Google Ads 22 kwiecień 2024 Paid social media - czym są? Aby zwiększyć liczbę klientów i skutecznie poprowadzić ich przez ścieżkę zakupową, firma powinna komunikować się we wszystkich ...
Google Ads 18 kwiecień 2024 Google Ads 1200 zł – jak zdobyć kod promocyjny (kupon AdWords)? Wyobraź sobie, że wydajesz 1200 zł na reklamy Twojej firmy i… dostajesz do dyspozycji dokładnie drugie tyle! Brzmi nieźle? Właśnie taką ...
Google Ads 25 marzec 2024 CPA – co to jest cost per action? Performance marketing to strategia skupiająca się na zachęceniu odbiorcy do konkretnej czynności – na przykład kliknięcia, wyświetlenia czy ...
Google Ads 17 marzec 2024 Kampania Google Ads krok po kroku – podstawowe elementy Reklama w sieci wyszukiwania Google to jedna z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. W obecnych czasach trudno wyobrazić ...
Google Ads 15 marzec 2024 Remarketing a retargeting – jakie są różnice? Zarówno remarketing, jak i retargeting są strategiami marketingowymi, które wykorzystuje się dla stron internetowych. Przez wiele osób ...
Google Ads 04 marzec 2024 Typy dopasowań słów kluczowych w Google Ads Strategie marketingowe odgrywają ważną rolę w sukcesie biznesu. Warto zatem zdecydować się na efektywne wykorzystanie narzędzi ...
Google Ads 01 marzec 2024 Jak mierzyć ROAS i ROI w kampaniach Google Ads? W świecie marketingu cyfrowego, gdzie każda złotówka powinna być wydana z rozwagą, kluczowe wskaźniki takie jak ROAS (Return on Ad Spend) ...
Google Ads 27 luty 2024 Czym są konwersje rozszerzone w Google Ads? Konwersje rozszerzone w Google Ads to zaawansowane narzędzie pozwalające na dokładniejsze śledzenie generowanych leadów oraz bardziej ...
Google Ads 27 luty 2024 Czym są rozszerzenia objaśnień w Google Ads? Narzędzia reklamowe, takie jak Google Ads, stale ewoluują, pozwalając firmom osiągnąć lepsze wyniki. Jedną z oferowanych funkcji są ...
Google Ads 09 styczeń 2024 CPC, CPM i CPL – co oznaczają te skróty w marketingu internetowym? W zautomatyzowanym świecie performance marketingu do precyzyjnie zdefiniowanej grupy odbiorców kierujesz reklamy zorientowane na cel – np. budowę ...