Start
Co znajdziesz w tym Case Study?
Słowem wstępu
Czy warto pozycjonować sklepy z branży pasmanteryjnej?
Opis firmy
Sprawdź, z kim i nad czym pracowaliśmy
Wyznaczone cele
Zlokalizowanie problemu i plan pracy
Wykonane prace
Realizacja planu w praktyce
Efekty
Zobacz realne wyniki naszej pracy
Podsumowanie
Czy było warto?
Słowem wstępu
Pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarce Google pomaga w dotarciu do potencjalnych klientów o dowolnej porze i z każdej lokalizacji – wystarczy dostęp do internetu. To użytkownicy wpisują do wyszukiwarki słowa kluczowe i chcą znaleźć sklep odpowiadający im oczekiwaniom. Przełomem w branży pasmanteryjnej było pojawienie się sklepów internetowych, w których można było kupić dosłownie wszystko. Takie serwisy często skupiają się również na kwestiach praktycznych, jak np. poradniki o konkretnych technikach szydełkowania czy trendy w robótkach ręcznych. Specjaliści SEO, chcąc skutecznie pozycjonować sklep internetowy, przeprowadzają audyt, przygotowują strategię, a następnie wdrażają ją oraz monitorują wyniki. Wszystko po to, żeby Twój e-commerce znalazł się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe!
Opis firmy
Dla kogo pracowaliśmy?
Pozycjonowany przez nas sklep internetowy oferuje pełen wachlarz produktów pasmanteryjnych i akcesoriów dziewiarskich czy krawieckich, takich jak sznurki, lamówki, kordonki, nici, taśmy, nożyce krawieckie, szydełka, druty, włóczki, wstążki itd. Oferta skierowana jest zarówno do hobbystów, jak i klientów hurtowych, np. organizatorów imprez okolicznościowych czy wesel.
Zlokalizowanie problemu i wyznaczenie celu
Co odkryliśmy i jakie zadania sobie postawiliśmy?
Głównym celem było doprowadzenie sklepu do pierwszej ligi sklepów pasmanteryjnych, jeżeli chodzi o widoczność oraz ruch organiczny. Przede wszystkim stanęliśmy przed wyzwaniem uzupełniania kluczowych kategorii w treści. Postawiliśmy również na poprawę optymalizacji SEO i nakierowaniem link buildingu na tematyczny oraz jak najbardziej wartościowy.
Wykonane prace
Co zrobiliśmy?
Audyt strony i optymalizacja on-site
Na wstępie wykonaliśmy dokładny audyt, na podstawie którego podjęliśmy działania optymalizacyjne takie jak: wdrożenie nowych meta danych dla kluczowych podstron, optymalizacja sitemapy, wyindeksowanie nieznaczących podstron, wdrożenie danych strukturalnych, poprawę linkowania wewnętrznego.
Content marketing
Przygotowaliśmy i opublikowaliśmy ponad 74 000 znaków na kategoriach o największym potencjale na generowanie ruch organicznego. Ponadto właściciel serwisu tworzył artykuły blogowe według naszych comiesięcznych wytycznych.
Link building
Do domeny pozyskaliśmy linki ze 140 domen, w tym 20 z artykułów zewnętrznych.
Wykresy z narzędzia
Google Search Console
Całościowy ruch oraz wyświetlenia strony z ostatnich 16 miesięcy
Ahrefs
Estymowany ruch organiczny, organiczne słowa kluczowe oraz wartość ruchu organicznego w przeliczeniu na kampanię płatną
Wykresy z narzędzia
SEMSTORM
Wzrost ilości fraz kluczowych w TOP20, TOP10 oraz TOP3 od początku współpracy
SEMSTORM
Jak w ciągu roku 16 miesięcy wzrosła widoczność strony?
47 → 447
TOP 3
321 → 1921
TOP 10
767 → 3808
TOP 20
Podsumowanie
Jak w ciągu roku wzrosła widoczność strony?
Dobre SEO to regularne, staranne i powtarzalne działania, które poprzez nawarstwianie się, powodują coraz lepsze wyniki. W przypadku sklepu z pasmanterią po raz kolejny udowodniliśmy, że rzetelna praca popłaca.
Chcesz dołączyć do grona naszych klientów?
Skontaktuj się z nami
Dobierzemy skuteczne rozwiązania dopasowane do Twojego biznesu i strony internetowej!
Wypełnij brief