Cześć! Co Ty na to, byśmy przedstawili Ci sprawdzone techniki marketingu internetowego, które pomogą Ci zyskać nawet kilkukrotnie większą rozpoznawalność w internecie? Jeśli marzysz o rozwoju swojej firmy, zostań z nami, a opowiemy Ci, co może zaoferować Ci jedna z najlepszych agencji SEO w Polsce!
Zwiększanie widoczności witryn w sieci stało się fundamentem działań promocyjnych zdecydowanej większości przedsiębiorstw w Polsce. Zadbana strona internetowa jest ponadto dzisiaj formą nowoczesnej wizytówki, która bezpośrednio reprezentuje wizerunek firmy. Jeśli jesteś gotowy na przyjmowanie większej ilości zleceń w perspektywie kilkunastu tygodni - nie zwlekaj i odezwij się do nas już dziś!
Darmowa wycenaNa czym polega pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron internetowych jest niczym innym jak zwiększaniem widoczności witryn w sieci poprzez optymalizację ich poszczególnych danych technicznych i funkcjonalnych. Głównym zadaniem pozycjonerów jest dopasowywanie specyfikacji stron internetowych do wymagań stawianych przez algorytmy wyszukiwarki. Google chce proponować swoim klientom najwyższej jakości strony, które z jednej strony możliwie najtrafniej odpowiadają na ich potrzeby, a z drugiej będą komfortowe pod względem użytkowym.
Pozycjonowanie long tail
Pozycjonowanie z wykorzystaniem fraz kluczowych z tak zwanym długim ogonem postrzegane jest jako tańszy i łatwiejszy sposób na zwiększanie widoczności witryn w sieci. Strategia ta ma z pewnością wiele zalet, jednak zanim o nich opowiemy, przedstawimy podstawowy podział fraz kluczowych w branży pozycjonowania.
- Fat head - frazy składające się z jednego lub dwóch słów kluczowych. Charakteryzują się wysokim poziomem konkurencyjności. Zadają je internauci o dużym stopniu niezdecydowania względem określonych produktów. Najczęściej są nimi takie słowa jak: „buty”, „pozycjonowanie”, „nike”. Stanowią około 18% wszystkich zapytań dla wyszukiwarki. Wypracowanie wysokich pozycji na te frazy może zająć nawet lata.
- Chunky Middle - zawierają zazwyczaj od 2 do 3 wyrazów kluczowych. Cechuje je nieco większa szczegółowość. Wpisywane są przez odbiorców znajdujących się na bardziej zaawansowanym poziomie lejka sprzedażowego. Podobnie jak w przypadku fraz Fat Head wysokie pozycje w konkurencyjnych branżach wymagają dużego zaplecza oraz bogatych serwisów pod względem treści.
- Long tail - ich cechą charakterystyczną jest wysoki poziom szczegółowości zapytania wykorzystywany przez nieco bardziej zdecydowanych odbiorców. Stanowią aż 70% wszystkich zapytań o niskiej powtarzalności.
Zalety pozycjonowania na frazy w stylu long tail:
- Relatywnie niski koszt - tańszy koszt pozycjonowania wynika przede wszystkim z faktu, że frazy o długim ogonie nie potrzebują tak dużego zaplecza treści, niż jak to jest w przypadku bardziej konkurencyjnych fraz. Świetnie ukazuje to także Google AdWards, który za dłuższe frazy oczekuje znacznie niższych stawek.
- Szybszy efekt pozycjonowania - ze względu na niższą popularność rozbudowanych fraz, pierwsze efekty pozycjonowania z ich udziałem pojawiają się relatywnie szybciej.
- Większa stabilność wypracowanej pozycji - niska popularność fraz Long Tail niesie swoją zaletę także w kontekście utrzymywania się wypracowanych wyników. Ma to związek z niższą aktywnością konkurencji. Znacznie więcej bowiem firm pozycjonuje swoją witrynę lub sklep online na frazę „buty damskie” względem „różowe buty damskie do biegania”.
