SEO/Pozycjonowanie 22 kwiecień 2024 Indeksowanie strony w Google - jak zrobić to skutecznie? Twoja nowa, efektowna strona internetowa firmy właśnie wystartowała. Niestety nie wystarczy wyłacznie zabrać się za pozycjonowanie ...
Google Ads 22 kwiecień 2024 Paid social media - czym są? Aby zwiększyć liczbę klientów i skutecznie poprowadzić ich przez ścieżkę zakupową, firma powinna komunikować się we wszystkich ...
SEO/Pozycjonowanie 18 kwiecień 2024 Aktualizacje algorytmu Google Tak jak każdy inny system informatyczny wyszukiwarka Google podlega regularnym aktualizacjom – gigant ją udoskonala, żeby zwracała jeszcze ...
Google Ads 18 kwiecień 2024 Google Ads 1200 zł – jak zdobyć kod promocyjny (kupon AdWords)? Wyobraź sobie, że wydajesz 1200 zł na reklamy Twojej firmy i… dostajesz do dyspozycji dokładnie drugie tyle! Brzmi nieźle? Właśnie taką ...
Porady 12 kwiecień 2024 ChatGPT vs. Microsoft Copilot vs. Gemini – porównanie Sztuczna inteligencja potrafi tworzyć obrazy, pisać teksty piosenek czy odpowiadać na pytania klientów. Jednak co w zasadzie kryje się pod ...
SEO/Pozycjonowanie 08 kwiecień 2024 Ruch organiczny – co to jest? Kiedy Twoja strona internetowa wyświetla się wysoko w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na określone frazy (zapytania), zyskujesz ruch ...
SEO/Pozycjonowanie 04 kwiecień 2024 Organiczne wyniki wyszukiwania – czym są? Nawet jeśli nie wiesz zbyt wiele o SEO, spotykasz się z nimi na co dzień. Szukasz czegoś w internecie i dostajesz listę ...
WWW 03 kwiecień 2024 Landing page – rola w kampaniach SEO i ADS Landing page to narzędzie, dzięki któremu możesz w atrakcyjny i przejrzysty sposób zaprezentować swoją ofertę i zachęcić do ...
SEO/Pozycjonowanie 25 marzec 2024 Kampania SEM – czym jest Search Engine Marketing? Kampanie SEM mogą radykalnie zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej i poprawić konwersję. Jak jednak uzyskać zadowalające efekty? ...
Google Ads 25 marzec 2024 CPA – co to jest cost per action? Performance marketing to strategia skupiająca się na zachęceniu odbiorcy do konkretnej czynności – na przykład kliknięcia, wyświetlenia czy ...