Gliwice

Pozycjonowanie stron internetowych - Gliwice

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

Hej! :) Fajnie, że możemy się bliżej poznać! Jesteśmy agencją SEO, która od ponad 10 lat zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych przedsiębiorstw z całej Polski. Do tej pory pomogliśmy setkom właścicieli firm w kompleksowym rozwoju ich biznesów. Jeśli jesteś zainteresowany tym, jakie korzyści niesie ze sobą pozycjonowanie biznesowej witryny, zostań z nami nieco dłużej.

Fakt, że znalazłeś się na naszej stronie, każe nam przypuszczać, że do tej pory już spotkałeś się z terminem pozycjonowania. W okno wyszukiwania Google wpisałeś prawdopodobnie frazę dotyczącą zwiększania widoczności firm w sieci, więc pojawiliśmy się w jednych z pierwszych jego propozycji. Google zdecydował się nas polecić nie tylko poprzez wysoki poziom powiązania wyrażonej przez Ciebie potrzeby z rodzajem naszej oferty. Nasza strona spełnia ponadto określone wymagania stawiane przez algorytmy wyszukiwarki, zwiększając swoją atrakcyjność zarówno względem robotów indeksujących, jak i użytkowników fizycznych.

Darmowa wycena
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie można określić zwiększaniem widoczności witryn w sieci oraz pozyskiwaniem wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Wiąże się ono bezpośrednio z optymalizacją ich wybranych danych technicznych, funkcjonalnych oraz merytorycznych. Wspólnym celem Google, jak i samego właściciela strony jest zapewnienie internautom możliwie najwyższego komfortu użytkowania strony.

Audyt SEO - pozycjonowanie stron internetowych

Punktem wyjściowym dla pozycjonowania jakiejkolwiek strony ofertowej lub sklepu internetowego jest przeprowadzenie profesjonalnego audytu SEO. Polega on na analizie poszczególnych obszarów witryn, które mogą wymagać poprawy. Profesjonalny audyt SEO dotyczy między innymi:

  • Danych technicznych strony internetowej,
  • Aktualnego poziomu widoczności witryny biznesowej w wyszukiwarce Google,
  • Czynników związanych z optymalizacją strony pod kątem SEO,
  • Aktywności konkurencji w sieci,
  • Zawartości strony pod względem kwestii wizualnych oraz strukturalnych,
  • Strategii content marketingu,
  • Architektury strony oraz jej linkowania wewnętrznego.

Audyt SEO traktujemy niekiedy jako odrębną usługę, której celem jest wskazanie na wady i zalety witryny oraz sposób na przygotowanie się przedsiębiorców do procesu jej pozycjonowania w nieco późniejszym czasie.

SEO Copywriting - podstawa pozycjonowania stron internetowych

Obok link buildingu oraz optymalizacji kwestii technicznych strony równie ważne jest tworzenie kreatywnego content marketingu zawierającego odpowiednie słowa kluczowe. Celem budowania wysokiej jakości treści jest nie tylko optymalizacja SEO witryny, ale także efektywna komunikacja z potencjalnym odbiorcą. Do zadań kreatywnych artykułów blogowych, artykułów sponsorowanych, treści na stronie, opisów kategorii i produktów, poradników, e-booków, czy newsletterów należy:

  • atrakcyjne przedstawienie oferty firmy,
  • zdobycie uznania robotów indeksujących strony dzięki właściwie dobranym słowom kluczowym oraz wysokiej wartości informacyjnej treści,
  • tworzenie trendów zakupowych oraz lifestylowych,
  • zwiększanie wiarygodności i zaufania potencjalnych klientów względem oferowanych produktów lub usług,
  • wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.

Warto pamiętać, że możliwość form content marketingu jest nieograniczona i na tym polega cała związana z nim zabawa. Wszystko zależy natomiast od budżetu klienta.

Pozycjonowanie sklepów internetowych - Gliwice

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych zazwyczaj wymaga nieco więcej czasu i pieniędzy względem standardowych stron ofertowych. Wynika to przede wszystkim z większego poziomu złożoności sklepów online oraz większej ilości podstron wymagających optymalizacji. Pozycjonowanie sklepów internetowych skupia się między innymi na:

  • przeglądzie opisów kategorii i podkategorii produktów,
  • właściwym doborze słów kluczowych i liczby znaków dla poszczególnych podstron,
  • ogólnej rozbudowie contentu sklepu,
  • linkowaniu wewnętrznym.

Jeśli budżet klienta na to pozwala, często rekomendujemy założenie bloga, w którego zakresie przygotowujemy harmonogram angażujących i inspirujących treści zawierających słowa kluczowe.

