SEO/Pozycjonowanie 02 listopad 2022 Doodle w Google – co to jest? Krótka historia gryzmolenia wyszukiwarki Trzeba przyznać, że obrazki pojawiające się na miejscu logo wyszukiwarki Google przykuwają uwagę wielu internautów. Nie ma w tym nic ...
SEO/Pozycjonowanie 24 październik 2022 Polskie podcasty o SEO i copywritingu Podcasty szturmem zdobywają serca słuchaczy na całym świecie, którzy w ramach samonauczania lubią słuchać ciekawych wykładów, ...
SEO/Pozycjonowanie 10 październik 2022 Raport E-commerce w Polsce (2022) – treści mają wpływ na decyzje konsumenckie Co roku wyczekujemy nowej edycji raportu E-commerce w Polsce, który jest dla nas źródłem wiedzy na temat handlu elektronicznego. Pomaga ...
SEO/Pozycjonowanie 03 październik 2022 Brief dla SEO copywritera: jak powinien wyglądać i jaki ma wpływ na współpracę? Doświadczony copywriter wie, jak podkreślić wartości Twojej marki – umie dotrzeć do grupy docelowej, rozbawić, chwycić za serce czy ...
SEO/Pozycjonowanie 12 wrzesień 2022 Google Helpful Content – aktualizacja dla wartościowych treści Google Helpful Content update, czyli aktualizacja dotycząca przydatnej treści, ma premiować teksty odpowiadające na pytania użytkowników. Jakie ...
SEO/Pozycjonowanie 05 wrzesień 2022 Pozycjonowanie i marketing w branży spożywczej – przepis na udaną reklamę Głodnemu chleb na myśli. I szynka. Ser, a do tego jeszcze pomidor. Sok pomarańczowy do picia. Jak jednak sprawić, aby Głodny ...
SEO/Pozycjonowanie 29 sierpień 2022 Czy warto inwestować w artykuły sponsorowane? Jako właściciel witryny internetowej możesz upiec nie dwie, lecz kilka pieczeni na jednym ogniu – dotrzeć do sprecyzowanej grupy docelowej, ...
SEO/Pozycjonowanie 22 sierpień 2022 21 narzędzi dla SEO copywritera – „oczko” w głowie każdego pisarza Wydaje się, że praca copywritera ogranicza się wyłącznie do wymyślenia tekstu reklamowego lub napisania eksperckiego artykułu. ...
SEO/Pozycjonowanie 16 sierpień 2022 Pozycjonowanie Facebooka w Google Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy pozycjonowanie Facebooka w Google ma jakikolwiek sens i wpływ na wyniki finansowe danego ...
SEO/Pozycjonowanie 09 sierpień 2022 Mobile SEO – jak optymalizować strony mobilne? Odkąd w marcu 2018 roku Google zaczęło wdrażać algorytm Mobile-First Index, strony mobilne stały się priorytetem. To one – nie wersje ...