Dobór fraz długiego ogona odbywa się zazwyczaj w sposób naturalny. Warto jednak korzystać z dostępnych rozwiązań, które pozwolą na weryfikację właściwych działań. Nasza agencja SEO ma ich pod dostatkiem. Należą do nich profesjonalne narzędzia marketingu internetowego, takich jak planner słów kluczowych Google Ads, Surfer SEO, Google Trends, Ahrefs, Senuto i wiele innych. Warto wiedzieć, że optymalny dobór fraz długiego ogona nie należy do najłatwiejszych zadań pozycjonera. Proces ten wymaga skonkretyzowanych umiejętności analitycznych i wiedzy w zakresie opracowywania strategii pozycjonowania szerokiego.
Pozycjonowanie stron internetowych - Copywriting SEO
Nieodłącznym elementem zabiegania o uwagę odbiorcy jest próba nawiązania z nim relacji za pośrednictwem przemyślanego content maketingu. Jego komunikaty i sposób komunikacji dopasowane są do charakterystyki grupy docelowej. Treści o dużym ładunku informacyjnym oraz zawierające optymalnie dobrane frazy kluczowe to klucz dla efektywnej strategii komunikacyjnej witryny.
Pozycjonowanie stron www - jak pisać teksty SEO?
- Trzymaj się prostych komunikatów - użytkownicy internetu rzadko kiedy przystępują do pozyskiwania wiadomości z sieci, jak do czytania ulubionej powieści. Zapoznawanie się przez nich z treściami internetowymi przypomina raczej „skanowanie”. Im prościej jest sformułowana informacja, tym większe prawdopodobieństwo, że trafi do świadomości odbiorcy.
- Naturalnie zamieszczaj słowa kluczowe - optymalnie zamieszczone słowa kluczowe w tekście powinny zostać ujęte w niezauważalny dla odbiorcy sposób. Co więcej, poziom naturalności ich zawarcia w tekście jest weryfikowany także przez algorytmy Google. Źle zamieszczone frazy sprawić, że nawet dobrze opracowane teksty na podstawie dogłębnego researchu mogą zostać wyjątkowo ciężkie do przyjęcia.
- Stosuj formatowanie tekstu - tak zwane „wytłuszczenia”, wypunktowania, linkowanie czy nagłówki h1-h3 ułatwiają odbiór tekstu i są także indeksowane przez roboty Google. Stanowią świetny sposób na wskazanie czytelnikowi najważniejszych informacji, na podstawie których może zostać on przekonany do głębszego zapoznania się z tekstem.
- Skupiaj się na przewodniej misji marki - w tym przypadku dobrze jest przyjrzeć się swojej grupie docelowej oraz ocenić, jakimi wartościami się kieruje, jakie są jej zainteresowania i potrzeby. Niebagatelne znaczenie mają w tym kontekście także nieuświadomione motywacje konsumentów względem zakupu poszczególnych produktów, określane profesjonalnie „insightami”.
- Dopasuj styl komunikacyjny do określonej grupy docelowej - sposób komunikowania się z odbiorcami może mieć niekiedy fundamentalne znaczenie w kontekście nawiązywania relacji z odbiorcami. Dla przykładu produkty dla dzieci znacznie lepiej sprzedawać emocjonalnie nacechowaną treścią.
- Utrzymuj różnorodność i ciekawość tekstu - oprócz przedstawienia siebie, swojego wizerunku i marki celem content marketingu jest zatrzymanie odbiorcy jak najdłużej w obrębie witryny. Zabieg ten pozytywnie wpływa na jej konwersje, a co za tym idzie także uznanie wyszukiwarki Google.
Zaprezentowane powyżej informacje dotyczące tworzenia efektywnego content marketingu witryny to zaledwie kropla w morzu wiedzy i wskazówek w tym zakresie. Na naszym blogu firmowym znajdziesz wiele wpisów branżowych opracowanych przez naszych specjalistów SEO, które dotyczą skutecznego komunikowania się z odbiorcami, przy jednoczesnej optymalizacji SEO treści witryny.
