Facebook – wymiary grafik 2017

Rozpocznijmy od najbardziej popularnego portalu społecznościowego, dzięki któremu codzienny kontakt ze znajomymi stał się niezwykle ułatwiony. Facebook jest również użytecznym narzędziem do pozyskania fanów, by jednak to zrobić należy odpowiednio inwestować w wizualne efekty strony. Aktualne rozmiary grafik rekomendowane przez serwis wynoszą:

• Facebook - zdjęcie profilowe – 180px x 180px,
• Facebook - zdjęcie w tle – 851px x 315px,
• Facebook - zdjęcie pionowe / infografika – format 3:2,
• Facebook - zdjęcie udostępnione – 1200px x 630px,
• Facebook - zdjęcie zaciągane z linków – 1200px x 627px,
• Facebook - zdjęcia do pokazu slajdów – 1280px x 720px,
• Facebook - zdjęcie okładka wydarzenia – 1920px x 1080px,
• Facebook - zdjęcie w poście reklamowym – 1200px x 900px,
• Facebook - zdjęcie reklama karuzelowa – 1080px x 1080px,
• Facebook - zdjęcie do aplikacji – 1200px x 628px,
• Facebook - zdjęcie/reklama po prawej stronie – 254px x 133px,
• Facebook - zdjęcie do kanwy – 1200px x 628px.

wymiary grafik

Instagram – wymiary grafik 2017

Z Instagrama korzysta już ponad 700 milionów użytkowników. Dodatkowe propozycje od serwisu, takie jak Stories i znikające wiadomości Direct dają nam coraz większą swobodę komunikacji. Popularną aktywnością jest wciąż udostępnianie grafik. Portal ma to do siebie, że przy niepoprawnie dobranym zdjęciu, zaplanowany efekt WOW nie pojawi się. Wielkości grafik proponowane dla serwisu Instagram to:

• zdjęcie profilowe – 110px x 110px,
• miniatury zdjęć – 161px x 161px,
• zdjęcie publikowane (komputer) – 1080px x 1080px,
• zdjęcie (aplikacja mobilna) – 1080px x 1080px,
• reklama karuzelowa aplikacji mobilnej – 1080px x 1080px,
• reklama w Instagram Stories – 1080px x 1920px.

Twitter – wymiary grafik 2017

Dyskusje o bieżących sprawach, błyskawiczny przepływ komunikatów i limit 140 znaków – to bez wątpienia znaki rozpoznawcze Twittera. Comiesięczne raporty Twitter Trends potwierdzają popularność serwisu. Być może szykuje się w nim rewolucja…
Zapoznaj się z bieżącymi wymaganiami dotyczącym grafik:

• zdjęcie profilowe – 400px x 400px,
• zdjęcie nagłówka – 1500px x 1500px,
• zdjęcie w tweecie: 440px x 220, maksymalnie 1024px x 512px.

Pinterest – wymiary grafik 2017

Serwis branżowy do częstego dzielenie się kolekcją zdjęć i innych grafik. Kreatywność użytkowników może nie mieć końca, warto jednak pamiętać o zalecanych wymiarach publikacji:

• zdjęcie profilowe – 165px x 165px,
• Pinezki – 238 pikseli szerokosci.

LinkedIn – wymiary grafik 2017

Portal i aplikacja usprawnia dzielenie się doświadczeniem, zapoznawanie specjalistów z branży i bycie na bieżąco w sprawach nas interesujących. LinkedIn umożliwia prowadzenie profilu jako osoba prywatna, ale również jako firma. Wymiary grafik prezentują się następująco:

• zdjęcie profilowe – 400px x 400px,
• zdjęcie w tle – 1400px x 425px,
• logo standardowe – 400px x 400px ,
• biznes banner - 646px x 220px,
• kwadratowe mniejsze logo – 60px x 60px,
• baner firmowy – 974px x 330px.

Google + wymiary grafik 2017

Warto zainwestować czas w prowadzenie profilu firmowego w Google +. Takie działanie ułatwi znalezienie naszej firmy w wyszukiwarkach. Serwis wciąż się rozwija, zmienił w czerwcu 2017 możliwość dodania profilu Google + do wizytówki naszej lokalnej firmy. Wymagane rozmiary grafik w serwisie to:

• zdjęcie profilowe – 120px x 120px,
• zdjęcie w tle – minimalnie 480px x 270px, maksymalnie 2120px x 1192px,
• zdjęcie publikowane – 497px x 373px,
• zdjęcie do publikowanych linków – 150px x 150px .


Tak prezentują się wymiary zdjęć i innych grafik w popularnych serwisach. Mamy nadzieję, że usystematyzowaliśmy wiedzę i od teraz publikowanie interesujących treści Twoich i Twojej firmy nie będzie najmniejszym problemem.