SEO/Pozycjonowanie 30 październik 2024 Disavow Tool – do czego służy to narzędzie? Gdyby poważanego naukowca zacytowały tysiące wyznawców teorii spiskowych, zaszkodziłoby to jego reputacji. Podobnie jest z masowymi, niskiej ...
e-commerce 25 październik 2024 PrestaShop 8 – co nowego w najnowszej wersji i dlaczego warto zwrócić na nią uwagę? PrestaShop to jedno z najczęściej wybieranych narzędzi do tworzenia sklepów internetowych oferujące wiele różnych funkcji ...
Porady 14 październik 2024 Wideomarketing – dlaczego warto zainwestować? Treści audiowizualne już od dawna są jednym z fundamentów marketingu. Konsumenci są obecnie bombardowani tysiącami informacji każdego ...
SEO/Pozycjonowanie 14 październik 2024 Czym jest on page SEO? Każdy przedsiębiorca chciałby zobaczyć swoją stronę internetową jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. W końcu to właśnie pozycja ...
Porady 07 październik 2024 Jak dodać wielojęzyczność na stronie? / Wielojęzyczność na WWW – najważniejsze informacje Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wielojęzyczną stronę internetową. Taki zabieg pozwala m.in. dotrzeć do szerszej grupy ...
Porady 07 październik 2024 Marketing strategiczny – na czym polega? Marketing strategiczny jest ważnym elementem marketingu, często wpływającym na sukces podjętych działań. Skupia się bowiem na m.in. analizie ...
SEO/Pozycjonowanie 30 wrzesień 2024 Pozycjonowanie w Danii – jakie działania warto podjąć? Wiele firm rozszerza obszar swojej działalności o rynki zagraniczne, wliczając w to Danię. Nic dziwnego – zyskiwanie przewagi ...
e-commerce 11 wrzesień 2024 ATL a BTL – jakie są różnice? Terminy ATL (Above The Line) i BTL (Below The Line) są powszechnie używane do określenia różnych strategii promocyjnych. Pomimo że oba ...
e-commerce 30 sierpień 2024 Wsparcie sprzedaży poprzez kanały online Wsparcie sprzedaży poprzez kanały online to strategia korzystna dla każdego biznesu. Internet zapewnia wiele różnych narzędzi, pozwala dotrzeć ...
SEO/Pozycjonowanie 30 sierpień 2024 Pozycjonowanie w Hiszpanii – najważniejsze informacje Rozszerzenie działalności na zagraniczne rynki dywersyfikuje źródła przychodu, przynosi dodatkowe zyski i podnosi prestiż marki. ...