w ich zakres wchodzi przede wszystkim linkowanie zewnętrzne oraz stworzenie wizytówki Google Moja Firma w Google Maps.

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google - zasada E-A-T

Wyszukiwarka Google dba o swoich klientów, proponując im komfortowe pod względem użytkowania strony internetowe. Witryny oceniane są pod względem przemyślanego content marketingu oraz charakterystyki technicznej witryny. W określeniu poziomu jakości strony www pomaga zasada E-A-T, wynikająca z dokumentu Search Quality Evaluator Guidelines. Składają się na nią 3 następujące filary:

  • Expertise (specjalizacja) - określa poziom jakości udostępnianych przez firmę treści specjalistycznych, które budują wizerunek eksperta firmy w branży. Proces ich tworzenia powinien być nadzorowany przez specjalistów dziedziny.
  • Authoritativeness (autorytet) - jego fundament stanowi pierwszy filar. Najwyższej jakości strony internetowe pod względem merytorycznym i funkcjonalnym stają się autorytetem w swojej dziedzinie.
  • Trustworthiness (wiarygodność) - całościowy wizerunek firmy zbudowany na podstawie strony internetowej, stanowiącej swojego rodzaju nowoczesną wizytówkę powinna wzbudzać zaufanie potencjalnych klientów.

Lokalne pozycjonowanie - Katowice

Strategia pozycjonowania lokalnego jest doskonałą opcją dla firm, które sprzedają przede wszystkim w sposób bezpośredni. Wówczas jedynym opłacalnym rozwiązaniem jest kierowanie oferty firmy tylko do osób przebywających w danym momencie na terenie zasięgu jej działalności. To zwiększa skuteczność pozycjonowania strony internetowej firmy w wyszukiwarce Google oraz pomaga uniknąć tak zwanego przepalenia budżetu na reklamę.

Pozycjonowanie sklepów

Profil Google Moja Firma

Planując pozycjonowanie lokalne, nie można zapomnieć o stworzeniu profilu firmy w Mapach Google. Dzięki niemu potencjalny klient nie tylko dowie się o istnieniu Twojej firmy, ale otrzyma wszystkie potrzebne informacje umożliwiające skorzystanie z jej oferty. Do zalet stworzenia wizytówki Google należy ponadto:

  • szybsze dotarcie do potencjalnych klientów,
  • ułatwienie dojazdu klientów do siedziby firmy lub punktu usługowego,
  • zwiększenie liczby odwiedzin strony,
  • wzbudzenie zaufanie potencjalnych klientów, którzy uzyskają wszystkie najpotrzebniejsze informacje o firmie.

5 podstawowych filarów pozycjonowania stron www

  • Audyt SEO - punkt wyjściowy dla rozpoczęcia procesu pozycjonowania stron www. Pamiętaj, że nikt nie przeprowadzi go lepiej niż doświadczony pozycjoner branży. Do tego zadania niezbędna jest obszerna wiedza techniczna oraz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne. Audyt wskazuje na obszary stron internetowych, które wymagają poprawy lub optymalizacji.
  • Content Marketing - tworzenie i udostępnianie wysokiej jakości treści jest doceniane zarówno przez wyszukiwarki Google, jak i realnych odbiorców. Zawartość strony internetowej pod względem merytorycznym i wizualnym ma nieodzowny wpływ na budowę markę firmy. Content marketing jest ponadto podstawowym narzędziem w kontekście wzbudzania zaufania potencjalnych odbiorców. Jego jakość warunkuje także obecność właściwych słów kluczowych, meta title oraz meta description.
  • Link-building - dzieli się na działania wewnętrzne oraz zewnętrzne. Stanowi niezwykle istotny aspekt pozycjonowania stron www. Link building zewnętrzny polega na pozyskiwaniu wartościowych linków prowadzących do pozycjonowanej domeny. W tym kontekście istotne jest powiązanie tematyczne witryn oraz ich duża zawartość merytoryczna. Link building wewnętrzny z kolei nawiguje użytkownika w obszarze strony, zwracając jego uwagę na konkretne informacje. Proces linkowania odgrywa niezwykle istotną część pozycjonowania w ujęciu kompleksowym. Pochłania niekiedy aż 50% środków poświęconych na pozycjonowanie. Katowice przeznaczają niewątpliwie wiele uwagi na ten aspekt promocyjny firm.
  • Działania SEO (Search Engine Optimization) - oprócz link-buildingu w zakres działań SEO wchodzi optymalizacja strony pod względem technicznym. Obejmuje między innymi kwestie szybkości ładowania strony, jej responsywności, przekierowania 301, przyjaznego kodu URL, meta tagów i wielu innych.
  • Monitoring i analityka - dobrze przeprowadzony monitoring pozwoli na optymalizację dotychczas podjętych działań. Niezbędna jest w tym kontekście znajomość profesjonalnych narzędzi oraz umiejętność poprawnej interpretacji danych.

Pozycjonowanie - Katowice

  1. Udostępniaj wartościowe treści.
  2. Optymalizuj stronę pod kątem SEO.
  3. Stawiaj na optymalny dobór słów kluczowych.
  4. Prowadź efektywny link building.
  5. Wykorzystuj dane strukturalne.
  6. Zwiększ szybkość ładowania strony internetowej.
  7. Zadbaj o certyfikat SSL.
  8. Zadbaj o responsywność strony www.
  9. Zadbaj o przekierowanie 301.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepu internetowego

Skuteczne pozycjonowanie stron - Katowice stawiają na biznesowy rozwój

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych można określić skutecznym, gdy objawia się poprzez osiąganie zamierzonych wyników w relatywnie krótkim czasie. Opiera się na 4 podstawowych filarach warunkujących nie tylko szybkie efekty pozycjonowania, ale także pomyślne funkcjonowanie naszej agencji SEO:

  • Wiedza - w kontekście pozycjonowania kluczowa jest nieustanna aktualizacja wiedzy na temat zmieniających się trendów dyktowanych przez algorytmy wyszukiwarki Google. Obejmuje także szerokie pojęcie o budowie technicznej stron internetowych.
  • Analiza - planowanie strategii pozycjonowania stron www powinno zostać poprzedzone analizą branży i konkurencji oraz charakterystyki działalności klienta. Jej celem jest także wskazanie dobrych i złych stron funkcjonowania firmy pod kątem jej promocji w internecie.
  • Plan + realizacja - dotyczy realizacji poprawy strony internetowej pod względem technicznym, praktycznym i wizualnym. Plan powinien także uwzględniać czas realizacji konkretnych zadań.
  • Monitoring - niekiedy nieco bagatelizowany przez niektórych specjalistów branży. Monitoring oraz analityka danych są natomiast kluczowe dla optymalizacji działań, których poziom skuteczności może się różnić w poszczególnych przypadkach.

Korzyści pozycjonowania w Katowicach

  1. Szansa dla małych biznesów - jeśli prowadzisz niewielką firmę lub właśnie rozpocząłeś działalność, pozycjonowanie pomoże Ci zyskać nowych klientów. W miastach takich jak Katowice pozycjonowanie na rynku lokalnym to konieczność.
  2. Wzrost sprzedaży - wzrost widoczności w Google jest podstawą promocji firmy w sieci. Aż 97% internautów w Polsce korzysta właśnie z tej wyszukiwarki. Co więcej, zainwestowane środki w pozycjonowanie organiczne strony pozostawią długotrwałe rezultaty.
  3. Oszczędności finansowe - pozycjonowanie należy do jednych z najskuteczniejszych form promocji firm w internecie. Ze względu na możliwość rozłożenia działań w czasie mogą sobie pozwolić na niego nawet przedsiębiorcy o ograniczonym budżecie inwestycyjnym.
  4. Komunikacja i PR firmy - zoptymalizowana strona internetowa zawierająca unikalny content o wartości merytorycznej to punkt wyjściowy dla budowania zaufania odbiorców do marki. Stanowi ona nowoczesną wizytówkę, która jest dzisiaj podstawowym źródłem informacji o firmie. Efektywną komunikację z potencjalnym klientem oraz atrakcyjne przedstawienie oferty zapewnia przede wszystkim pozycjonowanie. Katowice nie mają ku temu żadnych wątpliwości.
  5. Inwestycja w przyszłość - nie ulega wątpliwości, że praca nad optymalizacją witryny jest jedną z najbardziej intratnych inwestycji w kontekście przyszłości firmy. Jej rezultaty pozostają widoczne przez wiele miesięcy lub lat. Sukcesywna, zaangażowana i regularna praca nad stroną jest pewnym przepisem na sukces firmy.

Do najważniejszych zasad efektywnego pozycjonowania należy:

  • działanie zgodne z wytycznymi Google,
  • analiza działalności konkurencji,
  • wysokiej jakości treści kierowane do realnego odbiorcy,
  • regularność i systematyczność działań,
  • elastyczność i szybka reakcja na zmiany algorytmów Google,
  • skuteczna komunikacja z klientem,
  • monitoring wyników oraz optymalizacja strategii
  • .

Pozycjonowanie - Katowice wybierają najlepsze agencje SEO w Polsce

Zastanawiasz się, czy firma z Poznania może pracować w pełni skutecznie dla klientów z Katowic? Oczywiście! Nasza agencja współpracuje z wieloma firmami z różnych części kraju, co na przestrzeni lat pozwoliło nam wypracować odpowiedni system komunikacji. Na bieżąco będziesz informowany o postępach prac nad pozycjonowaniem strony, a wszystkie szczegóły bądź wątpliwości będziemy omawiać na rozmowach telefonicznych lub wideo. W naszym portfolio znajdziesz 200 pozycjonowanych stron oraz sklepów internetowych. Promowaliśmy serwisy www z niemal każdej branży, więc jesteśmy przekonani, że pomożemy także Tobie. Przekonaj się, co może dać Ci pozycjonowanie stron internetowych. Katowice rozwijają się z jego udziałem już od wielu lat.

Agencja SEO - Katowice

Decydując się na współpracę z nami, otrzymasz nieograniczony dostęp do Konta Klienta. Jest to platforma, na której będą znajdować się wszystkie informacje dotyczące przebiegu pozycjonowania Twojej strony internetowej.

Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 40 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności