Cześć! :) Miło nam witać Cię na naszej stronie! Jeśli tu jesteś, prawdopodobnie zdajesz już sobie sprawę z faktu, że samo posiadanie biznesowej strony internetowej nie wystarczy. Aby trafić do większej ilości klientów, musisz przygotować się na pracę nad jakością swojej witryny. W tym zakresie pomogliśmy już setkom biznesów z całej Polski. Z przyjemnością pomożemy także Tobie!
Biznesowa strona internetowa pozbawiona pozycjonowania jest jak latawiec bez wiatru. Aktualne rynki branżowe powodują konieczność konkurencji w kontekście widoczności firmy w sieci i zdobywania wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Uplasowanie domeny w rankingu TOP10 wyszukiwań na wybraną frazę może zrealizować nawet 90% jej konwersji. Osiąganie zamierzonych wyników uzależnione jest natomiast od poziomu skuteczności kampanii pozycjonowania oraz poziomu aktywności konkurencji w danej branży.
Darmowa wycenaNa czym polega pozycjonowanie stron internetowych w sieci?
Pozycjonowanie jest procesem, który zwiększa widoczność stron internetowych w sieci. Objawia się ona poprzez zajmowanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google na wybrane słowa kluczowe. Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google umożliwiają większe pozyskiwanie nowych klientów. Aby to było możliwe, konieczne jest podniesienie ogólnego poziomu jakości witryny według algorytmów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Nie ulega wątpliwości, że pozycjonowanie niesie ze sobą znacznie więcej korzyści, takich jak optymalizacja komunikacji marki z odbiorcami, czy budowa wizerunku eksperta w branży.
Pozycjonowanie stron - czynniki rankingowe
Dokładna ilość i specyfikacja wymogów stawianych przez algorytmy Google nie jest znana i wciąż pozostaje obiektem badań specjalistów. Wieloletnie doświadczenie pozycjonera pozwala natomiast na osiąganie zamierzonych rezultatów i określenie trendów przewodnich marketingu internetowego. Na skuteczność strategii pozycjonowania wpływa między innymi:
- Dobór słów kluczowych - jeśli do tej pory słyszałeś już coś na temat pozycjonowania, prawdopodobnie kojarzysz go z tak zwanymi słowami kluczowymi. Nic dziwnego, ponieważ stanowią one swojego rodzaju fundament tego procesu. To właśnie za pomocą dobrze dobranych fraz potencjalny klient ma możliwość dotarcia do oferty, która go interesuje. Do głównych zasad ich stosowania należy naturalność i różnorodność. Na szczególną uwagę zasługują ponadto frazy typu „long tail”.
- Content marketing - zastosowanie słów kluczowych bez wysokiej jakości treści jest właściwie niemożliwe. Z perspektywy skutecznego pozycjonowania są to dwa w pełni współzależne aspekty. Content marketing niesie natomiast wartość nie tylko dla robotów indeksujących strony, ale także użytkowników fizycznych. To on wchodzi w rolę sprzedawcy stacjonarnego, który odpowiada za komunikację z potencjalnymi klientami. Jego wysoka jakość determinuje zwiększoną liczbę wizyt użytkowników w obrębie witryny. Wpływa także na poziom zaufania potencjalnych klientów względem marki oraz buduje jej pozycje eksperta w branży.
- Link building - linkowanie charakteryzują dwie podstawowe kategorie. Jedna z nich odpowiada za pozyskiwanie linków zewnętrznych prowadzących do danej domeny. Powinny one pochodzić z witryn o wysokiej jakości treści, powiązanych tematycznie. Link building wewnętrzny nawiguje natomiast użytkownika w obrębie witryny, skupiając jego uwagę na najważniejszych jej obszarach. Przyjmuje się, że linkowanie strony pochłania niekiedy nawet 50% środków zainwestowanych w pozycjonowanie stron internetowych. To podkreśla istotę tego procesu.
- Szybkość ładowania strony - czas ładowania strony przekraczający 4 sekundy automatycznie obniża poziom jej konwersji nawet o 70%. Jest to ponadto aspekt surowo karany przez wyszukiwarkę Google, który chce proponować swoim użytkownikom strony o możliwie najwyższym poziomie wygody użytkowania. Jest to także jeden z najczęstszych powodów wzrostu współczynnika odrzuceń witryn.
- Mobilność i responsywność strony - według Digital 2021 Global Overview Report udział użytkowników na świecie łączących się z internetem za pomocą telefonu wynosi aż 92%. To pokazuje, że niedostosowana do urządzeń mobilnych strona internetowa jest wprost skazana na niepowodzenie i nieprzynoszenie zysków. Google spycha takie witryny w dół rankingu.
- Certyfikat SSL - jego obecność wskazuje na poziom bezpieczeństwa strony, która dzisiaj jest nawet ważniejsza niż kiedyś. Jego brak zwiększa współczynnik odrzuceń i obniża wiarygodność marki. Jest to aspekt tym bardziej istotny ze względu na wzrastającą świadomość użytkowników w temacie bezpieczeństwa w internecie.
Pozycjonowanie stron - Krosno
Krosno jest najlepiej rozwiniętym ośrodkiem gospodarczym w województwie podkarpackim. Wciąż stoi przed nim natomiast duży potencjał rozwoju. Wskazują na to nie tylko uwarunkowania infrastrukturalne, demograficzne i lokalizacyjne Krosna, ale także polityka zarządzania miastem. Krosno stanowi coraz dogodniejsze miejsce zarówno do życia, jak i inwestowania w swój biznes. Oferuje bowiem:
- Wykwalifikowane kadry dla wielu branż przemysłu,
- Wysoki poziom kształcenia zawodowego,
- Wsparcie instytucji, organizacji i stowarzyszeń dla rozwoju biznesu, takich jak Podkarpacka Izba Gospodarcza, Unia Przedsiębiorczych czy Krośnieński Inkubator Technologiczny,
- Dogodną infrastrukturę transportową,
- Wysoką jakość życia dla mieszkańców,
- Warunki dla rozwoju branży lotniczej
- Położenie przygraniczne dające dostęp do większej ilości kontrahentów i pracowników.
