WWW 15 kwiecień 2025 Audyt i wdrożenie WCAG 2.2. – kogo obowiązują i kiedy mija termin? Aż co czwarty Europejczyk boryka się jakąś formą niepełnosprawności1. Zakupy w Twoim sklepie internetowym, na stronie czy w aplikacji ...
Porady 14 kwiecień 2025 Kanały komunikacji marketingowej – jakie narzędzia wybrać dla swojej firmy? Dobra firma powinna dbać nie tylko o jakość, dostępność i różnorodność oferowanych produktów lub usług, lecz także również ...
SEO/Pozycjonowanie 25 marzec 2025 Co to jest pillar page? Potencjalni klienci firmy mają różne potrzeby. Załóżmy, że sprzedajesz buty do biegania. Niektórzy biegają po asfalcie, inni w terenie: ...
z życia firmy 27 luty 2025 Empressia gra z WOŚP 2025! Podsumowanie 33. Finału Każdy rok to dla nas nowe wyzwania, projekty i sukcesy – ale jedno pozostaje niezmienne: gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! ...
Porady 03 luty 2025 User Generated Content – co to jest UGC? Dobre teksty publikowane przez firmę to podstawa – to właśnie dzięki nim można zachęcić użytkowników do dokonania zakupu albo zbudować ...
Google Ads 03 luty 2025 Skuteczna optymalizacja kampanii Performance Max Z kampaniami Performance Max jest podobnie jak z innymi narzędziami sztucznej inteligencji. Jeśli ograniczysz się do podania kilku informacji ...
Google Ads 29 styczeń 2025 Strategie ustalania stawek w Google Ads. Którą wybrać, aby optymalnie wykorzystać budżet? Żeby w wyszukiwarce i sieci Google wyświetlać reklamy w widocznych miejscach i wystarczająco często, musisz przebić swoją ...
SEO/Pozycjonowanie 29 styczeń 2025 Czego nie możesz oczekiwać od specjalisty SEO? Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu Twoja strona zajmie wyższe pozycje w wyszukiwarce. Trafi na nią więcej potencjalnych klientów, co ...
Porady 20 styczeń 2025 Guerilla marketing – czym jest marketing partyzancki? Czego marketer może się nauczyć od… partyzanta? Pomysłowości i umiejętności zaskakiwania – zasadzania się, podchodów ...
Porady 17 styczeń 2025 Czym jest marketing relacji? Utrzymanie obecnego klienta jest znacznie tańsze niż pozyskanie nowego – nawet pięć razy1. Przynosi także inne wymierne korzyści. Zadowoleni ...