Katowice

Pozycjonowanie - Katowice

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Jeśli zawitałeś na stronę naszej agencji SEO, to prawdopodobnie poszukujesz usług, które pomogą zaistnieć Twojej firmie na rynku branżowym. Wpisałeś więc w wyszukiwarkę wyrażenie nawiązujące do naszej oferty, która następnie pokazała Ci się w jednych z pierwszych propozycji Google. Stanowi to efekt skutecznego pozycjonowania, o którym z przyjemnością opowiemy Ci nieco więcej.

Nie wiemy, czy wiesz, ale trafiłeś tutaj nie przez przypadek. Wpłynęły na to nasze świadome działania w kontekście zwiększania widoczności witryny Empressia w wynikach wyszukiwania Google. Chcieliśmy zwrócić na siebie Twoją uwagę, więc zoptymalizowaliśmy swoją stronę, spełniając wymagania stawiane przez algorytmy wyszukiwarki. Jeśli chcesz, byśmy zrobili to samo w kontekście Twojego biznesu, odezwij się do nas już dziś!

Darmowa wycena

Co wyróżnia nasze serwisy?

Funkcjonalność

Prosta obsługa

Unikalny design

Łatwa rozbudowa

Szybkość działania

Pozycjonowanie firm z Katowic

Katowice to miasto, które z roku na rok przyciąga coraz więcej inwestorów zarówno z Polski, jak i pozostałych państw Europy. Stolica województwa śląskiego zajęła ponadto 1 miejsce w prestiżowym rankingu "Polish Cities of the Future 2019/20". Według tego raportu Katowice to lokalizacja, w której firmy zagraniczne najchętniej lokują swoje środki finansowe.

Rozwój biznesu w Katowicach oprócz wielu korzyści gospodarczych niesie ze sobą także znaczny wzrost konkurencyjności miasta. Fakt ten powoduje konieczność poszukiwania skutecznych sposobów na promocję firmy z zakresu marketingu internetowego. Doskonały wybór stanowi w tym przypadku pozycjonowanie stron, które stało się poniekąd podstawą promowania swojego biznesu w internecie. Do dziś pomogliśmy już wielu inwestorom zarówno z Katowic, jak i całej Polski. Ty również zaufaj naszej agencji SEO i postaw na nowoczesny marketing internetowy.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron www - organiczna forma promocji firmy

Pozycjonować strony internetowe w wyszukiwarce Google można w sposób płatny oraz organiczny. Warto natomiast pamiętać, że to właśnie działania organiczne przynoszą ponad 50% nowego ruchu na stronie. Naturalne wyniki Google możliwe są do uzyskania poprzez zestaw działań optymalizacyjnych strony www mających na celu dopasowanie ich standardów do wymogów stawianych przez wyszukiwarkę. Dzięki pozycjonowaniu organicznemu nie tylko zaoszczędzisz środki inwestycyjne, które musiałyby zostać poświęcone na kampanię Google Ads. Wysokiej jakości strona internetowa firmy zwiększa ponadto zaufanie potencjalnych klientów i pozytywnie wpływa na markę Twojej firmy.

Pozycjonowanie organiczne dzielą się na działania:

Czas osiągania zamierzonych rezultatów w kontekście pozycjonowania strony w poszczególnych przypadkach może być bardzo zróżnicowany. Do decydujących czynników w tym aspekcie należy między innymi:

  • On-site - obejmują między innymi budowanie wysokiej jakości contentu, optymalizację kodu strony, przekierowanie 301, szybkość ładowania witryny oraz indeksowanie strony mobilnej.
  • Off-site - w ich zakres wchodzi przede wszystkim linkowanie zewnętrzne oraz stworzenie wizytówki Google Moja Firma w Google Maps.

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google - zasada E-A-T

Wyszukiwarka Google dba o swoich klientów, proponując im wysokiej jakości strony internetowe. Witryny oceniane są przede wszystkim pod względem przemyślanego content marketingu oraz charakterystyki technicznej witryny. W określeniu poziomu jakości strony www pomaga zasada E-A-T, wynikająca z dokumentu Search Quality Evaluator Guidelines. Składają się na nią 3 następujące filary:

  • Expertise (specjalizacja) - określa poziom jakości udostępnianych przez firmę treści specjalistycznych, które budują wizerunek eksperta firmy w branży. Proces ich tworzenia powinien być nadzorowany przez specjalistów dziedziny.
  • Authoritativeness (autorytet) - jego fundament stanowi pierwszy filar. Najwyższej jakości strony internetowe pod względem merytorycznym i funkcjonalnym stają się autorytetem w swojej dziedzinie.
  • Trustworthiness (wiarygodność) - całościowy wizerunek firmy zbudowany na podstawie strony internetowej, stanowiącej swojego rodzaju nowoczesną wizytówkę powinna wzbudzać zaufanie potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych w Katowicach

Strategia pozycjonowania lokalnego jest doskonałą opcją dla firm oraz punktów usługowych, w przypadku których możliwa jest wyłącznie sprzedaż bezpośrednia. Wówczas jedynym opłacalnym rozwiązaniem jest kierowanie oferty firmy tylko do osób przebywających w danym momencie na terenie zasięgu jej działalności. To zwiększa skuteczność pozycjonowania strony internetowej firmy w wyszukiwarce Google oraz pomaga uniknąć tak zwanego przepalenia budżetu na reklamę.

