SZKOLENIA SEO

Prowadzimy szkolenia SEO dopasowane do Twoich oczekiwań.

ZAPYTAJ O SZKOLENIE

Dla kogo szkolenie SEO?

Pracownicy działu marketingu Indywidualny przedsiębiorca SEO-wcy lub osoby, które chcą nimi zostać
Cel Zrozumienie podstaw SEO, poszerzenie kompetencji, lepszy dobór narzędzi do firmy, w której pracujecie Poznajesz zasady działania wyszukiwarki oraz algorytmów i zrozumienie, jak SEO wpływa na biznes Nauka analizy słów kluczowych, optymalizacji technicznej strony i tworzenia skutecznych strategii SEO
Cena i czas Ustalane indywidualnie Ustalane indywidualnie Ustalane indywidualnie
Forma szkolenia Szkolenie SEO online lub stacjonarnie Szkolenie SEO online lub stacjonarnie Szkolenie SEO online lub stacjonarnie
Efekt Zwiększenie wiedzy i umiejętności związanych z marketingiem internetowym, znajomość technicznej nomenklatury Znasz procesy związane z optymalizacją strony, lepiej dobierasz agencję SEO, administratorów stron internetowych i specjalistów do współpracy Samodzielnie optymalizujesz strony od A do Z, umiesz korzystać z profesjonalnych narzędzi – zarówno od Google, jak i komercyjnych

SEO, co?

SEO to skrót od Search Engine Optimization co dosłownie oznacza optymalizację dla silnika wyszukiwarki. Przychodząc na kurs SEO, być może już to wiesz. Albo i nie! I to jest właśnie w tym wszystkim najlepsze: nasze indywidualne szkolenia są dopasowane do Twojego poziomu wiedzy.

Spotykamy się z ludźmi z wielu branż, którzy są na różnych poziomach wiedzy na temat pozycjonowania sklepów czy stron internetowych. Każdego traktujemy indywidualnie i dostosowujemy poziom szkolenia do aktualnej wiedzy uczestnika lub grupy.

Wszystko o słowach kluczowych na szkoleniu SEO

Słowo kluczowe, jak sama nazwa wskazuje, jest kluczowe! Użytkownicy stosują je do znalezienia produktów, usług, informacji, odpowiedzi na pytania. Te frazy są mostem między Twoją stroną a użytkownikami.

Na szkoleniu SEO dowiesz się wszystkiego o roli słów kluczowych w optymalizacji stron internetowych.

Od analizy słów kluczowych → przez intencje, które się za nimi kryją → po miejsca, w których warto tych wyrażeń używać.

W ramach szkolenia o słowach kluczowych dowiesz się:

  • Co to są słowa kluczowe
  • Jakie są rodzaje słów kluczowych
  • Co to znaczy wolumen wyszukiwania
  • Jak dobierać słowa kluczowe i je analizować
  • Z jakich narzędzi korzystać przy doborze słów kluczowych
  • Jak sprawdzić frazy kluczowe, na które wyświetla się konkurencja
  • Co to jest search intent
  • Czy słowa kluczowe mogą wesprzeć działania content marketingowe

…i wiele więcej!

Kilka słów o linkach

Na naszych kursach nie możemy pominąć ważnego tematu związanego z linkami – w różnej postaci. Opowiadamy zarówno linkowaniu wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Zrozumiesz, jak połączenie siecią odnośników może wpłynąć na proces pozycjonowania strony internetowej.

Ze szkolenia SEO online lub stacjonarnego w kontekście linków dowiesz się:

  • Co to jest link building
  • Czym jest linkowanie wewnętrzne, a czym zewnętrzne
  • Jakie są znaczniki HTML linków i jak wpływają na pozycjonowanie
  • Co to są anchory i jakie są ich rodzaje
  • Jak pozyskiwać linki w naturalny sposób
kilka slow o linkach
jak dzialaja algorytmy

Dowiedz się, jak działają algorytmy

Dziś dużo interakcji odbywa się online. Do „podawania” treści stosuje się systemy rekomendacji. Google podpowiada dalszy ciąg zapytania i serwuje wyniki dopasowane do preferencji użytkownika. Netflix sugeruje filmy i seriale wprost z listy zainteresowań odbiorców, a platformy społecznościowe wyświetlają posty w obrębie naszej bańki informacyjnej.

Takie podpowiedzi bazują na algorytmach. W pozycjonowaniu stron internetowych to właśnie algorytmy stanowią podstawę działania. Ich zrozumienie pomaga lepiej dostosować swoją stronę do wymagań sieci internetowej.

Algorytmy cały czas są aktualizowane. Ich priorytety również się zmieniają. Kiedyś najważniejsze było pozyskiwanie linków i nasycenie słowami kluczowymi, co sprowadzało się do wielu nieuczciwych praktyk (np. publikowania białego tekstu na białym tle – żeby nie był widoczny dla użytkowników, ale dla robotów już tak). Był czas, gdzie topowym działaniem było dodawanie stron do katalogów i zaplecz. W miarę rozwoju internetu i algorytmów ważniejsze stawało się doświadczenie użytkownika, techniczna optymalizacja strony, treści, które mają sens…

Co przyniesie przyszłość? Musimy być na to przygotowani i Ty też możesz! Tego nauczymy Cię na naszych szkoleniach SEO – online lub stacjonarnie – Twój wybór!

