Zabrze

Pozycjonowanie stron internetowych - Zabrze

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Cześć! Fajnie, że możemy się poznać! Jesteśmy renomowaną agencją SEO z Poznania, która zajmuje się rozwojem biznesów z całej Polski za pomocą pozycjonowania stron internetowych. Jeśli interesuje Cię pozyskanie nowych klientów przy jednoczesnej inwestycji w wizerunek swojej firmy — to dobrze trafiłeś. Zostań z nami nieco dłużej, a opowiemy Ci, czym jest pozycjonowanie strony www i jakie korzyści może przynieść Twojej działalności.

Od ponad 10 lat jesteśmy świadkami, jak pozycjonowanie stron internetowych odmieniło losy wielu biznesów w Polsce. Pozwól, że podzielimy się z Tobą swoim doświadczeniem i podniesiemy widoczność Twojej witryny w wyszukiwarce Google.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych w Zabrzu

O Zabrzu mówi się, że jest nie tylko sercem Śląska, ale jednym z jego gospodarczych, medycznych i technologicznych filarów. To średniej wielkości miasto jest także częścią Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. O jego gospodarczym charakterze decyduje przyjazny klimat inwestorów i wielowiekowa tradycja pracy. W 2019 roku wg magazynu Forbes Zabrze zajęło 9 miejsce pod względem atrakcyjności biznesowej wśród średniej wielkości miast. Zabrze oferuje bowiem:

  • Największe na Śląsku tereny dedykowane inwestycjom przemysłowym,
  • Zaangażowane wsparcie Zabrzańskiego Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości,
  • Doskonałą lokalizację (Zabrze znajduje się w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej),
  • Dostępność do wysoce wykwalifikowanych kadr.
Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie stron — Zabrze

Nie ulega wątpliwości, że na finansowy sukces Zabrza wpłynęło także nowoczesne zarządzanie kapitałem miasta oraz wsparcie przedsiębiorców w ich skutecznej promocji firm. Fundamentem pomyślności biznesu lokalnego, jak międzynarodowego miasta Zabrze stało się między innymi pozycjonowanie stron internetowych.

Na czym polega pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google?

Pozycjonowanie jest formą zwiększania pozycji domen w wynikach wyszukiwania Google za pomocą dopasowywania ich do wymogów stawianych przez algorytmy. Wyszukiwarka Google wodpowiedzi na zapytania internautów chce proponowaćstrony internetowe, które będą atrakcyjne pod względem funkcjonalnym, wizualnym i merytorycznym.Standardy przedsiębiorstwa amerykańskiego ulegają nieznacznym zmianom. Co więcej, ich ostateczna ilość i specyfikacja wziąć nie jest znana i pozostaje obiektem badań specjalistów branży. Doświadczenie pozycjonerów pozwoliło ustalić natomiast trendy marketingu internetowego, które w dużej mierze wpływają na poziom i szybkość osiągania założonych rezultatów biznesowych. Wspomnimy o nich nieco poniżej.

Pozycjonowanie strony - 4 filary

  • Słowa kluczowe — właściwy dobór słów kluczowych jest fundamentem skutecznego pozycjonowania. To za ich pośrednictwem możliwe jest dotarcie potencjalnych klientów do interesujących ich ofert. Zastosowanie słów kluczowych powinno cechować się naturalnością, różnorodnością i równomiernym rozmieszczeniem na stronie. Strony internetowe zawierające duże ilości fraz typu „long tail” cieszą się najwyższym poziomem konwersji. Używają ich bowiem konsumenci o wyższym stopniu zdecydowania na zakup określonego produktu.
  • Content Marketing — „Content is a King” to stwierdzenie, które w przypadku pozycjonowania stron jest wyjątkowo zasadne. To wysokiej jakości odpowiadają za kompleksową komunikację z klientem, metaforycznie pełniąc funkcję sprzedawcy sklepu stacjonarnego. Ich zadaniem jest odpowiedź na ewentualne pytania potencjalnych klientów i zwiększenie ich zaufania względem marki. Słowem klucz planowania skutecznej strategii contentu jest grupa docelowa. Warto ponadto pamiętać, że content marketing jest także podstawowym nośnikiem słów kluczowych.
  • Link building — linkowanie jest nieodłącznym elementem procesu pozycjonowania i pochłania niekiedy nawet 50% zainwestowanych w niego środków. Poza obszarem witryny odpowiada on za pozyskiwanie linków sponsorowanych, które doprowadzają do pozycjonowanej strony www. W ich kontekście liczy się natomiast jakość, nie ilość. Linkowanie wewnętrzne z kolei nawiguje użytkownika w obszarze strony, wskazując na najważniejsze jej elementy. Zabieg ten najlepiej sprawdza się w przypadku pozycjonowania sklepów online. Zwiększa bowiem ich intuicyjność oraz zmniejsza współczynnik odrzuceń strony.
  • Dane techniczne strony — wyszukiwarka Google lubi, gdy strona internetowa jest atrakcyjna pod względem komfortu jej użytkowania. Na jego poziom może wpłynąć natomiast jej optymalizacja techniczna. Odnosi się ona zazwyczaj między innymi do szybkości ładowania strony, poziomu jej bezpieczeństwa, mobilności, responsywności i wielu innych aspektów. Wyczerpanie tego tematu w niniejszym wpisie byłoby niemal niemożliwe. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat, zachęcamy do odwiedzenia naszego bloga Empressia.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Zabrzu?

Na cennik pozycjonowania ogólnopolskiego lokalizacja nie ma większego znaczenia. Wszystko zależy natomiast od poziomu konkurencji w branży oraz jej aktywności w sieci. Wyprzedzenie wypracowanych domen o stabilnej pozycji na rynku jest nieco trudniejsze i wymaga realizacji zaawansowanej strategii pozycjonowania. Pamiętaj natomiast, że podejmowanie wyzwań to drugie imię naszej agencji SEO.

