Google Ads 10 maj 2024 Data Driven Marketing – pozyskiwanie klientów na bazie analizy danych Skuteczny marketing to taki, który dobrze dopasowuje się do preferencji klientów – dostarcza im reklam dokładnie tych produktów lub usług, ...
Google Ads 09 maj 2024 Specjalista Google Ads – kim jest i czym się zajmuje? Często uważa się, że zarządzanie kampaniami Google Ads jest prostym zadaniem, które może wykonać każdy – w końcu narzędzie to jest ...
Google Ads 30 kwiecień 2024 Partner Google – kto to jest? Status Google Partner to odznaczenie, którym mogą pochwalić się szczególnie skuteczne agencje marketingowe (w tym także i my). Co oznacza ...
Google Ads 30 kwiecień 2024 Performance marketing – na czym polega ta strategia? Co konkretnie dała mojej firmie ta reklama? Czy się opłaciła: jaki dochód i zysk zapewniła? Reklamując się tradycyjnie, w telewizji, ...
SEO/Pozycjonowanie 22 kwiecień 2024 Indeksowanie strony w Google - jak zrobić to skutecznie? Twoja nowa, efektowna strona internetowa firmy właśnie wystartowała. Niestety nie wystarczy wyłacznie zabrać się za pozycjonowanie ...
Google Ads 22 kwiecień 2024 Paid social media - czym są? Aby zwiększyć liczbę klientów i skutecznie poprowadzić ich przez ścieżkę zakupową, firma powinna komunikować się we wszystkich ...
SEO/Pozycjonowanie 18 kwiecień 2024 Aktualizacje algorytmu Google Tak jak każdy inny system informatyczny wyszukiwarka Google podlega regularnym aktualizacjom – gigant ją udoskonala, żeby zwracała jeszcze ...
Google Ads 18 kwiecień 2024 Google Ads 1200 zł – jak zdobyć kod promocyjny (kupon AdWords)? Wyobraź sobie, że wydajesz 1200 zł na reklamy Twojej firmy i… dostajesz do dyspozycji dokładnie drugie tyle! Brzmi nieźle? Właśnie taką ...
Porady 12 kwiecień 2024 ChatGPT vs. Microsoft Copilot vs. Gemini – porównanie Sztuczna inteligencja potrafi tworzyć obrazy, pisać teksty piosenek czy odpowiadać na pytania klientów. Jednak co w zasadzie kryje się pod ...
SEO/Pozycjonowanie 08 kwiecień 2024 Ruch organiczny – co to jest? Kiedy Twoja strona internetowa wyświetla się wysoko w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na określone frazy (zapytania), zyskujesz ruch ...