Reklamy w sieci wyszukiwania – szybki sposób na zwiększenie widoczności i sprzedaży!

Czym są reklamy w sieci wyszukiwania?
Gdy wpisujesz jakieś słowo kluczowe do wyszukiwarki Google, na początku i na końcu widzisz wyniki sponsorowane, a po drodze kilka wyróżnionych elementów. To właśnie przestrzeń w sieci wyszukiwania, w której możesz się reklamować. Między wynikami organicznymi mogą pojawić się właśnie reklamy w sieci wyszukiwania w ramach usługi Google Ads.
Najczęściej takie reklamy są oznaczone jako: „Reklama”, „Reklamy”, „Reklamy Google” lub „Sponsorowane”. Kampania w sieci wyszukiwania to jeden z typów kampanii w ramach Google Ads.
Gdzie wyświetlą się Twoje reklamy?
Sieć wyszukiwania Google wychodzi poza sam listing na pierwszej stronie wyszukiwarki. Wykorzystując potencjał sieci reklamowej giganta z Kalifornii, można promować swoją stronę lub produkty również w Google Grafika bądź Mapach Google.
Reklamy w sieci wyszukiwania wyświetlają się:
- nad lub pod wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google
- obok wyników wyszukiwania
- na karcie Zakupy
- w Google Grafika
- w Google Maps
- na stronach partnerów w sieci wyszukiwania Google

Rodzaje reklam w wyszukiwarce Google
Reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania Google mogą sprawdzić się zarówno w przypadku serwisów przedstawiających usługi, jak i blogów, w których opisane są jakieś rozwiązania. Wynik sponsorowany na popularną frazę może przyciągnąć potencjalnych klientów na Twoją stronę internetową.
Do produktów najczęściej poleca się reklamy produktowe lub graficzne, ponieważ zwizualizowanie jakiegoś produktu, podanie jego ceny oraz średniej opinii konsumentów o takim produkcie zwiększa społeczny dowód słuszności i wiarygodność prezentowanego obiektu. To dodatkowo atrakcyjna ekspozycja produktu w wynikach wyszukiwania.

TEKSTOWE

PRODUKTOWE

GRARFICZNE

WIDEO

Dlaczego reklamy w sieci wyszukiwania Google to dobry pomysł dla biznesu?
- Miliony użytkowników korzystających każdego dnia z wyszukiwarki Google
- Prosta konfiguracja
- Szansa na zwiększenie sprzedaży online i pozyskanie leadów
- Precyzyjne kierowanie do grupy docelowej
To tylko kilka faktów, które pomogą Ci w podjęciu decyzji, czy warto zainwestować w kampanie w sieci wyszukiwania Google. Reklamy tekstowe to najpopularniejsza forma promocji swojej strony internetowej w najbardziej znanej wyszukiwarce na świecie. Wyniki sponsorowane znajdują się pośród wyników naturalnych, dzięki czemu użytkownicy natykają się na nie samoistnie. Mają również wybór: mogą kliknąć dokładnie ten wynik, który uznają za najtrafniejszy ich odpowiedzi.
Kampanie w sieci wyszukiwania – największe zalety reklamy w Google
- Precyzyjne targetowanie: Twoje reklamy pokazują się dokładnie tam, gdzie ludzie szukają.
- Kontrola budżetu: Ty decydujesz, ile chcesz wydać. Zero niespodzianek na koniec miesiąca.
- Mierzalność: Widzisz, ile ludzi weszło na Twoją stronę po kliknięciu reklamy.
- Płacisz za kliknięcia: Wydajesz pieniądze tylko za wyniki – czyli za realne zainteresowanie.
- Szybki start: Gdy zaczynasz, to od razu jesteś widoczny.
- Dostosowanie do sytuacji: Możesz łatwo zmieniać swoje reklamy, żeby były na czasie.
- Wyniki lokalne: Pokażesz się tylko tym, którzy są blisko Ciebie. Nie tracisz czasu na niepotrzebne miejsca.
- Wskazówki odnośnie słów kluczowych: Google podpowie, które frazy są odpowiednie dla Twojego biznesu.
- Wszędzie tam, gdzie Google: Twoje reklamy będą na wynikach wyszukiwania i na innych stronach z Google Ads.
- Wartościowe wnioski: Dzięki narzędziom dowiesz się, co działa, a co nie. Czysta analiza!

