Porady 22 maj 2020 Co musi się znaleźć na Twojej stronie internetowej? Bez wątpienia stronę internetową powinna posiadać każda firma. Ale czy można poprzestać na stworzeniu najprostszej witryny, zawierając na ...
e-commerce 19 maj 2020 Marketplace vs. własny sklep internetowy? Który z nich będzie lepszym wyborem? Allegro, Amazon a może własny sklep internetowy? Możliwości dla sprzedawców już jest bardzo wiele, a wraz z rozwojem branży ...
Blog 12 maj 2020 5 powodów, dlaczego nie warto zatrzymywać pozycjonowania w czasach koronawirusa Wpływ koronawirusa na światową gospodarkę można było zauważyć już w pierwszych tygodniach pandemii. Sytuacja cały czas jest ...
SEO/Pozycjonowanie 08 maj 2020 Jak mierzyć skuteczność SEO? SEO i pozycjonowanie stron www to dziś konieczność. Jeśli chcesz zaistnieć na rynku internetowym ze swoimi produktami lub usługami, musisz ...
Blog 14 kwiecień 2020 Google Trends – jak korzystać, aby osiągnąć najlepsze efekty? Czarne czy białe? Kawa czy herbata? Jajko czy kura? Z przymrużeniem oka można stwierdzić, że Google Trends rozwiązuje odwieczne problemy ...
e-commerce 10 kwiecień 2020 Konwersja - co to jest i jak zwiększyć jej współczynnik? Nad optymalizacją konwersji powinny pracować przede wszystkim sklepy internetowe. To konwersja przekuwa zwykłych użytkowników w klientów, ...
WWW 08 kwiecień 2020 Obowiązek posiadania strony WWW dla spółek akcyjnych 1 stycznia 2020 roku weszła w życie zmiana w Kodeksie Handlowym. Dotyczy ona rozszerzenia obowiązku posiadania strony internetowej przez ...
SEO/Pozycjonowanie 06 kwiecień 2020 SEO Case Study: Efekty pozycjonowania po 24 miesiącach prac. Pozycjonowanie stron internetowych dla firm lokalnych, często wiąże się z pewnymi ograniczeniami, w szczególności pod kątem ...
WWW 05 marzec 2020 Trendy w tworzeniu stron www na 2020 rok Nowe trendy w projektowaniu stron internetowych są konsekwencją rozwoju technologicznego i potrzeb współczesnego użytkownika, który ...
SEO/Pozycjonowanie 26 luty 2020 Czynniki rankingowe Google wpływające na widoczność strony Jedynie Google zna dokładną liczbę i specyfikację czynników, które wpływają na pozycję danej strony w SERP. Jaki sens miałoby ...