SEO case study dla sklepu z branży ewidencjonowania sprzedaży

Pozycja lidera i ponad 450 fraz w TOP3

Słowem wstępu

Wiele przedsiębiorstw z różnych gałęzi działalności musi stosować kasy fiskalne. Prawo zmienia się nieustannie, a wraz z nim różne zasady prowadzenia działalności oraz ewidencjonowania sprzedaży. Przedsiębiorcy, próbując zaczerpnąć wiedzy na ten temat, korzystają z informacji z internetu. Ważne jest to, żeby otrzymali fachową i aktualną wiedzę. Taką mogą znaleźć między innymi na stronie naszego klienta z branży ewidencjonowania sprzedaży, który zajmuje się sprzedażą sprzętu niezbędnego do rejestrowania obrotu detalicznego.

02

Opis firmy
Dla kogo pracowaliśmy?

Pozycjonujemy sklep internetowy, w którym znajduje się sprzedażą kas fiskalnych i terminali płatniczych oraz produktów pobocznych. Firma ma ugruntowaną pozycję w Polsce i sklep stacjonarny w jednym z miast wojewódzkich. Na początku przedsiębiorstwo było znane lokalnie po nazwie marki. Zobaczcie, jak jest teraz!

Zlokalizowanie problemu i wyznaczenie celu
Co odkryliśmy i jakie zadania sobie postawiliśmy?

03

Głównym problemem marki była nieaktualna strona stworzona z wykorzystaniem starszych technologii. Firma zdecydowała się na wykonanie nowej witryny, a później rozpoczęła współpracę z nami w zakresie pozycjonowania. Celem było zwiększenie sprzedaży i pozycjonowanie strony na frazy lokalne związane z kasami fiskalnymi. Zadanie wykonaliśmy bardzo szybko, bo w ciągu kilku miesięcy, a współpraca trwa nadal. Zrobiliśmy znacznie więcej, niż początkowo zakładaliśmy.

Damian Mączyński
Head of SEO

Damian Mączyński - Head of SEO

Wykonane prace
Co zrobiliśmy?

04

Optymalizacja on-site

Oprócz standardowych działań SEO rozszerzyliśmy kategorie związane z branżami, które korzystają z kas fiskalnych i produktów pochodnych. W ramach rozbudowania architektury informacji dodaliśmy nowe kategorie – wszystko dzięki temu, że produkty w sklepie internetowym są uniwersalne i można promować je pod konkretne gałęzie działalności.

Link building

Chcąc zbudować dobry profil linkowy, zdobyliśmy około 300 odnośników zewnętrznych. Oprócz tego postawiliśmy na artykuły sponsorowane. Teksty tworzyliśmy wewnętrznie, które później pod względem merytorycznym weryfikowali eksperci ze sklepu internetowego. Napisaliśmy i opublikowaliśmy łącznie 100 artykułów sponsorowanych.

Content marketing

Widoczność i tematyczność serwisu budowaliśmy dzięki działaniom contentowym. Napisaliśmy ponad 200 000 zzs treści na kategorie w całym serwisie. Oprócz tego pomagamy ekspertom ze sklepu internetowego rozbudowywać firmowego bloga, optymalizując teksty pod SEO. Do tej pory dobraliśmy tematy i pomogliśmy w optymalizacji około 100 artykułów blogowych.

Wykresy z narzędzia
Google Search Console

search console case study

Wzrost ruchu organicznego rok do roku na odcinku kwartalnym

Wykresy z narzędzia
SEMSTORM

semstorm

Wzrost liczby słów kluczowych w TOP50, TOP20, TOP10 i TOP w skali miesięcznej

SEMSTORM
Jak w ciągu 3 lat wzrosła widoczność strony?

10 → 452

TOP 3

25 → 1523

TOP 10

296 → 4586

TOP 50

Podsumowanie
Jak zwiększyliśmy dzienny ruch organiczny?

Przedsiębiorstwo z branży ewidencjonowania sprzedaży osiągnęło swoje cele poprzez kanał organiczny. Najpierw pomagaliśmy naszemu klientowi zdobyć pozycję lidera na rynku, teraz pracujemy nad tym, żeby ją utrzymać. Na bieżąco sugerujemy nowe tematy dotyczące branży, aby generować sezonowy ruch. Udowadniamy, że nawet wtedy, gdy osiągniemy wymarzone dla klientów cele, mamy pomysły na więcej.

Chcesz dołączyć do grona naszych klientów?
Skontaktuj się z nami

Dobierzemy skuteczne rozwiązania dopasowane do Twojego biznesu i strony internetowej!

Wypełnij brief

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.