Planując pozycjonowanie lokalne, nie można zapomnieć o stworzeniu profilu firmy w Mapach Google. Dzięki niemu potencjalny klient nie tylko dowie się o istnieniu Twojej firmy, ale otrzyma wszystkie potrzebne informacje umożliwiające skorzystanie z jej oferty. Do zalet stworzenia wizytówki Google należy ponadto:

  • szybsze dotarcie do potencjalnych klientów,
  • ułatwienie dojazdu klientów do siedziby firmy lub punktu usługowego,
  • zwiększenie liczby odwiedzin strony,
  • wzbudzenie zaufanie potencjalnych klientów, którzy uzyskają wszystkie najpotrzebniejsze informacje o firmie.
Pozycjonowanie sklepów

5 podstawowych filarów pozycjonowania stron www

  • Audyt SEO - punkt wyjściowy dla rozpoczęcia procesu pozycjonowania stron www. Pamiętaj, że nikt nie przeprowadzi go lepiej niż doświadczony pozycjoner branży. Do tego zadania niezbędna jest obszerna wiedza techniczna oraz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne. Audyt wskazuje na obszary stron internetowych, które wymagają poprawy lub optymalizacji.
  • Content Marketing - tworzenie i udostępnianie wysokiej jakości treści jest doceniane zarówno przez wyszukiwarki Google, jak i realnych odbiorców. Zawartość strony internetowej pod względem merytorycznym i wizualnym ma nieodzowny wpływ na budowę markę firmy. Content marketing jest ponadto podstawowym narzędziem w kontekście wzbudzania zaufania potencjalnych odbiorców. Jego jakość warunkuje także obecność właściwych słów kluczowych, meta title oraz meta description.
  • Link-building - w tym kontekście uwzględnia się zarówno linkowanie wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Niezwykle istotny aspekt pozycjonowania stron www.
  • Działania SEO (Search Engine Optimization) - oprócz link-buildingu w zakres działań SEO wchodzi optymalizacja strony pod względem technicznym. Obejmuje między innymi kwestie szybkości ładowania strony, jej responsywności, przekierowania 301, przyjaznego kodu URL, meta tagów i wielu innych.
  • Monitoring i analityka - dobrze przeprowadzony monitoring pozwoli na optymalizację dotychczas podjętych działań. Niezbędna jest w tym kontekście znajomość profesjonalnych narzędzi oraz umiejętność poprawnej interpretacji danych.

Pozycjonowanie - Katowice

  1. Udostępniaj wartościowe treści.
  2. Optymalizuj stronę pod kątem SEO.
  3. Stawiaj na optymalny dobór słów kluczowych.
  4. Prowadź efektywny link building.
  5. Wykorzystuj dane strukturalne.
  6. Zwiększ szybkość ładowania strony internetowej.
  7. Zadbaj o certyfikat SSL.
  8. Zadbaj o responsywność strony www.
  9. Zadbaj o przekierowanie 301.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepu internetowego

Skuteczne pozycjonowanie stron - Katowice stawiają na biznesowy rozwój

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych można określić skutecznym, gdy objawia się poprzez osiąganie zamierzonych wyników w relatywnie krótkim czasie. Opiera się na 4 podstawowych filarach warunkujących nie tylko szybkie efekty pozycjonowania, ale także pomyślne funkcjonowanie naszej agencji SEO:

  • Wiedza - w kontekście pozycjonowania kluczowa jest nieustanna aktualizacja wiedzy na temat zmieniających się trendów dyktowanych przez algorytmy wyszukiwarki Google. Obejmuje także szerokie pojęcie o budowie technicznej stron internetowych.
  • Analiza - planowanie strategii pozycjonowania stron www powinno zostać poprzedzone analizą branży i konkurencji oraz charakterystyki działalności klienta. Jej celem jest także wskazanie dobrych i złych stron funkcjonowania firmy pod kątem jej promocji w internecie.
  • Plan + realizacja - dotyczy realizacji poprawy strony internetowej pod względem technicznym, praktycznym i wizualnym. Plan powinien także uwzględniać czas realizacji konkretnych zadań.
  • Monitoring - niekiedy nieco bagatelizowany przez niektórych specjalistów branży. Monitoring oraz analityka danych są natomiast kluczowe dla optymalizacji działań, których poziom skuteczności może się różnić w poszczególnych przypadkach.

Do najważniejszych zasad efektywnego pozycjonowania należy:

  • działanie zgodne z wytycznymi Google,
  • analiza działalności konkurencji,
  • wysokiej jakości treści kierowane do realnego odbiorcy,
  • regularność i systematyczność działań,
  • elastyczność i szybka reakcja na zmiany algorytmów Google,
  • skuteczna komunikacja z klientem,
  • monitoring wyników oraz optymalizacja strategii
  • .

Pozycjonowanie - Katowice wybierają najlepsze agencje SEO w Polsce

Zastanawiasz się, czy firma z Poznania może pracować w pełni skutecznie dla klientów z Katowic? Oczywiście! Nasza agencja współpracuje z wieloma firmami z różnych części kraju, co na przestrzeni lat pozwoliło nam znaleźć sposoby kontaktu online i wypracować odpowiedni system komunikacji. Na bieżąco będziesz informowany o postępach prac nad pozycjonowaniem strony, a wszystkie szczegóły bądź wątpliwości dotyczące tego aspektu będziemy omawiać na rozmowach telefonicznych lub wideo. W naszym portfolio znajdziesz 200 pozycjonowanych stron oraz sklepów internetowych firm z całej Polski. Promowaliśmy serwisy www z niemal każdej branży, więc jesteśmy przekonani, że pomożemy także Tobie.

Oceń nasze usługi
4.5/5 na podstawie 39 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności