Cel - optymalizacja

Chwiejne pozycje, wahania ruchu i widoczności stron w wynikach wyszukiwania to tylko niektóre z efektów, które można obserwować w wyniku najświeższej aktualizacji głównego algorytmu wyszukiwarki. Update został zaimplementowany w tym tygodniu, a Google tłumaczy swoje działania tak:

„Aktualizacje przeprowadzamy kilka razy w roku. Zdajemy sobie sprawę z tego, że w ich wyniku nie wszystkie strony zyskują, niemniej zależy nam na tym, aby widoczne były te adresy, które tworzą unikalny content oraz dbają o naturalną jakość linków prowadzących do strony”.

Wdrażając kolejne aktualizacje algorytmu, Google poniekąd grozi palcem tym stronom, które publikują duplicate content.

Co dalej, Google?

Pytanie nie zostaje bez odpowiedzi. Amerykański gigant bawi się w nauczyciela, który lubi wracać do lekcji z contentu. Daje również do zrozumienia webmasterom, że nie są w stanie wpłynąć na finalny rezultat tuż po aktualizacji algorytmu i jedyną drogą jest konsekwentne budowanie wzorowych treści, które w wynikach wyszukiwania będą docelowo prowadzić użytkowników do strony internetowej.


Jeśli masz jakiekolwiek pytania w aspekcie pozycjonowania, skontaktuj się z naszą agencją interaktywną – content robimy dobrze.