Porady 29 maj 2024 Network marketing – na czym polega marketing sieciowy? Network marketing to pojęcie, które budzi mieszane uczucia. Część osób dostrzega w nim potencjał biznesowy i szansę na zawodowe oraz ...
e-commerce 24 maj 2024 Social selling – co to jest? Rzadko zdarza nam się już kupić coś za namową telemarketera, którego telefon przeszkadza w pracy lub odpoczynku. Także maile ...
Google Ads 21 maj 2024 Google Consent Mode v2 – jak wdrożyć? Reklamy w systemie Google Ads są tak skuteczne, bo zasadzają się na wiedzy o zachowaniu i preferencjach osób korzystających ze ...
SEO/Pozycjonowanie 17 maj 2024 Outsourcing marketing – dlaczego warto z niego skorzystać? Reklama dźwignią handlu – to hasło jest znane każdemu i świetnie oddaje sytuację na rynku. Jeśli klienci nie wiedzą o danej firmie ...
social media 13 maj 2024 Facebook vs. Instagram — co wybrać do promocji strony www? Facebook czy Instagram – gdzie promować swoją stronę internetową? Obie platformy mają jednego właściciela i jeden system reklamowy oraz ...
Google Ads 10 maj 2024 Data Driven Marketing – pozyskiwanie klientów na bazie analizy danych Skuteczny marketing to taki, który dobrze dopasowuje się do preferencji klientów – dostarcza im reklam dokładnie tych produktów lub usług, ...
Google Ads 09 maj 2024 Specjalista Google Ads – kim jest i czym się zajmuje? Często uważa się, że zarządzanie kampaniami Google Ads jest prostym zadaniem, które może wykonać każdy – w końcu narzędzie to jest ...
Google Ads 30 kwiecień 2024 Partner Google – kto to jest? Status Google Partner to odznaczenie, którym mogą pochwalić się szczególnie skuteczne agencje marketingowe (w tym także i my). Co oznacza ...
Google Ads 30 kwiecień 2024 Performance marketing – na czym polega ta strategia? Co konkretnie dała mojej firmie ta reklama? Czy się opłaciła: jaki dochód i zysk zapewniła? Reklamując się tradycyjnie, w telewizji, ...
SEO/Pozycjonowanie 22 kwiecień 2024 Indeksowanie strony w Google - jak zrobić to skutecznie? Twoja nowa, efektowna strona internetowa firmy właśnie wystartowała. Niestety nie wystarczy wyłacznie zabrać się za pozycjonowanie ...