Dlaczego pozycjonowanie stron w Krośnie jest istotne?
Digitalizacja procesów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwami determinuje także sięganie po skuteczne formy ich promocji. Skuteczne pozycjonowanie opracowane na podstawie potrzeb określonych działalności biznesowych wspomaga wypracowanie silnej pozycji marki na rynku oraz adaptację do zmieniających się warunków gospodarczych.
Krosno - pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne dedykowane jest biznesom prowadzącym sprzedaż stacjonarną. Jest ona charakterystyczna przede wszystkim dla:
- Punktów usługowych (np. branży beauty),
- lokali gastronomicznych,
- hoteli i innych obiektów noclegowych,
- supermarketów oraz sklepów spożywczych.
Zadaniem pozycjonowania lokalnego strony jest oferowanie oferty firmy do osób, które mają realną możliwość zakupu danego produktu lub usługi w określonym momencie. Powinien więc zamieszkiwać lub znajdować się tymczasowo na terenie stanowiącym szacowany zasięg działalności danej firmy. Na pozycjonowanie lokalne składa się również założenie profilu Google Moja Firma.
Pozycjonowanie sklepów internetowych - ile kosztuje?
Pozycjonowanie sklepów online z reguły zajmuje nieco więcej czasu i pieniędzy. Decyduje o tym przede wszystkim większa ilość ich podstron oraz ilość oferowanych nich produktów. Mały sklep internetowy w swojej ofercie posiada około kilkudziesięciu elementów. W jego przypadku cena pozycjonowania waha się w granicach kilku tysięcy złotych netto miesięcznie. Duży sklep internetowy wymaga natomiast znacznie więcej:
- opisów kategorii i produktów zawierających słowa kluczowe,
- artykułów blogowych i sponsorowanych,
- linków zewnętrznych.
Fakt ten determinuje jego wyższe koszty pozycjonowania, które rozpoczynają się od około 5500 zł netto.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron jest złożonym procesem, który wymaga niekiedy podjęcia wysoce zróżnicowanych działań. Fakt ten decyduje o tym, że cennik pozycjonowania jest wyjątkowo trudny do oszacowania. Każda z optymalizowanych stron charakteryzuje się specyfikacjami wymagającymi zróżnicowanych strategii ich pozycjonowania. Cena pozycjonowania stron internetowych zależna jest między innymi od:
- Rodzaju strony (pozycjonowanie sklepów internetowych jest zazwyczaj droższe od pozycjonowania stron www),
- Ilości podstron witryny,
- Ilości i stopnia popularności wyszukiwanych słów kluczowych,
- Wieku domeny oraz rodzaju dotychczas podjętych na jej rzecz działań,
- Ilości pozyskanych linków,
- Wielkości zamówionych treści zawierających odpowiednie słowa kluczowe,
- Rodzaju i czasu trwania umowy z agencją SEO
- Wielkości konkurencji podlegającej analizie i monitorowaniu,
- Monitoringu pozycji domeny.
Pozycjonowanie stron - audyt SEO
Punktem wyjściowym dla wyceny pozycjonowania strony internetowej jest profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO. Jego celem jest wskazanie obszarów witryny wymagających poprawy oraz sporządzenie checklisty zadań do wykonania. Nasza agencja SEO audyt traktuje niekiedy jako osobną usługę umożliwiającą zaplanowanie skutecznej strategii pozycjonowania w ujęciu czasowym oraz finansowym.
Pozycjonowanie stron internetowych - Krosno
Wszystko, co opowiedzieliśmy Ci o pozycjonowaniu, jest zaledwie kroplą w morzu informacji na jego temat. Jest to dziedzina podlegająca stałym zmianom trendów, co determinuje konieczność ciągłej edukacji w jej zakresie. To pokazuje zasadność korzystania z usług profesjonalnej agencji SEO. Skuteczne pozycjonowanie z biegiem lat staje się coraz trudniejsze. Wpływa na to stale rosnąca aktywność konkurencji w sieci. Osiągnięcie założonych rezultatów wymaga niekiedy pracy całego zespołu osób o różnych specjalizacjach z zakresu marketingu internetowego.
Darmowa wycenaPozycjonowanie - Krosno wybiera najlepszych specjalistów w branży
Specyfika branży pozycjonowania umożliwia korzystanie z usług najlepszych specjalistów w kraju. Ich zdalna realizacja nie wpływa bowiem na efektywność osiąganych rezultatów. Każdy z naszych kontrahentów otrzymuje nieograniczony dostęp do Konta Klienta. Znajdują się w nim raporty i wyniki przeprowadzanych działań na rzecz domeny. O możliwościach dalszych dróg rozwojowych z przyjemnością porozmawia z Tobą natomiast opiekun dedykowany, którego przydzielamy do każdego realizowanego projektu. Swoją strategię realizacji pozycjonowania i współpracy z klientem opieramy na kilkunastoletnim doświadczeniu w tej branży.
Agencja SEO Empressia oferuje ponadto:
- Dostęp do profesjonalnych narzędzi marketingu internetowego odpowiadających zarówno za realizację, jak monitorowanie działań,
- 11 lat doświadczenia pracy z kontrahentami z różnych branż,
- Nieustanna optymalizacja podjętej strategii pozycjonowania,
- Elastyczny kontakt na każdym etapie realizowanego projektu.