Pozycjonowanie sklepu internetowego
Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie lokalne - Gliwice

Prowadzisz sklep stacjonarny i zastanawiasz się, jak pozyskiwać więcej klientów z Gliwic? Musisz wiedzieć, że do zwiększania widoczności rynkowej sklepów stacjonarnych, punktów usługowych, lokali gastronomicznych, hoteli i wielu innych działalności lokalnych stworzona została strategia pozycjonowania lokalnego. Od wielu lat pomaga ona miejscowym przedsiębiorcom w zdobywaniu potencjalnych klientów, mimo siły i przewagi konkurencji branżowej.

Na czym polega pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne polega na kierowaniu oferty firmy do osób, które w aktualnym momencie mają fizyczną możliwość skorzystania z niej. Algorytmy Google badają bieżącą lokalizację użytkownika wyrażającego pytanie lub potrzebę za pomocą fraz kluczowych i oceniają, czy znajduje się on w szacowanym zasięgu danej działalności. Do działań z zakresu pozycjonowania lokalnego należy:

  • Podobnie jak w pozycjonowaniu ogólnopolskim, skuteczna strategia pozycjonowania lokalnego opiera się o właściwy dobór fraz kluczowych.
  • Działania link buildingowe powinny skupiać się na lokalnych serwisach tematycznych oraz informacyjnych, stronach lokalnych konferencji i targów, uniwersytetów lub innych instytucji.
  • Założenie wizytówki Google Moja Firma jest nieodzownym elementem strategii pozycjonowania lokalnego. Pomaga potencjalnym klientom w szybkim uzyskaniu podstawowych informacji o firmie i ułatwia dojazd na miejsce jej siedziby.

Pozycjonowanie - Gliwice dostrzegają korzyści marketingu internetowego

  • Szansa dla małych biznesów - Gliwice należą do dynamicznie rozwijających się miast Polski, w których powstawanie nowych działalności w doskonały sposób stymuluje i wspiera pozycjonowanie ich stron internetowych. Fakt ten stanowi doskonały sposób na pozyskiwanie nowych klientów nawet w obliczu silnej konkurencji o wypracowanej pozycji na rynku. Kwestia ta odnosi się zarówno strategii pozycjonowania ogólnopolskiego, jak i lokalnego.
  • Zwiększenie widoczności witryny w sieci - kwestia ta ma znaczenie nie tylko w kontekście pozyskiwania klientów, ale także w przypadku zwiększania poziomu sprzedaży na przykład za pośrednictwem wysokiej jakości contentu witryny. O decyzjach zakupowych konsumentów aż w 70% decydują informacje na temat produktów i usług pozyskanych z wyszukiwarki Google.
  • Sposób na wypracowanie pozycji eksperta w branży - za pomocą wartościowych treści udostępnianych na stronie witryny możliwe jest zaprezentowanie wiedzy dotyczącej branży funkcjonowania lub tematów pokrewnych. Ciekawie ukazane informacje dotyczące poszczególnych dóbr i usług zachęcają ponadto do ich kupna oraz współtworzą konkretne potrzeby i aspiracje klientów.
  • Nowoczesna wizytówka biznesu - zadbana strona internetowa jest dzisiaj podstawową wizytówką wszystkich firm funkcjonujących na rynku. Jej wysoka jakość merytoryczna, funkcjonalna i strukturalna buduje profesjonalny wizerunek firmy i sprawia, że staje się ona reprezentatywna. Budowa nowoczesnej wizytówki w sieci jest ponadto inwestycją na lata.
  • Sposób na relatywnie tanią reklamę w internecie - pozycjonowanie strony internetowej w perspektywie długofalowej można uznać za relatywnie tanie przedsięwzięcie marketingowego. Zasadność tego stwierdzenia wzmacniają ponadto wyjątkowo długotrwałe wyniki zwiększania widoczności firm w sieci oraz wielkość zysków i korzyści, jakie za pośrednictwem tego procesu można osiągnąć.

