Porady 07 październik 2024 Jak dodać wielojęzyczność na stronie? / Wielojęzyczność na WWW – najważniejsze informacje Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wielojęzyczną stronę internetową. Taki zabieg pozwala m.in. dotrzeć do szerszej grupy ...
Porady 07 październik 2024 Marketing strategiczny – na czym polega? Marketing strategiczny jest ważnym elementem marketingu, często wpływającym na sukces podjętych działań. Skupia się bowiem na m.in. analizie ...
SEO/Pozycjonowanie 30 wrzesień 2024 Pozycjonowanie w Danii – jakie działania warto podjąć? Wiele firm rozszerza obszar swojej działalności o rynki zagraniczne, wliczając w to Danię. Nic dziwnego – zyskiwanie przewagi ...
e-commerce 11 wrzesień 2024 ATL a BTL – jakie są różnice? Terminy ATL (Above The Line) i BTL (Below The Line) są powszechnie używane do określenia różnych strategii promocyjnych. Pomimo że oba ...
e-commerce 30 sierpień 2024 Wsparcie sprzedaży poprzez kanały online Wsparcie sprzedaży poprzez kanały online to strategia korzystna dla każdego biznesu. Internet zapewnia wiele różnych narzędzi, pozwala dotrzeć ...
SEO/Pozycjonowanie 30 sierpień 2024 Pozycjonowanie w Hiszpanii – najważniejsze informacje Rozszerzenie działalności na zagraniczne rynki dywersyfikuje źródła przychodu, przynosi dodatkowe zyski i podnosi prestiż marki. ...
SEO/Pozycjonowanie 21 sierpień 2024 Programmatic SEO – jak z niego korzystać? Aby zajmować wysokie pozycje w wyszukiwarce Google na wiele zapytań, musisz rozbudować stronę i wypełnić ją dużą ilością ...
SEO/Pozycjonowanie 20 sierpień 2024 Domain Authority – co to jest? Nawet najbardziej wartościowa pod względem treści i zoptymalizowana pod kątem SEO witryna nie ma gwarancji dostania się do TOP 10 ...
SEO/Pozycjonowanie 05 sierpień 2024 Paginacja stron – co to i jak wpływa na SEO? Aby zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce, musisz uwzględnić czynniki rankingowe Google. Z pewnością znasz te najważniejsze. ...
social media 05 sierpień 2024 Shadowban na Instagram — jak rozpoznać i się go pozbyć? Docieranie do szerokiego grona odbiorców i obserwacja ich dużego zaangażowania pod naszymi treściami na Instagramie zawsze cieszy – tym ...