Start
Co znajdziesz w tym Case Study?
Słowem wstępu
Promowanie usług w branży medycznej ograniczają przepisy związane z etyką lekarską. Rozwiązaniem w tej kwestii jest pozycjonowanie strony internetowej na frazy edukacyjne i poradnikowe związane z branżą medyczną. Potencjalni pacjenci, wpisujący do wyszukiwarki wyrażenia dotyczące konkretnych usług medycznych, mogą trafić na zoptymalizowaną pod SEO stronę, która znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania. Tym samym zwiększamy szansę na to, że marka zapadnie tym osobom w świadomości, a oni sami odwiedzą witrynę i, być może, stacjonarny gabinet czy placówkę.
Opis firmy
Dla kogo pracowaliśmy?
Do współpracy w zakresie pozycjonowania strony internetowej zgłosili się do nas lekarze, którzy prowadzą witrynę centrum medycznego. Świadczą usługi medyczne, dbając o wysokie standardy leczenia i troszcząc się o pacjentów. Jednocześnie dzielą się na swojej stronie wiedzą na temat zdrowia.
Zlokalizowanie problemu i wyznaczenie celu
Co odkryliśmy i jakie zadania sobie postawiliśmy?
Na stronie centrum medycznego znajdowały się teksty, które nie były przyjazne dla wyszukiwarki. Naszym celem było w głównej mierze pozycjonowanie lokalne strony. Wszystko po to, by zachęcić mieszkańców pobliskich miejscowości do odwiedzin w placówce. Postawiliśmy zatem na SEO lokalne i recykling treści. Kolejnym zadaniem było zwiększenie widoczności witryny na frazy poradnikowe. Klient dostarczał specjalistyczne i naukowe teksty, które optymalizowaliśmy pod SEO. W planach jest rozbudowa kolejnych lokalnych podstron i jeszcze więcej wysokich pozycji na wyszukiwane przez użytkowników słowa kluczowe.
Wykonane prace
Co zrobiliśmy?
Nowe artykuły blogowe
Eksperckie artykuły, bazujące na źródłach naukowych i właściwie zoptymalizowane pod SEO przyczyniły się do znacznego wzrostu widoczności strony na frazy longtailowe – głównie poradnikowe, których grupą odbiorców są pacjenci.
Optymalizacja treści i recykling
Potencjał napisanych już treści na kategoriach i blogu należało wykorzystać. Odpowiednio nasyciliśmy słowami kluczowymi te teksty oraz sformatowaliśmy je, żeby były przyjazne zarówno dla robotów, jak i użytkowników.
Przebudowa struktury
W ramach działań przebudowaliśmy strukturę kategorii, wyodrębniając podstrony z potencjałem i zmieniając ich terminologię. Po zmianie nazwy kategorii zawierają słowa kluczowe i trafniej odpowiadają na potrzeby użytkowników.
Wykresy z narzędzia
Google Search Console
(Wzrost widoczności i ruchu w ciągu 3 miesięcy, rok do roku; ~626% wzrost ruchu)
(Wzrost widoczności i ruchu w ciągu ostatnich 16 miesięcy)
Wykresy z narzędzia
SEMSTORM
(Estymowany ruch na stronie 150 -> 1509 - wzrost o 906%)
SEMSTORM
Jak w ciągu roku wzrosła widoczność strony?
5 → 27
TOP 3
14 → 154
TOP 10
117 → 1943
TOP 50
Podsumowanie
Jak w ciągu roku wzrosła widoczność strony?
Dzięki połączeniu eksperckiej wiedzy z właściwą optymalizacją tekstów SEO strona konkuruje z największymi serwisami medycznymi w Google. Treści pisane przez lekarzy: ekspertów w swoich specjalizacjach i optymalizowane przez nasz zespół: specjalistów w pozycjonowaniu – daje świetne połączenie. Możesz prowadzić swoje działania, które, przy odpowiednim wsparciu specjalisty SEO, wywindują Twoją stronę na najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.
Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Skontaktuj się z nami, a dobierzemy skuteczne rozwiązania dopasowane do Twojego biznesu i strony internetowej!
Chcesz wiedzieć co
możemy zrobić dla Ciebie?
Skontaktuj się
Pomożemy Ci kompleksowo: od audytu SEO, przez content marketing, po wieloetapowe pozycjonowanie strony www i e-commerce.
Wypełnij brief