Start
Co znajdziesz w tym Case Study?
Słowem wstępu
Czy można pozycjonować strony o tematyce medycznej i zdrowotnej?
Opis firmy
Sprawdź, z kim i nad czym pracowaliśmy
Wyznaczone cele
Zlokalizowanie problemu i plan pracy
Wykonane prace
Realizacja planu w praktyce
Efekty
Zobacz realne wyniki naszej pracy
Podsumowanie
Czy było warto?
Słowem wstępu
Pozycjonowanie stron o tematyce medycznej i zdrowotnej jest alternatywą do tradycyjnej reklamy takich biznesów (która jest ograniczona prawnie lub całkowicie zakazana). Serwisy medyczne zalicza się do stron YMYL (Your Money or Your Life), w których prezentowane treści mogą wpływać na decyzje życiowe użytkowników. SEO dla serwisów zdrowotnych jest zatem dozwolone, jednak treści umieszczane na tych portalach powinny być rzetelnie opracowane, prawdziwe oraz wartościowe dla czytelników.
Opis firmy
Dla kogo pracowaliśmy?
Pozycjonowany przez nas portal świadczy usługi z branży medycznej, w tym możliwość umówienia e-konsultacji z lekarzem w celu uzyskania zwolnienia lekarskiego oraz recepty.
Wyznaczone cele
Za pierwszy cel obraliśmy dokładny audyt SEO niepozycjonowanej dotychczas strony. Dzięki niemu już na starcie wyeliminowaliśmy wszystkie znaczące błędy w działaniu, opracowaliśmy strategię pozycjonowania i zgłosiliśmy nasze uwagi do wdrażanego modułu blogowego – tak, aby był jak najlepiej przystosowany pod pozycjonowanie treści. Kontynuowanym przez nas celem było (i wciąż jest) budowanie ruchu na frazy powiązane z terminologią medyczną poprzez merytoryczne i jakościowe treści pod SEO, zawierające linkowanie wewnętrzne do kluczowych podstron.
Wykonane prace
Co zrobiliśmy?
Audyt strony i optymalizacja on-site
Na etapie przebudowywania serwisu wykonaliśmy dokładny audyt, na podstawie którego podjęliśmy działania takie jak: wdrożenie meta danych dla kluczowych podstron, optymalizacja sitemapy, wykonanie przekierowań 301, wyindeksowanie nieznaczących podstron.
Content marketing
Napisaliśmy i opublikowaliśmy łącznie ponad 80 000 znaków na podstronach powiązanych z najczęstszymi dolegliwościami zdrowotnymi. Poza tym cyklicznie zlecaliśmy i publikowaliśmy wpisy blogowe dotyczące różnych tematów powiązanych ze zdrowiem.
Link building
Jednym z kluczowych elementów budowania widoczności strony jest zdywersyfikowane i naturalne linkowanie zewnętrzne. W tym celu pozyskaliśmy linki z ponad 170 domen, uwzględniając comiesięczne artykuły sponsorowane.
Wykresy z narzędzia
Google Search Console
Zarejestrowany ruch i wyświetlenia strony w ramach dotychczasowej, niespełna 9-miesięcznej współpracy
Porównanie miesięcznego ruchu organicznego przed rozpoczęciem współpracy z agencją Empressia do ostatniego miesiąca bieżącej współpracy
Wzrost ruchu o ponad 170% względem poprzedniego kwartału współpracy
Wykresy z narzędzia
Ahrefs
Wzrost liczby domen odsyłających do pozycjonowanego serwisu od rozpoczęcia współpracy tj. 15 listopada 2021 r.
Wykaz liczby fraz znajdujących się w TOP3, TOP10 oraz TOP100 wyników wyszukiwania
Jak w ciągu roku wzrosła widoczność strony?
5 → 78
TOP 3
7 → 322
TOP 10
88 → 2807
TOP 100
Podsumowanie
Obranie właściwej strategii SEO już na początku współpracy oraz konsekwencja w tworzeniu nowych treści i linków zewnętrznych pozwala na uzyskanie spektakularnych wzrostów ruchu organicznego, przekładającego się na lepsze wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Chcesz dołączyć do grona
zadowolonych klientów?
Skontaktuj się
Dobierzemy skuteczne rozwiązania dopasowane do Twojego biznesu i strony internetowej!
Wypełnij brief