Porady 03 luty 2025 User Generated Content – co to jest UGC? Dobre teksty publikowane przez firmę to podstawa – to właśnie dzięki nim można zachęcić użytkowników do dokonania zakupu albo zbudować ...
Google Ads 03 luty 2025 Skuteczna optymalizacja kampanii Performance Max Z kampaniami Performance Max jest podobnie jak z innymi narzędziami sztucznej inteligencji. Jeśli ograniczysz się do podania kilku informacji ...
Google Ads 29 styczeń 2025 Strategie ustalania stawek w Google Ads. Którą wybrać, aby optymalnie wykorzystać budżet? Żeby w wyszukiwarce i sieci Google wyświetlać reklamy w widocznych miejscach i wystarczająco często, musisz przebić swoją ...
SEO/Pozycjonowanie 29 styczeń 2025 Czego nie możesz oczekiwać od specjalisty SEO? Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu Twoja strona zajmie wyższe pozycje w wyszukiwarce. Trafi na nią więcej potencjalnych klientów, co ...
Porady 20 styczeń 2025 Guerilla marketing – czym jest marketing partyzancki? Czego marketer może się nauczyć od… partyzanta? Pomysłowości i umiejętności zaskakiwania – zasadzania się, podchodów ...
Porady 17 styczeń 2025 Czym jest marketing relacji? Utrzymanie obecnego klienta jest znacznie tańsze niż pozyskanie nowego – nawet pięć razy1. Przynosi także inne wymierne korzyści. Zadowoleni ...
SEO/Pozycjonowanie 10 styczeń 2025 Bing vs Google – porównanie Bing vs Google – którą z tych wyszukiwarek wykorzystać do promowania strony firmowej czy sklepu online? Miażdżąca przewaga rynkowa Google ...
SEO/Pozycjonowanie 02 styczeń 2025 Pozycjonowanie sklepu Shopify Pozycjonowanie Shopify bywa trudniejsze – ale niekoniecznie mniej skuteczne – niż sklepu postawionego np. na WooCommerce. Nie masz otwartego, ...
SEO/Pozycjonowanie 02 styczeń 2025 Dwell time – co to jest? Im lepiej strona zaspokaja potrzeby użytkownika wyszukiwarki, tym wyższe pozycje zajmuje w wynikach wyszukiwania. Czy spełnia ich oczekiwania ...
z życia firmy 20 grudzień 2024 Bez prezentów dla klientów 2024 – kolejna edycja akcji świątecznej agencji Empressia W tym roku znów zdecydowaliśmy się pójść pod prąd. Zamiast spełniać przedświąteczne standardy, wyłamaliśmy się ze schematu – ...