Ze szkolenia SEO w zakresie algorytmów dowiesz się:

  • Co to są i jak działają algorytmy
  • Jakie są algorytmy Google
  • Jak aktualizacje algorytmów mogą wpływać na widoczność strony
  • Jak zmieniły się algorytmy
ZAPYTAJ O NASZE SZKOLENIA SEO

Rozprawiamy się z mitami SEO

Jak już osiągnę jakąś pozycję, to nie muszę dalej prowadzić działań SEO. Wystarczy, że kupię kilka linków i na pewno zwiększę pozycję strony. Napiszę dobry tekst nasycony słowami kluczowymi i sukces w SEO gwarantowany.

Brzmi znajomo? To błąd!

Ktoś coś usłyszał, ktoś inny coś przeczytał, jeszcze inny dopowiedział. Nikt nie wie, czy to prawda. Koniec z mitami na temat SEO!

Na naszych szkoleniach przekazujemy tylko sprawdzoną wiedzę, która jest poparta doświadczeniem. Udowadniamy, że do SEO można podejść biznesowo i kreatywnie.

  • Uczymy, dlaczego w SEO „to zależy”
  • Wyjaśniamy, dlaczego dla każdej strony należy stworzyć inną strategię pozycjonowania
  • Pokazujemy, co można zrobić w konkretnych budżetach i branżach

Jeśli SEO, to i content marketing

Działania z zakresu pozycjonowania stron internetowych i content marketingu przenikają się. W obu dziedzinach trzeba przygotować strategię, która połączy wymagania zarówno użytkowników, jak i robotów odwiedzających stronę.

W ramach naszej oferty edukacyjnej oferujemy również osobne szkolenia z SEO copywritingu. W ich programie są zarówno podstawy pisania tekstów SEO, jak i szersze spojrzenie na content marketing. Te spotkania również są przygotowane dla indywidualnych grup.

Sprawdź wybrane opinie uczestników po szkoleniu:

Na naszych szkoleniach przekazujemy tylko sprawdzoną wiedzę, która jest poparta doświadczeniem. Udowadniamy, że do SEO można podejść biznesowo i kreatywnie.

Szkolenie z pozycjonowania i content marketingu? W agencji Empressia, oczywiście!

  • Szkolenie przeznaczone dla fanów lub po prostu praktyków marketingu internetowego od strony firmy, agencji albo jednoosobowej działalności.
  • To nie jest sztywny kurs SEO, tylko przygotowane indywidualnie szkolenie, uwzględniające zmieniające się zasady, aktualizacje algorytmów i nowinki technologiczne.
  • Dzięki nam połączysz content marketing i pozycjonowanie stron w jedną spójną działalność. Przekonaj się, że techniczne SEO i kreatywna strona strategii content marketingowej może ze sobą współgrać!
  • To szkolenie szyte na miarę, które w branży SEO jest wyjątkowym rozwiązaniem i ukłonem w stronę uczestników.

Program szkolenia ustalany indywidualnie

Chcesz skupić się na pozyskiwaniu linków? A może szukasz kursu SEO, dzięki któremu podszkolisz się w optymalizacji technicznej strony? Być może chcesz zacząć zupełnie od początku? Albo lepiej zgłębić obsługę topowych narzędzi, takich jak Google Search Console, Google Tag Manager lub programów komercyjnych typu Senuto czy Ahrefs? A może chcesz nauczyć się podstawowych pojęć, by lepiej rozumieć wszystkie te procesy? Albo już masz podstawową wiedzę z SEO, pozycjonowanie samo w sobie jest dla Ciebie zrozumiałe, ale chcesz rozszerzyć kompetencje?

Dużo pytań i… dużo odpowiedzi! Bo w każdej z tych sytuacji wybór szkolenia pod kątem SEO z agencją Empressia jest strzałem w dziesiątkę. Ustalamy indywidualnie przebieg całego spotkania. Szkolenia SEO dla firm zazwyczaj różnią się od indywidualnych lekcji, podobnie jak kursy grupowe dla 10 osób od tych, w których są 2 osoby.

Skontaktuj się z nami, żeby poznać szczegóły.

ZAPYTAJ O NASZE SZKOLENIA SEO
ile kosztuje szkolenie seo

Ile kosztuje szkolenie SEO?

Tak jak wycena pozycjonowania w wynikach wyszukiwania Google jest zależna od wielu czynników, tak samo szkolenie nie ma jednej sztywnej ceny. Nasze spotkania i konsultacje zawsze wyceniamy indywidualnie, biorąc pod uwagę:

  • stan Twojej strony internetowej
  • branżę, w której działasz
  • Twój poziom wiedzy z zakresu SEO
  • historię domeny i link buildingu Twojego serwisu
  • długość szkolenia
  • liczbę uczestników
  • i inne.

Rozwiń umiejętności z obszaru marketingu internetowego – przyjdź na nasze SEO szkolenie!

Szukaj odpowiednich słów kluczowych, optymalizuj sklepy i strony internetowe, pozycjonuj serwisy w wyszukiwarce Google i wykorzystuj sprawdzone techniki oraz profesjonalne narzędzia w codziennej pracy!

Praktyczne wskazówki, praktyczna wiedza i praktyczne umiejętności – tylko na szkoleniach SEO z agencją Empressia!

ZAPYTAJ O NASZE SZKOLENIA SEO
rozwin umiejetnosci z obszaru marketingu internetgowego
Oceń nasze usługi
5/5 na podstawie 1 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.