5 mitów dotyczących pozycjonowania

  1. Pozycjonowanie przeprowadza się w sposób jednorazowy - pozycjonowanie stron internetowych jest procesem ciągłym, który nie ma jednoznacznego końca. Wpływ na to ma przede wszystkim aktywność konkurencji w sieci, która ponownie może spychać Twoją witrynę na niższe pozycje wyszukiwań wyszukiwarki. Co więcej, co jakiś czas zmieniają się wytyczne algorytmów Google. Mimo że wspomniane zmiany nie są już tak drastyczne jak kiedyś, warto mieć je na uwadze. Oczywiście po osiągnięciu zamierzonych wyników pozycjonowania można przerwać kampanię i wrócić do niej za jakiś czas. Rekomendowaną strategią w tym zakresie jest jednak nieustanny monitoring bieżącej widoczności witryny i podejmowanie doraźnych kroków w zakresie jej optymalizacji.
  2. Rezultaty pozycjonowania następują natychmiastowo - nie jest tak z kilku podstawowych względów. Po pierwsze samo wdrażanie opracowanej strategii pozycjonowania może być czasochłonne i wymagać kompleksowych działań rozłożonych w czasie. Po drugie, indeksowanie wprowadzonych zmian przez roboty Google również wymagają czasu. Nie ulega jednak wątpliwości, że rezultaty osiągnięte za pośrednictwem pozycjonowania są wyjątkowo długotrwałe i mogą się utrzymywać nawet kilka miesięcy po zakończeniu kampanii. Warto pamiętać, że pozycjonowanie jest skutecznym sposobem na wypracowanie wysokiej jakości wizytówki w sieci, która będzie służyła przez względnie nieograniczony czas.
  3. Pozycjonowanie stanowi synonim działań SEO - działania SEO stanowią zaledwie komponent kompleksowej strategii pozycjonowania witryn. Nie ulega natomiast wątpliwości, że czynności związane z optymalizacją SEO stanowią podstawowy filar pozycjonowania, bez których nie byłoby ono skuteczne.
  4. Wysokie pozycje w wyszukiwaniach Google można kupić - Google pragnie dbać o swoich klientów i oferować im tylko najwyższej jakości produkty. Oznacza to, że nawet wykupienie setek płatnych reklam witrynie, która nie spełnia, choć podstawowych wymogów algorytmów Google nie zapewni jej wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie jest najskuteczniejszą formą organicznego pozyskiwania klientów, która ponadto nie jest nachalna.
  5. Algorytmy Google są w pełni znane agencjom SEO - obszerność standardów ustanowionych przez wyszukiwarkę wciąż pozostają obiektem badań specjalistów branży. Pozycjonerzy agencji Empressia dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu dostrzegają natomiast tendencje w ocenianiu i interpretowaniu stron przez Google, co umożliwia im przeprowadzanie wysoce skutecznych strategii pozycjonowania. Warto natomiast wiedzieć, że jest to duży obszar do poznawania, w którego kontekście nie schodzimy ze ścieżki rozwoju.
Pozycjonowanie sklepu

Cennik pozycjonowania w Gliwicach

Ceny pozycjonowania poszczególnych stron internetowych bez uprzedniej ich analizy, czyli audytu SEO są wyjątkowo trudne do oszacowania. Wynika to z ich zróżnicowanych specyfikacji, które wymagać mogą innych działań optymalizacyjnych. Warto natomiast wiedzieć, że nieco trudniej pozycjonuje się nowe strony internetowe. Na cenę pozycjonowania wpływa także:

  • Ilość koniecznych do usunięcia błędów witryny wynikających z niewłaściwych działań poprzednich agencji SEO, jej twórców lub właścicieli.
  • Ilość i poziom popularności wyszukanych fraz kluczowych.
  • Wielkość zamówionych treści zawierających odpowiednie słowa kluczowe.
  • Poziom konkurencyjności branży.
  • Rodzaj i czas zawartej umowy z określoną agencją SEO.

Odezwij się do nas już dziś za pośrednictwem danych kontaktowych zawartych w zakładce „kontakt” lub wypełnij brief, do którego odniesienie znajdziesz na naszej głównej stronie firmowej, a z przyjemnością wykonamy dla Ciebie bezpłatną wycenę Twojej biznesowej strony firmowej.

Darmowa wycena

Pozycjonowanie - Gliwice

Gliwice znajdują się w południowej Polsce, kilkaset kilometrów dalej od Poznania, w którym stacjonuje nasza firma. Musisz jednak wiedzieć, że fakt ten w żaden sposób nie wpływa na efektywność podejmowanych przez nas działań i skuteczność strategii pozycjonowania. Empressia z przyjemnością zaoferuje Ci wsparcie opiekuna dedykowanego, do którego będziesz mógł zwrócić się w przypadku wszelkich pytań lub wątpliwości. Ponadto możesz u nas liczyć na:

  • nieustanny dostęp do wyników podejmowanych prac na rzecz witryny,
  • dogodny i komfortowy kontakt z pracownikami naszej agencji,
  • dostęp do płatnych narzędzi marketingu internetowego,
  • aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań i nieustanna optymalizacja strategii pozycjonowania,
  • kilkunastoletnie doświadczenie we współpracy z kontrahentami różnych branż.
Oceń nasze usługi
4.4/5 na podstawie 8 głosów

Darmowa wycena

Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?

Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.

cookie

Ciasteczka na tej stronie nie są jadalne. Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z wirtualnych :) Dowiedz się więcej.

Polityka prywatności