Narzędzia wykorzystywane podczas tworzenia zoptymalizowanych treści pod kątem SEO:
Podstawą funkcjonowania każdej agencji SEO jest pozycjonowanie z wykorzystaniem płatnych i sprawdzonych narzędzi marketingu internetowego. Pozwala ono na skuteczne odnajdywanie słów kluczowych, optymalnych miejsc pod linkowanie, oraz analizę konkurencji. Copywriterzy SEO korzystają z następujących narzędzi:
- Senuto,
- Brandle,
- Semstorm,
- Ahrefs,
- Surfer SEO,
- Seostation.
Pozycjonowanie lokalne witryn biznesowych w Rudzie Śląskiej
Cechą charakterystyczną miejscowości porównywalnych do Rudy Śląskiej jest szczególny nacisk na rozwój i promocję biznesów lokalnych. W tym kontekście doskonale sprawdza się strategia pozycjonowania lokalnego. Polega ona na kierowaniu oferty małych firm, lokali gastronomicznych, punktów usługowych, firm beauty i wielu innych biznesów do osób, które w danym momencie mają realną możliwość z niej skorzystania oraz wykazują zainteresowanie określonym rodzajem produktu.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów internetowych przypomina pozycjonowanie standardowych stron ofertowych, jednak proces ten wiąże się z reguły ze znacznie większym nakładem czasowym oraz finansowym. Wynika to z większego stopnia złożoności sklepu online, a także z większą ilością jej podstron. Nie ulega wątpliwości, że tworzenie zoptymalizowanych treści jest podstawową strategią i motorem napędowym pozycjonowania sklepów internetowych. W tym kontekście zawiera się zazwyczaj:
- przegląd kategorii i produktów sklepu,
- stworzenie bloga branżowego,
- aktualności,
- FAQ,
- teksty na podstronę i stronę główną.
Ruda Śląska - pozycjonowanie
Położona na południu kraju Ruda Śląska jest relatywnie młodym miastem Polski. Mimo to miejscowość ta liczy już sobie niespełna 140 tysięcy mieszkańców, co niewątpliwie świadczy o jej dynamicznym rozwoju i potencjale. Na terenie Rudy Śląskiej pojawia się coraz więcej biznesów lokalnych, ogólnokrajowych oraz pochodzących z kapitału zagranicznego. Niebagatelny wpływ na cykl życia wielu z nich ma niewątpliwie skuteczna strategia pozycjonowania ich stron internetowych.
Darmowa wycenaDlaczego warto zdecydować się na współpracę z naszą agencją SEO?
Zastanawiasz się, czy podjęcie współpracy z naszą agencją SEO jest dobrym pomysłem? My nie mamy względem tego żadnych wątpliwości. Fakt, że nasza siedziba znajduje się w Poznaniu, nie obniża poziomu realizowanych przez nas usług i współpracy zdalnej. Dowodem tego są dziesiątki zadowolonych klientów nie tylko z Rudy Śląskiej, ale i całej Polski. Wykorzystaj niezależność pełnienia usług pozycjonowania i wybierz najlepszych specjalistów w branży.
Co możemy Ci zaoferować?
- Nieustanny i elastyczny kontakt, który umożliwi Ci uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji zarówno przed rozpoczęciem współpracy, jak i w jej trakcie.
- Dostęp do płatnych narzędzi z zakresu marketingu internetowego.
- Cykliczne raporty ukazujące rezultaty i wyniki podejmowanych działań na rzecz domeny.
- Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań i nieustanna optymalizacja strategii pozycjonowania.
- Kilkunastoletnie doświadczenie pozwalające na szybką adaptację planu działania do zmieniających się trendów wyszukiwarki Google.
- Otwartość na potrzeby i oczekiwania klientów.
Pozycjonowanie - Ruda Śląska
Jeśli prowadzisz swój biznes na terenie Rudy Śląskiej lub w okolicach i jesteś zainteresowany jego rozwojem, odezwij się do nas. Z przyjemnością wykonamy dla bezpłatną wycenę pozycjonowania Twojej biznesowej strony internetowej. Musisz wiedzieć, że nawet kilka miesięcy zwłoki może sprawić, że osiągnięcie tych samych wyników za kilka lat stanie się bardziej kosztowne i czasochłonne.