LinkedIn vs biznes

W kwestii podejścia biznesowego platforma wciąż potrafi zaskoczyć userów. Na portalu niezmiennie duży nacisk kładzie się na rozwój marek oraz osób związanych ze światem biznesu. Jakiś czas temu na LinkedInie możliwe jest wysyłanie zaproszeń na spotkania biznesowe w realu. Ponadto zapadła decyzja o zatrudnieniu zespołu wykwalifikowanych dziennikarzy, których głównym zadaniem jest tworzenie angażujących i profesjonalnych treści wzbudzających aktywność użytkowników i aranżowanie dyskusji.

Daily Rundown – jakie zmiany?

Narzędzie Daily Rundown to dla każdego usera doskonałe źródło informacji i wiedzy branżowej, bieżących trendów, wskazówek, raportów etc. LinkedIn postawił na zmianę wyglądu panelu i rozwój intuicyjności m.in. podczas przechodzenia między dyskusjami i historiami. Klikając bezpośrednio w nagłówek, użytkownik automatycznie staje się potencjalnym komentatorem. Co więcej, mając możliwość dyskusji, user ma szansę dotrzeć do wielu wartościowych odbiorców i zostać zauważonym.

zmiany-na-linkedin



Jeśli user korzysta z wersji mobilnej serwisu, wystarczy, że wybierze opcję powiadomień, klikając w zakładkę „Komunikacja”, a następnie „Wiadomości”. Dzięki temu nie ominą go najważniejsze newsy dnia.

Co sądzicie o zmianach w Daily Rundown i jak oceniacie jego rzeczywisty potencjał biznesowy?