Czym zajmuje się agencja interaktywna?

23 marzec 2014

Codziennie w sieci powstaje szereg nowych stron www. Walczą one o pierwsze miejsca w rankingu wyszukiwania Google. Jednakże, jeżeli stworzoną dla firmy czy celów prywatnych, nawet najbardziej profesjonalną stronę pozostawi się samej sobie, szybko spadnie na kolejne strony wyników i internauci przestaną się nią zupełnie interesować.

 

Wysoka pozycja - droga do sukcesu

Jak wiadomo, osoby szukające informacji, produktów czy usług, praktycznie nie korzystają z wyników znajdujących się na drugiej, czy też kolejnych stronach, wyświetlonych w wyniku wpisywania do wyszukiwarki słów kluczowych. Dlatego, by można było zanotować satysfakcjonującą ilość wejść na witrynę, konieczne są działania pozycjonujące. Między innymi tym zajmuje się agencja interaktywna. Każdy, komu zależy na zdobyciu większej ilości klientów, zdobytych właśnie za pośrednictwem witryny, powinien pomyśleć o tym, by zlecić pozycjonowanie swej strony takiej agencji interaktywnej.

Renomowane i cieszące się zaufanie klientów firmy pozycjonujące posiadają wiedzę i doświadczenie, pozwalające na prowadzenie skutecznych kampanii pozycjonujących. Trzeba wiedzieć, że uzyskanie wysokich wyników strony w wyszukiwarce zajmuje nawet miesiące , poświęcone na intensywną pracę pozycjonerów. Dlatego także rezultatów nie należy oczekiwać zbyt szybko i nie ma to nic wspólnego z umiejętnościami profesjonalistów.

Jak skutecznie pozycjonować strony internetowe?

Agencja interaktywna posiada narzędzia, umiejętności oraz aktualną wiedzą na temat algorytmów Google. To wszystko jest niezbędne, by efektywnie pozycjonować. W pierwszej kolejności firma dokona audytu seo strony i sprawdzi, w jaki sposób można ją zoptymalizować. Trzeba również wybrać słowa kluczowe, na które witryna będzie pozycjonowana. Niezbędny jest między innymi dobry kontent na stronę główną oraz podstrony. Musi być on wartościowy, merytoryczny i ciekawie napisany, by internauta nie tylko wszedł na stronę, lecz także został na niej jak najdłużej. Teksty będą w odpowiedniej mierze nasycone słowami kluczowymi, co pozwala osobom wpisującym konkretną frazę, trafić właśnie na taką witrynę. Nie wystarczy pozycjonować na frazy łatwe i oczywiste. Wtedy strona nie przebije się przez konkurencję i nie trafi na pierwsze pozycje.

Dobre agencje interaktywne posiadają również swoje zaplecza tematyczne, zawierające teksty, które pozwalają, by za ich pomocą linkować do strony firmowej. Na zapleczach znajdują się krótkie artykuły o pewnej wartości merytorycznej, napisane ciekawym słownictwem i lekkim stylem.

Czym jeszcze zajmuje się agencja interaktywna?

Oprócz działań, takich jak pozycjonowanie, niektóre firmy pozycjonujące oferują kompleksowe usługi w zakresie tworzenia stron firmowych. Dzięki temu właściciel firmy nie musi szukać oddzielnej firmy do tego zadania. Profesjonalnie wykonane strony internetowe powinny być doskonałe pod względem graficznym, przejrzyste oraz muszą zawierać elementy, które sprawią, że czytelnik pozostanie na nich na dłużej. Oznacza to, że w krótkim czasie powinien on być w stanie znaleźć nie tylko poszukiwane informacje na przykład o ofercie przedsiębiorstwa, ale także referencje czy przykładowe realizacje.

Być może niektórzy posiadacze stron www zastanawiają się, czy w ramach oszczędności nie mogliby zająć się pozycjonowaniem samodzielnie. Nawet osobom, które nieco znają się na temacie, odradza się takie postępowanie. Aby pozycjonować, potrzeba bardzo dużo zaangażowania. Ponadto nie tylko należy posiadać pewne narzędzia, ale także umieć poprawnie ich używać. Samodzielne pozycjonowanie może przynieść więcej szkody niż pożytku. Nie tylko chodzi o to, że strona nie osiągnie upragnionej pozycji, ale także może zostać całkowicie pominięta w rankingu Google, co będzie oznaczało ogromne straty na wiele miesięcy. Z tego względu najkorzystniejszą opcją jest znalezienie cenionej, zaufanej i renomowanej firmy pozycjonerskiej, by oddać wszelkie tego typu działania właśnie w jej ręce. Później wystarczy tylko czekać na rezultaty starań o pierwsze miejsce.

Zapraszamy do artykuły na temat kosztów związanych z utworzeniem strony internetowej.

Tomasz Kubera autor

Właściciel / Senior full stack developer

Współzałożyciel Agencji Interaktywnej Empressia. Specjalista w zakresie tworzenia stron www oraz reklamy internetowej. Szczęśliwy mąż i tata dwójki dzieci, po godzinach lubi pograć w billard, snookera i planszówki. 

Spodobał Ci się ten artykuł?

Udostępnij go znajomym!

Może Cię zaciekawić również:

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę swojej strony internetowej?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 24h.

Jeśli chcesz otrzymać precyzyjną wycenę strony internetowej, e-sklepu lub pozycjonowania, wypełnij krótki brief a wycenę otrzymasz w ciągu 24h.

Szczegółowe sprecyzowanie wymagań pozwoli nam przedstawić dokładną wycenę.

Podstawowe Informacje

Strona www z panelem administracyjnym do zarządzania treścią oraz zdjęciami na stronie internetowej.

Indywidualny projekt graficzny
Szablon graficzny

Wybierz jedną z opcji.

Podaj orientacyjną liczbę podstron w Twoim serwisie (o firmie, oferta, aktualności itp.)

Strona będzie dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Dodatkowe funkcjonalności

Mapa Google wskazująca lokalizację firmy.

Formularz kontaktowy składający się z podstawowych pól do wypełnienia przez Klienta.

Instalacja wtyczek społecznościowych na stronie www.

Zaznacz jeśli chcesz aby strona www została wykonana również w dodatkowych wersjach językowych.

Podaj liczbę dodatkowych wersji językowych.

Zaznacz jeśli planujesz na stronie www galerię zdjęć

Dane kontaktowe

Pozycjonowanie

Dane kontaktowe