Jak zoptymalizować kampanię reklamową w sieci wyszukiwania?
Optymalizacja kampanii reklamowej w sieci wyszukiwania, takiej jak kampania w Google Ads, może przyczynić się do zwiększenia efektywności i osiągnięcia lepszych wyników. Oto kilka kroków, które podejmujemy, aby skutecznie zoptymalizować Twoją kampanię:
Dobrze przemyślany wybór słów kluczowych to początek drogi. Muszą one być związane z Twoim produktem lub usługą, którą chcemy promować. Identyfikujemy zarówno ogólne, jak i bardziej szczegółowe słowa kluczowe.
Gromadzimy słowa kluczowe w tematyczne zbiory, aby stworzyć spójne i logiczne grupy reklam. To pozwala na lepsze dostosowanie treści reklam do konkretnych słów kluczowych.
Tworzymy kreatywne i przekonujące reklamy, które sprawią, że potencjalni klienci klikną link. Zwracamy uwagę na korzyści, unikatową wartość Twojej oferty oraz ładunek emocjonalny i słowa mocy. Wiemy, że takie szczegóły wpływają na skuteczność kampanii.
Dopasujemy treść reklam do konkretnych grup słów kluczowych. Im bardziej doprecyzowane i spersonalizowane reklamy, tym większa szansa na uzyskanie wyższej liczby kliknięć.
Upewniamy się, że użytkownicy trafiają na odpowiednie strony docelowe po kliknięciu wyniku sponsorowanego. Strona, na którą zostanie przekierowany użytkownik, powinna ściśle odpowiadać treści reklamy i dostarczyć potrzebnych informacji.
Regularnie monitorujemy wyniki kampanii. Obserwujemy liczbę konkretnych konwersji, zachowania użytkowników, konkurencję. Dzięki temu razem z Tobą widzimy, co działa, a co wymaga poprawy.
Przeprowadzamy testy A/B, aby porównać skuteczność różnych elementów kampanii, takich jak tytuły reklam, treści czy zdjęcia. To pozwala na bieżąco udoskonalać kampanię.
Dodawaj negatywne słowa kluczowe, aby wykluczyć przypadkowe wyświetlanie się reklam na nieodpowiednich zapytaniach użytkowników.
Upewnij się, że strony docelowe są zoptymalizowane pod kątem użytkowników i szybkości ładowania. Dobra strona docelowa zwiększa szansę na konwersję.
Monitorujemy wydatki i dostosowujemy budżet kampanii w zależności od wyników oraz celów, które chcesz osiągnąć. Podpowiemy, jaki budżet dzienny i ogólny na reklamę ustawić, żeby go nie przepalić, a mądrze zainwestować Twój wkład w biznes.
Analizujemy działania konkurencji, aby zyskać wgląd w ich strategie reklamowe i dostosować swoje kampanie do zmieniającej się sytuacji na rynku.

Sieć wyszukiwania Google – Twoja droga do widoczności!
Użytkownicy szukają określonych produktów w internecie. Często swoją ścieżkę zakupową zaczynają właśnie od wyszukiwarki Google. Tam wpisują hasło do okna wyszukiwarki, klikają enter i…
To w tym momencie Twój produkt pojawia się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania. To dobra wizja, prawda?

Wykorzystaj reklamy produktowe lub tekstowe, razem z danymi strukturalnymi, takimi jak oceny czy gwiazdki. Możesz podać cenę produktu, dostępność offline i cieszyć się ze sprzedaży. To takie proste!
Możesz zainwestować w reklamy tekstowe na różne słowa kluczowe, które będą pasowały do Twojego serwisu. Dzięki temu użytkownicy klikną link i zostaną przekierowani na Twoją stronę. Potencjał reklam tekstowych jest ogromny, a sam proces konfiguracji i optymalizacji kampanii w sieci wyszukiwania może być całkowicie zarządzany przez naszą agencję.
PPC + SEO, czy to możliwe?
W agencji SEO Empressia – TAK!
Zajmujemy się zarówno pozycjonowaniem stron internetowych, jak i tworzeniem oraz prowadzeniem kampanii reklamowych. W efekcie wysokie pozycje w wynikach organicznych i sponsorowanych są zajęte… przez strony internetowe naszych klientów!
Kombinacja łącząca kampanie w sieci wyszukiwania z pozycjonowaniem strony w naturalnych wynikach jest świetną strategią marketingową.


Zajmij więcej miejsca w Google
PPC pozwala natychmiast pojawić się w wynikach wyszukiwania. SEO to proces, dzięki któremu buduje się widoczność dłużej, ale również NA DŁUŻEJ. Dzięki połączeniu tych dwóch dróg w marketingu internetowym Twoja strona może pojawić się zarówno w płatnych, jak i organicznych wynikach wyszukiwania.

Postaw na różne formaty reklamowe
Tworzenie tekstów reklam, kreacji graficznych lub wideo pomaga w osiągnięciu różnych celów kampanii, ale nie tylko! Raz przygotowana treść reklamowa lub grafika może być wykorzystywana na różne sposoby w Twojej firmie. Dzięki temu stworzysz grupę reklam nie tylko w Google Ads, ale również poza siecią wyszukiwania. Potencjalny klient, trafiający na różne formaty Twojej reklamy, będzie widzieć spójność w komunikacji, a Twoje przekazy trafią do jego konsumenckiej świadomości!

Zwiększ szansę na dotarcie do klienta
Wyniki sponsorowane i organiczne mogą się wzajemnie wzmacniać. Jeżeli dana fraza kluczowa osiąga dobre wyniki zarówno w płatnych, jak i naturalnych wynikach, to znaczy, że podwajasz szansę na to, żeby zachęcić użytkownika do kliknięcia.

Testuj słowa kluczowe
Planer Słów Kluczowych w kampaniach Google Ads pozwoli Ci przetestować słowa kluczowe i treści reklam. Gdy masz natychmiastową widoczność na konkretną frazę w sieci wyszukiwania Google Ads i widzisz, że po kliknięciu reklamy użytkownicy rzeczywiście interesują się Twoją ofertą, masz zielone światło na inwestycję w budowanie widoczności w naturalnych wynikach.

Analizuj wszystkie dane
Więcej rozwiązań to również więcej danych. Możesz je ze sobą zestawiać, analizować i wyciągać wnioski, a tym samym zwiększyć efektywność działań marketingowych w Twojej witrynie i całym biznesie.

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Postaw na kampanie w sieci wyszukiwania!
Wyświetlaj swoją stronę w wynikach sponsorowanych zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych.
Rusz z nami swoją pierwszą kampanię. Zapraszamy do kontaktu!
WYCEŃ KAMPANIE W SIECI WYSZUKIWANIA