Audyt SEO — punkt wyjściowy pozycjonowania stron

Każda z witryn internetowych charakteryzuje się określonymi sobie specyfikacjami. Można powiedzieć, że jest jak organizm, który w zależności od kondycji zdrowia, chorób i predyspozycji wymaga innych zaleceń lekarza. Od postawienia diagnozy w branży pozycjonowania jest profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO. Pozycjoner przeprowadzając analizę strony, wskazuje na jej obszary wymagające poprawy. Audyt SEO potrzebny jest także w celu wstępnej wyceny pozycjonowania strony internetowej. Obejmuje on także takie aspekty jak:

  • Aktualny poziom widoczności witryny,
  • Poziom aktywności konkurencji w sieci,
  • Charakterystykę branży i grupy docelowej.

Jeśli interesuje Cię cena pozycjonowania Twojej biznesowej strony internetowej — zapraszamy do kontaktu. Nasi specjaliści z przyjemności udzielą informacji odnośnie ceny tego procesu, jak i wyboru właściwej strategii.

Pozycjonowanie lokalne stron www

Zabrze to nie tylko jedno z najlepszych miejsc dla inwestycji zagranicznych w Polsce. To także miasto kwitnącego biznesu lokalnego. Duży poziom konkurencji wielu branż i przywiązanie do tradycji mieszkańców od rozpoczęcia sprzedaży stacjonarnej w Zabrzu wciąż powstrzymuje jednak wielu młodych przedsiębiorców. Warto jednak wiedzieć, że jest to miasto niezmiennie niewyczerpanego potencjału, które najlepiej pomoże wykorzystać pozycjonowanie lokalne.

Na czym polega lokalne pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie lokalne polega na kierowaniu oferty do osób znajdujących się w szacowanym zasięgu oddziaływania danej firmy, lub wyrażających chęć skorzystania z określonego rodzaju produktów czy usług. Może być nim obszar miasta, dzielnicy, a nawet ulicy. Wszystko zależy od Twoich celów biznesowych. Na pozycjonowanie lokalne najczęściej decydują się punkty usługowe, lokale gastronomiczne, różnego rodzaju miejsca rozrywkowe oraz stacjonarne sklepy spożywcze.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Lokalne pozycjonowanie stron w Zabrzu — zalety:

  • Szybkie dotarcie do grupy docelowej firmy,
  • Wysoka skuteczność działań,
  • Niższe koszty pozycjonowania,
  • Założenie profilu Google Moja Firma, co ułatwia potencjalnym klientom dotarcie do siedziby firmy lub skontaktowanie się z przedsiębiorcą.

Skuteczne pozycjonowanie stron www — korzyści:

  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Budowa wizerunku eksperta w sieci,
  • Strona www w formie nowoczesnej wizytówki,
  • Duża widoczność pozycjonowanej domeny w sieci,
  • Oszczędności finansowe w zakresie promocji firmy,
  • Intratna inwestycja w przyszłość firmy.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów oraz stron ofertowych bazują na wspólnych zasadach. W przypadku sklepów internetowych, aby windować pozycje w wynikach wyszukiwania, zasadne jest skupienie się na następujących aspektach:

  • Rozbudowany content marketing — co determinuje obecność opisów kategorii i produktów oraz bloga firmowego.
  • Linkowanie wewnętrzne — ułatwia poruszanie się po witrynie, która składa się z wielu podstron i kategorii.
  • Responsywność i mobilność strony (RWD) - wiele osób robi zakupy online, wykorzystując urządzenia mobilne.
  • Optymalizacja adresów URL strony — przyjazne adresy URL przekonują internautów do odwiedzin, ponieważ dzięki nim wiedzą, co się pod nimi kryje.
  • Optymalizacja szybkości ładowania strony — szybkie ładowanie podstron umożliwia dogodne przeglądanie produktów i zmniejsza współczynnik odrzuceń witryny.

Pozycjonowanie stron internetowych — Zabrze

Prowadzisz firmę w Zabrzu i zastanawiasz się, czy podjęcie współpracy z agencją SEO ma sens? Oczywiście, że tak! Charakter pracy pozycjonerów pozwala na wybór najlepszych specjalistów w Polsce, którzy będą stanowić jednocześnie dogodną odpowiedź na Twoje możliwości budżetowe.

Pozycjonowanie — Zabrze wybiera wysoki poziom usługi pozycjonowania

Obsługujemy dziesiątki firm z całej Polski, a nasze dotychczasowo zrealizowane projekty cieszą się uznaniem i satysfakcją. Optymalizacja strony w wykonaniu naszych specjalistów SEO przebiega w sposób dogodny i jasny dla klienta. Każdy z naszych kontrahentów na początku współpracy otrzymuje dostęp do Konta Klienta, w którym znajdują się wszystkie informacje dotyczące przebiegu pozycjonowania strony internetowej i rezultatów tego procesu. Jeśli chcesz dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów, to gotowe rozwiązanie właśnie otrzymałeś na tacy!

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepu

Nasza agencja SEO może zagwarantować Ci ponadto:

  • Wsparcie opiekuna dedykowanego,
  • Dostęp do płatnych narzędzi marketingu internetowego,
  • Kilkunastoletnie doświadczenie w różnego rodzaju branżach,
  • Przyjazną atmosferę współpracy,
  • Dogodną komunikację dopasowaną do Twoich preferencji,
  • Otwartość i elastyczność komunikacji,
  • Nieustępliwe poszukiwanie nowych rozwiązań i sposobów na optymalizację strategii.
Oceń nasze usługi
4.3/5 na podstawie 10 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności