Start
Co znajdziesz w tym Case Study?
Słowem wstępu
Czy warto pozycjonować sklepy z terminalami płatniczymi i kasami fiskalnymi?
Opis firmy
Sprawdź, z kim i nad czym pracowaliśmy
Wyznaczone cele
Zlokalizowanie problemu i plan pracy
Wykonane prace
Realizacja planu w praktyce
Efekty
Zobacz realne wyniki naszej pracy
Podsumowanie
Czy było warto?
Słowem wstępu
Wiele przedsiębiorstw z różnych gałęzi działalności musi stosować kasy fiskalne. Prawo zmienia się nieustannie, a wraz z nim różne zasady prowadzenia działalności oraz ewidencjonowania sprzedaży. Przedsiębiorcy, próbując zaczerpnąć wiedzy na ten temat, korzystają z informacji z internetu. Ważne jest to, żeby otrzymali fachową i aktualną wiedzę. Taką mogą znaleźć między innymi na stronie naszego klienta z branży ewidencjonowania sprzedaży, który zajmuje się sprzedażą sprzętu niezbędnego do rejestrowania obrotu detalicznego.
Opis firmy
Dla kogo pracowaliśmy?
Pozycjonujemy sklep internetowy, w którym znajduje się sprzedażą kas fiskalnych i terminali płatniczych oraz produktów pobocznych. Firma ma ugruntowaną pozycję w Polsce i sklep stacjonarny w jednym z miast wojewódzkich. Na początku przedsiębiorstwo było znane lokalnie po nazwie marki. Zobaczcie, jak jest teraz!
Zlokalizowanie problemu i wyznaczenie celu
Co odkryliśmy i jakie zadania sobie postawiliśmy?
Głównym problemem marki była nieaktualna strona stworzona z wykorzystaniem starszych technologii. Firma zdecydowała się na wykonanie nowej witryny, a później rozpoczęła współpracę z nami w zakresie pozycjonowania. Celem było zwiększenie sprzedaży i pozycjonowanie strony na frazy lokalne związane z kasami fiskalnymi. Zadanie wykonaliśmy bardzo szybko, bo w ciągu kilku miesięcy, a współpraca trwa nadal. Zrobiliśmy znacznie więcej, niż początkowo zakładaliśmy.
Wykonane prace
Co zrobiliśmy?
Optymalizacja on-site
Oprócz standardowych działań SEO rozszerzyliśmy kategorie związane z branżami, które korzystają z kas fiskalnych i produktów pochodnych. W ramach rozbudowania architektury informacji dodaliśmy nowe kategorie – wszystko dzięki temu, że produkty w sklepie internetowym są uniwersalne i można promować je pod konkretne gałęzie działalności.
Link building
Chcąc zbudować dobry profil linkowy, zdobyliśmy około 300 odnośników zewnętrznych. Oprócz tego postawiliśmy na artykuły sponsorowane. Teksty tworzyliśmy wewnętrznie, które później pod względem merytorycznym weryfikowali eksperci ze sklepu internetowego. Napisaliśmy i opublikowaliśmy łącznie 100 artykułów sponsorowanych.
Content marketing
Widoczność i tematyczność serwisu budowaliśmy dzięki działaniom contentowym. Napisaliśmy ponad 200 000 zzs treści na kategorie w całym serwisie. Oprócz tego pomagamy ekspertom ze sklepu internetowego rozbudowywać firmowego bloga, optymalizując teksty pod SEO. Do tej pory dobraliśmy tematy i pomogliśmy w optymalizacji około 100 artykułów blogowych.
Wykresy z narzędzia
Google Search Console
Wzrost ruchu organicznego rok do roku na odcinku kwartalnym
Wykresy z narzędzia
SEMSTORM
Wzrost liczby słów kluczowych w TOP50, TOP20, TOP10 i TOP w skali miesięcznej
SEMSTORM
Jak w ciągu 3 lat wzrosła widoczność strony?
10 → 452
TOP 3
25 → 1523
TOP 10
296 → 4586
TOP 50
Podsumowanie
Jak zwiększyliśmy dzienny ruch organiczny?
Przedsiębiorstwo z branży ewidencjonowania sprzedaży osiągnęło swoje cele poprzez kanał organiczny. Najpierw pomagaliśmy naszemu klientowi zdobyć pozycję lidera na rynku, teraz pracujemy nad tym, żeby ją utrzymać. Na bieżąco sugerujemy nowe tematy dotyczące branży, aby generować sezonowy ruch. Udowadniamy, że nawet wtedy, gdy osiągniemy wymarzone dla klientów cele, mamy pomysły na więcej.
Chcesz dołączyć do grona naszych klientów?
Skontaktuj się z nami
Dobierzemy skuteczne rozwiązania dopasowane do Twojego biznesu i strony internetowej!
Wypełnij brief